7,90 zł
W poradniku do gry Gran Turismo Sport opisane zostały zasady wyścigów sieciowych w wieloosobowym trybie Sport. Dowiesz się z niego jak zwiększyć swoje szane na wygraną z innymi graczami dobierając właściwy samochód, jakich błędów nie popełniać podczas wyścigów i jak pokonywać tor szybciej, poprawiając swoje czasy okrążeń. Znajdziesz tu także podstawy obsługi edytora malowań samochodu, który pozwoli Ci stworzyć unikalne, widoczne dla innych graczy wzory.
Zacznij zwyciężać w sieciowych wyścigach. W poradniku Gran Turismo Sport znajdziesz cenne wskazówki, porady i zasady trybów jazdy, które mogą znacznie ułatwić Ci drogę na najwyższe podium w trybie Sport.
Gran Turismo Sport - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 49
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ISBN: 978-83-8112-497-3
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1865
Porady na start w Gran Turismo Sport
Trofea w Gran Turismo Sport - lista, jak zdobyć trofea?
Ranga kierowcy w Gran Turismo Sport
Ghosting w Gran Turismo Sport
Ranga fairplay w Gran Turismo Sport
Wyścig dzienny w Gran Turismo Sport
Wyścigi w turniejach FIA w Gran Turismo Sport
Kwalifikacje w Gran Turismo Sport
Powtórki w Gran Turismo Sport
Samochód ma znaczenie w Gran Turismo Sport
Kary czasowe w Gran Turismo Sport
Korzystaj z całego toru! Gran Turismo Sport
Dźwięk opon i słuchanie samochodu w Gran Turismo Sport
Jak unikać kłopotów i wypadków w Gran Turismo Sport
HUD w Gran Turismo Sport
Pomarańczowe pachołki w Gran Turismo Sport
Dobry start w Gran Turismo Sport
Zjeżdżać do pit-stopu czy nie w Gran Turismo Sport?
Pad czy kierownica w Gran Turismo Sport?
Jakie asysty w Gran Turismo Sport?
Widok i kamera w Gran Turismo Sport?
Własne malowanie samochodu w Gran Turismo Sport
Edycja kalkomanii w Gran Turismo Sport
W poradniku do gry Gran Turismo Sport opisane zostały zasady wyścigów sieciowych w wieloosobowym trybie Sport. Dowiesz się z niego jak zwiększyć swoje szane na wygraną z innymi graczami dobierając właściwy samochód, jakich błędów nie popełniać podczas wyścigów i jak pokonywać tor szybciej, poprawiając swoje czasy okrążeń. Znajdziesz tu także podstawy obsługi edytora malowań samochodu, który pozwoli Ci stworzyć unikalne, widoczne dla innych graczy wzory.
Porady i trofea
Wyścigi - zasady ogólne
Wyścigi - porady praktyczne
Kwestie techniczne
Malowanie samochodu
Trzy najważniejsze zasady
Porady na start - naucz się toru, nie przejmuj się i walcz do końca.
Trofea w Gran Turismo Sport - poradnik do trofeów to spis pucharków wraz z poradami pomocnymi w ich zdobyciu.
Ranga kierowcy w GT Sport.
Ghosting - czyli co to jest i do czego służy ghosting w Gran Turismo Sport.
Ranga fairplay
Wyścig dzienny
Turnieje FIA
Kwalifikacje
Jak wybierać samochód w Gran Turismo Sport?
Podpatruj powtórki okrążeń przeciwników
Kary czasowe
Pokonywanie toru po idealnej linii
Dźwięk ma znaczenie - czyli o tym, co może ci powiedzieć dźwięk tarcia opon w Gran Turismo Sport.
Co to jest konsystencja i dlaczego jest bardzo ważna?
Jak unikać kłopotów i wypadków?
Na co zerkać na HUDzie w Gran Turismo Sport?
Rola pomarańczowych pachołków
Jak dobrze wystartować - dobry start oraz autopilot w Gran Turismo Sport!
Pit stop - kiedy zjeżdżać i po co w GT: Sport!
Pad czy kierownica
Jakie asysty - ABS, TCS, skrzynia biegów i linia.
Który widok - czyli najlepsza kamera do wyścigów w GT Sport.
Jak wykonać własne malowanie samochodu?
Edycja kalkomanii
Na początku ważne są trzy fundamentalne zasady, które po prostu trzeba zaakceptować i przestrzegać:
naucz się toru na pamięć,
nie przejmuj się porażkami z winy innych (i ze swojej też),
walcz zawsze do końca!
Dariusz "DM" Matusiak (www.gry-online.pl)
Początki w Gran Turismo Sport mogą być trudne - przedstawiamy zatem porady na start, które pomogą rozpocząć przygodę w dynamicznym świecie GTS.
Naucz się toru!
Cokolwiek się zdarzy - nie przejmuj się!
Walcz do końca!
To pierwszy warunek gwarantujący nam jakiekolwiek szanse w rywalizacji. Nie można wejść do wyścigu bez znajomości toru, myśląc że "jakoś to będzie". Musimy wiedzieć jak zachowuje się dany samochód na danym torze, musimy znać odpowiednie dla niego punkty hamowania, na którym biegu można wejść w jaki zakręt, miejsca gdzie można ściąć łuk, a gdzie nie, oraz poznać drogę do pit-stopu, która może czasem mieć wąski zakręt. Bez przejechania co najmniej kilkudziesięciu okrążeń treningowych się nie obejdzie, pomocne będą też dostępne lekcje na każdym torze podzielonym na odcinki w sekcji Kampania - Praktyka na torze oraz podglądanie powtórek kwalifikacji u innych graczy.
Wyścigi sieciowe to prawdziwa sinusoida sukcesów i porażek - niestety te drugie nie zawsze zdarzają się z naszej winy. W grze obecny jest automatyczny system kar za powodowanie kolizji lub ścinanie zakrętów i jak każdy bot działa trochę na ślepo, nie analizując perfekcyjnie każdej sytuacji. Często zdarzy się, że nawet jeśli w wyniku jakiegoś błędu mocno zwolnimy i stracimy czas, gra dorzuci nam jeszcze do tego parę sekund kary.
To samo ma miejsce podczas stłuczek - musimy mieć na uwadze, że w niektórych przypadkach dostaniemy od gry karę za to, że to ktoś inny w nas uderzył. Czasem nawet wylecimy z toru, stracimy 8 pozycji, a winowajca bezkarnie pojedzie dalej. Powodem może być zwykły niezamierzony błąd, sytuacja bez wyjścia, gdzie w tłumie samochodów przed zakrętem nie ma miejsca na perfekcyjne hamowanie, a czasem nawet celowy, złośliwy manewr.