Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2006

Uzyskaj dostęp do tej
i ponad 20000 książek
od 6,99 zł miesięcznie.

Wypróbuj przez
7 dni za darmo

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

e-czytniku kup za 1 zł
tablecie  
smartfonie  
komputerze  
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Liczba stron: 59

Odsłuch ebooka (TTS) dostępny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacji Legimi na:

Androida
iOS
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry - Bartosz "Mr Error" Weselak

W poradniku do gry The Matrix: Path of Neo znajdziecie opis przejścia każdego poziomu łącznie z zebraniem wszystkich możliwych do znalezienia w grze sekretów.

The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Sekrety
  • They’re Coming for You, Neo (Solucja)
  • Ever Had a Dream, Neo? (Solucja)
  • Rozwój Postaci
  • HUD
  • Kung Fu Training (Solucja)
  • He’s Heading for the Street (Solucja)
  • Aerial Training (Solucja)
  • Lobby Shooting Spree (Solucja)
  • Stuck in the Loop (Solucja)

Informacja o grze

The Matrix: Path of Neo to gra akcji oparta na filmowej trylogii braci Wachowskich. Kierujemy głównym bohaterem filmów czyli Neo – wybrańcem mającym oswobodzić ludzkość z niewoli maszyn.

Gra The Matrix: Path of Neo, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Opinie o ebooku The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry - Bartosz "Mr Error" Weselak

Fragment ebooka The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry - Bartosz "Mr Error" Weselak

The Matrix: Path of Neoporadnik do gry

autor: Bartosz "Mr Error" Weselak

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=465

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wstęp

HUD

Rozwój Postaci

Lista Umiejętności

Poruszanie się

Walka

Najczęściej spotykani przeciwnicy

Sekrety

Solucja

Ever Had a Dream, Neo?

They're Coming for You, Neo

He's Heading for the Street

Kung Fu Training

Sword Training

Winter Training

Aerial Training

Weapon Training

Dojo Training

Deja Vu: "It's a trap"

Storming the Drain

Lobby Shooting Spree

Rooftop Assault: "Dodge This"

Helicopter Rescue

Subway Showdown

Stuck in the Loop

The Chase: "I Need an Exit!"

He is the One

Red Pill Rescue - The Security Guard

Red Pill Rescue - Skull's Lament

Red Pill Rescue - The Healer

Red Pill Rescue - The Key

Red Pill Rescue - The Librarian

The Captains' Meeting

Captains Rescue - Captain Niobe

Captains Rescue - Captain Ballard

Captains Rescue - Captain Roland

Captains Rescue - Morpheus and Trinity

Seraph's Apology

The Burly Braw

The Frenchman

Distorted Dimensions

Downside up

The Witch

Tuned Out

Ministry of Smiths

Taking the floor

Mr. Anderson, Welcome Back

Aerial Battle

This is My World

Wstęp

Od początku muszę przyznać, że jestem olbrzymim fanem Matrixa, więc ta pozycja była dla mnie obowiązkowa.

Początkowo sterowanie może być nieco problematyczne, jednak to wszystko jest kwestią przyzwyczajenia. Już po chwili będziemy zachwyceni, w jak profesjonalny sposób potrafimy dołożyć hordom przeciwników.

W tym poradniku znajdziecie opis przejścia każdego poziomu łącznie z zebraniem wszystkich możliwych do znalezienia w grze sekretów.

A teraz włączamy grę. Miłej zabawy.

Bartosz "Mr. Error" Weselak

HUD

1. Aktualnie wyposażona/gotowa do wyposażenia broń.

2. Ilość naboi w broni - tylko broń palna.

3. Wizerunki naszych sojuszników i ich poziom życia. Wizerunki znajdujące się po prawej stronie ekranu symbolizują stan życia naszych przeciwników.

4. Aktualny stan życia ("Health") - Odnawia się sama po pewnym czasie bezczynności, cały pasek może ulec skróceniu jeśli przyjmiemy dużą ilość obrażeń w krótkim czasie.

5. Pasek "Focus" - koncentracja, skupienie - pozwala nam na wykonywanie wielu skomplikowanych sztuczek, zarówno przy poruszaniu się jak i przy zwalczaniu przeciwników. Kiedy mówię o zrobieniu czegoś w skupieniu lub o skoncentrowaniu się to mam na myśli właśnie tę umiejętność.

