Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Flight Simulator 2020 to kompendium wiedzy na temat najnowszej odsłony symulatora lotniczego samolotów cywilnych. Znajdziesz tutaj opis dostępnych wersji, trybów rozgrywki, listę samolotów, listę lotnisk oraz odpowiedzi na najbardziej istotne pytania na temat gry.
Zawarliśmy w nim podstawowe informacje na temat gry oraz szybkie wskazówki, które pozwolą Ci od razu wskoczyć do kokpitu i lecieć w przestworza, nawet jeśli wcześniej nie miałeś do czynienia z symulatorami lotniczymi. Wyjaśnimy opcje ułatwiające rozgrywkę oraz funkcje umożliwiające dostosowanie symulacji pod swoje wymagania.
Początkujący powinni zwrócić uwagę na sekcję Szkoła latania, gdzie opisaliśmy krok po kroku wszystkie etapy typowe lotu od startu do lądowania w jednym z najpopularniejszych samolotów treningowych. Wyjaśniamy tam podstaw pilotażu i nawigacji oraz sposób na szybkie zaplanowanie lotu.
Dla nieco bardziej doświadczonych graczy i wszystkich, którzy chcieliby nieco bardziej wsiąknąć w klimat latania samolotami cywilnymi, przygotowaliśmy serię porad w sekcji Latanie dla zaawansowanych, gdzie opisujemy tajniki obsługiwania autopilota, "szklanego" kokpitu w nowoczesnych maszynach oraz automatycznego lądowania z systemem ILS. Objaśniamy także zasady podczas kołowania na płycie lotniska i niektóre aspekty związane z obsługą kokpitu.
W odpowiednich działach znajdziesz również porady techniczne, zwłaszcza te dotyczące nieco złożonych opcji przypisywania klawiszy oraz oraz opis poziomów realizmu, asyst i ułatwień.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 138
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ISBN: 978-83-8112-719-6
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=2061
Flight Simulator: Porady na start
Flight Simulator: Tryby rozgrywki
Flight Simulator: Lotniska lista
Flight Simulator: Samoloty lista
Flight Simulator: Pasek narzędzi (Toolbar)
Flight Simulator: Realizm, ułatwienia - poziomy trudności
Flight Simulator: Obsługa naziemna (Ground Services)
Flight Simulator: Kokpit analogowy - rozkład, instrumenty
Flight Simulator: Plan lotu
Flight Simulator: Start z lotniska, podstawy
Flight Simulator: Zmiana kierunku - lot na obrany kurs
Flight Simulator: Wznoszenie (Climb)
Flight Simulator: Lot na stałej wysokości (Cruise)
Flight Simulator: Zniżanie (Descent)
Flight Simulator: Lądowanie na lotnisku
Flight Simulator: Plan lotu - wersja rozszerzona
Flight Simulator: Szklany kokpit (Glass cockpit)
Flight Simulator: Kołowanie na pas startowy (Taxi)
Flight Simulator: Autopilot - programowanie, używanie
Flight Simulator: ILS - lądowanie automatyczne
Flight Simulator: Trzy dźwignie kontroli silnika - jak używać?
Flight Simulator: Uruchamianie silników (Cold Start)
Flight Simulator: Jak znaleźć swój dom?
Flight Simulator: Zwierzęta - jak znaleźć?
Flight Simulator: Autopilot - jak włączyć?
Flight Simulator: Generowanie terenu online i offline - jakie są różnice?
Flight Simulator: Malowanie samolotu - jak zmienić?
Flight Simulator: Joystick, hotas - jaki sprzęt wybrać? Czym się kierować?
Flight Simulator: HUD w widoku zewnętrznym - jak wyłączyć?
Flight Simulator: Tryb multiplayer - jak działa?
Flight Simulator: Częstotliwości ILS - jak wyświetlić w grze?
Flight Simulator: Osiągnięcia, lista
Flight Simulator: Sterowanie PC, Xbox One
Microsoft Flight Simulator: Wymagania sprzętowe PC
Flight Simulator: Pamięć podręczna (Rolling Cache)
Poradnik do gry Flight Simulator 2020 to kompendium wiedzy na temat najnowszej odsłony symulatora lotniczego samolotów cywilnych. Znajdziesz tutaj opis dostępnych wersji, trybów rozgrywki, listę samolotów, listę lotnisk oraz odpowiedzi na najbardziej istotne pytania na temat gry.
