Velvet Assassin - poradnik do gry - Artur "Arxel" Justyński - ebook

Velvet Assassin - poradnik do gry ebook

Artur "Arxel" Justyński

0,0

Opis

Poradnik do „Velvet Assassin” zawiera opis przejścia wszystkich dwunastu misji oraz lokalizację ukrytych przedmiotów i listów. Opis został przygotowany w taki sposób, byś był w stanie uzyskać rangę cichego zabójcy w każdym z etapów.

Velvet Assassin - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • The Lost - Valley (Opis przejścia)
  • The Lost - Fuel Storage (cz.2) (Opis przejścia)
  • The Lost - Fuel Storage (cz.1) (Opis przejścia)
  • Death Of The Butcher – Cathedral (Opis przejścia)
  • Leave A Light On – Docks (cz.1) (Opis przejścia)
  • Death Of The Butcher – Crypt (Opis przejścia)
  • Fade To Grey – Hospital (cz.2) (Opis przejścia)
  • Fade to Grey – Village (Opis przejścia)
  • Fade To Grey – Hospital (Collectible)
  • Leave a Light On – Storage (cz.1) (Opis przejścia)

Informacja o grze

Gra akcji przedstawiona z perspektywy trzeciej osoby. Wcielamy się w postać agentki brytyjskiego wywiadu z okresu II Wojny Światowej, wykonując niebezpieczne misje za liniami wroga.

Gra Velvet Assassin, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 67

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Velvet Assassinporadnik do gry

autor: Artur "Arxel" Justyński

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=886

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Garść porad

Opis przejścia

The Lost - Valley

The Lost - Fuel Storage (cz.1)

The Lost - Fuel Storage (cz.2)

Death Of The Butcher - Cathedral

Death Of The Butcher - Crypt

Leave A Light On - Docks (cz.1)

Leave A Light On - Docks (cz.2)

Leave a Light On - Storage (cz.1)

Leave a Light On - Storage (cz.2)

The Third Man - Sewers

The Third Man - Ghetto (cz.1)

The Third Man - Ghetto (cz.2)

The Third Man - Prison

Le Boeuf

Fade To Grey - Hospital (cz.1)

Fade To Grey - Hospital (cz.2)

Fade to Grey - Village

Collectible

The Lost - Valley

The Lost - Fuel Storage

Death Of The Butcher - Cathedral

Death Of The Butcher - Crypt

Leave A Light On - Docks

Leave A Light On - Storage

The Third Man - Sewers

The Third Man - Ghetto

The Third Man - Prison

Le Boeuf

Fade To Grey - Hospital

Fade To Grey - Village

Letters

The Lost - Fuel Storage

Death Of The Butcher - Crypt

Leave A Light On - Docks

The Third Man - Sewers

The Third Man - Ghetto

The Third Man - Prison

Le Boeuf

Fade To Grey - Hospital

Ukryte osiągnięcia

Wstęp

W poradniku do Velvet Assassin znajdziesz opis przejścia wszystkich dwunastu misji oraz lokalizację ukrytych przedmiotów i listów. Opis został przygotowany w taki sposób, byś był w stanie uzyskać rangę cichego zabójcy w każdym z etapów.

Artur "Arxel" Justyński

Garść porad

w grze występują

checkpointy

, brak możliwości zapisywania stanu rozgrywki w dowolnym momencie;

przeładowanie broni

odbywa się w trybie celowania, jeżeli podczas ładowania wyjdziesz z tego trybu, broń nie zostanie naładowana;

każdy poziom zawiera rozsiane wszędzie

znajdźki

, dające Ci

punkty doświadczenia

, dzięki którym możesz rozwinąć swoją postać w jednym z trzech kierunków: jesteś w stanie wydłużyć czas trwania zamrożenia czasu po użyciu

morfiny

, zwiększyć swoją szybkość w

skradaniu się

oraz zwiększyć

siłę

, a tym samym swoje umiejętności w walce;

zwiększenie poziomu morfiny umożliwia Ci posiadanie

większej ilości dawek

przy sobie (maksymalnie trzech);

apteczki

służą uzupełnieniu poziomu zdrowia, nie możesz niestety zabierać ich na zapas;

za pomocą

gwizdania

jesteś w stanie zwabić wrogiego żołnierza w miejsce, w którym stoisz, po czym zmieniając swoją pozycję możesz zaatakować go od tyłu;

jeżeli

zostaniesz zaatakowany

masz kilka wyjść: ucieczka, użycie morfiny, zastrzelenie wroga;

