Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2013

Uzyskaj dostęp do tej
i ponad 20000 książek
od 6,99 zł miesięcznie.

Wypróbuj przez
7 dni za darmo

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

e-czytniku kup za 1 zł
tablecie  
smartfonie  
komputerze  
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Liczba stron: 262

Odsłuch ebooka (TTS) dostępny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacji Legimi na:

Androida
iOS
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry - Maciej "Czarny" Kozłowski

Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes zawiera kompletną solucję, opisującą wszystkie misje kampanii fabularnej wraz z najtrudniejszymi walkami i zagadkami. Pojedynki z bossami doczekały się osobnych rozdziałów, a dla graczy dopiero zaczynających przygodę z serią LEGO przygotowano garść przydatnych porad dotyczących rozgrywki. Dla bardziej wymagających odbiorców napisano zaś rozdziały informujące o tym, jak przejść grę w 100% i gdzie znaleźć bonusowe misje Deadpoola (które również rozłożono na czynniki pierwsze).

Ponadto w poradniku opisano wszystkie znajdźki – począwszy od zestawów MiniKit, poprzez komiksy, złote klocki i sztony postaci, a na czerwonych klockach Deadpoola skończywszy. W kompendium można też znaleźć informacje dotyczące lokalizacji Stana Lee w opałach – zarówno w obrębie poszczególnych misji, jak i na mapie Nowego Jorku.

Każda postać dostępna w grze została opisana – dotyczy to zarówno superbohaterów, jak i arcyłotrów czy zwykłych ludzi. Osobny rozdział poświęcono pojazdom i sposobom ich zdobycia, a całość została naniesiona na czytelne mapy określające lokalizację poszczególnych elementów i znajdziek.

W skrócie, poradnik zawiera:

  • Solucję do kampanii fabularnej;
  • Instrukcje dotyczące walk z bossami;
  • Ilustracje ułatwiające rozwiązywanie zagadek i łamigłówek;
  • Informację, jak przejść grę w 100%;
  • Lokalizację i sposób odblokowania bonusowych poziomów Deadpoola;
  • Umiejscowienie wszystkich znajdziek: złotych klocków, czerwonych klocków, zestawów MiniKit, żetonów z postaciami i Stana Lee w opałach;
  • Opis wszystkich postaci i pojazdów wraz z instrukcją ich zdobycia;
  • Porady dotyczące różnych aspektów rozgrywki;

Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes to kompletny opis przejścia gry w którym zawarto solucję wraz z opisem najtrudniejszych walk oraz zagadek. W opracowaniu nie zabrakło porad, znajdziek, a także podsumowania informacji o tym jak przejść grę na 100%.

LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Postacie (Mapy)
  • Czerwone klocki
  • W Nowym Jorku (Superbohaterowie i arcyłotrzy - postaci do odblokowania)
  • Bonusowe misje Deadpoola
  • Ważne lokacje (Mapy)
  • W bonusowych misjach Deadpoola (Superbohaterowie i arcyłotrzy - postaci do odblokowania)
  • Odblokowane na końcu gry (Superbohaterowie i arcyłotrzy - postaci do odblokowania)
  • Sand Central Station (Opis przejścia)
  • W kampanii (Superbohaterowie i arcyłotrzy - postaci do odblokowania)
  • Pojazdy (Mapy)

Opinie o ebooku LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry - Maciej "Czarny" Kozłowski

Fragment ebooka LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry - Maciej "Czarny" Kozłowski

LEGO Marvel Super Heroesporadnik do gry

autor: Maciej "Czarny" Kozłowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1414

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Korzystanie z poradnika

Porady ogólne

Sterowanie

PC

Xbox 360

Opis przejścia

Sand Central Station

S.H.I.E.L.D. Helicarrier 1 / Baxter Building

Times Square Off

Times Square / Oscorp

Exploratory Laboratory

Nowy Jork - pierwsza wizyta

Rock Up at the Lock Up

Nowy Jork - znowu na wolności

Rebooted, Resuited

S.H.I.E.L.D. Helicarrier 2 / Nowy Jork

Red Head Detention

Bifrosty Reception

X-Mansion

Juggernauts and Crosses

Nowy Jork - park

Doctor in the House

S.H.I.E.L.D. Helicarrier 3 / Nowy Jork

That Sinking Feeling

S.H.I.E.L.D. Helicarrier 4 / Nowy Jork

Taking Liberties

S.H.I.E.L.D. Helicarrier 5 / Nowy Jork

Rapturous Rise

Nowy Jork - myśliwiec

Magnetic Personality

Nowy Jork / S.H.I.E.L.D. Helicarrier 6

A Doom With a View

S.H.I.E.L.D. Helicarrier 7 / Nowy Jork

The Good, the Bad and the Hungry

Bossowie

Sandman

Doktor Octopus

Venom

Szablozęby

Abomination

Mandaryn i Aldrich Killian

Red Skull

Loki

Juggernaut

Zielony Goblin

M.O.D.O.K.

