Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik – Atlas Świata do gry Dead Island zawiera garść porad i informacji ułatwiających pobyt na Banoi. Ponadto czytelnik znajdzie w nim spis osiągnięć i wyzwań, dokładne mapy, opisy przedmiotów kolekcjonerskich oraz bohaterów.
Dead Island - Atlas Świata - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Dead Island to gra akcji, której główny bohater uwięziony jest na tropikalnej wyspie opanowanej przez zombie. Kierując krokami mężczyzny lub kobiety próbujemy wydostać się z piekła zachowując przy tym życie.
Gra Dead Island, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 69
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1192
Logan
Purna
Xian
SamB
Sprzedawcy
Warsztaty
Szybka podróż
Akt 1 (1)
Akt 1 (2)
Akt 1 hotel
Akt 2 (1)
Akt 2 (2)
Akt 2 kanały
Akt 2 ratusz
Akt 2 supermarket
Akt 2 posterunek
Akt 3
Akt 3 laboratorium
Akt 4 więzienie (1)
Akt 4 więzienie (2)
Akt 4 szpital
Akt 1
Akt 1 hotel
Akt 2
Akt 2 kanały
Akt 2 supermarket
Akt 2 posterunek
Akt 3
Akt 3 laboratorium
Akt 4 więzienie
Akt 4 szpital
Akt 1
Akt 1 hotel
Akt 2
Akt 2 posterunek
Akt 3
Akt 3 laboratorium
Akt 4 więzienie
Akt 4 szpital
Akt 1
Akt 2 (1)
Akt 2 (2)
Akt 3
Akt 4
Ukryte (czaszki)
Arena
Atlas świata do gry Dead Island jest uzupełnieniem do poradnika zawierającego opis przejścia głównego wątku fabularnego i zadań pobocznych. Zawiera najpotrzebniejsze informacje, które przydadzą się na każdym etapie gry.
Atlas podzielony został na następujące rozdziały:
Garść porad i informacji: zbiór kilku przydatnych porad i informacji, z którymi warto zaznajomić się przed wizytą na Banoi;
Bohater: spis umiejętności poszczególnych bohaterów wraz z ich opisem;
Mapy: lokalizacja trzech istotnych rzeczy - sprzedawców, warsztatów oraz miejsc szybkiej podróży, dzięki którym poznasz najbliższe miejsce, gdzie możesz coś sprzedać/kupić bądź naprawić broń;
Przedmioty kolekcjonerskie: dokładniej to rozdział podzielony na cztery osobne kategorie, dla każdego typu przedmiotu kolekcjonerskiego - dowody osobiste (100), fakty (40), nagrania (12) oraz projekty (44). Każdy z tych rozdziałów został podzielony na akty oraz lokacje, które w nich odwiedzisz. Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie zostały okraszone mapą oraz screenem ukazującym lokalizację;
Bestiariusz: krótki opis wszystkich typów przeciwników, na jakich natkniesz się w grze;
Wyzwania: spis wszystkich wyzwań, z którymi możesz się zmierzyć w grze;
Osiągnięcia: lista wszystkich osiągnięć (również tych dla dodatku DLC - Arena) wraz z nieco szczegółowym opisem przybliżającym informacje o pozyskaniu konkretnego osiągnięcia.
