Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2004

Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow - Single Player - poradnik do gry ebook

Piotr "Zodiac" Szczerbowski

(0)

Uzyskaj dostęp do tej
i ponad 20000 książek
od 6,99 zł miesięcznie.

Wypróbuj przez
7 dni za darmo

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

e-czytniku kup za 1 zł
tablecie  
smartfonie  
komputerze  
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Liczba stron: 57

Odsłuch ebooka (TTS) dostępny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacji Legimi na:

Androida
iOS
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow - Single Player - poradnik do gry - Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Poradnik dla pojedynczego gracza do gry Splinter Cell: Pandora Tommorow, w którym znajduje się dokładny opis przejścia wszystkich misji na najwyższym poziomie trudności, pokazujący jak sobie radzić w wielu przypadkach bez uśmiercania kogokolwiek.

Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow - Single Player - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Dili – część 1 (Timor)
  • Los Angeles – część 4 (USA)
  • Podstawowe zasady super-agenta
  • Komodo – część 1 (Indonesia)
  • Jerusalem – część 5 (Israel)
  • Dili – część 2 (Timor)
  • Kundang – część 1 (Indonesia)
  • Kundang – część 5 (Indonesia)
  • Kundang – część 2 (Indonesia)
  • Jerusalem – część 1 (Israel)

Informacja o grze

Sequel znakomitej gry akcji/TPP z 2003 roku, która pozwalała nam wcielić się w Sama Fishera - tajnego agenta, członka grupy nazywanej „Third Echelon”, jaka wchodzi w skład NSA (National Security Agency).

Gra Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, GBA, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Opinie o ebooku Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow - Single Player - poradnik do gry - Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Fragment ebooka Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow - Single Player - poradnik do gry - Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Tom Clancy's Splinter Cell:Pandora Tomorrow - Single Playerporadnik do gry

autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=265

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wprowadzenie

Podstawowe zasady super-agenta

Timor

Dili - część 1

Dili - część 2

Dili - część 3

Dili - część 4

France

Paris - część 1

Paris - część 2

Paris - część 3

Paris - część 4

Paris - część 5

Paris-Nice - część 1

Paris-Nice - część 2

Israel

Jerusalem - część 1

Jerusalem - część 2

Jerusalem - część 3

Jerusalem - część 4

Jerusalem - część 5

Indonesia

Kundang - część 1

Kundang - część 2

Kundang - część 3

Kundang - część 4

Kundang - część 5

Komodo - część 1

Komodo - część 2

Komodo - część 3

Jakarta - część 1

Jakarta - część 2

Jakarta - część 3

Jakarta - część 4

Jakarta - część 5

USA

Los Angeles - część 1

Los Angeles - część 2

Los Angeles - część 3

Los Angeles - część 4

Wprowadzenie

Sprinter Cell: Pandora Tomorrow to kontynuacja niekwestionowanego hitu sprzed roku, ukazująca graczom zmagania agenta tajnej komórki amerykańskiej Agencji Bezpieczeństwa Narodowego (NSA). Jako Sam Fisher, super szpieg, wykorzystywany do zajmowania się najbardziej niebezpiecznymi zadaniami wywiadowczymi, będziesz musiał stawić czoła nowemu zagrożeniu w 17 rozbudowanych do granic możliwości misjach.

Dostępne są dwa poradniki do gry Sprinter Cell: Pandora Tomorrow:

Poradnik dla pojedynczego gracza, w którym znajduje się dokładny opis przejścia gry na najwyższym (HARD) poziomie trudności.

Poradnik dla wersji mulitplayer, zawierający informacje pomocne przy pierwszym zetknięciu się z trybem gry wieloosobowej, jak również cenne wskazówki i informacje dla graczy zaawansowanych.