Mastermind

Rhino i Magneto

Magneto

Doktor Doom

Galactus

Przejście gry na 100%

Znajdźki

Zestawy MiniKit

Sand Central Station

Times Square Off

Exploratory Laboratory

Rock Up at the Lock Up

Rebooted, Resuited

Red Head Detention

Bifrosty Reception

Juggernauts and Crosses

Doctor in the House

That Sinking Feeling

Taking Liberties

Rapturous Rise

Magnetic Personality

A Doom With a View

The Good, the Bad and the Hungry

Stan Lee w opałach

Kampania

Bonusowe poziomy Deadpoola

Nowy Jork

Złote klocki

Czerwone klocki

Superbohaterowie i arcyłotrzy - postaci do odblokowania

W kampanii

W bonusowych misjach Deadpoola

W bonusowej misji The Brick Apple?

W Nowym Jorku

Odblokowane na końcu gry

Pojazdy do zdobycia

Zdjęcia zrobione przez Spider-Mana

Mapy

Ważne lokacje

Postacie

Pojazdy

Stan Lee w opałach

Złote klocki

Wyzwania

Wyścigi

Bonusowe misje Deadpoola

Tabloid Tidy Up

A Shock Withdrawal

House Party Protocol

Nuff Said

Feeling Fisky

Put Up Your Dukes

Stunt Show Surprise

Reptilian Ruckus

Stranger Danger

The Thrill of the Chess

Bro-tunheim

Znajdźki na bonusowych poziomach

Tabloid Tidy Up

A Shock Withdrawal

House Party Protocol

Nuff Said

Feeling Fisky

Put Up Your Dukes

Stunt Show Surprise

Reptilian Ruckus

Stranger Danger

The Thrill of the Chess

Bro-tunheim

Bonusowy poziom

The Brick Apple?

Wymagania sprzętowe

LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Poradnik do gry LEGO Marvel Super Heroes zawiera kompletną solucję, opisującą wszystkie misje kampanii fabularnej wraz z najtrudniejszymi walkami i zagadkami. Pojedynki z bossami doczekały się osobnych rozdziałów, a dla graczy dopiero zaczynających przygodę z serią LEGO przygotowano garść przydatnych porad dotyczących rozgrywki. Dla bardziej wymagających odbiorców napisano zaś rozdziały informujące o tym, jak przejść grę w 100% i gdzie znaleźć bonusowe misje Deadpoola (które również rozłożono na czynniki pierwsze).

Ponadto w poradniku opisano wszystkie znajdźki - począwszy odzestawów MiniKit, poprzezkomiksy, złote klocki i sztony postaci, a na czerwonych klockach Deadpoola skończywszy. W kompendium można też znaleźć informacje dotyczące lokalizacji Stana Lee w opałach - zarówno w obrębie poszczególnych misji, jak i na mapie Nowego Jorku.

Każda postać dostępna w grze została opisana - dotyczy to zarówno superbohaterów, jak i arcyłotrów czy zwykłych ludzi. Osobny rozdział poświęcono pojazdom i sposobom ich zdobycia, a całość została naniesiona na czytelne mapy określające lokalizację poszczególnych elementów i znajdziek.

W skrócie, poradnik zawiera:

Solucję do kampanii fabularnej;

Instrukcje dotyczące walk z bossami;

Ilustracje ułatwiające rozwiązywanie zagadek i łamigłówek;

Informację, jak przejść grę w 100%;

Lokalizację i sposób odblokowania bonusowych poziomów Deadpoola;

Umiejscowienie wszystkich znajdziek: złotych klocków, czerwonych klocków, zestawów MiniKit, żetonów z postaciami i Stana Lee w opałach;

Opis wszystkich postaci i pojazdów wraz z instrukcją ich zdobycia;

Porady dotyczące różnych aspektów rozgrywki;

Katarzyna Grobelska i Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)

Korzystanie z poradnika

Poradnik składa się z kilkudziesięciu rozdziałów, podzielonych ze względu na swój temat. Nawigować między nimi można przy użyciu spisu treści, umieszczonego w obrębie niniejszego kompendium.

