Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry - Artur "Arxel" Justyński - ebook
Opis

Poradnik do gry Call of Duty: Modern Warfare 2 zawiera kompletny opis przejścia kampanii dla pojedynczego gracza, lokalizację wszystkich materiałów wywiadowczych (laptopów) oraz kompletny opis wszystkich Operacji Specjalnych.

Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Akt I – S.J.C.D. (Kampania)
  • Akt I (Materiały wywiadowcze)
  • Akt I – Nic po rosyjsku (Kampania)
  • Akt II (Materiały wywiadowcze)
  • Akt III – Jak za dawnych czasów (Kampania)
  • Akt III – Wróg mojego wroga (Kampania)
  • Akt I – Atak (Kampania)
  • Akt I – Alpinista (Kampania)
  • Wprowadzenie
  • Akt III – Koniec gry (Kampania)

Informacja o grze

Widowiskowa strzelanka stworzona przez studio Infinity Ward. Wcielamy się w niej w elitarnych żołnierzy z różnych jednostek i podejmujemy kolejne misje. Gra cechuje się liniową, ale spektakularną rozgrywką. Ważną cechą serii jest rozbudowany multiplayer, który wciąga na długie godziny dzięki systemowi rozwoju postaci i przyjemnym trybom zabawy.

Gra Call of Duty: Modern Warfare 2, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 76

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Podobne


Call of Duty: Modern Warfare 2Operacje specjalne i dane wywiadowczeporadnik do gry

autor: Artur "Arxel" Justyński

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=943

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Kampania

Akt I - S.J.C.D.

Akt I - Gracz drużynowy

Akt I - Alpinista

Akt I - Nic po rosyjsku

Akt I - Atak

Akt II - Rosomaki!

Akt II - Gniazdo szerszeni

Akt II - Eksodus

Akt II - Jedyny łatwy dzień... był wczoraj

Akt II - Gułag

Akt II - Z własnej woli

Akt III - Ewentualność

Akt III - Drugie słońce

Akt III - Hotel Whiskey

Akt III - Niedokończone sprawy

Akt III - Wróg mojego wroga

Akt III - Jak za dawnych czasów

Akt III - Koniec gry

Muzeum

Materiały wywiadowcze

Akt I

Akt II

Akt III

Operacje Specjalne

Wprowadzenie

Alfa - Piekiełko

Alfa - Snajper

Alfa - Chrystus zbawiciel

Alfa - Uniki

Alfa - Zawieszenie

Bravo - Strażnik

Bravo - Lista zabitych

Bravo - Saperzy

Bravo - Wyścig

Bravo - Wielki brat

Charlie - Ukryty

Charlie - Wyłom i eliminacja

Charlie - Próba czasowa

Charlie - Bezpieczeństwo kraju

Charlie - Weź i uciekaj

Delta - Wojenna jazda

Delta - Wraki

Delta - Akceptowalne straty

Delta - Terminal

Delta - Atak na posiadłość

Echo - Mokra robota

Echo - Eksplozja

Echo - Przeciwpancerny

Wprowadzenie

Poradnik do gry Call of Duty: Modern Warfare 2 zawiera kompletny opis przejścia kampanii dla pojedynczego gracza. Znajdziesz tutaj również lokalizację wszystkich materiałów wywiadowczych (laptopów). W ostatniej części poradnika znajduje się kompletny opis wszystkich Operacji Specjalnych wraz z poradami dotyczącymi ukończenia ich na najwyższym poziomie trudności. Kolorem czerwonym oznaczone zostały obrazki: #1 - obrazek lewy, #2 - obrazek prawy. Przy pomocy koloru niebieskiego oznaczone zostały ważniejsze fragmenty w grze.

Artur "Arxel" Justyński

Podziękowania:

sinbad (za pomoc w kooperacji przy Operacjach Specjalnych)

Kampania

Akt I - S.J.C.D.

Akt I - S.J.C.D.

Pierwsza misja to najzwyklejszy samouczek, podczas którego poznasz kilka podstawowych informacji na temat posługiwania się bronią. Wykonuj, wydawane przez sierżanta Foleya, polecenia pojawiające się na ekranie.

Strzelanie z biodra

Po podniesieniu leżącego przed Tobą na stole M4A1 odwróć się i zestrzel kilka tarcz #1 nie stosując ani przybliżenia ani nie przechodząc w pozycję klęczącą.

Strzelanie przez przyrządy

Zdecydowanie łatwiej trafiać w cele po uprzednim przyklęknięciu i użyciu przyrządów celowniczych broni #2. Zestrzel w ten sposób kilka tarcz.

Strzelanie przez osłonę

Dowiesz się, że niektóre materiały, mogące posłużyć za osłonę, są na tyle cienkie (np. drzwi), że jesteś w stanie pokonać wroga kryjącego się po drugiej stronie. Zestrzel tarczę celując w drewnianą płytę #1.

Granaty

Jak dobrze wiadomo, granaty to potężne narzędzie przeciwko skupionej w jednym miejscu sporej liczbie przeciwników. Odwróć się i zgarnij kilka z pudełka. Kiedy pojawią się tarcze #2 rzuć między nie granat.