Rozwój Postaci

To jest ekran rozwoju postaci. Na okręgu najbliżej sylwetki znajdują się najbardziej podstawowe umiejętności, im dalej od sylwetki tym bardziej zaawansowane techniki. Umiejętności na sąsiednich okręgach połączone złotą nicią są to te same umiejętności różniące się poziomami (level), co oznacza większą siłę, zasięg, skuteczność itp.

Złota kulka i mnożnik w prawym górnym rogu pokazuje ile umiejętności możemy i musimy (by móc rozpocząć poziom trzeba wykorzystać wszystkie kulki) się teraz nauczyć.

Po wybraniu umiejętności pojawia się takie okno.

U góry widzimy nazwę umiejętności.

Niżej opis jak ją stosować.

Ewentualnie "Tip" - wskazówki w związku ze stosowaniem umiejętności.

Opcja "View this upgrade" umożliwia nam obejrzenie tej umiejętności w "akcji".

Opcja "Acquire this upgrade" umożliwia nam uaktywnienie tej umiejętności.

Poszczególne umiejętności oznaczone są znaczkami:

Umiejętność automatyczna tzn. Neo poznaje ją po osiągnięciu pewnego punktu w grze.

Po lewej: umiejętność jeszcze nie znana,

Po prawej: umiejętność poznana.

Ikonka przedstawia umiejętność wyuczoną - te możemy uaktywniać przy pomocy złotych kulek, jednakże możemy uaktywnić tylko te które otoczone są białą obwódką.

Po lewej: umiejętność nieznana, lecz możną ją uaktywnić.

Po prawej: umiejętność już znana.

Element przedstawiający "Atman Principles".

Po lewej - zasada nie uaktywniona, gotowa do wyuczenia jej,

Po prawej - zasada uaktywniona.

Atman Principles - umiejętności na ostatnim kręgu. Są to wierszyki, które nie mówią wprost, z jakimi wiążą się umiejętnościami. Każdy zawiera jakieś specjalne ulepszenia, jak chwilowe zwiększenie siły lub uzdrawianie innych. Te umiejętności uaktywniane są tylko na czas trwania jednego poziomu. Następnie są wyłączane i musimy aktywować je po raz kolejny. Wyjątek stanowi zasada "Spoon", która raz uaktywniona pozostaje już taka na stałe.

Pierwsza możliwość zainwestowania w zasadę pojawia się dopiero przed planszą "Stuck in the Loop". Nie uaktywniamy często z tych umiejętności, raczej jeśli mamy możliwość kupienia nowego ciosu to właśnie to wybieramy. Zasady uaktywniamy jeśli nie mamy żadnej innej możliwości.

Oto lista wszystkich zasad (wymienione wg pozycji na okręgu - nigdy nie zmieniają miejsca):

Godzina 11 - "Heal Others" - pozwala nam uzdrawiać naszych sojuszników na danym poziomie,

Godzina 10 - "Jackpot" - chwilowo zwiększa wszystkie statystyki tzn. siłę, żywotność, koncentrację itp.

Godzina 8 - "Spoon" - jest to dodatkowy poziom. Wybieramy go poprzez opcję "Level select",

Godzina 5 - "Reflect Bullets" - pociski są odbijane bezpośrednio w osobę która je wystrzeliła bez konieczności użycia umiejętności "Bullet Stop"

Godzina 4 - "Revive" - gdy zostaniemy zabici Neo wraca automatycznie do pełni zdrowia i koncentracji bez konieczności rozgrywania poziomu od nowa.

Co pewien czas widzimy taki ekran - oznacza to, że nasz poziom koncentracji wzrósł. Często wiąże się to też z poznaniem nowej umiejętności.

Lista Umiejętności

Umiejętności automatyczne:

Focus - "Kung Fu Training",

4-Hit Combo - "Sword Training",

Killing Blow - "Winter Training",

Off Wall Strike lv1 - "Dojo Training",

Off Wall Super lv1 - "Dojo Training",

5-Hit Combo - "Deja vu: It's a Trap",

Weapon Strip lv1 - "Deja vu: It's a Trap",

Focus Aerial Throw lv1 - "Storming the Drain",

Bullet Dodge - "Rooftop Assault",