W każdej części poradnika zawarto od kilku do kilkuset ilustracji, ułatwiających zrozumienie treści i obrazujących kolejne kroki postępowania. Informacje znajdujące się w niektórych działach trzeba było zdublować - np. opis walk z bossami zawarto zarówno w części poświęconej solucji do kampanii fabularnej, jak i w osobnych akapitach dotyczących walki. Dzięki temu odnalezienie poszukiwanych treści powinno być łatwiejsze dla czytelnika.

W osobnych rozdziałach umieszczono też przydatne mapy, ujawniające lokalizację niektórych elementów świata gry. Po najechaniu na poszczególne punkty powinna pojawić się stosowna instrukcja, objaśniająca sposób odblokowania danego obiektu.

Aby ułatwić czytelnikom nawigację po poradniku i orientowanie się w jego treści, wprowadziliśmy do tekstu wygodne oznaczenia kolorystyczne. Oto one:

Brązowy - postaci

Zielony - interaktywne obiekty

Niebieski - superumiejętności

Pomarańczowy - znajdźki wszelkiego typu

Porady ogólne

Podczas walki z pomniejszymi przeciwnikami możesz powiększyć mnożnik punktowy, otrzymywany za ilość wrogów pokonanych pod rząd - korzystaj z niego, aby zdobyć więcej pieniędzy.

Postaci dysponujące atakiem dystansowym (jak

Iron Man

,

Spider-Man

czy

Storm

) radzą sobie dużo lepiej podczas walki na dystansie niż podczas bezpośredniego starcia. Kierując nimi, staraj się trzymać z dala od kłopotów.

Duże postaci, takie jak

Hulk

albo

Juggernaut

doskonale sprawdzają się w czasie walki z licznymi grupami przeciwników. Aby uruchomić niszczycielski atak obszarowy, wyskocz w powietrze, a następnie wciśnij klawisz ataku - w ten sposób zabijesz większość pobliskich stworów. Uważaj jednak, aby nie skrzywdzić przy tym drugiego gracza!

Pamiętaj, że wszystkie Twoje ataki działają nie tylko na komputerowych oponentów, ale także na drugą postać w drużynie. Jeśli grasz z innym człowiekiem, staraj się nie wchodzić mu w paradę.

Podczas eksploracji planszy staraj się zaglądać w trudno dostępne i niewidoczne miejsca - często ukryto tam wartościowe monety albo inne bonusy.

Latanie

jest ekstremalnie przydatną umiejętnością - korzystaj z niej aby unikać wrogich ataków i docierać do miejsc ze skarbami.

Po jednorazowym zaliczeniu etapu możesz do niego wrócić w trybie swobodnej rozgrywki - w ten sposób zyskasz możliwość odblokowania

zestawów MiniKit

, uratowania

Stana Lee

itd.

Po ukończeniu gry od razu wykup postać

Sandmana

- jest on potrzebny na niemal każdej planszy do zdobywania kolejnych

zestawów

(i nie tylko).

Iron Man (model 42)

,

Venom

i

Niewidzialna Kobieta

to najbardziej uniwersalne postaci w grze. Staraj się zabierać przynajmniej jedną z nich na każdą misję w trybie swobodnej rozgrywki.

Postaraj się jak najszybciej zaliczyć pierwszą z

bonusowych misji

Deadpoola

- po jej ukończeniu otrzymasz

czerwony klocek z mnożnikiem X4

, zwiększający ilość zdobywanych przez Ciebie pieniędzy. Odblokować go możesz za

2 000 000 monet

w

pokoju Deadpoola

na

lotniskowcu S.H.I.E.L.D.

(

S.H.I.E.L.D. Helicarrier

).

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wcześniej odblokować

mnożnik X2

, dostępny po jednokrotnym przejściu gry w tej samej lokacji (należy podejść do

komputera

w

pokoju Deadpoola

i wykupić go za

1 000 000 monet

).

Wszystkie

mnożniki

włącza się w podręcznym menu gry, podczas pauzy (zakładka

Extras

).

Sterowanie

PC

Pierwszy gracz

Klawisz

Działanie

Poruszanie postacią

Zmiana postaci (przytrzymanie klawisza otwiera koło bohaterów)

Cios (przytrzymanie klawisza pozwala celować)

Skok/Latanie

Interakcja (przytrzymanie klawisza otwiera ekwipunek)

Następna postać

Poprzednia postać

Start/Pauza

Ekran opcji

Drugi gracz

Klawisz

Działanie

Poruszanie postacią

Zmiana postaci (przytrzymanie klawisza otwiera koło bohaterów)

Cios (przytrzymanie klawisza pozwala celować)

Skok/Latanie

Interakcja (przytrzymanie klawisza otwiera ekwipunek)

