7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Opis przejścia dość kontrowersyjnej gry akcji Postal 2, w której zdominowany przez żonę pantoflarz wyładowuje swoje małżeńskie frustracje podczas załatwiania zwyczajnych na pozór sprawunków.
Postal 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Sequel jednej z brutalniejszych i najkrwawszych gier jakie kiedykolwiek powstały na PC, stworzony przez ten sam, wzbudzający wiele kontrowersji zespół - Running With Scissors. W przeciwieństwie do pierwowzoru kontynuacja jest FPS-em działającym na silniku Unreal 2.0. Całość ma mocno humorystyczny charakter.
Gra Postal 2, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 31
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=187
W grze wcielamy się w bohatera, który mieszka w małym miasteczku o nazwie Paradise. Mieszka on z żoną w przyczepie kempingowej i razem dzielą smutki tego świata. Jednak żona lubi dominować i wysługuje się naszym bohaterem. Co dzień posyła naszego biedaka aby załatwiał wszystkie sprawy jakie są do zrobienia. Cała gra ukazuje kilka dni z życia bohatera. W każdym dniu będzie on musiał załatwiać sprawy, jakie mu żona wypisze na kartce. Tak prawdę mówiąc są to banalne rzeczy, takie jak zakupy w sklepie, oddanie książki w bibliotece itp. Grę zaczynamy od poniedziałku, w którym mamy kilka spraw do załatwienia.
W pierwszym dniu mamy trzy sprawy do załatwienia. Pierwsza to odebranie czeku z firmy RWS, druga to realizacja czeku w banku, a trzecia to kupienie mleka w sklepie.
Zaczynamy grę od swojego podwórka, na którym znajduje się nasz dom (bardzo piękna willa) [01]. W przylegającej do naszego domu altance znajdziemy pierwszą broń (łopatę), którą będziemy mogli pozabijać kilka osób. Naprzeciw naszego domu [02] znajduje się domek sąsiada. Warto wejść do niego bo można znaleźć kilka fajnych gadżetów(w zależności od poziomu trudności). Po wyjściu z domu kierujemy się na drogę, która przylega do niego.
Właśnie z tej drogi będziemy się kierować do firmy RWS po odbiór czeku. Musimy podążać naprzód tej drogi [03] gdzie widać dużą tablice informacyjną. Gdy staniemy na rozwidleniu [04] skręcamy w prawo(teraz doczytuje nam nowy scenariusz).
Po załadowaniu się gry kierujemy się w uliczkę, która znajduje się ostro na prawo [05]. Idziemy tą drogą cały czas prosto. Na końcu tej drogi znajduje się tunel [06]. Należy wejść w niego (wczytywanie nowego scenariusza).
Po przejściu przez tunel jesteśmy już prawie na miejscu. Po lewej stronie znajduje się nasza firma RWS [07]. Należy wejść na teren firmy i iść cały czas główną drogą gdyż biura firmy są na końcu. Najlepiej podążać za oznakowaniem jakie znajduje się na zdjęciu [08].
W drodze do biura idąc po schodach napotkamy grupkę protestujących [09]. Można śmiało przejść koło nich, bo oprócz krzyków nic nikomu nie robią. Na końcu schodów znajdują się drzwi do biura [10].
Wchodzimy do środka (za biurkiem leży karabin maszynowy) i kierujemy się w stronę lewego korytarza [11]. Wzdłuż niego mijamy wejścia do pokoi. Nas interesuje pokój na końcu [12]. Wchodzimy