Po wstępnym zapoznaniu się z obsługa broni czas na przetestowanie Twoich umiejętności strzeleckich. Skieruj się do Piekiełka. Podnieś leżący na stole pistolet - dowiesz się, że przełączenie z broni podstawowej na dodatkową jest zdecydowanie szybsze niż przeładowanie. Dość często może ocalić Ci to życie na polu walki. Kiedy kapral otworzy skrzynie wypełnione bronią #1 wybierz dowolną z nich i udaj się na plac treningowy, gdzie musisz wyeliminować tarcze przedstawiające wrogów, uważając na cywilów #2. W zależności od uzyskanego czasu zostanie dobrany do Twoich umiejętności sugerowany poziom trudności. W dalszej części poradnika znajdziesz więcej porad jak uporać się z Piekiełkiem. Po wybraniu poziomu trudności udaj się na zgrupowanie.

Akt I - Gracz drużynowy

Akt I - Gracz drużynowy

Czym prędzej powstań i podbiegnij do osłony (na przykład samochodu). Twoim zadaniem jest eliminacja wrogich jednostek i ochrona czołgu mostowego, który musi utworzyć połączenie zniszczonego mostu. Najlepszym wyborem jest tutaj granatnik, pozwoli Ci on pozbyć się sporej ilości przeciwników przy użyciu jednego pocisku. Po drugiej stronie rzeki głównie oblegane są schody, staraj się też tam celować. Po chwili odpierania ataków przybędą wrogie posiłki, bacznie obserwuj więc drugą stronę zniszczonego mostu - postaraj się nie dopuścić do zniszczenia swojego czołgu.

Kiedy połączenie zostanie utworzone udaj się na most i wskakuj do jednego z Humvee, przejmiesz działko pokładowe #1. Nie strzelaj do nikogo, póki przeciwnik sam pierwszy nie otworzy ognia. Pierwsze ślady nieprzyjaciela usłyszysz po zbliżeniu do na teren szkoły, przeciwnicy głównie będą napierali z dachów pobliskich budynków #2, a ich główna bronią będzie wyrzutnia rakiet.

Po wstępnym oczyszczeniu dachu szkoły akcja nieco przyspieszy, pojazdy zaczną jechać szybciej, strzelanie może być nieco utrudnione. Głównie skupiaj się na budynkach i zestrzeliwaniu gości z wyrzutniami #1. W jednym momencie drogę zabarykaduje Ci inny pojazd - pozbądź się gościa trzymającego działko i kierowcy, resztę załatwi Twój szofer #2.

W pewnym momencie, Twój pojazd zostanie unieszkodliwiony #1. Czym prędzej wstawaj na nogi i ukryj się, podobnie jak reszta Twojej załogi, w pobliskim mieszkaniu po prawej stronie #2. Próba bohaterskiego wystrzelania wszystkich podczas leżenia półmartwym nie jest dobrym pomysłem. W środku możesz pozbierać amunicję, a także wymienić spluwę.

Będąc w środku nie szczędź czasu i biegnij oczyścić piętro #1. Powoli wchodząc po schodach rzuć granat błyskowy, po czym wbiegnij na górę i wstępnie wyeliminuj kilku przeciwników. Przed pójściem dalej podrzuć kolejny granat błyskowy do następnego pomieszczenia #2. W środku zastaniesz jeszcze co najmniej dwóch przeciwników (w zależności ilu zabiłeś stojąc na schodach), w tym jeden tuż po prawej stronie od wejścia.

Podejdź do okna, przed sobą zauważysz okupowana szkołę #1. Oczyść plac główny, kiedy Twoi koledzy udadzą się do środka podążaj za nimi. Będąc w środku poruszaj się bardzo powoli, bowiem za każdym rogiem czai się przeciwnik. Gdy wejdziesz na schody, zatrzymaj się na półpiętrze. Na kolejnych stoi jeden przeciwnik#2.

Biegnij dalej za swoimi towarzyszami, gdy dotrzesz pod wyjście ze szkoły stawisz czoła kilka wrogom czającym się po drugiej stornie korytarza ze stolikami po prawej #1, które nie są do końca zbyt dobrą osłoną z uwagi na materiał, z którego są wykonane. Po oczyszczeniu szkoły czas wrócić do generała Shepherda. W kolejnej alejce zauważysz wybiegających z prawej strony wrogów#2, zestrzel ilu zdołasz, póki są odwróceni do Ciebie plecami i nie odpowiadają ogniem.

Jeśli ktoś został, powoli kieruj się do przodu. Jedne z drzwi po lewej stronie są otwarte, wykorzystaj to, by uporać się z kilkoma przeciwnikami #1. Jeśli tego nie zrobisz, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że to Ty zostaniesz nieprzyjemnie zaskoczony. Nieco dalej znowu zostaniesz zaskoczony, uważaj na wybiegającego przeciwnika na końcu przejścia, udaj się w miejsce gdzie czeka na Ciebie generał #2.

Akt I - Alpinista

Akt I - Alpinista

W misji towarzyszyć Ci będzie kapitan MacTavish. Skieruj się za nim do miejsca, gdzie zaczniecie wspinaczkę #1. Czekany