Następna postać

Poprzednia postać

Start/Pauza

Ekran opcji

Xbox 360

Klawisz

Działanie

Poruszanie postacią

Obracanie kamerą

Zmiana postaci (przytrzymanie klawisza otwiera koło bohaterów)

Cios (przytrzymanie klawisza pozwala celować)

Skok/Latanie

Interakcja (przytrzymanie klawisza otwiera ekwipunek)

Następna postać

Poprzednia postać

Mapa

Ekran opcji

Opis przejścia

Sand Central Station

Postaci: Iron Man, Hulk, Spider-Man

Status prawdziwego wyznawcy: 70 000 monet

Po rozpoczęciu gry przejmiesz kontrolę nad dwiema postaciami - Hulkiem orazIron Manem. Pierwszy z nich doskonale nadaje się do starć z dużymi grupami przeciwników, ponieważ jego mordercze ciosy masakrują wszystko dookoła (combo skok+uderzenie). Drugi z bohaterów jest bardziej wyrafinowany - zamiast brutalnej siły preferuje nowoczesną technikę, która umożliwiającą latanie oraz strzelanie rakietami. Etap przygotowano w taki sposób, aby obaj herosi musieli współdziałać.

Początek poziomu jest dość prosty - wystarczy zniszczyć przeszkody, które stoją na drodze bohaterów, a następnie dotrzeć do ściany z dwoma hydrantami. Na Twej drodze stanie grupka piaskowych zombie, ale nie musisz się nimi przejmować - zadają niewielkie obrażenia i odradzają się w nieskończoność. Ich eliminacja to zwykła strata czasu.

Kiedy dotrzesz do hydrantów, skorzystaj z umiejętności Iron Mana, strzelając dosrebrnych zaworów (tylko postacie z atakiem rakietowym mogą niszczyć srebrne obiekty!). W ten sposób zmoczysz piaskową ścianę.

Zwilżona ściana stanie się łatwym celem dla Hulka. Zniszcz ją jednym sprawnym ciosem, a następnie sięgnij po dwa zielone uchwyty, w ten sposób podnosząc cały autobus (tylko postać tak silna jak Hulk może to zrobić!). Rzuć nim w dowolnym kierunku i idź przed siebie.

Podejdź do ciężarówki stojącej naprzeciwko i korzystając z rakietIron Mana zniszcz jej centralną, srebrną część. Kiedy na jezdnię posypią się klocki, ułóż z nich kolejny uchwyt dlaHulka (on sam nie potrafi budować, więc musisz zrobić to za niego).

Podejdź Hulkiem do stworzonej właśnie konstrukcji i podnieś pojazd, odrzucając go w dowolnym kierunku. Następnie zbliż się do Abominacji i przygotuj się na sekwencję QTE.

Walka jest bardzo prosta - ustawicznie wciskaj klawisz odpowiedzialny za atak, a kiedy postaci zmienią pozycję, szybko duś przycisk interakcji. Kombinację powtarzaj aż do skutku.

Kiedy pojawisz się w nowej lokacji, podejdź Hulkiem do obiektu po lewej i podnieś go korzystając z uchwytów. Następnie rzuć nim w stronę piaskowych dłoni.

Teraz pora na Iron Mana - skorzystaj z systemu namierzania (klawiszataku), bombardując rakietamisrebrne barierki po prawej. W ten sposób odsłonisz kolejne zielone uchwyty, dzięki którym Hulk będzie mógł posłać w kierunku przeciwnika następny element wystroju.

Kiedy przejdziesz dalej, na Twej trasie pojawi się pociąg z 21 piaskowymi zombie. Aby przejść dalej, musisz je wszystkie pokonać. Przeciwnicy nie potrafią strzelać, więc Iron Man może wzbić się w powietrze i zastrzelić wrogów z bezpiecznej odległości. Hulk zaś… no cóż, może zrobić to, co wychodzi mu najlepiej: zmiażdżyć wszystko dookoła!

Po walce przejdź dalej i przygotuj się na kolejną niespodziankę - droga została zatarasowana. Korzystając z rakietIron Mana strzel do srebrnej kuli po prawej i z jej odłamków wybuduj działko wodne (przytrzymaj klawisz interakcji). Wsiądź na urządzenie i zmocz ścianę naprzeciwko.

Rozbij przemoczoną przeszkodę Hulkiem i przejdź do dalszej części pomieszczenia. Ponownie skorzystaj z rakietIron Mana, rozbijając srebrną balustradę po prawej i budując z niej głaz z zielonymi uchwytami. Podejdź do nowostworzonego obiektu i użyj nadzwyczajnej siłyHulka, by podnieść głaz i rzucić nim w kierunku zielonej bramy pośrodku piaskowego zamku. W ten sposób zakończysz sekwencję na dworcu i przeniesiesz się gdzie indziej.