morfina

pozwala Ci zamrozić czas i przebiec niezauważonym obok wrogich żołnierzy; jesteś także wstanie zabić ich nawet z frontowej pozycji;

w grze znajdziesz

siedem ukrytych osiągnięć

, które dadzą Ci dodatkowe punkty doświadczenia;

ciche zabójstwa

to tylko te, po wykonaniu których włącza się filmik z efektownym wyeliminowaniem wroga, wszelkie strzały (nawet z brani z tłumikiem) nie wliczają się w ciche zabójstwa;

nierzadko sytuacje, w których się znajdziesz, są absurdalne i zabicie kilku żołnierzy w cichy sposób jest rzeczą praktycznie niemożliwą, lecz nie stoi to na przeszkodzie uzyskania

rangi cichego zabójcy

na końcu misji;

maska przeciwgazowa

chroni przed działaniem trucizny, na którą natrafisz w kilku misjach;

uniform SS

pozwala Ci przejść, bez żadnych kłopotów obok wrogich strażników. Biały pasek widoczny na ekranie odpowiada poziomowi Twojego bezpieczeństwa, im jesteś bliżej przeciwnika, tym pasek staje się krótszy, aż w końcu Twoja przykrywa przestaje działać.

Opis przejścia

The Lost - Valley

The Lost - Valley

Cele:

znajdź wejście do bunkra.

Ilość możliwych zabójstw: 4

Znajdźki: 5

Punkty doświadczenia do zdobycia: 1000 EXP

Idź przed siebie, w stronę mostu. Po jego drugiej stronie znajdziesz drabinkę - przy jej pomocy wespnij się na górę. Po prawej stronie będzie czekał twój pierwszy przeciwnik. Jest pijany, więc masz przewagę. Zakradnij się zaraz za niego #1 i użyj klawisza ataku, by wykonać egzekucję. Kieruj się dalej wzdłuż wyznaczonej ścieżki. W oddali zauważysz kolejnych dwóch strażników oraz natrafisz na przeszkodę - dziurę #2, którą musisz przeskoczyć wciskając odpowiedni klawisz. Gdy znajdziesz się już po jej drugiej stornie, cały czas idź w pozycji skradania.

Sukcesywnie zbliżaj się do wrogów, cały czas trzymając się blisko murka. Gdy będziesz wystarczająco blisko prześlizgnij się do krzaków #1, gdzie nie będą Cię w stanie zauważyć. Po krótkiej rozmowie jeden z żołnierzy oddali się, wykorzystaj ten fakt, by pozbyć się drugiego żołnierza#2. Początkowo ten obróci się w Twoim kierunku, zaatakuj dopiero, gdy ponownie stanie do Ciebie plecami.

Czym prędzej podbiegnij (tylko początkowo, gdy będziesz dość blisko pamiętaj by zacząć się skradać) do następnego żołnierza#1, nim ten zdąży zawrócić. Alternatywnie możesz ukryć ciało pierwszego trupa i poczekać aż jego kompan wróci. Podejdź do dziury w płocie #2, którą przemkniesz się na drugą stronę.

Po wydostaniu się na powierzchnię natrafisz na checkpointa i stan gry zostanie zapisany. Wykorzystaj krzaki #1, by niezauważonym przedostać się do szopki widocznej w oddali. Przeciwnicy znajdują się po lewej stronie, jeden z nich patroluje dach bunkra, drugi natomiast cały czas m skierowany wzrok w stronę szopki. Gdy znajdziesz się na miejscu wpełznij do środka - trzymając się prawej strony nikt Cię nie zobaczy. Zabierz leżące na pudłach morfinę (Morphine) i apteczkę (Medikit) #2.

Z szopki przejdź dalej na prawo, chowając się w krzakach podejdź do skrzyni #1. Aktywuj morfinę, zacznij biec w kierunku ostatniego żołnierza stojącego przy wejściu do bunkra #2 i zaatakuj go od przodu. Przeszukaj ciało - znajdziesz klucz, przy jego pomocy otwórz i przejdź przez drzwi.

The Lost - Fuel Storage (cz.1)

The Lost - Fuel Storage

Cele:

znajdź magazyn z gazem;

podłóż ładunki wybuchowe w magazynie;

opuść bunkier.

Ilość możliwych zabójstw: 20

Znajdźki: 6

Punkty doświadczenia do zdobycia: 1100 EXP

Przed Tobą na półce leży apteczka (Medikit), natomiast w szafce obok - broń i amunicja (