Coaching. Misja życia. Jak wykorzystać swoją wiedzę, aby skutecznie pomagać innym - Wanda Szulc - ebook

Coaching. Misja życia. Jak wykorzystać swoją wiedzę, aby skutecznie pomagać innym ebook

Wanda Szulc

0,0
26,70 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jak spełniać się w swojej pasji i jednocześnie pomagać innym ludziom?

Jeśli posiadasz wiedzę, której nie mają inni, jeśli jesteś przekonany, że wiedza, którą posiadasz, pomogłaby innym ludziom w szybszym rozwoju, jeśli osiągnąłeś w życiu znaczący sukces, którym chciałbyś się podzielić – to mam dla Ciebie ważną wiadomość. Możesz to zrobić!

Jedyne, co powinieneś zrobić, to stać się coachem.

Czym dokładnie jest coaching?

Coaching jest współpracą między trenerem a osobą, której pomaga. Niezależnie od tego, czy jest to menadżer, kierownik, czy zwykły człowiek – coach ma pomagać mu realizować własne cele (nawet te najśmielsze). Jeśli ktoś czuje, że jego życie (zawodowe i osobiste) nie idzie w takim kierunku, jak powinno, to coach jest od tego, żeby mu pomóc.

Nie oszukujmy się – ta publikacja nie jest dla wszystkich i nie każdy może zostać coachem. Treść zawarta w tym poradniku jest przede wszystkim skierowana do osób, które mają wiedzę i które chcą dzielić się nią z innymi. Nie chodzi tutaj tylko o specjalistyczną wiedzę, ale też o wiedzę zaczerpniętą z własnych doświadczeń. Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą pomagać innym ludziom w ich rozwoju osobistym, dzięki swoim własnym doświadczeniom.

Tylko pomyśl, ile może być warte dla Ciebie pomaganie innym w ich samorozwoju. Wyobraź sobie, jak otrzymujesz kolejne listy i telefony z podziękowaniami za to, jak bardzo komuś pomogłeś i wpłynąłeś na czyjeś życie. Czy nie byłoby wspaniale, gdybyś mógł pomagać innym ludziom i jednocześnie robić to, co kochasz?

Ebooka przeczytasz w dowolnej aplikacji obsługującej format:

PDF
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.