GTA 2 - poradnik do gry - Artur "Arxel" Justyński - ebook

GTA 2 - poradnik do gry ebook

Artur "Arxel" Justyński

3,5

Opis

Poradnik do gry GTA 2 zawiera opis wszystkich misji, zarówno tych podstawowych jak i kilku bonusowych, rady jak zdobyć uznanie wśród konkurujących gangów, a także informacje o arsenale jaki występuje w grze oraz sposobie jego zastosowania.

GTA 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • – Mapa (Downtown)
  • Poradnik gangstera
  • Arsenał
  • Szkolenie (Downtown)
  • Policja
  • Gangi
  • Zaibatsu (1) (Downtown)
  • Wymiana samochodów
  • Przedmioty
  • Tags (Downtown)

Informacja o grze

Druga odsłona kontrowersyjnej serii, w której możemy zasmakować życia przestępcy. Akcja ukazana jest z kamery umieszczonej bardzo wysoko nad głową bohatera. Zabawa polega na eksplorowaniu olbrzymiego miasta (zarówno na piechotę, jak i za kierownicą samochodu) i wypełnianiu zlecanych zadań.

Gra Grand Theft Auto 2, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2000 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 51

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
3,5 (2 oceny)
0
1
1
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność



Podobne


GTA 2poradnik do gry

autor: Artur "Arxel" Justyński

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=635

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Poradnik gangstera

Gangi

Arsenał

Przedmioty

Policja

Wymiana samochodów

Downtown

- Mapa

Szkolenie

Zaibatsu (1)

Zaibatsu (2)

Yakuza (1)

Yakuza (2)

Loonies (1)

Loonies (2)

Loonies (3)

Tags

Residential

Mapa

Zaibatsu (1)

Zaibatsu (2)

Zaibatsu (3)

Redneck (1)

Redneck (2)

Redneck (3)

Scientists (1)

Scientists (2)

Scientists (3)

Wang Cars

Tags

Industrial

Mapa

Zaibatsu (1)

Zaibatsu (2)

Zaibatsu (3)

Zaibatsu (4)

Zaibatsu (5)

Krishna (1)

Krishna (2)

Russian Mafia (1)

Russian Mafia (2)

Russian Mafia (3)

Tags

Poziomy dodatkowe

Wstęp

Witam w nieoficjalnym poradniku do gry "GTA 2". Znajdziesz tutaj opis wszystkich misji, zarówno tych podstawowych jak i kilku bonusowych. Ponadto dowiesz się jak zdobyć uznanie wśród konkurujących gangów, aby samemu nie stać się zwierzyną. Trochę również o arsenale jaki występuje w grze oraz sposobie jego zastosowania etc.. Zważywszy na brak wyboru poziomu trudności, gra jest zrównoważona pod tym kątem. Zarówno osoby doświadczone jak i te, które dotąd nie miały styczności z fachem gangstera, bez większych problemów podporządkują sobie wszystkie miasta.

Artur "Arxel" Justyński

Poradnik gangstera

NawetAl Capone z początku musiał się uczyć... Nie inaczej jest w GTA 2. Na początek kilka informacji, które warto zapamiętać. Na szczęście jest ich stosunkowo niewiele.

Prawy górny róg. W tym małym prostokąciku zawarte są wszystkie informacje o tobie, a dokładniej to:

X8 - mnożnik, pomnaża pieniądze, które dostajesz;

X3 - ilość żyć;

$1440718 - posiadane fundusze;

Czerwone serduszka - aktualne zdrowie;

Pistolet maszynowy - informacja o aktualnie wybranej broni, a poniżej ilość amunicji;

Tarcza - informacja o posiadanym pancerzu, a poniżej pozostała wytrzymałość pancerza.

Lewy górny róg. Bardzo istotny grafik na temat szacunku jakim darzy nas dany gang. Im bardziej na plusie tym lepiej dla nas - gang, w razie konieczności, pomaga pozbyć się glin. Kolejne etapy dodatniego respektu pozwalają na wykonywanie misji z pozostałych telefonów (zielony, żółty, czerwony). Jeżeli znacznik znajduje się po lewej stronie, wtedy członkowie gangu zaczynają do nas strzelać. Aby zmniejszyć ujemny respekt najlepiej jest zabijać ludzi tego gangu, którego nie darzy szacunkiem gang, u którego chcemy polepszyć stosunki.

Policja - znaczek znajduje się na środku ekranu. Informuje o poziomie zagrożenia jakie stwarza gracz oraz o służbach bezpieczeństwa jakie zostały wezwane do akcji. Więcej w zakładce Policja.

Warsztat

W niektórych częściach miasta możesz napotkać na warsztaty posiadające kilka interesujących ofert.

Od lewej:

Bomba Samochodowa - jak sama nazwa wskazuje tutaj możesz zamontować bombę w dowolnym pojeździe, a następnie ją zdetonować (nie zapominając o ucieczce z samochodu);

Olej samochodowy - tutaj również można łatwo się domyślić o co chodzi. Wylewający się olej powoduje poślizg pojazdu, który na tenże wyciek najedzie. Przydatne przy gubieniu pościgu;

Przemalowanie wozu - najważniejsza oferta wśród wszystkich. Staraj się z niej korzystać tak często jak tylko możesz (chyba, że nie przeszkadza ci wojsko na karku). Niestety nie można przemalować wozów policyjnych oraz pojazdów należących do gangów;

Miny samochodowe - równie przydatna broń. Możesz ją zamontować w każdym samochodzie. Podobnie jak olej, znakomicie przydaje się podczas gubienia pościgu;

Pistolety maszynowe - dwa karabiny maszynowe zamontowane w lusterkach, Czasem się przydadzą, lecz przeważnie z nich nie będziesz korzystać.

Kolejność wykonywania misji

Tutaj nie ma określonej zasady. Możesz najpierw wykonać misje dla jednego gangu, później drugiego i na końcu trzeciego, bądź dla urozmaicenia brać zlecenia losowo. Wybór należy do ciebie. Musisz jednak pamiętać, że wykonanie misji dla jednego gangu zmniejszy respekt u innego co w konsekwencji zablokuje skorzystanie z któregoś telefonu ze zleceniem. Pierwsza opcja natomiast pozostawia ład, dzięki któremu nie pogubisz się i nie będziesz musiał jeździć po całej mapie z myślą "gdzie już wykonałem misję, a gdzie nie".

Zapisywanie

Rzecz oczywista. Najlepiej zapisywać stan gry po każdej misji. Z początku to będzie trudne zważywszy na ilość posiadanej forsy - zapisanie stanu gry kosztuje 50.000$. Naturalnie nie możesz zapisać rozgrywki podczas trwania misji. Tutaj nie ma wyboru - jedno małe niepowodzenie może spowodować iż będziesz zmuszony do powtarza czasem kilku poprzednich misji (głównym czynnikiem do tego doprowadzającym jest skleroza - rozpędzisz się przy zleceniach i zapomnisz o czymś takim jak save).

Samochód ekipy TV działa niczym GPRS. Jego antena wskazuje miejsce zapisu. Przydatna rzecz, lecz niestety sam pojazd nieco powolny co na dłuższą metę może być denerwujące.

Przejście do kolejnej mapy

Owe przejście znajduje się zaraz przy savehousie i oferuje pożegnanie się z aktualną lokacją. Możliwe jest to po uzyskaniu odpowiedniej ilości pieniędzy w danym mieście. Gdy już zdobędziesz wymaganą ilość, pojawi się duża różowa strzałka (identyczna jak ta wskazująca cele w misji), która doprowadzi cię do przejścia.