Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik dla pojedynczego gracza do gry Splinter Cell: Pandora Tommorow, w którym znajduje się dokładny opis przejścia wszystkich misji na najwyższym poziomie trudności, pokazujący jak sobie radzić w wielu przypadkach bez uśmiercania kogokolwiek.
Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow - Single Player - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Sequel znakomitej gry akcji/TPP z 2003 roku, która pozwalała nam wcielić się w Sama Fishera - tajnego agenta, członka grupy nazywanej „Third Echelon”, jaka wchodzi w skład NSA (National Security Agency).
Gra Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, GBA, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 57
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=265
Dili - część 1
Dili - część 2
Dili - część 3
Dili - część 4
Paris - część 1
Paris - część 2
Paris - część 3
Paris - część 4
Paris - część 5
Paris-Nice - część 1
Paris-Nice - część 2
Jerusalem - część 1
Jerusalem - część 2
Jerusalem - część 3
Jerusalem - część 4
Jerusalem - część 5
Kundang - część 1
Kundang - część 2
Kundang - część 3
Kundang - część 4
Kundang - część 5
Komodo - część 1
Komodo - część 2
Komodo - część 3
Jakarta - część 1
Jakarta - część 2
Jakarta - część 3
Jakarta - część 4
Jakarta - część 5
Los Angeles - część 1
Los Angeles - część 2
Los Angeles - część 3
Los Angeles - część 4
Sprinter Cell: Pandora Tomorrow to kontynuacja niekwestionowanego hitu sprzed roku, ukazująca graczom zmagania agenta tajnej komórki amerykańskiej Agencji Bezpieczeństwa Narodowego (NSA). Jako Sam Fisher, super szpieg, wykorzystywany do zajmowania się najbardziej niebezpiecznymi zadaniami wywiadowczymi, będziesz musiał stawić czoła nowemu zagrożeniu w 17 rozbudowanych do granic możliwości misjach.
Dostępne są dwa poradniki do gry Sprinter Cell: Pandora Tomorrow:
Poradnik dla pojedynczego gracza, w którym znajduje się dokładny opis przejścia gry na najwyższym (HARD) poziomie trudności.
Poradnik dla wersji mulitplayer, zawierający informacje pomocne przy pierwszym zetknięciu się z trybem gry wieloosobowej, jak również cenne wskazówki i informacje dla graczy zaawansowanych.
Poradnik ten jest opisem przejścia całej gry od początku do końca, na poziomie trudności HARD. Starałem się w nim podpowiedzieć graczowi, jak sobie radzić w wielu przypadkach bez uśmiercania kogokolwiek. Niestety w odróżnieniu od pierwszej części, zabijanie w PT stało się chlebem powszednim. Jednak nie należy traktować go jako najlepszego sposobu radzenia sobie z niezbyt sprzyjającymi okolicznościami. Największą frajdę z gry można czerpać dopiero wtedy, gdy ukrywając się w ciemnych zakamarkach dzięki sprytowi i wrodzonej inteligencji umykamy sterowanym komputerowo strażnikom.
Wielokrotnie zdarza się podczas gry, że do wykonania jakiegoś zadania prowadzi kilka dróg. Ja zdecydowałem się opisać zawsze jedną. Tę najciekawszą i zarazem najbardziej (dla mnie) logiczną. Nie oznacza to, że nie ma lepszych czy gorszych sposobów radzenia sobie z danym problemem. Ale to już zależy od Waszych osobistych upodobań, ja natomiast skupiłem się ja jasnym i klarownym opisie przejścia całej gry.
Zapraszam
Zodiac
Wszelkie podstawowe zagadnienia nie zmieniły się znacznie od pierwszej części gry, tak wiec zapraszam również do zapoznania się z poradnikiem Sprinter Cell mojego autorstwa.
Pamiętaj, że granie w SC wymaga skupienia się na (nie)zupełnie nowym aspekcie rozgrywki - pozostawaniu w cieniu. Dlatego staraj się zawsze omijać wszelkie źródła światła, a Twój kombinezon super szpiega zawsze skryje Cię przed oczyma gapiów. Jeżeli jakieś przejście jest bardzo oświetlone, użyj swojej broni do zniszczenia kilku lamp. Takie przybytki jak wille narkotykowych bossów, mają ich na pewno sporo w zapasie, więc nie powinieneś martwic się o jakiekolwiek problemy natury moralnej.
By nie zostać zauważonym, nie wystarczy znajdować się w cieniu. Musisz także starać się nie wydać nawet najmniejszego szelestu. Czyli: nie ruszasz się, gdy patrzą w Twoją stronę, chodzisz tylko na kuckach, a jak już chodzisz w pozycji wyprostowanej - to tylko powoli. Bieganie zachowaj dla momentów gry, w których naprawdę trzeba uciekać.
Przede wszystkim należy pamiętać, że SC-20K to broń dużo głośniejsza niż pistolet z tłumikiem. Dlatego szczególnie ten drugi nadaje się do niszczenia wszelkiego rodzaju lamp i neonów. Jego minusem jest natomiast niewielka ilość amunicji oraz duży rozrzut, uniemożliwiający za pierwszym podejściem trafienie celu odległego o kilka metrów. Karabin będzie słyszalny w okolicy, a na wyższym poziomie trudności jego wystrzał od razu zaalarmuje strażników.
Czyli noktowizja oraz termowizja, specjalne tryby oglądania okolicy. Pierwsza rozjaśnia każdy element znajdujący się w cieniu, przez co możesz łatwo orientować się w ciemnościach i wiedzieć, co się dookoła dzieje. Pamiętaj jednak, że patrząc pod światło, zostaniesz chwilowo oślepiony! Termowizja jest pomocna podczas sprawdzania, czy w okolicy nie ma jakiegoś strażnika. Dzięki tej wizji możesz zajrzeć za drzwi i szyby, oraz cienkie ścianki. Niestety, nie zobaczysz nikogo, kto jest umieszczony za grubą ścianą.
Infiltruj ambasadę.
Biegnij do molo i skocz, chwytając się jego krawędzi rękoma. Podciągnij się do góry i skieruj swe kroki przed siebie aż do miejsca z drabiną. Wyjdź po niej na górę. Nad głową zauważysz pal. Ustaw się dokładnie pod nim i podskocz. Zjedziesz na pobliskie molo. Następnie ustaw się pod drugim drewnianym palem i również podskocz, chwytając się go rękoma. Przejdź po nim w stronę zabudowań.
Drogę zablokuje