W ostatniej części misji poznasz nową postać - Spider-Mana. Dzięki pajęczej sieci bohater potrafi szybko się przemieszczać (również w górę/dół), a szósty zmysł pozwala mu na wykrywanie sekretów. Zauważ, że wspinaczka po ścianach jest zarezerwowana tylko dla niektórych miejsc.

Wciel się w Spider-Mana i przemieść się w prawo. Następnie skorzystaj z szóstego zmysłu (klawiszinterakcji) - w ten sposób odkryjesz, że ściana naprzeciwko jest doskonałym obiektem wspinaczkowym. Wejdź na nią, korzystając z przylepnych palców człowieka-pająka.

Będąc na górze, podejdź do czerwono-niebieskiego panelu i użyj na nim pajęczej sieci (klawiszinterakcji). W ten sposób zrzucisz na ziemię reflektor, który rozbije się na wiele mniejszych klocków. Zejdź na dół i zbuduj z nich urządzenie z zielonymi uchwytami. Podejdź do niego Hulkiem i dokonaj dzieła zniszczenia, ustawicznie wciskając klawisz interakcji.

Zmień postać naIron Mana i wyceluj w srebrne barierki po lewej stronie planszy - w ten sposób odsłonisz drugie ze szkodliwych urządzeń. Podejdź do niego jako Spider-Man, używając przy tym szóstego zmysłu. Kiedy przy maszynie pojawi się czerwono-niebieski panel, skorzystaj z pajęczej sieci (klawiszinterakcji) i zniszcz machinę.

Gdy oba urządzenia przestaną działać, podejdź Spider-Manem do wielkiej litery A, która znajduje się na środku dachu. Użyj sieci, by zrzucić obiekt, w ten sposób tworząc przejście do dalszej części planszy.

Po prawej stronie lokacji znajdziesz czerwono-niebieski panel, do którego możesz przytwierdzić pajęczą sieć. Stań pod nim i użyj Spider-Mana, w ten sposób tworząc przejście dla innych bohaterów.

WybierzHulka i zmień się w Bruce'a Bannera (musisz wcisnąć i przytrzymać klawisz zmiany postaci). Wespnij się po nici, wchodząc na górny poziom lokacji. Następnie powróć do zielonoskórej postaci i pociągnij za zielone uchwyty, niszcząc silos i rozsypując klocki. W tym momencie wystarczy ułożyć z nich działko wodne (co może zrobić każdy poza Hulkiem) i strzelić z niego w kierunku wroga.

Gdy wróg zostanie częściowo utwardzony, podejdź zielonym mięśniakiem do bloku piasku (pośrodku planszy) i uderz w niego. Po zadaniu ciosu cofnij się do tyłu i z lewej strony znajdź drugi blok piasku. Wyskocz w powietrze, zadając przy tym morderczy cios - dzięki temu rozsypiesz sporo klocków, z których inne postacie ułożą betoniarkę. Kiedy ta będzie gotowa, podnieś ją Hulkiem i rzuć nią w kierunku przeciwnika. Kiedy olbrzym będzie ogłuszony, podejdź do niego i uderz w zieloną ścianę.

Będąc Spider-Manem podejdź doniebiesko-czerwonego panelu przy piaskowym olbrzymie (po lewej stronie) i skorzystaj z pajęczej sieci. Gdymechanizm z wodą zostanie odsłonięty, włącz go (klawisz interakcji).

Po prawej stronie giganta znajduje się srebrna osłona, którą tylkoIron Man może zniszczyć. Kiedy przeszkoda przestanie istnieć, pojawi się drugi mechanizm z wodą - teraz wystarczy go uruchomić.

Gdy obie maszyny staną się aktywne, przejdź do centralnej części planszy i skorzystaj z szóstego zmysłuSpider-Mana. Kiedy nad pompą pojawi się panel do sieci, użyj pajęczej nici, zalewając wroga cieczą. Gdy Sandman się przewróci, podejdź do niego Hulkiem i zadaj przeciwnikowi ostateczny cios.

