Gran Turismo Sport - poradnik do gry - Dariusz "DM" Matusiak - ebook

Gran Turismo Sport - poradnik do gry ebook

Dariusz "DM" Matusiak

4,0
7,90 zł

lub
-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W poradniku do gry Gran Turismo Sport opisane zostały zasady wyścigów sieciowych w wieloosobowym trybie Sport. Dowiesz się z niego jak zwiększyć swoje szane na wygraną z innymi graczami dobierając właściwy samochód, jakich błędów nie popełniać podczas wyścigów i jak pokonywać tor szybciej, poprawiając swoje czasy okrążeń. Znajdziesz tu także podstawy obsługi edytora malowań samochodu, który pozwoli Ci stworzyć unikalne, widoczne dla innych graczy wzory.

Zacznij zwyciężać w sieciowych wyścigach. W poradniku Gran Turismo Sport znajdziesz cenne wskazówki, porady i zasady trybów jazdy, które mogą znacznie ułatwić Ci drogę na najwyższe podium w trybie Sport.

Gran Turismo Sport - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Jakie włączyć asysty? (Kwestie techniczne)
  • Listra trofeów (Malowanie samochodu)
  • Porady na start (Malowanie samochodu)
  • Pad czy kierownica? (Kwestie techniczne)
  • Wyścig dzienny (Wyścigi)
  • Samochód ma znaczenie! (Wyścigi - porady praktyczne)
  • Słuchaj swojego samochodu (Wyścigi - porady praktyczne)
  • Ranga kierowcy (Wyścigi - porady praktyczne)
  • Ranga fairplay (Wyścigi - porady praktyczne)
  • Wyścigi w turniejach FIA (Wyścigi)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 49

Oceny
4,0 (1 ocena)
0
1
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Gran ‌Turismo ‌Sportporadnik ‌do ‌gry

autor: Dariusz ‌"DM" ‌Matusiak

Copyright © ‌wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie ‌prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8112-497-3

Nieautoryzowane rozpowszechnianie ‌całości ‌lub ‌fragmentu niniejszej ‌publikacji ‌w jakiejkolwiek ‌postaci ‌jest zabronione ‌bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine ‌S.A.

Prawa do użytych w ‌tej publikacji ‌tytułów, nazw ‌własnych, ‌zdjęć, ‌znaków towarowych i ‌handlowych, itp. należą ‌do ich ‌prawowitych ‌właścicieli.

Publikacja przeznaczona ‌jest wyłącznie ‌do użytku prywatnego. ‌Nie ‌może być sprzedawana, ‌odsprzedawana lub udostępniana ‌publicznie osobom ‌trzecim ‌bez pisemnej ‌zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja ‌na okładce - wykorzystana ‌za zgodą © ‌Shutterstock Images ‌LLC. ‌Wszelkie prawa zastrzeżone. ‌Zgoda na wykorzystanie ‌wizerunku ‌podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik ‌w ‌wersji WWW znajdziesz ‌na ‌stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1865

[email protected]

Spis treści

Gran ‌Turismo Sport - poradnik ‌do gry

Poradnik do gry

Podstawy

Porady ‌na start w Gran ‌Turismo Sport

Trofea w Gran ‌Turismo Sport - ‌lista, ‌jak zdobyć trofea?

Ranga kierowcy ‌w Gran Turismo ‌Sport

Ghosting w Gran Turismo ‌Sport

Ranga fairplay ‌w Gran Turismo ‌Sport

Wyścigi

Wyścig ‌dzienny ‌w Gran Turismo Sport

Wyścigi ‌w turniejach ‌FIA w ‌Gran Turismo Sport

Kwalifikacje ‌w Gran Turismo Sport

Wyścigi ‌- porady praktyczne

Powtórki ‌w Gran Turismo ‌Sport

Samochód ‌ma znaczenie w ‌Gran Turismo ‌Sport

Kary czasowe w Gran ‌Turismo Sport

Korzystaj z ‌całego toru! ‌Gran Turismo Sport

Dźwięk opon ‌i słuchanie samochodu w ‌Gran Turismo ‌Sport

Jak unikać kłopotów i wypadków w Gran Turismo Sport

HUD w Gran Turismo Sport

Pomarańczowe pachołki w Gran Turismo Sport

Dobry start w Gran Turismo Sport

Zjeżdżać do pit-stopu czy nie w Gran Turismo Sport?

Kwestie techniczne

Pad czy kierownica w Gran Turismo Sport?

Jakie asysty w Gran Turismo Sport?

Widok i kamera w Gran Turismo Sport?

Malowanie samochodu

Własne malowanie samochodu w Gran Turismo Sport

Edycja kalkomanii w Gran Turismo Sport

Gran Turismo Sport - poradnik do gry

W poradniku do gry Gran Turismo Sport opisane zostały zasady wyścigów sieciowych w wieloosobowym trybie Sport. Dowiesz się z niego jak zwiększyć swoje szane na wygraną z innymi graczami dobierając właściwy samochód, jakich błędów nie popełniać podczas wyścigów i jak pokonywać tor szybciej, poprawiając swoje czasy okrążeń. Znajdziesz tu także podstawy obsługi edytora malowań samochodu, który pozwoli Ci stworzyć unikalne, widoczne dla innych graczy wzory.