Zawarliśmy w nim podstawowe informacje na temat gry oraz szybkie wskazówki, które pozwolą Ci od razu wskoczyć do kokpitu i lecieć w przestworza, nawet jeśli wcześniej nie miałeś do czynienia z symulatorami lotniczymi. Wyjaśnimy opcje ułatwiające rozgrywkę oraz funkcje umożliwiające dostosowanie symulacji pod swoje wymagania.
Początkujący powinni zwrócić uwagę na sekcję Szkoła latania, gdzie opisaliśmy krok po kroku wszystkie etapy typowe lotu od startu do lądowania w jednym z najpopularniejszych samolotów treningowych. Wyjaśniamy tam podstaw pilotażu i nawigacji oraz sposób na szybkie zaplanowanie lotu.
Dla nieco bardziej doświadczonych graczy i wszystkich, którzy chcieliby nieco bardziej wsiąknąć w klimat latania samolotami cywilnymi, przygotowaliśmy serię porad w sekcji Latanie dla zaawansowanych, gdzie opisujemy tajniki obsługiwania autopilota, "szklanego" kokpitu w nowoczesnych maszynach oraz automatycznego lądowania z systemem ILS. Objaśniamy także zasady podczas kołowania na płycie lotniska i niektóre aspekty związane z obsługą kokpitu.
W odpowiednich działach znajdziesz również porady techniczne, zwłaszcza te dotyczące nieco złożonych opcji przypisywania klawiszy oraz oraz opis poziomów realizmu, asyst i ułatwień.
Krótko
o
Flight Simulator 2020
Szybkie
porady na start
Sterowanie, podstawowe
klawisze
Ile
miejsca zajmuje na dysku?
Flight
Simulator zawiesił się na ekranie ładowania - co robić?
Aktywna
pauza - jak działa?
Stałe połączenie
z
siecią - czy Flight Simulator go wymaga?
Joystick
- czy jest potrzebny?
Czy
jest łatwy dla początkujących?
Tryb
kariery - czy jest?
Śmigłowce
- czy
są w Flight Simulator 2020?
Steam
- czy Flight Simulator 2020 jest dostępny?
Wymagania
sprzętowe - Flight Simulator 2020
Microsoft
Flight Simulator 2020 - edycje
Flight Simulator 2020 to najnowsza odsłona najstarszego cyklu gier liczącego sobie już 38 lat. Pierwsza wersja sygnowana przez firmę Microsoft ukazała się w 1982 roku i od tamtego czasu jest jednym z wiodących produktów w gatunku symulatorów lotniczych samolotów cywilnych. Nie znajdziemy tu więc żadnych mechanik walki, tylko samo latanie w oparciu o realistyczne procedury i złożoną obsługę systemów w samolocie. Dostępne są także odpowiednie ułatwienia, by latanie było przystępne dla każdego.
Największą nowością w tej edycji jest proceduralne odtworzenie całej kuli ziemskiej na podstawie zdjęć satelitarnych serwisu Bing, pobieranych na bieżąco z chmury danych o rozmiarze kilku petabajtów. Do realistycznego odtworzenia miast wykorzystano technologię fotogrametrii oraz specjalnie zaprojektowane przez firmę Blackshark.ai algorytmy sztucznej inteligencji wykorzystujące chmurę danych Azure. Dzięki temu możemy polecieć w każde miejsce na kuli ziemskiej, nawet nad swój dom.
Więcej porad znajdziesz na osobnej stronie poradnika: Porady na start.
Nie próbuj sterować samolotem za pomocą klawiatury. Latanie cywilnymi maszynami to powolne i precyzyjne ruchy, do których niezbędny jest kontroler analogowy. Jeśli nie masz jakiegoś joysticka, wyposaż się w standardowego gamepada.
Osiem krótkich lekcji zapozna Cię z zupełnymi podstawami latania cywilną awionetką. Poznasz wygląd instrumentów pokładowych, nauczysz się startować, lądować, utrzymywać prosty tor lotu i odnajdywać trasę dzięki kompasowi oraz charakterystycznym punktom w terenie. Wykorzystaj lekcje, by ustawić podstawowe klawisze sterowania.
