7,90 zł
W poradniku tym znajdziecie wiele cennych uwag i porad które ułatwią i uprzyjemnią Wam zabawę nowymi postaciami z Diablo 2: Pan Zniszczenia - Druidem i Zabójczynią.
Diablo II: Pan Zniszczenia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Diablo II jest sequelem wydanej w 1996 roku gry action-RPG, autorstwa studia Blizzard North. Fabuła kontynuuje wątki z pierwszej części. Pan Grozy – tytułowy Diablo został pokonany, ale nie unicestwiony. Demon zdołał opętać swego pogromcę i jako Mroczny Wędrowiec zamierza wyzwolić swoich braci – Mefista oraz Baala, by objąć władanie nad światem Sanktuarium. Złu może stawić czoła tylko bohater kierowany przez gracza.
Gra Diablo II, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2000 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 30
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=68
Przedstawię teraz jak rozpocząć karierę Druidem, który wydaje się bardzo ciekawą postacią, łączącą pewne elementy znane z prowadzenia Nekromanty (przywołania), Czarodziejki (władza nad żywiołami) i Paladyna (aury). Druid może poznawać trzy działy wiedzy magicznej. Są to Żywioły, Zmiany Kształtu i Przyzwania. Po doświadczeniach z Czarodziejką na poziomie Koszmar (miała ogromne kłopoty, by swoją Zamiecią, czy Ognistymi Kulami zrobić krzywdę silniejszym potworom) wiedziałem, że Żywioły nie muszą być wcale dobrym wyborem. I rzeczywiście: Druid, aby posługiwać się magią Żywiołów musi być w swej ludzkiej postaci, co czyni go mało odpornym na fizyczne zagrożenia. Otrzymujemy więc taką słabszą Czarodziejkę. Słabszą, gdyż czary Druida są zdecydowanie mniej efektywne niż zaklęcia Czarodziejki. Podstawową ich wadą jest niemożność dokładnego sterowania zaklęciem. Wir, Cyklon lub Huragan bardzo często nie działają tak jakbyśmy sobie tego życzyli, gdyż "omijają" wrogów. 30-to poziomowy Huragan wywołuje wokół Druida burzę kamieni w kształcie okręgu, której centrum jest sam Druid. Ale podstawowy szkopuł tkwi w fakcie, iż jest to właśnie okrąg, a nie koło, czyli narażone na ciosy są tylko kreatury znajdujące się na obrzeżach Huraganu. Druid dysponuje również umiejętnością korzystania z magii ognia. Jednak, jak wiadomo, większość silnych potworów ma bardzo duże odporności na ogień, co mocno osłabia teoretycznie sporą moc tych zaklęć. Poza tym zarówno Kula Magmy, Szczelina, jak i Wulkan są mało efektywne. Nieco lepiej wygląda 30-to poziomowy Armaggedeon, dzięki któremu bohater przywołuje deszcz ogniowych kul. Tworząc moją postać uznałem jednak, że nie będę kreował upośledzonej Czarodziejki, lecz zajmę się rozwijaniem tych umiejętności, które dla Druida są najważniejsze i które wyznaczają jego status. Wiem, że na Sieci są już taktyki znacznie różniące się od opisanej poniżej i stawiające na granie ludzką postacią Druida (Żywioły + Przyzwania). Jednak wydawało mi się, że należałoby spróbować czegoś oryginalniejszego. Zacznijmy od Przyzwań.
Musisz