Opis

Poradnik do gry Project: Snowblind zawiera opis przejścia wszystkich lokacji uwzględniający wykonanie misji głównych i pobocznych, zastosowanie konkretnych rodzajów broni czy taktyki oraz umiejscowienia przydatnych przedmiotów.

Project: Snowblind - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wyposażenie
  • Uzbrojenie
  • Ulepszenia
  • Porady
  • Rozdział 3 – Ambush cz.1
  • Rozdział 2 – Rebirth cz.2
  • Rozdział 2 – Rebirth cz.1
  • Rozdział 1 – Arrival
  • Rozdział 4 – Interference cz.1
  • Rozdział 3 – Ambush cz.3

Informacja o grze

Project: Snowblind jest pierwszoosobową strzelaniną (FPS) w realiach science-fiction, za której stworzenie odpowiada ekipa deweloperska studia Crystal Dynamics. Tło fabularne kampanii głównej stanowi wojna domowa w Chinach, a gracz wciela się w jednego z futurystycznych super-żołnierzy biorących udział w tym konflikcie. Poza trybem rozgrywki solowej twórcy przewidzieli możliwość potyczek multiplayer z udziałem maksymalnie 16 uczestników.

Gra Project: Snowblind, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 68

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Project: Snowblindporadnik do gry

