7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry Armikrog zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę sympatyczną i nieszablonową przygodówkę. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez perypetie astronauty Tommy'ego i jego pupila Dziub-Dziuba - bohaterowie wybrali się na nieznany im glob Spiro 5, by odnaleźć P-tonium i uratować mieszkańców ich ojczystej planety Ixen. Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania Tommynauty. Dodatkowo łamigłówki logiczne opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, które powinien pozyskać bohater, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, a istotne informacje pogrubieniem. W grze sterujesz głównie Tommym, ale od czasu do czasu również jego gadającym psiakiem Dziubkiem, który przydaje się podczas akcji wymagających małych gabarytów lub odbywających się blisko podłoża.
W poradniku do gry Armikrog znajdziesz:
Poradnik do gry Armikrog to szczegółowy opis przejścia gry, który w prosty i przejrzysty sposób wyjaśnia rozwiązanie wszystkich występujących w grze zagadek. Dzięki licznym ilustracjom nie będziesz miał żadnych problemów ze zrozumieniem łamigłówek.
Armikrog - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 29
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ISBN: 978-83-8060-267-0
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1649
Kolejne piętra wieży
Dwa pomieszczenia za tymi samymi drzwiami
Różowy pokój i obrotowa sala
Dojazd do drugiej wieży
Wejście do wieży
Sala z posągami
Rozciąganie wieży
Pióro dla Mróffersona
Nowe miejsca za drzwiami w niebieskim korytarzu
Aktywacja maszyny w niebieskim pokoju
Grota
Dojazd do trzeciej wieży
Wejście do wieży
Owalna salka
Uruchamianie kolejki
Rura przed wejściem do wieży
Otwieranie drzwi wieży
Podróże pomiędzy wieżami
Szmaragdowa komnata
Poradnik do gry Armikrog zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę sympatyczną i nieszablonową przygodówkę. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez perypetie astronauty Tommy'ego i jego pupila Dziub-Dziuba - bohaterowie wybrali się na nieznany im glob Spiro 5, by odnaleźć P-tonium i uratować mieszkańców ich ojczystej planety Ixen. Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania Tommynauty. Dodatkowo łamigłówki logiczne opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, które powinien pozyskać bohater, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, a istotne informacje pogrubieniem. W grze sterujesz głównie Tommym, ale od czasu do czasu również jego gadającym psiakiem Dziubkiem, który przydaje się podczas akcji wymagających małych gabarytów lub odbywających się blisko podłoża.
W poradniku do gry Armikrog znajdziesz:
dokładny
opis
wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, by kontynuować zabawę i dotrzeć do szczęśliwego finału;
objaśnienie
wszystkich
zagadek logicznych wraz z odpowiednimi obrazkami.
Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)
Po zatrzaśnięciu się wrót wieży podnieś leżącą przy drzwiach po lewej dźwignię. Kliknij miejsce, w którym powinna zostać zainstalowana - z lewej strony wrót wejściowych. Po otwarciu się drzwi po lewej przejdź do kolejnego pomieszczenia. Wcześniej możesz wyjrzeć przez okno (6 razy) - jeśli w międzyczasie drzwi po lewej się zamkną, otwórz je ponownie, przesuwając dźwignię przy wrotach po prawej.
W następnej salce trzykrotnie kliknij posąg po lewej - usłyszysz, co ma do powiedzenia. Popchnij pomarańczowe klockowate stworzenie blokujące kolejne przejście, by dostać się do trzeciej salki.
Tam wciśnij czerwony guzik w ścianie po lewej i przyjrzyj się ujawnionemu w ten sposób obrazkowi na ścianie na wprost. Przełącz się na psiaka bohatera i wejdź w tunel w tejże ścianie. Wędruj nim do końca, aż trafisz do dziwnego, jakby prześwietlonego pomieszczenia (pierwszego w wieży).
Zwróć uwagę na obrazek nad wejściem do tunelu (pierwszy, największy z trzech - to pierwsza podpowiedź do zagadki obrazkowej, którą za chwilę trzeba będzie rozwikłać, a która jest losowa: za każdym razem na ścianie wisi inny obrazek). Wróć do tunelu.
Zaraz na początku trasy połknij leżącą tam kolejną dźwignię(w miejscu tym wiruje pulsująca spirala). Maszeruj w lewo - po dotarciu do Tommy'ego Dziub-Dziub wypluje znalezisko. Jako Tommy podnieś je i wróć do poprzedniego pomieszczenia, pchając przed sobą pomarańczowego klockowatego stworka.
Wetknij