Do swobodnego latania każdym typem samolotu będziesz potrzebował trochę więcej klawiszy niż stery i moc silnika. Zapoznaj się z domyślnym rozłożeniem przycisków lub przypisz je tak, by były łatwe do zapamiętania, zwłaszcza gdy korzystasz z kilku dodatkowych kontrolerów. Absolutne minimum niezbędne na początek to:
Lotki
(Roll) - domyślne klawisze to: 4 i 6 (numeryczne) lub lewa gałka pada
Ster
wysokości (Pitch) - domyślne klawisze to: 8 i 2 (numeryczne) lub lewa gałka pada
Ster
kierunku (Yaw) - domyślne klawisze to: 0 i Enter (numeryczne) lub triggery pada
Moc
silnika (Throttle) - domyślne klawisze to: F2 i f3 lub A i B na padzie
Klapy
(Flaps) - domyślne klawisze to: F6 i F7 lub bumpery na padzie
Podwozie
(Gear) - domyślne klawisze to: G lub przycisk lewej gałki na padzie
Trymer
steru wysokości: dziób w górę, dziób w dół (Trim Pitch: Nose Up, Down) - domyślne klawisze to: 7 i 1 (numeryczne) lub krzyżak góra/dół + Y na padzie
Hamulec
postojowy (Parking Brake) - domyślne klawisze to: Lewy Ctrl + Del (numeryczny) lub Y i B na padzie
Hamulce
kół (Brakes) - domyślne klawisze to: Del (numeryczny) lub Y na padzie
Nie próbuj od razu przypisać większej ilości przycisków. Skup się na małych porcjach, które akurat będą potrzebne. W symulatorach menu sterowania liczy setki pozycji - większości i tak nie będziesz potrzebował. Wiele funkcji obsługuje się myszką w kokpicie.
Jeśli kamera powędrowała gdzieś w zakamarki kokpitu i widzisz jedynie przegródkę bagażową lub przyciski radia, wciśnij Lewy Ctrl + Spacja, by szybko zresetować kamerę do domyślnej pozycji. Wciśnij samą spację, by lekko podnieść kamerę i lepiej widzieć przód samolotu.
Znajdziesz je w pasku narzędzi. Przeprowadzą Cię przez wszystkie czynności niezbędne podczas każdego etapu lotu. Dzięki nim poznasz dokładnie tajniki latania i obsługi samolotu.
Kamerę w kokpicie możesz ustawić w dowolnej pozycji za pomocą strzałek na klawiaturze i myszki (rolka lub poruszanie z prawym przyciskiem).
Jeśli ustawiłeś szczególnie użyteczny widok, np. na jakiś konkretny instrument, możesz zapisać ten widok, by później błyskawicznie do niego wrócić.
Lewy Ctrl + Alt + 1, 2, 3... itd. - zapisuje widok z kamery (Save custom camera)
Lewy Alt + 1,2,3...itd. - wczytuje zapisany widok (Load custom camera)
Przypisanie przycisków można zmienić w opcjach sterowania.
Niektóre intrumenty, np. panele Garmina możesz powiększyć w osobnych oknach. Wciśnij prawy ALT i najedź na instrument. Jeśli można go powiększyć, pokaże się na nim symbol "+".
Domyślne ustawienia analogowej gałki gamepada mogą dawać bardzo gwałtowne, nieprecyzyjne ruchy samolotu. Aby to poprawić musisz zmienić czułość gałki na bardziej linearną. W menu sterowania przejdź do kontrolera i ustawień Powierzchnie systemu sterowania (Primary Control Surfaces), wybierz Czułość (Sensitivity) i zmniejsz jej wartość o około 50%. Szczegółowe informacje znajdziesz w rozdziale Sterowanie.
Przy sterowaniu samolotem jedną z najważniejszych rzeczy jest trymer! Działanie trymera to jakby ciągłe trzymanie kurczowo wolanta/drążka w pewnym wychyleniu. Trzeba to robić, bo samolot nigdy nie leci równo przed siebie. Zawsze gdzieś się wznosi lub opada. Takie ciągłe trzymanie przekrzywionego drążka byłoby męczące, dlatego trymer pozwala go odpowiednio wyregulować i zająć się innymi rzeczami.
Małe korekty trymera steru wysokości pozwolą Ci ustawić samolot tak, by leciał bez ciągłego opadania lub wznoszenia się. Przygotuj się jednak na to, że to nie jest jednorazowa czynność. Poprawek w trymerze dokonuje się przez cały lot, choć dotyczy to głównie maszyn o prostszej konstrukcji. W tych bardziej zaawansowanych samolotach trymować trzeba tylko wtedy, gdy nie używamy autopilota.