autor: Maciej "Elrond" Myrcha

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=393

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Porady

Ulepszenia

Uzbrojenie

Wyposażenie

Rozdział 1 - Arrival

Rozdział 2 - Rebirth cz.1

Rozdział 2 - Rebirth cz.2

Rozdział 3 - Ambush cz.1

Rozdział 3 - Ambush cz.2

Rozdział 3 - Ambush cz.3

Rozdział 4 - Interference cz.1

Rozdział 4 - Interference cz.2

Rozdział 4 - Interference cz.3

Rozdział 4 - Interference cz.4

Rozdział 5 - Rampage cz.1

Rozdział 5 - Rampage cz.2

Rozdział 5 - Rampage cz.3

Rozdział 5 - Rampage cz.4

Rozdział 6 - Destroy cz.1

Rozdział 6 - Destroy cz.2

Rozdział 6 - Destroy cz.3

Rozdział 6 - Destroy cz.4

Rozdział 6 - Destroy cz.5

Rozdział 6 - Destroy cz.6

Rozdział 6 - Destroy cz.7

Rozdział 6 - Destroy cz.8

Rozdział 7 - Freedom cz.1

Rozdział 7 - Freedom cz.2

Rozdział 7 - Freedom cz.3

Rozdział 8 - Riot cz.1

Rozdział 8 - Riot cz.2

Rozdział 8 - Riot cz.3

Rozdział 9 - Return cz.1

Rozdział 9 - Return cz.2

Rozdział 9 - Return cz.3

Rozdział 10 - Infiltrate cz.1

Rozdział 10 - Infiltrate cz.2

Rozdział 10 - Infiltrate cz.3

Rozdział 10 - Infiltrate cz.4

Rozdział 11 - Breakout cz.1

Rozdział 11 - Breakout cz.2

Rozdział 11 - Breakout cz.3

Rozdział 11 - Breakout cz.4

Rozdział 11 - Breakout cz.5

Rozdział 12 - Rescue cz.1

Rozdział 12 - Rescue cz.2

Rozdział 12 - Rescue cz.3

Rozdział 13 - Descent cz.1

Rozdział 13 - Descent cz.2

Rozdział 13 - Descent cz.3

Rozdział 13 - Descent cz.4

Rozdział 13 - Descent cz.5

Rozdział 13 - Descent cz.6

Rozdział 14 - Vengeance cz.1

Rozdział 14 - Vengeance cz.2

Rozdział 14 - Vengeance cz.3

Rozdział 15 - Assault cz.1

Rozdział 15 - Assault cz.2

Rozdział 15 - Assault cz.3

Rozdział 16 - Nightfall cz.1

Rozdział 16 - Nightfall cz.2

Rozdział 17 - Revenge cz.1

Rozdział 17 - Revenge cz.2

Rozdział 17 - Revenge cz.3

Rozdział 17 - Revenge cz.4

Rozdział 18 - Escape

Wprowadzenie

Witam w nieoficjalnym poradniku do gry Project: Snowblind. Z racji tego, iż gra jest dość prosta i niestety liniowa, niniejszy tekst służy głównie zaprezentowaniu sposobu przejścia lokacji i zastosowania konkretnych rodzajów broni czy taktyki oraz umiejscowienia przydatnych przedmiotów. Gra została podzielona na 18 rozdziałów, z których w każdym czekają nas Główne cele misji oraz ewentualnie cele poboczne. Na początku opisu przejścia każdego rozdziału znajdziecie treść celu misji wraz z luźnym tłumaczeniem a następnie zilustrowany licznymi przykładami proces rozgrywania danego etapu. Liczby w nawiasach klamrowych odsyłają do konkretnego screenu natomiast poprzedzone symbolem # oznaczają wykonanie danego celu misji (głównego lub pobocznego, zależnie od koloru).

Zapraszam więc do lektury i życzę miłej rozgrywki.

Maciej "Elrond" Myrcha

Porady

Na początek garść przydatnych porad, których zastosowanie w dużym stopniu ułatwi przeżycie w świecie Snowblind:

W każdym pomieszczeniu rozglądaj się dokładnie w poszukiwaniu pomocnych przedmiotów, broni czy amunicji.

Rozbijaj skrzynki, w których często znajdziesz amunicję bądź też apteczki lub doładowanie energii.

Często przeładowuj broń, szczególnie gdy za chwilę czeka Cię walka - nie ma nic gorszego, niż koniec magazynka w trakcie wymiany ognia.

Korzystaj ze swoich bioulepszeń, są naprawdę przydatne.

Granaty wszystkich rodzajów działają nie tylko na wrogów - staraj się nie detonować ich w pobliżu siebie.

Icepick może być wystrzelony ze sporej odległości, nie ma więc sensu narażać się na niebezpieczeństwo, gdy można odpalić go np. zza rogu.

Icepick służy nie tylko do hackowania paneli komputerowych, można za jego pomocą przejąć również sterowanie nad wrogimi maszynami.

Kamery w kompleksach wroga po zauważeniu Cię wszczynają alarm, postaraj się więc wyeliminować je wcześniej albo przy pomocy paneli albo zestrzeliwując je, jeśli już uruchomisz alarm czym prędzej go wyłącz - służą do tego czerwone pulsujące przyciski na ścianach.

Kinetic kicker to bardzo przydatna broń - za jego pomocą możesz przyciągnąć do siebie nie tylko skrzynki ale także apteczki czy broń i amunicję, strzelając z niego możesz również wcisnąć wspomniane wcześniej przyciski uruchamiające (unieszkodliwiające) alarm.

Jeśli masz szansę skorzystania z pojazdu mechanicznego, szczególnie gdy jest on uzbrojony, nie wahaj się go użyć.

Gdy Twoje zdrowie spadnie do zera, jeszcze nie wszystko stracone - jeśli w wyposażeniu posiadasz Nano boost jego użycie przywróci Cię do świata żywych.

Mimo, iż zarówno ulepszenia, bronie i dodatkowe wyposażenie możemy zmieniać korzystając z klawiszy skrótu, bardziej polecam do tego celu klawisz do przeglądania ekwipunku - wtedy włącza się automatycznie pauza i możemy bez stresu planować swoje posunięcia.

Nawet jeśli nie korzystasz z pomieszczeń do zapisywania gry, odwiedzaj je - często znajdziesz tam apteczki, amunicję czy dodatkową porcję energii.

Ulepszenia

Poniżej przedstawiam bio ulepszenia dostępne w grze dla naszej postaci, wraz z ich krótkim opisem:

Ballistic Shield - korzystając z bioenergii tworzy wokół postaci osłonę odporną na wszelkie ataki przeciwnika. Granaty EMP bądź też karabin H.E.R.F. "wysysając" zasoby bioenergii powodują szybsze wypalanie się osłony a co za tym idzie, jej wyłączenie. Należ więc bacznie zwracać uwagę na atakujących nas wrogów.