Kampania dla pojedynczego gracza

Poradnik ten jest opisem przejścia całej gry od początku do końca, na poziomie trudności HARD. Starałem się w nim podpowiedzieć graczowi, jak sobie radzić w wielu przypadkach bez uśmiercania kogokolwiek. Niestety w odróżnieniu od pierwszej części, zabijanie w PT stało się chlebem powszednim. Jednak nie należy traktować go jako najlepszego sposobu radzenia sobie z niezbyt sprzyjającymi okolicznościami. Największą frajdę z gry można czerpać dopiero wtedy, gdy ukrywając się w ciemnych zakamarkach dzięki sprytowi i wrodzonej inteligencji umykamy sterowanym komputerowo strażnikom.

Wielokrotnie zdarza się podczas gry, że do wykonania jakiegoś zadania prowadzi kilka dróg. Ja zdecydowałem się opisać zawsze jedną. Tę najciekawszą i zarazem najbardziej (dla mnie) logiczną. Nie oznacza to, że nie ma lepszych czy gorszych sposobów radzenia sobie z danym problemem. Ale to już zależy od Waszych osobistych upodobań, ja natomiast skupiłem się ja jasnym i klarownym opisie przejścia całej gry.

Zapraszam

Zodiac

Podstawowe zasady super-agenta

Wszelkie podstawowe zagadnienia nie zmieniły się znacznie od pierwszej części gry, tak wiec zapraszam również do zapoznania się z poradnikiem Sprinter Cell mojego autorstwa.

Nie daj się zobaczyć

Pamiętaj, że granie w SC wymaga skupienia się na (nie)zupełnie nowym aspekcie rozgrywki - pozostawaniu w cieniu. Dlatego staraj się zawsze omijać wszelkie źródła światła, a Twój kombinezon super szpiega zawsze skryje Cię przed oczyma gapiów. Jeżeli jakieś przejście jest bardzo oświetlone, użyj swojej broni do zniszczenia kilku lamp. Takie przybytki jak wille narkotykowych bossów, mają ich na pewno sporo w zapasie, więc nie powinieneś martwic się o jakiekolwiek problemy natury moralnej.

Mów, byle nie za głośno

By nie zostać zauważonym, nie wystarczy znajdować się w cieniu. Musisz także starać się nie wydać nawet najmniejszego szelestu. Czyli: nie ruszasz się, gdy patrzą w Twoją stronę, chodzisz tylko na kuckach, a jak już chodzisz w pozycji wyprostowanej - to tylko powoli. Bieganie zachowaj dla momentów gry, w których naprawdę trzeba uciekać.

Strzelaj celnie, albo lepiej wcale

Przede wszystkim należy pamiętać, że SC-20K to broń dużo głośniejsza niż pistolet z tłumikiem. Dlatego szczególnie ten drugi nadaje się do niszczenia wszelkiego rodzaju lamp i neonów. Jego minusem jest natomiast niewielka ilość amunicji oraz duży rozrzut, uniemożliwiający za pierwszym podejściem trafienie celu odległego o kilka metrów. Karabin będzie słyszalny w okolicy, a na wyższym poziomie trudności jego wystrzał od razu zaalarmuje strażników.

Wszyscy mają wizję, mam i ja

Czyli noktowizja oraz termowizja, specjalne tryby oglądania okolicy. Pierwsza rozjaśnia każdy element znajdujący się w cieniu, przez co możesz łatwo orientować się w ciemnościach i wiedzieć, co się dookoła dzieje. Pamiętaj jednak, że patrząc pod światło, zostaniesz chwilowo oślepiony! Termowizja jest pomocna podczas sprawdzania, czy w okolicy nie ma jakiegoś strażnika. Dzięki tej wizji możesz zajrzeć za drzwi i szyby, oraz cienkie ścianki. Niestety, nie zobaczysz nikogo, kto jest umieszczony za grubą ścianą.

Timor

Dili - część 1

Infiltruj ambasadę.

Biegnij do molo i skocz, chwytając się jego krawędzi rękoma. Podciągnij się do góry i skieruj swe kroki przed siebie aż do miejsca z drabiną. Wyjdź po niej na górę. Nad głową zauważysz pal. Ustaw się dokładnie pod nim i podskocz. Zjedziesz na pobliskie molo. Następnie ustaw się pod drugim drewnianym palem i również podskocz, chwytając się go rękoma. Przejdź po nim w stronę zabudowań.

Drogę zablokuje