Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2003

Uzyskaj dostęp do tej
i ponad 20000 książek
od 6,99 zł miesięcznie.

Wypróbuj przez
7 dni za darmo

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

e-czytniku kup za 1 zł
tablecie  
smartfonie  
komputerze  
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Liczba stron: 53

Odsłuch ebooka (TTS) dostępny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacji Legimi na:

Androida
iOS
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Hitman 2: Silent Assassin - poradnik do gry - Arkadiusz "Syriusz" Bartnik

Poradnik Zawodowego Zabójcy, czyli opis przejścia gry Hitman 2: Silent Assassin, gdzie ponownie sięgniemy po rynsztunek płatnego mordercy, aby zająć się uwolnieniem swojego dobrego przyjaciela, ojca Vittorio, z rąk rosyjskiej mafii.

Hitman 2: Silent Assassin - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Misja 2] St. Petersburg Stakeout
  • [Misja 1] Anathema
  • [Misja 3] Kirov Park Meeting
  • [Misja 4] Tubeway Torpedo
  • [Misja 9] Shogun Showdown
  • [Misja 5] Invitation To A Party
  • [Misja 0] The Gontranno Sanctuary
  • [Misja 10] Basement Killing
  • [Misja 11] The Graveyard Shift
  • [Misja 20] Redemption At Gontranno

Informacja o grze

Sequel znakomitej gry akcji Hitman: Codename 47. Ponownie wcielamy się w rolę płatnego mordercy z wytatuowanym tajemniczym numerem z tyłu głowy. Naszym zadaniem jest eliminacja wskazanych przez klientów ludzi. Mechanika zabawy jest skradankowa i nagradza ciche wykonywanie zadań, w czym pomaga nam umiejętność przebierania się w stroje innych postaci.

Gra Hitman 2: Silent Assassin, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2002 roku i dostępny jest na platformach: PC, GCN, XBX, PS2. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Opinie o ebooku Hitman 2: Silent Assassin - poradnik do gry - Arkadiusz "Syriusz" Bartnik

Fragment ebooka Hitman 2: Silent Assassin - poradnik do gry - Arkadiusz "Syriusz" Bartnik

Hitman 2:Silent Assassinporadnik do gry

autor: Arkadiusz "Syriusz" Bartnik

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=161

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wprowadzenie

Porady ogólne

[Misja 0] The Gontranno Sanctuary

[Misja 1] Anathema

[Misja 2] St. Petersburg Stakeout

[Misja 3] Kirov Park Meeting

[Misja 4] Tubeway Torpedo

[Misja 5] Invitation To A Party

[Misja 6] Tracking Hayamoto

[Misja 7] Hidden Valley

[Misja 8] At The Gates

[Misja 9] Shogun Showdown

[Misja 10] Basement Killing

[Misja 11] The Graveyard Shift

[Misja 12] The Jacuzzi Job

[Misja 13] Murder At the Bazaar

[Misja 14] Motorcade Interception

[Misja 15] Tunnel Rat

[Misja 16] Temple City Ambush

[Misja 17] The Death Of Hannelore

[Misja 18] Terminal Hospitality

[Misja 19] St. Petersburg Revisited

[Misja 20] Redemption At Gontranno

Wprowadzenie

Hitman powraca do akcji! Po krótkim odpoczynku w klasztorze na nowo musi sięgnąć po rynsztunek zawodowego zabójcy i zająć się uwolnieniem swojego dobrego przyjaciela - ojca Vittorio. Czeka go ciężka droga, a gdyby ktoś miał problemy z rozwiązaniem zagadek przygotowanych przez autorów, to zapraszam do zapoznania się z poniższym poradnikiem.

Hitman 2: Silent Assasin jest jednak produkcją bardzo rozbudowaną i przy każdym podejściu do danej misji może wydarzyć się coś zupełnie innego. Zmienia się położenie przeciwników, ich zachowanie, czasem jedne wydarzenia występują, a inne nie. Przechodź każde zadanie po kilka razy, a wtedy odkryjesz prawdziwą siłę tej gry - bardzo często będziesz musiał zmieniać swój plan "na gorąco" - i o to chodzi! Zdaj się na sobie, podpowiedziach autorów, zaś ten poradnik traktuj jako uzupełnienie całej rozgrywki.