Cloak - to ulepszenie powoduje, iż postać staje się niewidzialna na krótki czas. Wystrzał z broni powoduje wyłączenie niewidzialności.

Electrical Storm - tworzy strumień energii, który wyszukuje i atakuje kolejnych przeciwników.

Reflex Boost - tworzy efekt spowalniający czas, bardzo przydatny w pomieszczeniach z dużą ilością wrogów.

Vision - dzięki promieniom podczerwonym umożliwia widzenie przeciwników nawet przez ściany. Doskonały w połączeniu z Rail Laser.

Uzbrojenie

Poniżej przedstawiam rodzaje broni dostępne w grze, wraz z ich krótkim opisem:

Pistol - standardowe wyposażenie żołnierza, pistolet z tłumikiem. Alternatywny tryb działania tej broni powoduje wystrzelenie małego, wybuchającego pocisku.

Carbine - podobnie jak pistolet, karabin znajduje się na standardowym wyposażeniu wojsk. Alternatywnym trybem jest wystrzelenie granatu z doczepionego granatnika.

Flechette - w podstawowym trybie działania wystrzeliwuje pociski energetyczne, w trybie alternatywnym w stronę przeciwnika wypuszczana jest gromada dronów, która atakuje najbliższe cele a po ich likwidacji szuka następnych.

Shotgun - futurystyczna wersja strzelby, mordercza na bliskich odległościach. W trybie alternatywnym wystrzeliwuje kilka przyczepiających się do powierzchni bomb, które po krótkim czasie eksplodują.

H.E.R.F - broń przeznaczona na krótkie dystanse, wystrzeliwująca ładunki EMP, w trybie alternatywnym "pluje" kulą energii, która przyczepia się do wszelkich powierzchni atakując pobliskich wrogów.

Sniper Rifle - karabin snajperski z podwójnym przybliżeniem celu. Alternatywny tryb działania polega na wystrzeleniu wirusa, który atakując układ nerwowy celu, powoduje, iż zaczyna on atakować swoich kompanów.

Rail Laser - najpotężniejsza broń w grze. W podstawowym trybie wystrzeliwuje silny strumień energii, zdolny przenikać przez ściany, natomiast w trybie alternatywnym w utworzona zostaje ogromna kula plazmy wybuchająca przy zderzeniu.

Rocket Launcher - wyrzutnia rakiet, wystrzeliwująca w trybie alternatywnym pociski namierzane (przytrzymanie przycisku powoduje namierzenie celu, puszczenie przycisku odpala rakietę).

Mine Launcher - wystrzeliwuje miny odpalane na wciśnięcie przycisku. Alternatywny strzał powoduje umieszczenie miny na podłożu i jej uzbrojenie.

Wyposażenie

Poniżej przedstawiam wyposażenie dostępne w grze, wraz z jego krótkim opisem:

Frag Grenade - standardowy granat, wybucha po określonym czasie bądź po kolejnym wciśnięciu klawisza odpowiedzialnego za rzut.

Emp Grenade - po wybuchu wytwarza impuls elektromagnetyczny, metoda detonacji jak w przypadku Frag Grenade.

Gas Grenade - po wybuchu wypuszcza chmurę trującego gazu, kompletnie dezorientując i pozbawiając możliwości bojowych osoby w jej zasięgu, metoda detonacji jak w przypadku Frag Grenade.

Flashbang Grenade - po wybuchu oszałamia i oślepia osoby znajdujące się w jego zasięgu, metoda detonacji jak w przypadku Frag Grenade.

Spiderbot Grenade - bardzo przydatny gadżet, powołuje do istnienia pająkopodobnego bota, który wyszukuje i atakuje wrogów impulsami elektromagnetycznymi, metoda detonacji jak w przypadku Frag Grenade.

Riot Wall - przenośna osłona, bardzo przydatna szczególnie podczas zmasowanego ognia wroga.

Nano Boost - przywraca maksymalny poziom zdrowia i bioenergii, użyty w odpowiednim momencie zapobiega śmierci bohatera.

Icepick