Chrome - poradnik do gry - Dariusz "Onyszko" Bała - ebook
PROMOCJA

Chrome - poradnik do gry ebook

Dariusz "Onyszko" Bała

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Ilustrowana solucja gry akcji Chrome, w całości wykonanej przez polskich programistów. Mimo iż sama gra nie jest zbyt skomplikowana, to ciekawa fabuła rodem z science-fiction gwarantuj e wiele godzin doskonałej rozgrywki.

Chrome - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.1
  • [Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.2
  • [Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.5
  • [Misja 12] Nanowirus - cz.1
  • [Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.4
  • [Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.6
  • [Misja 6] Wahadłowiec - cz.4
  • [MISJA 11] Laboratorium - cz.2
  • [Misja 6] Wahadłowiec - cz.2
  • [Misja 10] Magazyny - cz.4

Informacja o grze

Strzelanka w klimatach science-fiction, stworzona przez wrocławski Techland. Gra rozgrywa się w świecie przyszłości i opowiada o przygodach najemnika wypełniającego niebezpieczne misje. Chrome charakteryzuje się olbrzymimi etapami oraz pokaźnym arsenałem, na który składają się także futurystyczne gadżety. W swoim czasie produkcja robiła też wrażenie za sprawą bardzo ładnej grafiki.

Gra Chrome, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 28

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Chromeporadnik do gry

autor: Dariusz "Onyszko" Bała

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=202

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Implanty

Prolog - cz.1

Prolog - cz.2

Prolog - cz.3

Prolog - cz.4

[Misja 1] Kontenery - cz.1

[Misja 1] Kontenery - cz.2

[Misja 1] Kontenery - cz.3

[Misja 1] Kontenery - cz.4

[Misja 2] Dexon - cz.1

[Misja 2] Dexon - cz.2

[Misja 2] Dexon - cz.3

[Misja 3] Shybkov - cz.1

[Misja 3] Shybkov - cz.2

[Misja 3] Shybkov - cz.3

[Misja 3] Shybkov - cz.4

[Misja 4] Córka Browna - cz.1

[Misja 4] Córka Browna - cz.2

[Misja 5] Hannibale - cz.1

[Misja 5] Hannibale - cz.2

[Misja 6] Wahadłowiec - cz.1

[Misja 6] Wahadłowiec - cz.2

[Misja 6] Wahadłowiec - cz.3

[Misja 6] Wahadłowiec - cz.4

[Misja 6] Wahadłowiec - cz.5

[Misja 6] Wahadłowiec - cz.6

[Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.1

[Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.2

[Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.3

[Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.4

[Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.5

[Misja 7] Klucz szyfrowy - cz.6

[Misja 8] Ratunek

[Misja 9] Nicole Parker - cz.1

[Misja 9] Nicole Parker - cz.2

[Misja 9] Nicole Parker - cz.3

[Misja 9] Nicole Parker - cz.4

[Misja 9] Nicole Parker - cz.5

[Misja 10] Magazyny - cz.1

[Misja 10] Magazyny - cz.2

[Misja 10] Magazyny - cz.3

[Misja 10] Magazyny - cz.4

[Misja 10] Magazyny - cz.5

[MISJA 11] Laboratorium - cz.1

[MISJA 11] Laboratorium - cz.2

[Misja 12] Nanowirus - cz.1

[Misja 12] Nanowirus - cz.2

[Misja 12] Nanowirus - cz.3

[Misja 13a] Pomagamy Zetroxowi

[Misja 13b] Pomagamy Coretechowi

[Misja 13c] Pomagamy Kolonistom

Wstęp

Na wstępie o samej grze, w całości zrobionej przez polskich programistów. W grze wcielamy się w bohatera o imieniu Logan, a naszą partnerką będzie Carrie. Fabuła gry nie jest skomplikowana i wciąga na wiele, wiele godzin. W grze będziemy wypełniać misje w różnej scenerii, od pustynnych stepów po zimowe planety. Różnorodność jest ogromna i jej krajobraz powala na kolana. Należy też wspomnieć, iż gra posiada kilka błędów. Jednak są już dostępne patche, które częściowo niwelują te braki.

Implanty

HACK INTERFACE

Umożliwia hack'owanie systemów komputerowych. Aktywowane i de aktywowane automatycznie

TARGETING ASSISTANCE

Zwiększa celność broni

EYE SCOPE

Zwykłym bronią dodaje możliwość przybliżenia przy celowaniu

DERMAL ARMOR

Obniża przyjmowanie obrażeń

ADRENALINE PROCESSOR

Zwiększa szybkość biegania

MUSCLE IMPROVER

Zmniejsza odrzut broni podczas strzelania i otrzymywania obrażeń

HMN VISION

Pokazuje ciepło żywych obiektów nawet przez przeszkody

REFLEX BOOSTER

Zwiększa refleks

Prolog - cz.1

Pierwszą misję przyjdzie nam rozegrać na planecie Zorg. Mamy tu odzyskać plany Otclubu. Aby to wykonać musimy przejść mały trening.

Na początku zabieramy ekwipunek i zapoznajemy się z umiejętnościami naszego bohatera. Po zapoznaniu się przechodzimy do realizacji misji.