Gdyby udało ci się odkryć inną drogę, niż te, które opisałem, to poproszę o info. Chętnie spróbuję czegoś nowego, żeby Hitman się nie nudził!

Porady ogólne

Przede wszystkim musisz bardzo dobrze opanować sterowanie. Nie możesz dopuścić do sytuacji, w której szybko musisz użyć jakiegoś przedmiotu lub sięgnąć po broń, a zamiast tego szukasz na klawiaturze odpowiedniego przycisku. Jeżeli domyślne ustawienia Ci nie odpowiadają, to je dowolnie skonfiguruj - moim zdaniem są jednak bardzo dobre, a do ich opanowania wystarczy kilkukrotne przejście pierwszej misji.

Pamiętaj, żeby jak najczęściej chodzić. Hitman jest wtedy trochę powolny, jednak nie zwraca na siebie uwagi strażników. Jeżeli zaczniemy biegać po pilnowanym terenie, to zaraz wartownicy będą chcieli sprawdzić co jest grane.

Zawsze zakradaj się do wrogów OD TYŁU. Wiem, że to głupio brzmi, ale jeśli zrobisz inaczej to zaczną coś podejrzewać i ciągle na Ciebie zerkać, a później "przywitają" Pana 47 salwą ołowiu. Podobnie jest z bohaterami niezależnymi - mogą zacząć uciekać, a wtedy znika jedna z opcji dostania się na wrogi teren lub w ogóle misja kończy się niepowodzeniem.

Nigdy nie podchodź za blisko wartownika. Im dłużej będzie się Tobie przyglądał, tym pewniejszym jest, że sięgnie po broń i ogłosi alarm. Najlepiej wejść i wyjść z obszaru tak, żeby nikt nie był pewny, jak wyglądałeś.

Do "cichego" zabijania najlepiej używać fortepianowej struny. Chloroform jest dobry jedynie w dużych ilościach (5 buteleczek), ale nawet jeśli zużyjemy wszystko, a zadanie będzie powoli postępować do przodu, to złapany delikwent może się obudzić i zaalarmować kolegów.

Po unieszkodliwieniu wroga ukryj jego ciała w miejscu, gdzie będzie niewidoczne do końca scenariusza.

Zbieraj każdy przedmiot, na jaki tylko trafisz. Nie ważne czy jest to amunicja, butelka z chloroformem czy coś innego - wszystko może się przydać, a Hitman ma bardzo pojemną marynarkę. W razie ograniczenia zdecyduj się na przedmiot, który wydaje ci się najbardziej potrzebny w danym momencie.

Dokładnie sprawdzaj teren przed przystąpieniem do działania. Sam najpierw studiowałem zachowanie poszczególnych gości na mapie, później ładowałem misję od nowa i przystępowałem do działania. Niektóre zdarzenia są jednak ustawione losowo i mogą się wydarzyć lub nie. Trening czyni mistrza!

Jeżeli nie będziesz miał wyboru - sięgnij po broń. Najlepiej zaszyj się wtedy w jakimś zakamarku i celuj do kolejnych strażników. Uważaj jednak, gdyż sami nie będą Ci się pchali pod celownik, tylko będą woleli poczekać, aż opuścisz swoją kryjówkę. Dobry zabójca to cichy zabójca, dlatego postaraj się przechodzić misję dokładnym planem, a nie "na hurra!" a'la Schwarzeneger czy Rambo.

Najczęściej używanym uzbrojeniem jest struna od fortepianu, chloroform i pistolet z tłumikiem. Sprzęt zawsze dobierasz przed misją wedle własnego uznania. Pamiętaj jednak, że większa broń nie może być ukryta pod marynarką, a musi być trzymana w rękach. Najlepiej zostawiać ją w miejscu, w którym okaże się najbardziej przydatna lub w ogóle nie zabierać jej ze sobą.

Zauważ, że na niektórym podłożu Hitman porusza się głośniej niż na innym - możesz przez to zwrócić na siebie uwagę. Staraj się wybierać miejsca, w których będziesz poruszał się praktycznie bez żadnego dźwięku.

Nie zabijaj wszystkich na planszy, ale jedynie wybieraj cele, które są konieczne. Wszystko jest skrzętnie podliczane na ekranie z wynikami, a im wyższy masz wynik, tym samopoczucie będzie lepsze :)