S.H.I.E.L.D. Helicarrier 1 / Baxter Building

S.H.I.E.L.D. Helicarrier 1/ Baxter Building

Postaci: Kapitan Ameryka, Pan Fantastyczny

Misję rozpoczniesz na Lotniskowcu S.H.I.E.L.D., na którym do zebrania jest ponad 50 000 monet. Kiedy nasycisz już swój głód bogactwa, zeskocz z trapu po lewej, wskazanego przez postać-widmo i zeskocz w przepaść. Niezależnie od tego, czy kierujesz Kapitanem Ameryką czy Panem Fantastycznym i tak wylądujesz w tym samym miejscu: w parku przy Baxter Building. Pamiętaj o tym, że podczas swobodnego upadku możesz zebrać sporo monet - wystarczy, że wlecisz w odpowiednie pierścienie.

Kiedy wylądujesz na ziemi, podejdź do latarni obok bramy z kłódką. Zniszcz ją, z porozrzucanych klocków tworząc studzienkę kanalizacyjną. Korzystając z mocy rozciąganiaPana Fantastycznego (klawisz interakcji) przejdź przez stworzony właśnie kanał.

Będąc po drugiej stronie bramy, zniszcz antenę satelitarną stojącą obok telewizyjnejciężarówki. Z pozyskanych w ten sposób klocków wznieś specjalny panel Fantastycznej Czwórki, a następnie wejdź do środka i użyj klawisza interakcji. Dzięki temu wrota zostaną otwarte.

Jako Kapitan Ameryka podejdź do kolorowego urządzenia z prawej strony budynku i rzuć w nie tarczą (tylko ta postać może to zrobić!). W tym momencie Pan Fantastyczny powinien wejść po drabince na dach i skręcić w lewo.

Przeskok na drugą stronę budynku nie jest zbyt trudny - wystarczy wcisnąć przycisk odpowiedzialny za skok, a następnie kliknąć go jeszcze raz i przytrzymać. Kiedy Pan Fantastyczny znajdzie się na swoim miejscu, powinien podejść do komputera i rozszyfrować hasło. Kombinacja jest banalnie prosta - trzeba nadusić klawisz interakcji, a następnie szybko wciskać atak.

W tym momencie zostaną uruchomione działka obronne - warto oddalić się na bezpieczną odległość. Reszta zależy od Kapitana Ameryki: pierwszy Mściciel musi stanąć na kolorowej tarczy pośrodku lokacji i zasłonić się tarczą (klawisz interakcji). Teraz wystarczy skierować zabójczy promień w stronę przewodów elektrycznych, które znajdują się nad bramą. Kiedy to zrobisz, broń zostanie wyłączona, a bohaterowie będą mogli wejść do budynku.

Times Square Off

Postaci: Kapitan Ameryka, Pan Fantastyczny, Spider-Man

Status prawdziwego wyznawcy: 170 000 monet

Kiedy wejdziesz do siedziby Fantastycznej Czwórki, nakryjesz złego Doktora Octopusa na kradzieży - kosmiczny klocek znalazł się w posiadaniu wroga. Przygotuj się na walkę z dwiema falami przeciwników, nadesłanych przez arcyłotra. Na szczęście wrogowie nie są zbyt potężni, więc walka z nimi ogranicza się do ustawicznego wciskania klawisza ataku.

Kiedy pojawi się druga fala wrogów, w laboratorium wybuchnie pożar. Aby go ugasić, podejdź do płomieni i z pobliskich klocków zbuduj platformę fantastycznej czwórki. Wejdź do środka jako Pan Fantastyczny i użyj klawisza interakcji aby odblokować naścienny panel po prawej.

Kapitan Ameryka musi wrzucić w niego tarczą, w ten sposób odblokowując windę do góry. Kiedy znajdziesz się na pierwszym piętrze, Octopus ucieknie, a do pomieszczenia wbiegną kolejni przeciwnicy. Walka z nimi jest opcjonalna - priorytet stanowi przejście do dalszej części lokacji.

W przypadku Pana Fantastycznego sprawa jest prosta - wystarczy zbudować szyb wentylacyjny z klocków porozrzucanych na środku pomieszczenia i przecisnąć się na drugą stronę.

Kapitan Ameryka ma nieco trudniejsze zadanie - musi przedrzeć się przez płomienie. Na szczęście w trybie obrony (klawisz interakcji) tarcza w zupełności uchroni bohatera przed gorącem, dzięki czemu przejście przez górne piętro nie powinno stanowić dla niego problemu.

Po drugiej stronie pomieszczenia Pan Fantastyczny musi pociągnąć za czerwony uchwyt, w ten sposób niszcząc ścianę i gromadząc przydatne klocki. Z rozsypanych ruin może zbudować urządzenie, w które Kapitan Ameryka powinien rzucić tarczą.

