Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2003

Colin McRae Rally 3 - poradnik do gry ebook

Michał "eMSi" Musiał

(0)

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Colin McRae Rally 3 - poradnik do gry - Michał "eMSi" Musiał

Poradnik do samochodówki Colin McRae Rally 3 to nie jest zwykła nauka jazdy. Znajdziecie w nim za to ważne informacje o rajdach samochodowych, dostępnych w grze rajdówkach oraz właściwych sposobach ich przygotowania do różnych tras.

Colin McRae Rally 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Ford Focus RS WRC 02 i 01 (Rajdówki - grupa 1)
  • Subaru Impreza WRX (44S) (Rajdówki - grupa 1)
  • Kontroler (Ustawienia)
  • Grafika (Ustawienia)
  • Mitsubishi Lancer Evo VII i RS II (Rajdówki - grupa 1)
  • MG ZR Rally Car (Rajdówki - grupa 2)
  • Ford RS 200 (Rajdówki - grupa 3)
  • Australia (Trasy)
  • Citroen Xsara Kit-Car (Rajdówki - grupa 2)
  • Subaru Impreza 22B STi (Rajdówki - grupa 1)

Informacja o grze

Trzecia odsłona popularnej serii wyścigów rajdowych. Tym razem twórcy położyli nacisk na zwiększenie roli kierowcy, przez wprowadzenie wątku fabularnego. Postarano się także o lepsze odwzorowanie modelu jazdy i zachowania samochodu podczas rajdów. „Trójka” zawiera osiem tras rajdowych umiejscowionych w Japonii, Hiszpanii, Grecji i innych krajach oraz dwanaście samochodów głównych i parę bonusowych.

Gra Colin McRae Rally 3, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku wyścigi i rajdy. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Opinie o ebooku Colin McRae Rally 3 - poradnik do gry - Michał "eMSi" Musiał

Fragment ebooka Colin McRae Rally 3 - poradnik do gry - Michał "eMSi" Musiał

Colin McRae Rally 3poradnik do gry

autor: Michał "eMSi" Musiał

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=199

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wstęp i Instalacja

Ustawienia

Wprowadzenie

Dźwięk

Grafika

Kontroler

Rajdówki - Wprowadzenie

Rajdówki - grupa 1

Opis

Ford Focus RS WRC 02 i 01

Mitsubishi Lancer Evo VII i RS II

Subaru Impreza WRX (44S)

Subaru Impreza 22B STi

Rajdówki - grupa 2

Opis

Citroen Xsara Kit-Car

Citroen Saxo Kit-Car

MG ZR Rally Car

Ford Puma Rally Car

Fiat Punto Rally Car

Rajdówki - grupa 3

Opis

Lancia 037

Ford RS 200

Metro 6R4

Ford RS Focus

Mitsubishi Pajero

Ford WRC Replica Transit Van

Citroen 2CV Sahara

Trasy

Wprowadzenie

Hiszpania

Wielka Brytania

Grecja

USA

Japonia

Szwecja

Australia

Finlandia

Podsumowanie

Wstęp i Instalacja

Wstęp

Colin McRae Rally 3 to (nie)typowa samochodówka oparta na rajdach samochodowych. Dla wielu z Was poradnik nie będzie potrzebny, gdyż sami wiecie jak macie jeździć. Jednak ten poradnik to zdecydowanie nie nauka jazdy. Tego powinien się każdy sam nauczyć. Ja podpowiem Wam tylko, jak sobie ułatwić tą naukę, poopowiadam Wam trochę o rajdach, abyście (co niektórzy) zrozumieli, dlaczego auto ustawione na Rajd Szwecji nie pojedzie za dobrze w Rajdzie Japonii, itp. Ogólnie rzecz biorąc, poradnik ten w założeniu ma Wam wyjaśnić pewne niejasności, czy też wątpliwości związane z tymże sportem, co w efekcie powinno zaowocować większym wyczuciem w jeździe oraz nieco bardziej zaawansowaną znajomością tematu ustawienia auta.

Instalacja

Już widzę te zdziwione miny na Waszych twarzach. Niby trudno zainstalować? A ilu z Was pomyślało o tym, żeby po instalacji zdefragmentować dysk z zainstalowaną grą? Gra zajmuje spore ilości miejsca na dysku, wobec czego, bardzo wskazane jest zdefragmentowanie dysku, gdyż powinno to w jakimś stopniu zmniejszyć prawdopodobieństwo "chrupania" gry, dysk nie będzie musiał szukać danych na drugim końcu partycji i gra powinna chodzić wydajniej (szybsze uruchomianie, ładowanie tras).

Ustawienia

Wprowadzenie

Po pierwsze przed graniem już na poważnie, powinniśmy sobie jak najlepiej ustawić grę. Mówię tu zarówno o ustawieniach graficznych, jak i ustawieniach dźwięku, kierownicy, ewentualnie klawiszy. Wszystko po to, aby uzyskać jak największą płynność gry niezbędną do pełnej kontroli nad pojazdem oraz jak najlepiej ustawionemu kontrolerowi, po to, aby móc w możliwie najlżejszy, najłatwiejszy sposób kierować swoją rajdówką. Bez poprawnych ustawień, możecie mi wierzyć bądź nie, nie dacie rady ścigać się z najlepszymi.

Dźwięk

To jak ustawimy sobie dźwięk nie jest teoretycznie takie ważne, przecież trzeba widzieć, gdzie się jedzie, a nie słyszeć, jednak w rajdach bardzo ważną rolę odgrywa pilot, bez niego na dobrą sprawę nie jesteśmy w stanie w żaden sposób konkurować w rajdach. A jako, że CMR3 o nich traktuje, tak i tutaj wiele nie poszalejemy bez niego (no chyba, że pójdziemy w ślady niektórych polskich kierowców, którzy nie potrafią się ścigać bez uczenia się odcinków na pamięć... teraz już wiemy co się może stać na nielegalnym zapoznaniu), choć są tacy, którzy grają "na strzałki", czyli na to, co akurat pokaże nam się w kwadraciku nad samochodem (a te informacje w trzeciej części są już dużo dokładniejsze od poprzednich). Ja jednak osobiście będę Was gorąco namawiał do nauczenia się słuchania pilota. Tak więc polecam nieco przyciszyć dźwięki otoczenia, a możliwie najgłośniej głos pilota, co umożliwi nam poprawne zrozumienie jego poleceń i uwag. Uwaga ta dotyczy wyłącznie tych, którzy jeżdżą na automatycznej skrzyni. W przypadku skrzyni manualnej - ustawcie oba ustawienia na max, gdyż ważne jest też słyszeć pracę silnika, a jako, że Nicky mówi dość donośnie (w przeciwieństwie do Janusza), to nie powinno być kłopotów ze zrozumieniem jego poleceń

Poza