Dzieci Gildii. Gildia Zabójców tom 2 - Małgorzata Stefanik - audiobook

Dzieci Gildii. Gildia Zabójców tom 2 audiobook

Małgorzata Stefanik

0,0
14,99 zł

Ten tytuł znajduje się w Katalogu Klubowym.

DO 50% TANIEJ: JUŻ OD 7,59 ZŁ!
Aktywuj abonament i zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego, aby zamówić dowolny tytuł z Katalogu Klubowego nawet za pół ceny.


Dowiedz się więcej.
Opis

Drugi tom pełnej napięcia trylogii new adult o płatnych zabójcach.

Konkurs rekrutów chcących dołączyć do elitarnej Gildii Zabójców trwa. Uczestnicy, którzy wciąż pozostali przy życiu muszą zmierzyć się z ostatecznym egzaminem. Przejdą go tylko ci, którym uda się wyprzedzić konkurentów i zlikwidować cel. W krwawych rozgrywkach udział bierze Oliwier, wychowanek Alyssy, która w międzyczasie nieoczekiwanie dostaje zlecenie z Amerykańskiej Gildii Zabójców. Zadanie dotyczące firmy farmaceutycznej odpowiedzialnej za wypuszczenie wadliwego leku na rynek daje jej możliwość ponownego spotkania z dziedzicami wcześniejszej Gildii – młodą amerykańską zabójczynią Olimpią oraz wygnanym z Azji Ryu. Dzięki temu choć na chwile może zapomnieć o problemach i udziale Oliwiera w teście na śmierć i życie.

Czy wspólna misja pozwoli Alyssie całkowicie oderwać się od rzeczywistości i zapomnieć o wciąż dręczącej ją bolesnej zdradzie? I czy Oliwierowi uda się przejść ostateczną próbę?

Małgorzata Stefanik – z wykształcenia politolog i specjalistka do spraw reklamy, z pasji – blogerka znana jako Gosiarella. Redaktorka i założycielka firmy „Wydaj To!”, gdzie pomaga pisarzom zadebiutować. Miłośniczka zarówno wschodniej, jak i zachodniej popkultury, oddana fanka czarnych charakterów i superbohaterów, która pisaniem nadrabia brak supermocy. Plotki głoszą, że nigdy nie śpi, tylko binge’uje seriale i knuje kolejne projekty.

Audiobooka posłuchasz w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Czas: 10 godz. 31 min

Lektor: Barbara Liberek

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.