Po najechaniu myszką na górną część ekranu rozwinie się pasek narzędzi z szybkim dostępem do przydatnych opcji. Możesz tam wyświetlić mapę, listę komunikatów radiowych, edytor pogody i kilka innych rzeczy. Szczegółowe informacje znajdziesz w rozdziale Pasek narzędzi.
Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z lataniem, nie próbuj od razu nauczyć się wszystkiego. Kokpit ogromnego Boeinga 747 może zadziałać odstraszająco. Skup się najpierw na opanowaniu małych, jednosilnikowych samolotów.
Do oglądania z bliska atrakcji na ziemi nie musisz podlatywać do nich niebezpiecznie blisko. Najlepiej użyć do tego kamery-drona. Najpierw włącz tryb aktywnej pauzy, która unieruchomi Twój samolot w locie (PauseBreak), a następnie przejdź do kamery-drona klawiszem insert. Skorzystają z opcji kamery na pasku narzędzi i zwiększ szybkość poruszania się dronem do maksimum, inaczej będzie się to odbywać w żółwim tempie.
Jeśli chcesz zrobić ciekawe screenshoty z samolotem z kamery zewnętrznej (klawisz End), mogą Ci przeszkadzać zegary i wskaźniki ekranowego HUDa. Na razie nie ma opcji wyłączania ich klawiszem. Musisz to zrobić w menu opcji: Opcje->Kamera->Kamera z szyku (Chase Camera)->Przyrządy na wyświetlaczu przeziernym HUD (Instrument Heads-Up Display)->Wyłącz (Off)
Jeśli nie masz oddzielnych pedałów lub skrętnego drążka joysticka, możesz włączyć w opcjach wsparcia funkcję Automatyczny ster kierunku przy starcie (Autorudder). Będzie ona utrzymywać ster kierunku we właściwej pozycji podczas rozpędzania się do startu na pasie, kiedy siła kręcących się łopatek śmigła ciągle znosi samolot w bok.
Jeśli korzystasz z przesyłania zdjęć terenu z chmury danych, warto ustawić do tego specjalny plik pamięci podręcznej o wybranej pojemności np. na innym dysku, jeśli w lokacji z grą zaczyna Ci brakować miejsca. Dodatkowo, jeśli często latasz w jednym rejonie, np. nad konkretnym miastem, możesz ściągnąć jego dane na dysk na stałe w trzech opcjach szczegółowości terenu. Zależnie od wielkości obszaru, rozmiar takiego pliku waha się od kilkuset megabajtów do kilkunastu, kilkudziesięciu gigabajtów. Szczegółowe instrukcje na ten temat znajdziesz w rozdziale Plik pamięci podręcznej (Rolling Cache).
W trybie mapy świata możesz wyznaczyć dokładne miejsce startu lotu wpisując współrzędne geograficzne w wyszukiwarce. Dokładne informacje o tym, jak odnaleźć swój dom we Flight Simulatorze 2020 znajdziesz w dziale FAQ.
Domyślne rozłożenie podstawowych klawiszy niezbędnych do sterowania samolotem - wersja dla klawiatury i dla kontrolera, choć najlepiej spisuje się połączenie tych dwóch urządzeń (wraz z niezbędną myszką). To wszystko oraz szczegółowe informacje na temat edycji przypisania kontrolerów znajdziesz w rozdziale Sterowanie.
Generalnie nieco ponad 100 GB w wersji standardowej.
Microsoft Flight Simulator na początku ściąga launcher o wadze około 900 MB. Przy pierwszym uruchomieniu gra pobiera całą resztę zawartości, która dla standardowej wersji gry wynosi 91 GB.
Oprócz tego symulator wykorzystuje pewien rozmiar dysku na plik wymiany, gdzie ściągane są dane terenów nad którymi latamy w danej sesji. Zależnie od czasu w grze, ilości detali i konkretnej lokacji będzie to od kilku do kilkunastu GB. Możesz również ustawić plik wymiany ręcznie, ustalając jego dokładną lokację na dysku i rozmiar. Szczegółowe informacje znajdziesz w rozdziale Pamieć podręczna (Rolling cache)..
