Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2003

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Postal 2 - poradnik do gry - Dariusz "Onyszko" Bała

Opis przejścia dość kontrowersyjnej gry akcji Postal 2, w której zdominowany przez żonę pantoflarz wyładowuje swoje małżeńskie frustracje podczas załatwiania zwyczajnych na pozór sprawunków.

Postal 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [TUESDAY] część 1
  • [MONDAY] część 2
  • [MONDAY] część 1
  • [TUESDAY] część 2
  • [MONDAY] część 3
  • [WEDNESDAY] część 1
  • [MONDAY] część 5
  • [THURSDAY] część 1
  • [WEDNESDAY] część 4
  • [MONDAY] część 4

Informacja o grze

Sequel jednej z brutalniejszych i najkrwawszych gier jakie kiedykolwiek powstały na PC, stworzony przez ten sam, wzbudzający wiele kontrowersji zespół - Running With Scissors. W przeciwieństwie do pierwowzoru kontynuacja jest FPS-em działającym na silniku Unreal 2.0. Całość ma mocno humorystyczny charakter.

Gra Postal 2, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Opinie o ebooku Postal 2 - poradnik do gry - Dariusz "Onyszko" Bała

Fragment ebooka Postal 2 - poradnik do gry - Dariusz "Onyszko" Bała

Postal 2poradnik do gry

autor: Dariusz "Onyszko" Bała

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=187

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wstęp

[MONDAY] część 1

[MONDAY] część 2

[MONDAY] część 3

[MONDAY] część 4

[MONDAY] część 5

[TUESDAY] część 1

[TUESDAY] część 2

[TUESDAY] część 3

[TUESDAY] część 4

[TUESDAY] część 5

[TUESDAY] część 6

[WEDNESDAY] część 1

[WEDNESDAY] część 2

[WEDNESDAY] część 3

[WEDNESDAY] część 4

[WEDNESDAY] część 5

[WEDNESDAY] część 6

[WEDNESDAY] część 7

[WEDNESDAY] część 8

[THURSDAY] część 1

[THURSDAY] część 2

[THURSDAY] część 3

[THURSDAY] część 4

[THURSDAY] część 5

[THURSDAY] część 6

[THURSDAY] część 7

[THURSDAY] część 8

[THURSDAY] część 9

[THURSDAY] część 10

[FRIDAY] część 1

[FRIDAY] część 2

[FRIDAY] część 3

[FRIDAY] część 4

[FRIDAY] część 5

[FRIDAY] część 6

[FRIDAY] część 7

[FRIDAY] część 8

[FRIDAY] część 9

[FRIDAY] część 10

Wstęp

W grze wcielamy się w bohatera, który mieszka w małym miasteczku o nazwie Paradise. Mieszka on z żoną w przyczepie kempingowej i razem dzielą smutki tego świata. Jednak żona lubi dominować i wysługuje się naszym bohaterem. Co dzień posyła naszego biedaka aby załatwiał wszystkie sprawy jakie są do zrobienia. Cała gra ukazuje kilka dni z życia bohatera. W każdym dniu będzie on musiał załatwiać sprawy, jakie mu żona wypisze na kartce. Tak prawdę mówiąc są to banalne rzeczy, takie jak zakupy w sklepie, oddanie książki w bibliotece itp. Grę zaczynamy od poniedziałku, w którym mamy kilka spraw do załatwienia.

[MONDAY] część 1

W pierwszym dniu mamy trzy sprawy do załatwienia. Pierwsza to odebranie czeku z firmy RWS, druga to realizacja czeku w banku, a trzecia to kupienie mleka w sklepie.

Zaczynamy grę od swojego podwórka, na którym znajduje się nasz dom (bardzo piękna willa) [01]. W przylegającej do naszego domu altance znajdziemy pierwszą broń (łopatę), którą będziemy mogli pozabijać kilka osób. Naprzeciw naszego domu [02] znajduje się domek sąsiada. Warto wejść do niego bo można znaleźć kilka fajnych gadżetów(w zależności od poziomu trudności). Po wyjściu z domu kierujemy się na drogę, która przylega do niego.

Właśnie z tej drogi będziemy się kierować do firmy RWS po odbiór czeku. Musimy podążać naprzód tej drogi [03] gdzie widać dużą tablice informacyjną. Gdy staniemy na rozwidleniu [04] skręcamy w prawo(teraz doczytuje nam nowy scenariusz).

Po załadowaniu się gry kierujemy się w uliczkę, która znajduje się ostro na prawo [05]. Idziemy tą drogą cały czas prosto. Na końcu tej drogi znajduje się tunel [06]. Należy wejść w niego (wczytywanie nowego scenariusza).

Po przejściu przez tunel jesteśmy już prawie na miejscu. Po lewej stronie znajduje się nasza firma RWS [07]. Należy wejść na teren firmy i iść cały czas główną drogą gdyż biura firmy są na końcu. Najlepiej podążać za oznakowaniem jakie znajduje się na zdjęciu [08].

[MONDAY] część 2

W drodze do biura idąc po schodach napotkamy grupkę protestujących [09]. Można śmiało przejść koło nich, bo oprócz krzyków nic nikomu nie robią. Na końcu schodów znajdują się drzwi do biura [10].

Wchodzimy do środka (za biurkiem leży karabin maszynowy) i kierujemy się w stronę lewego korytarza [11]. Wzdłuż niego mijamy wejścia do pokoi. Nas interesuje pokój na końcu [12]. Wchodzimy