Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry - Artur "Arxel" Justyński - ebook

Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry ebook

Artur "Arxel" Justyński

5,0

Opis

Poradnik do gry Divinity II: Ego Draconis zawiera kompletny opis ścieżki, jaka czeka wszystkich śmiałków gotowych sięgnąć po tytuł Smoczego Rycerza. Znajdzicie tutaj opis zadań głównych i pobocznych oraz sekretów, a także zestawienie osiągnięć.

Divinity II: Ego Draconis - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [M2] Mapy - Broken Valley
  • [M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.1)
  • [M2] Mapy - VVillage, Tomb, Watermill Basement
  • [M2] Mapy - Secret Passage, Lost Cavern, Old Cave
  • Lista zadań
  • [M1] Farglow - Zadania główne i sekrety
  • [M2] Broken Valley - Sekrety
  • [M5] Orobas Fjords - Sekrety
  • Garść porad
  • [M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.2)

Informacja o grze

Kolejna odsłona serii gier cRPG tworzonych przez zespół Larian Studios. Opowiada historię, która na powrót przenosi nas do krainy Rivellon, do okresu na 50 do 100 lat po wydarzeniach znanych z Beyond Divinity.

Gra Divinity II: Ego Draconis, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 78

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
5,0 (1 ocena)
1
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Divinity II: Ego Draconisporadnik do gry

autor: Artur "Arxel" Justyński

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=916

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Garść porad

Mapa świata

Lista zadań

[M1] Mapy - Farglow

[M1] Farglow - Zadania główne i sekrety

[M2] Mapy - Broken Valley

[M2] Mapy - VVillage, Tomb, Watermill Basement

[M2] Mapy - Secret Passage, Lost Cavern, Old Cave

[M2] Mapy - Forgotten Outpost, Derelict Tunnels, Bandit Camp

[M2] Mapy - Dark Cave, Maxos Temple

[M2] Mapy - New Miners' Dig, Miller's Storage

[M2] Broken Valley - Zadania główne

[M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.1)

[M2] Broken Valley - Zadania poboczne (cz.2)

[M2] Broken Valley - Sekrety

[M3] Mapy - Sentinel Island

[M3] Mapy - Vacca's Cave, Laiken's Study

[M3] Mapy - Battle Tower Interior, Forlorn Cave

[M3] Sentinel Island - Zadania główne

[M3] Sentinel Island - Zadania poboczne

[M3] Sentinel Island - Sekrety

[M4] Mapy - Throne Room

[M4] Battle Tower - Zadania główne

[M4] Battle Tower - Zadania poboczne

[M4] Battle Tower - Sekrety

[M5] Mapy - Orobas Fjords

[M5] Mapy - Broken Valley, Primordial Cave, Sinister Cavern

[M5] Mapy - Dark Cave, Imps' Lair, Lost Tomb

[M5] Mapy - Depleted Ore Mine, Stone's Flying Fortress, High Hall Mines

[M5] Mapy - Mysterious Cave, Raze's Flying Fortress, Kali's Flying Fortress

[M5] Mapy - Red Hammer Tribe, Well Cave, Orobas Crypt

[M5] Mapy - Bone Burrow, Stone's Greenery, Stone's Pasagge

[M5] Mapy - Fortress Headquarters, Mine, Geshniz's Headquarters

[M5] Mapy - Raze's Headquarters, Kali's Storage, Kali's Headquarters

[M5] Mapy - Rayhun's Headquarters, Needleman Storage

[M5] Mapy - Keara's Flying Fortress, Keara's Headquarters

[M5] Orobas Fjords - Zadania główne

[M5] Orobas Fjords - Zadania poboczne (cz.1)

[M5] Orobas Fjords - Zadania poboczne (cz.2)

[M5] Orobas Fjords - Sekrety

[M6] Mapy - Aleroth

[M6] Aleroth - Zadania główne i sekrety

Osiągnięcia (Achievements)

Wprowadzenie

W dziale z poradnikami w serwisie GRY-OnLine znajduje się również Atlas Świata, który odsłania pozostałe tajemnice gry.

Poradnik do gry Divinity II: Ego Draconis zawiera kompletny opis ścieżki, jaka czeka wszystkich śmiałków gotowych sięgnąć po tytuł Smoczego Rycerza. Znajdziesz tutaj opis zadań głównych i pobocznych oraz sekretów, a także zestawienie osiągnięć. Wszystko zostało wzbogacone mapami każdej z lokacji, jaką przyjdzie Ci odwiedzić. Całość sporządzona w przejrzysty i nieskomplikowany sposób, który powinien ułatwić Ci błyskawiczne poruszanie się po stronach poradnika.

Artur "Arxel" Justyński

Garść porad

Garść porad

Wybór klasy na początku ma znikome znaczenie - otrzymujesz tylko jedną umiejętność oraz +4 punkty do obrony przed atakami powiązanymi z kierunkiem, który obrałeś;

Łuk to przydatna broń tylko w początkowej części gry, dobrze przemyśl inwestowanie w umiejętności łucznicze;

Upadki z dużych wysokości w żaden sposób nie wpływają na stan Twojego zdrowia;

Przy pomocy klawisza "Q" zmieniasz swoją postać z człowieka na smoka i odwrotnie (dopiero po uzyskaniu takiej możliwości, czyli zdobyciu Bitewnej Wieży);

Po naciśnięciu klawisza "U", po prawej stronie wysunie się zakładka, dzięki której możesz w dowolnej chwili przenieść się do swojej Bitewnej Wieży (dopiero po uzyskaniu takiej możliwości, czyli zdobyciu Bitewnej Wieży);

Klawisz "F" służy jako aktywna pauza, możesz ją aktywować w dowolnym momencie gry, zmieniając tym samym na przykład ustawienie skrótów do umiejętności na pasku szybkiego wyboru;

Niektóre teleporty nie umożliwiają wyboru miejsca docelowego;

Nie wszystkie zadania musisz rozwiązać drogą siłową;

W grze napotkasz iluzjonistów, dzięki którym możesz całkowicie zmienić wygląd swojej postaci.