Kiedy maszyna zostanie uruchomiona, wejdź Panem Fantastycznym na górną kondygnację sali (używając drabinki) i zhakuj komputer - musisz wcisnąć klawisz interakcji, a potem szybko klikać na atak. Gdy wtyczka dotrze do celu, sfruń na czerwony podest po prawej i poczekaj na reakcję lasera. Następnie skocz w prawo, wracając do głównej sali.

Z klocków porozrzucanych na dole pomieszczenia ułóż podest dla Kapitana Ameryki, po czym wejdź do środka i zasłoń się tarczą. Odbij promień lasera w taki sposób, aby naładować niebieskie talerze po obu stronach sali. Kiedy to zrobisz, pojawi się specjalna winda, która przeniesie bohaterów dalej.

Będąc na dachu wieżowca idź w prawo. Jako Pan Fantastyczny zejdź na dół, kierując się w stronę niebieskiej platformy, a następnie przeleć nad przepaścią. Pokonaj kilku przeciwników, którzy pojawią się w tym momencie, a następnie pociągnij za czerwony uchwyt na ścianie. Z otrzymanych w ten sposób klocków zbuduj drabinkę.

Wespnij się do sali kontrolnej i rozwal wszystkie obiekty, jakie znajdziesz w środku. Ze szczątków zbuduj dźwignię, która pozwoli Ci na obrócenie talerza satelitarnego. Ustaw go tak, jak pokazano to na powyższym screenie.

Jako Kapitan Ameryka wskocz na drążek po lewej i przeskakuj pomiędzy kolejnymi antenami, póki nie dotrzesz na drugą stronę dachu. Zejdź po schodach i rzuć tarczą w mechanizm u góry - w ten sposób wyłączysz system wentylacji, który przeszkadzał Panowi Fantastycznemu. Ten ostatni może teraz przejść przez zakratowane okno i dostać się do dalszej części poziomu.

Gdy obaj bohaterowie będą stali obok siebie, wejdź na środkowe piętro dachu (pomiędzy silosem a kwietnikiem) i zniszcz wszystko, co się tam znajduje. Z pozyskanych klocków ułóż platformę Fantastycznej Czwórki i wejdź do środka jako Pan Fantastyczny. Korzystając z jego umiejętności napompuj silos, tym samym doprowadzając do jego eksplozji.

Gdy zbiornik z wodą przejdzie do przeszłości, dostań się do jego pozostałości i zbuduj z nich wyciąg linowy. Następnie zsuń się po linie, by po krótkiej chwili wpaść w macki doktora Octopusa. Jedynym ratunkiem jest w tym momencie pomoc drugiego bohatera: zaatakuj nim nogi wroga, a wytrącisz go z równowagi.

Zaatakowany arcyłotr umknie z placu boju, wzywając kilku pomagierów - pokonaj ich, a następnie skieruj się w prawo, wchodząc na wyższy poziom dachu. Kiedy Octopus ponownie ucieknie, rzuć tarczą pod wspornik neonu HOTEL, tym samym załamując go. Aby przeważyć konstrukcję i otworzyć przejście do dalszej lokacji, powtórz tę samą operację z drugim filarem.

Przejdź na drugą stronę kładki i zabij maszyny, które się na Ciebie rzucą. Jako Kapitan Ameryka wejdź do budynku i skręć w prawo, wchodząc do wysokiego pomieszczenia z biało-niebieskimi ścianami. Przeskakuj między nimi, odbijając się od jednej do drugiej, aż nie dotrzesz na sam dach.

Będąc u góry rozwal wszystkie pobliskie obiekty, a z resztek zbuduj kolejny mechanizm napędzający windę. Rzuć tarczą w sam jego środek, tym samym odblokowując przejście dla Pana Fantastycznego. Jako ten ostatni skorzystaj z czerwonego uchwytu na półpiętrze, pokonaj zaczajonego tam przeciwnika i wjedź windą na sam dach budynku.

Jako Pan Fantastyczny zeskocz z prawej strony budynku, rozciągając się przy tym na kształt spadochronu. Od razu osaczą Cię przeciwnicy, więc musisz stanąć z nimi do walki. Kiedy uporasz się z zagrożeniem, zniszcz wszystkie obiekty stojące przy ścianie i zbuduj z nich mały wyciąg linowy. Dopiero teraz Kapitan Ameryka może przejść dalej.

Gdy obie postaci znajdą się w tym samym miejscu, wyceluj tarczą Kapitana Ameryki w doktora Octopusa i rzuć w niego. Kiedy wróg czmychnie do swej nory, podejdź Panem Fantastycznym do kanału po prawej i przeciśnij się przez niego. Gdy będziesz u góry, pociągnij za czerwony uchwyt, tym samym zrzucając klocki niżej. Następnie zbuduj z nich panel Fantastycznej Czwórki i użyj go.