Porady i trofea

Wyścigi - zasady ogólne

Wyścigi - porady praktyczne

Kwestie techniczne

Malowanie samochodu

Trzy najważniejsze zasady

Wygranie swojego pierwszego wyścigu w Gran Turismo Sport może być sporym wyzwaniem, ale daje też ogromną satysfakcję.

Porady i trofea

Porady na start - naucz się toru, nie przejmuj się i walcz do końca.

Trofea w Gran Turismo Sport - poradnik do trofeów to spis pucharków wraz z poradami pomocnymi w ich zdobyciu.

Ranga kierowcy w GT Sport.

Ghosting - czyli co to jest i do czego służy ghosting w Gran Turismo Sport.

Ranga fairplay

Wyścigi - zasady ogólne

Wyścig dzienny

Turnieje FIA

Kwalifikacje

Wyścigi - porady praktyczne

Jak wybierać samochód w Gran Turismo Sport?

Podpatruj powtórki okrążeń przeciwników

Kary czasowe

Pokonywanie toru po idealnej linii

Dźwięk ma znaczenie - czyli o tym, co może ci powiedzieć dźwięk tarcia opon w Gran Turismo Sport.

Co to jest konsystencja i dlaczego jest bardzo ważna?

Jak unikać kłopotów i wypadków?

Na co zerkać na HUDzie w Gran Turismo Sport?

Rola pomarańczowych pachołków

Jak dobrze wystartować - dobry start oraz autopilot w Gran Turismo Sport!

Pit stop - kiedy zjeżdżać i po co w GT: Sport!

Kwestie techniczne

Pad czy kierownica

Jakie asysty - ABS, TCS, skrzynia biegów i linia.

Który widok - czyli najlepsza kamera do wyścigów w GT Sport.

Malowanie samochodu

Jak wykonać własne malowanie samochodu?

Edycja kalkomanii

Trzy najważniejsze zasady

Na początku ważne są trzy fundamentalne zasady, które po prostu trzeba zaakceptować i przestrzegać:

naucz się toru na pamięć,

nie przejmuj się porażkami z winy innych (i ze swojej też),

walcz zawsze do końca!

Dariusz "DM" Matusiak (www.gry-online.pl)

Poradnik do gry

Podstawy

Porady na start w Gran Turismo Sport

Początki w Gran Turismo Sport mogą być trudne - przedstawiamy zatem porady na start, które pomogą rozpocząć przygodę w dynamicznym świecie GTS.

Naucz się toru!

Cokolwiek się zdarzy - nie przejmuj się!

Walcz do końca!

Naucz się toru!

To pierwszy warunek gwarantujący nam jakiekolwiek szanse w rywalizacji. Nie można wejść do wyścigu bez znajomości toru, myśląc że "jakoś to będzie". Musimy wiedzieć jak zachowuje się dany samochód na danym torze, musimy znać odpowiednie dla niego punkty hamowania, na którym biegu można wejść w jaki zakręt, miejsca gdzie można ściąć łuk, a gdzie nie, oraz poznać drogę do pit-stopu, która może czasem mieć wąski zakręt. Bez przejechania co najmniej kilkudziesięciu okrążeń treningowych się nie obejdzie, pomocne będą też dostępne lekcje na każdym torze podzielonym na odcinki w sekcji Kampania - Praktyka na torze oraz podglądanie powtórek kwalifikacji u innych graczy.

Ćwiczenie poszczególnych sektorów w Praktyce na torze pomoże nam poznać każdy zakręt.

Cokolwiek się zdarzy - nie przejmuj się!

Wyścigi sieciowe to prawdziwa sinusoida sukcesów i porażek - niestety te drugie nie zawsze zdarzają się z naszej winy. W grze obecny jest automatyczny system kar za powodowanie kolizji lub ścinanie zakrętów i jak każdy bot działa trochę na ślepo, nie analizując perfekcyjnie każdej sytuacji. Często zdarzy się, że nawet jeśli w wyniku jakiegoś błędu mocno zwolnimy i stracimy czas, gra dorzuci nam jeszcze do tego parę sekund kary.

To samo ma miejsce podczas stłuczek - musimy mieć na uwadze, że w niektórych przypadkach dostaniemy od gry karę za to, że to ktoś inny w nas uderzył. Czasem nawet wylecimy z toru, stracimy 8 pozycji, a winowajca bezkarnie pojedzie dalej. Powodem może być zwykły niezamierzony błąd, sytuacja bez wyjścia, gdzie w tłumie samochodów przed zakrętem nie ma miejsca na perfekcyjne hamowanie, a czasem nawet celowy, złośliwy manewr.

Samochody rozsypane na torze, kary, żółte flagi, dalekie miejsce - ale ciągle jeszcze 7 okrążeń do końca i wszystko może się zdarzyć. Taki wyścig można skończyć i w pierwszej dziesiątce.