Czasem tak się może zdarzyć, zwłaszcza przy pierwszym uruchomieniu gry. Wystarczy wyjść do pulpitu przyciskami Alt+TAB lub ALT+ENTER i wymusić zamknięcie programu. Ponowne uruchomienie powinno odbyć się już bez niespodzianek.
Aktywna pauza pod przyciskiem PauseBreak powoduje zatrzymanie samolotu w powietrzu. Można wtedy przejść do zwiedzania okolicy kamerą-dronem bez obaw o rozbicie maszyny. Inaczej działa zwykła pauza pod klawiszem ESC, która powoduje wejście do menu opcji.
Nie. Można grać w trybie offline, choć wtedy zablokujemy sobie korzystanie z wielu zalet gry, takich jak:
miasta
odtworzone za pomocą fotogrametrii;
realistyczne
tekstury lokacji oparte na zdjęciach satelitarnych map Bing;
aktualna
pogoda występująca rzeczywiście w tej chwili, w danej lokacji;
aktualny
ruch lotniczy taki sam, jak w rzeczywistości o danej porze.
W trybie offline możemy jedynie symulować te rzeczy z góry przygotowanymi skryptami i oglądać teren oparty na zestawach domyślnych tekstur dla danej lokacji.
Generalnienie, choć sterowanie joystickiem na pewno zapewni dużo bardziej płynne ruchy, zwłaszcza dużymi samolotami pasażerskimi. Posiadanie zestawu z przepustnicą HOTAS pozwala z kolei na płynną regulację mocy silników oraz by mieć sporo istotnych przycisków tuż na wyciągnięcie palca.
Nie ma jednak żadnego problemu, by rozpocząć swoją przygodę z lataniem tylko z padem, myszką i klawiaturą. W zasadzie jakikolwiek gamepad z analogowymi gałkami jest tu niezbędny, gdyż myszka służy do operowania kursorem w kokpicie i manipulowania kamerą. Sterowanie za pomocą klawiatury jest teoretycznie możliwe, ale można wtedy zapomnieć o jakiejkolwiek precyzji. Samolot będzie leciał bardzo chaotycznie i panowanie nad nim będzie ekstremalnie utrudnione.
Dowiedz się więcej: Joystick, hotas - jaki sprzęt wybrać? Czym się kierować?
Tak. Pomimo pozornego skomplikowania i fachowych terminów lotniczych na każdym kroku, autorzy przygotowali mnóstwo opcji zapewniających szybką i bezstresową rozgrywkę w Microsoft Flight Simulator 2020. Nic nie stoi na przeszkodzie, by już po pięciu kliknięciach znaleźć się w samolocie gdzieś nad spektakularnym miejscem globu i lecieć spokojnie tylko z joypadem w ręce.
Początkujący mogą liczyć na automatyczne uruchamianie silników, drugiego pilota komunikującego się z wieżą, uproszczoną fizykę lotu, wyłączone awarie i kolizje z ziemią, nielimitowane paliwo, a także na oznaczenie w świecie gry punktów nawigacyjnych, ciekawych miejsc i ścieżek podejścia do lądowania wprost na pas. Dla chcących szlifować swoje umiejętności przygotowano szkółkę lotniczą i checklisty w kabinie, które wskazują wszelkie czynności i urządzenia konieczne do uruchomienia samolotu przed startem.
Nie. Microsoft Flight Simulator 2020 był tworzony jako platforma - symulator lotniczy, a nie gra w tradycyjnym znaczeniu tego słowa. Kwintesencją rozgrywki jest tu latanie samo w sobie i interakcja z samolotem oraz ruchem lotniczym. Nie znajdziemy tu żadnego trybu kariery czy systemu progresji.
Jedynym znajomym elementem dla graczy jest seria krótkich wyzwań - lądowań w bardzo trudnych warunkach. Za precyzję i prawidłowe podejście otrzymujemy punkty, a te z kolei warunkują naszą pozycję w wyświetlanym na końcu rankingu TOP 10 najlepszych pilotów w danym wyzwaniu.
Nie. Być może pojawią się w płatnym DLC, z kompleksowo przygotowanym modelem lotu i siecią lądowisk dla helikopterów.
Microsoft Flight Simulator 2020 jest dostępny na platformie Steam w dokładnie takich samych edycjach, jak w Microsoft Store.