W następnej sekwencji dołączy do Ciebie Spider-Man, którego umiejętności będą zaraz bardzo przydatne. Póki co pokieruj jednak Panem Fantastycznym, pociągając za czerwony uchwyt na wieży - w ten sposób otworzysz przejście na podwyższenie.

Pokonaj wrogów i dostań się na drugą stronę dachu. Porachuj kości kilku kolejnym przeciwnikom, a następnie skorzystaj z szóstego zmysłuSpider-Mana, odkrywając ścianę odpowiednią do wspinaczki. Wejdź po niej na górę i ponownie użyj talentu człowieka-pająka. Kiedy pojawią się dwa czerwono-niebieskie uchwyty, skorzystaj z nich używając klawisza interakcji. Dzięki temu włączysz wiatraki na niższym poziomie, przez co reszta bohaterów przejdzie dalej.

Wciel się w Pana Fantastycznego i skręć w prawo, dochodząc do drucianej siatki. Gdy przy niej będziesz, rozwal wszystkie okoliczne obiekty, składając z nich komputer. Gdy ten będzie gotowy, podejdź do niego i złam szyfr (klawisz interakcji + szybkie wciskanie ataku). Następnie przejdź przez bramę.

Zmierz się z kolejną grupą przeciwników, cały czas zmierzając w prawo. Gdy dojdziesz do podestu Fantastycznej Czwórki przejmij kontrolę nad Panem Fantastycznym i skorzystaj z jego mocy (klawisz interakcji). Kiedy pojawią się dwa panele dla Spider-Mana, użyj jego sieci, tym samym otwierając przejście na następny dach. Tam czeka Cię kolejna potyczka z maszynami Octopusa oraz przejście do ostatniej lokacji.

Finałowa walka z Octopusem jest dość wymagająca. Uciekaj przed atakami wroga, będąc tak mobilnym, jak to tylko możliwe. Jeśli przeciwnik Cię pochwyci, zmień postać - w ten sposób unikniesz straty pieniędzy. Kiedy macka wroga utknie w ziemi (zdarza się to po nieudanym ataku na Twojego bohatera), podbiegnij do niej i wciśnij klawisz ataku. Operację tę powtórz trzykrotnie, ostatecznie podbiegając do jednonogiej ośmiornicy i dobijając ją. Dopiero wówczas łotr zostanie pokonany.

Times Square / Oscorp

Postaci: Black Widow, Hawkeye

Po zakończeniu misji Times Square Off przejmiesz kontrolę nad nowymi postaciami: Hawkeyem oraz Black Widow. Mężczyzna jest doskonałym łucznikiem, który potrafi strzelać na duże dystanse i odpalać ładunki wybuchowe przytwierdzone do strzał. Ponętna agentka (o ile można nazwać klocki "ponętnymi") preferuje natomiast pistolety, a jej specjalną umiejętnością jest niewidzialność.

Po rozpoczęciu sekwencji trafisz na ulice Nowego Jorku. Podejdź Hawkeyem do balustrady i korzystając z wybuchowych strzał zestrzel srebrne elementy okalające billboard na następnym budynku. Dzięki temu odblokujesz otwory do których idealnie pasują kolejne strzały.

Skręć w prawo i obejdź przepaść dookoła. Gdy zbliżysz się do zbombardowanego chwilę wcześniej plakatu, wyceluj w dwie szczeliny i wypuść strzały. W ten sposób utworzysz dwa przęsła, po których przeskoczysz na drugą stronę rozpadliny.

Droga do dalszej części lokacji jest zablokowana przez naalektryzowane podłoże. Aby pozbyć się problemu, skorzystaj z umiejętności Black Widow, przeskakując pomiędzy dwiema niebiesko-białymi ścianami widocznymi po prawej stronie budynku. Następnie podejdź do komputera naprzeciwko i wyłącz prąd we wszystkich trzech kablach (musisz najechać kursorem na niebieskie strzałki i zmienić ich kierunek). Możesz już zejść na dół.

Podejdź Hawkeyem do zamkniętej bramy i wystrzel w jej kierunku strzałę z liną (klawisz interakcji). Ciągnij za sznur, dopóki przejście nie zostanie odblokowane. Gdy będziesz po drugiej stronie, skorzystaj z niewidzialnościBlack Widow, unikając w ten sposób wykrycia przez kamerę. Podejdź do komputera po lewej i użyj go, a wrota do budynku Oscorp staną przed Tobą otworem.