Artur "Arxel" Justyński (www.gry-online.pl)
Maksymalny możliwy poziom bohatera wynosi 50;
W grze znajdują się cztery typy przedmiotów kolekcjonerskich: dowody osobiste (100), fakty (40), nagrania (12) oraz projekty broni (~45);
Staraj się często naprawiać broń - im poziom uszkodzenia większy, tym droższa naprawa;
Jeśli zginiesz tracisz 10% posiadanych pieniędzy (jeśli zginiesz w krótszym odstępie czasu, procent ten jest mniejszy); możliwość zmniejszenia poprzez odpowiednią umiejętność;
W grze znajdziesz system szybkiej podróży - w kilku miejscach znajdziesz mapę na ścianie, dzięki której możesz błyskawicznie przemieszczać się między odwiedzonymi wcześniej lokacjami;
Nieumarli odradzają się po pewnym czasie - zawsze w tym samym miejscu; niekiedy mocniejsi przeciwnicy (zbir, samobójca, taran, topielec, rzeźnik) są losowani w poszczególnych miejscach;
Przeszukuj wszystko na co natrafisz na drodze - nieraz możesz znaleźć bardzo dobrą broń bądź przydatny przedmiot; pamiętaj również o przeszukiwaniu poległych;
Walka analogowa jest możliwa tylko w przypadku gry padem;
Gra posiada system autosave'ów - nie jesteś w stanie samodzielnie zapisać rozgrywki w wybranym momencie (pomijając możliwość wyjścia z gry, wtedy gra zapisuje aktualny stan);
Możesz przypisać maksymalnie 7 broni/przedmiotów do szybkiego wybierania (kolejne sloty odblokowują się wraz z postępem w grze i zdobywanym doświadczeniem);
W grze znajdziesz trzy główne typy broni - palną, sieczną i obuchową;
Broń biała ma kilka poziomów jakości, które można rozpoznać po kolorze (w kolejności od najsłabszego do najlepszego typu): biały, zielony, niebieski, fioletowy, pomarańczowy;
Każdą broń możesz ulepszyć, maksymalnie do czwartego poziomu. Każde ulepszenie zwiększa niektóre ze statystyk (niekoniecznie wszystkie);
Zmodyfikowana broń poza zwiększeniem podstawowych wartości statystyk może dodać dodatkowy typ obrażeń: prąd, ogień, krwawienie, trucizna, szansa na krytyczne uderzenie, odrzucenie;
Broń biała posiada następujące parametry: obrażenia (wartość, która zostaje odjęta od stanu zdrowia przeciwnika), siła (obrażenia zadane wytrzymałości przeciwnika), trwałość (ilość ataków, które możesz wykonać bronią nim ta się zepsuje), poręczność (wartość wytrzymałości, która pobiera atak);
Broń palna posiada następujące parametry: obrażenia (wartość, która zostaje odjęta od stanu zdrowia przeciwnika), celność (szansa na trafienie przeciwnika strzelając bez przybliżenia), szybkostrzelność (liczba pocisków wystrzeliwanych na minutę), przeładowanie (prędkość, z jaką przeładowujesz broń);
Ekspert - broń rzucana
Zdrowie: 100
Szybkość: 100
Energia: 80
Uwaga: Każde drzewko umiejętności jest podzielone na poziomy. Aby móc odblokować kolejny poziom, musisz w niższym (wyżej w tabeli) zainwestować trzy punkty umiejętności. Wyjątkiem są umiejętności, które posiadają tylko jeden poziom.
Precyzja
Będąc w Furii możesz trafiać 2 wrogów jednym rzutem bronią. Zasięg rzutu wynosi 15 metrów.
Zwiększony zasięg
Zwiększa zasięg rzutu przy aktywnej Furii.
Zasięg rzutu:
1: 2.5m
2: 5m
3: 7.5m
Wściekły rzut
Zabicie wroga bronią rzucaną zwiększa twój dodatkowy szał.
Przyrost szału:
1: +10%
2: +20%
3: +30%
Rany szarpane
Szansa na wywołanie krwawienia przy aktywnej Furii.
Szansa na krwawienie:
1: 15%
2: 30%
3: 45%
Doskonała precyzja
W Furii możesz trafić 3 wrogów jednym rzutem bronią.
Skrzydła śmierci
Szansa na natychmiastowe zabicie wroga przy aktywnej Furii.
Szansa na zabicie:
1: 3%
2: 6%
3: 9%
Szał bitewny
Zabicie za pomocą broni jednoręcznej dodaje szału.
Przyrost szału:
1: +6%
2: +12%
3: +18%
Gwałtowność
Zmniejsza ilość szału niezbędnego do aktywowania trybu furii.
Wymagana ilość szału
1: -5%
2: -10%
3: -15%
Zabójcza precyzja
W Furii możesz trafić 4 wrogów jednym rzutem bronią.
Ciężka ręka
Broń obuchowa jest od teraz bardziej efektywna i efektowna.
Obrażenia od broni obuchowej: +5%
Koszt energii przy użyciu broni obuchowej: -10%
Szansa na trafienie krytyczne bronią obuchową: +1%
Celne trafienie w głowę za pomocą broni obuchowej dodaje 5% do obrażeń.
Kopacz
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne podczas kopnięcia.
Szansa na trafienie krytyczne:
1: +5%
2: +10%
3: +15%
Szermierz
Zwiększa obrażenia zadawane bronią jednoręczną.
Obrażenia od broni jednoręcznej:
1: +5%
2: +10%
3: +15%
Miotacz
Zwiększa zasięg rzutu bronią do walki wręcz.
Zasięg rzutu:
1: 2.5m
2: 5m
3: 7.5m
Dbałość o broń
Broń zużywa się wolniej.
Trwałość broni:
1: +5%
2: +10%
3: +15%
Zagrzewka
Zabicie przeciwnika zwiększa na pięć sekund zadawane obrażenia.
Obrażenia:
1: +10%
2: +20%
3: +30%