Rozmawiaj z każdym - zawsze dowiesz się wielu ciekawych informacji, czytaj także myśli, poznasz hasła do skrytek, lokalizację przedmiotów itd. Im wyższa jest "cena" odczytania myśli, tym ciekawsze informacje jesteś w stanie uzyskać. Jeżeli zaś jest bardzo niska, nie dowiesz się prawdopodobnie niczego konkretnego.

W grze niestety nie jesteś w stanie kompletować drużyny ani ludzi do pomocy;

Możesz za to stworzyć własną kreaturkę, która będzie Twoim kompanem i skutecznie będzie odwracała uwagę przeciwników - taką możliwość zaoferuje Ci nekromanta (po wypełnieniu jednej z początkowych misji bądź później, po zdobyciu Bitewnej Wieży). Ponadto możesz przyzywać nieumarłych/duchy/demony;

Wystarczy, że będziesz tylko posiadał w ekwipunku zwój z formułą, alchemik będzie w stanie przygotować miksturkę;

Zaplanuj od samego początku, w które umiejętności będziesz inwestował - masz podgląd do wszystkich od samego startu gry;

Staraj się zbierać wszystkie napotkane rośliny - posłużą Ci później przy kreacji miksturek oraz zaklinaniu przedmiotów.

Pod postacią smoka jesteś w stanie unikać ataków balist, lecz jesteś bezsilny przeciwko pociskom samonaprowadzającym;

Nie jesteś w stanie atakować jednostek naziemnych, kiedy jesteś smokiem.

Legenda

NaberiusM2.6(1) - oznacza, że Naberiusa znajdziesz w Old Cave (mapaM2.6) w miejscu z numerem 1.

Na mapach nie zostały zaznaczone wszystkie postacie/miejsca - tylko te najważniejsze.

Kolor brązowy - oznaczenie zadań

Kolor niebieski - oznaczenie map oraz konkretnych miejsc na danej mapie

Kolor pomarańczowy - oznaczenie postaci

Kolor zielony - oznaczenie przedmiotów

Przejścia do innych lokacji.

Wszelkie skrzynie (również te złote).

Wszelkie klucze.

Wszelkie księgi itp.

Normalny teleport - umożliwia wybór miejsca docelowego spośród wcześniej już odwiedzonych.

Specjalny teleport - działa tylko w jedną stronę, brak możliwości ustawiania miejsc docelowych.

Ważne cele (np. sety magika/łucznika/wojownika w Latających Fortecach Damiana).

Strefa, w której nie możesz być smokiem.

Mapa świata

Mapa świata

Lista zadań

Zadania główne

Farglow

The Farglow Connection M1

Broken Valey

Chasing the Dragon M2

To Lay a Ghost to Rest M2.1(1)

Looking for Lovis M2(1)

Paper Trail M2(2)

Dragon No More M2.11(1)

Hall of Echoes Bound M2.11(4)

Sentinel Island

The Prophecy M3(1)

Candles in the Wind M3(4)

The Second Coming M3(4)

Breaking an Entry M3(4)

What's in a Name? M3.3(6)

Laiken in his Lair M3.3(9)

Battle Tower

Hall of Echoes Bound - Revelation M4(3)

Orobas Fjords

Hall of Echoes Bound - X marks the Spot M5.2(5)

Reaping the Seeds M5.2(3)

Hall of Echoes Bound - Lock and Key M5.20(2)

Hall of Echoes Bound - Come to no Harm cz.1 M5(13)

Hall of Echoes M5(18)

Aleroth

Hall of Echoes Bound - Come to no Harm cz.2 M6

Zadania poboczne

Broken Valley

Band of Brutes M2.1(7)

For a Pound of Flesh M2.1(7)

The Fugitive M2.1(7)

The Greater Huner M2.1(7)

Lovis' Loot M2(4)

Saving the Bacon M2.1(5)

Buad Blood M2.1(10)

A Private Delivery M2.1(14)

Feast or Famine M2.1(8)

Skeletons in the Closet M2.1(14)

High and Dry M2.1(13)

A Hunting We Shall Go M2.1(1)

Into the Bandit's Den M2.1(1)

Vigor Mortis M2.6(1)

Lost Soul M2(2)

Couple Trouble M2.9(1)

An Axe to Find M2.9(2)

Daylight Robbery M2.9(4)

The Temple of Doom M2.9(5)

Method or Madness M2(5)

A Tale of Two Tomes M2.11(2)

In Cold Blood M2.11(3)

The Hunt For Red Ore M2(9)

Lost for Words M2(12)

Stuck in a Hole M2(14)

Sentinel Island

From Soup To Nuts M3(2)

The Old Ghost and the Sea M3(3)

Ghostbuster M3(5)

The Writing on the Whale M3(12)

Man Overboard M3(14)

Legend Of The Ancient Mariner M3(14)

Sibling Rivarly M3.4(1)

Battle Tower

Out on a Limb M4(Jonelath)

Risk Life for Limb M4(Jonelath)

The Book of the Dead M4(Igor)

Black Ring's Ring M4(Igor)

Allan Brew Confidential M4(Allan)