Oto minimalne wymagania sprzętowe Flight Simulator 2020 - więcej informacji na ten temat znajdziecie na osobnej stronie poradnika: Wymagania sprzętowe.
Procesor:
Intel
i5-4460 / AMD Ryzen 3 1200
Pamięć RAM:
8
GB
Karta grafiki:
Nvidia
GTX 770 / AMD Radeon RX 570 z 2 GB pamięci
Miejsce na dysku:
150
GB
System operacyjny:
Windows
10 (wersja 1909, aktualizacja z listopada 2019 r.)
Łącze:
5
Mbps
Flight Simulator 2020 dostępny jest w trzech edycjach cyfrowych:
Standar
d
Delux
e
Premium
Deluxe
Dodatkowo, wersja standard oraz Premium Deluxe dostępne są we wersji pudełkowej na 10 płytach DVD.
Poszczególne edycje różnią się od siebie ilością dostępnych samolotów do pilotowania oraz liczbą dokładnie odtworzonych lotnisk, zgodnie z rzeczywistym wyglądem terminali, rozkładem dróg kołowania i pasów startowych. Pozostałe z 37 tysięcy lotnisk w grze są generowane proceduralnie. W wersji standardowej znajdziemy 20 samolotów i 30 lotnisk. Deluxe to 25 samolotów i 35 lotnisk, a Premium Deluxe oferuje 30 samolotów i 40 lotnisk.
Dokładna lista przedstawia się następująco:
Samoloty
Lotniska
Airbus A320neo
Aspen/Pitkin County Airport (USA)
Aviat Pitts Special S2S
Bugalaga Airstrip (CAMA) (Indonesia)
Boeing 747-8 Intercontinental
Chagual Airport (Peru)
CubCrafters XCub
Courchevel Altiport (France)
Daher TBM 930
Donegal Airport (Ireland)
Diamond DA62
Entebbe International Airport (Uganda)
Diamond DA40 NG
Cristiano Ronaldo Madeira International Airport (Portugal)
EXTRA 330LT
Gibraltar International Airport (Gibraltar /UK)
Flight Design CTLS
Innsbruck Airport (Austria)
ICON A5
Los Angeles International Airport (USA
JMB VL-3
Tenzing-Hillary Airport (Nepal)
Robin CAP 10
Nanwalek Airport (USA)
Robin DR400-100 Cadet
John F. Kennedy International Airport (USA)
Beechcraft Bonanza G36
Orlando International Airport (USA)
Beechcraft King Air 350i
Paris Charles de Gaulle Airport (France)
Cessna 152
Paro International Airport (Bhutan)
Cessna 172 Skyhawk (G1000)
Queenstown Airport (New Zealand)
Cessna 208 B Grand Caravan EX
Mariscal Sucre International Airport (Ecuador)
Cessna Citation CJ4
Rio de Janeiro-Antonio Carlos Jobim/Gaelao Int'l Aiport (Brazil)
Zlin Savage Cub
Juancho E. Yrausquin Airport (Dutch Saba)
Gustaf III Airport (France, Saint Barthelemy)
Seattle-Tacoma International Airport (Washington, USA)
Sedona Airport (Arizona, USA
Sirena Aerodrome (Costa Rica)
Stewart Airport (British Columbia, Canada)
Sydney Airport (Australia)
Telluride Regional Airport (Colorado, USA)
Haneda Airport (Japan)
Toncontin International Airport (Honduras)
Billy Bishop Toronto City Airport (Ontario, Canada
Zawiera wszystko z wersji Standard oraz dodatkowo:
Samoloty
Lotniska
Diamond DA40-TDI
Amsterdam Aiport Schipol (Netherlands)
Diamond DV20
Cairo International Airport (Egypt)
Beechcraft Baron G58
Cape Town International Airport (South Africa)
Cessna 152 Aerobat
O'Hare International Airport (Chicago, USA)
Cessna 172 Skyhawk
Adolfo Suarez Madrid-Barajas (Spain)
Zawiera całą poprzednią zawartość oraz dodatkowo:
Samoloty
Lotniska
Boeing 787-10 Dreamliner
Denver International Airport (Colorado, USA)
Cirrus SR22
Dubai International Airport (UAE)
Pipistrel Virus SW 121
Frankfurt Airport (Germany)
Cessna Citation Longitude
Heathrow Airport (UK)
Zlin Shock Ultra
San Francisco International Airport (California, USA)