7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry Harry Porter i więzień Azkabanu, dzięki któremu bez kłopotów uda Wam się przebrnąć przez trzeci rok nauki w Hogwarcie a także odkryć co nieco z sekretów tej szkoły magii.
Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Harry Potter i Więzień Azkabanu to czwarta gra dedykowana komputerom klasy PC, oparta na książkach J.K. Rowling opowiadających o przygodach tytułowego Harry’ego Pottera oraz dwójki jego przyjaciół Rona Weasley’a i Hermiony Granger.
Gra Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GCN, GBA. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 38
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=283
Menu
Czary
Przeciwnicy
Przedmioty warte odnotowania
Znajdź Parszywka
Wyzwanie Carpe Retractum (1)
Wyzwanie Carpe Retractum (2)
Opieka nad magicznymi stworzeniami
Wyzwanie Lapifors-Draconifors (1)
Wyzwanie Lapifors-Draconifors (2)
Lekcja nauki Expecto Patronum
Znajdź książkę pomocną w obronie Hardodzioba
W drodze na naukę zaklęć
Wyzwanie Glacius
Na ratunek Ronowi
Uratuj Hardodzioba
Egzamin końcowy Carpe Retractum (1)
Egzamin końcowy Carpe Retractum (2)
Egzamin końcowy Draconicofors-Lapifors
Końcowy egzamin Glacius
VII piętro
VI piętro
V piętro
IV piętro
III piętro
II piętro
I piętro
Parter
Podziemia
Tereny wokół Hogwartu
Witam w poradniku do gry Harry Potter i Więzień Azkabanu. Dzięki niemu uda Wam się przebrnąć przez trzeci rok nauki w Hogwarcie a także odkryć co nieco z sekretów tej szkoły magii. Mimo iż gra oparta jest o fabułę filmu o tym samym tytule, nie jest to "żywe" przeniesienie obrazu filmowego na komputer, tak więc nie martwcie się jeśli coś nie będzie się zgadzać pomiędzy tymi wersjami. Na początku poradnika znajdziecie opis menu gry oraz czarów dostępnych naszym bohaterom, przeciwników, z którymi będą toczyć walki oraz przedmiotów wartych odnotowania.
1 - ekran główny menu
2 - Mapa Huncwotów
3 - hasła do tajnych przejść
4 - wyniki mini-gier (chochliki, lot na hipogryfie, potworna księga potworów)
5 - Twoje dobra - fasolki, kociołki, dynie
6 - wyniki prób zaklęć - ilość zebranych tarcz
7 - karty kolekcjonerskie
8 - opcje gry
9 - wyniki rozgrywki
10 - "zdrowie" głównych bohaterów
11 - Sekrety w danej lokacji - znalezione/wszystkie
12 - powrót do gry
13 - wyjście z gry
Poniżej znajdziecie dostępne w grze zaklęcia. Ponieważ twórcy gry uprościli nam znacznie sprawę nie musimy ich wybierać podczas rzucania - wystarczy, że wycelujemy różdżkę i czar "rzuci się" automatycznie. Czasami niektóre przedmioty/przeciwnicy wymagają rzucenia na nich zaklęcia z pomocą przyjaciół - należy wtedy odpowiednio długo poczekać aż czary naszych towarzyszy dołączą do naszego i wtedy rzucić zaklęcie. Czar Expecto Patronum przywołujący Patronusa i odpędzający Dementorów należy uwolnić w momencie, gdy krąg światła znajduje się powyżej połowy naszej różdżki.
Alohomora - czar służący do otwierania kłódek, skrzyń i podobnych zamkniętych rzeczy (wykorzystywany przez całą trójkę bohaterów)
Carpe Retractum - przyciąga do rzucającego czar różne rzeczy, ale również może przyciągnąć go do nieruchomych obiektów (wykorzystywany przez Rona)
Depulso - służy do przesuwania przedmiotów oraz do ich "naciskania" (wykorzystywany przez całą trójkę bohaterów)
Draconifors - przemienia statuę w małego smoka kontrolowanego przez rzucającego czar (sterowanie za pomocą strzałek i myszy, wykorzystywany przez Hermionę)
Expecto Patronum - tworzy Patronusa i odpędza Dementorów (wykorzystywany przez Harry'ego)
Glacius - zamraża wodę, likwiduje ogniska salamander i zamraża same salamandry (wykorzystywany przez Harry'ego)
Lapifors - ożywia posążek królika (wykorzystywany przez Hermionę)
Lumos - tworzy magiczne światło, w blasku którego uwidaczniają się ukryte komnaty (wykorzystywany przez całą trójkę bohaterów)
Rictusempra - czar używany głównie w walce z przeciwnikami (wykorzystywany przez całą trójkę bohaterów)
Spongify - czar tworzący w odpowiednim miejscu (zielony kwadrat ze spiralą w kształcie zaklęcia) swego rodzaju trampolinę przenoszącą nas automatycznie po skoczeniu na nią w docelowe miejsce (wykorzystywany przez całą trójkę bohaterów)
Poniżej znajdziecie najczęściej napotykanych w grze przeciwników z krótką ich charakterystyką i poradami jak ich najprościej pokonać.
Książka - występują przeważnie po kilka sztuk na raz, rzucają w nas kulami odbierającymi energię, należy często stosować uniki i czarem Depulso eliminować je po kolei
Bundimun - wygrzebuje się z ziemi na powierzchnię plując dookoła czymś w rodzaju szlamu/kwasu, aby go pokonać stań w bezpiecznej odległości i rzuć czar Rictusempra a następnie skocz na niego
Ognisty krab - strzela ognistymi kulami z tylnej części swojego ciała, występuje w parze z pułapką, do której należy go wepchnąć, aby tego dokonać rzuć Rictusempra - przewróci się do góry nogami - następnie za pomocą tego samego zaklęcia staraj się wepchnąć go do pułapki
Dementor - występują głównie w grupach, pokonasz je za pomocą czaru Expecto Patronum, musisz być czujny gdyż przeważnie starają się zaatakować się zza pleców
Imp