Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Hitman: Contracts przygotowany jako optymalny sposób przejścia na najwyższym poziomie trudności. Dodatkowo, wykonanie zadań zostało opisane w takim stylu, by móc zdobyć w rankingu gry odznaczenie cichego zabójcy (Silent Assassin).
Hitman: Kontrakty - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Kolejna, trzecia, część słynnej serii gier akcji pozwalającej nam wcielić się w postać płatnego mordercy, Agenta 47. Jednakże tym razem autorzy ze studia Io Interactive, podczas produkcji położyli duży nacisk na to, by ta odsłona była dużo bardziej mroczna i drastyczna aniżeli obie poprzedniczki.
Gra Hitman: Contracts, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 61
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=273
Asylum Aftermath
Asylum Aftermath - Opis (1)
Asylum Aftermath - Opis (2)
The Meat King's Party
The Meat King's Party - Opis (1)
The Meat King's Party - Opis (2)
The Bjarkhov Bomb
The Bjarkhov Bomb - Opis (1)
The Bjarkhov Bomb - Opis (2)
Beldingford Manor
Beldingford Manor - Opis (1)
Beldingford Manor - Opis (2)
Beldingford Manor - Opis (3)
Rendezvous in Rotterdam
Rendezvous in Rotterdam - Opis (1)
Rendezvous in Rotterdam - Opis (2)
Deadly Cargo
Deadly Cargo - Opis (1)
Deadly Cargo - Opis (2)
Traditions of the Trade
Traditions of the Trade - Opis (1)
Traditions of the Trade - Opis (2)
Slaying a Dragon
Slaying a Dragon - Opis
The Wang Fou Incident
The Wang Fou Incident - Opis (1)
The Wang Fou Incident - Opis (2)
The Seafood Massacre
The Seafood Massacre - Opis (1)
The Seafood Massacre - Opis (2)
Lee Hong Assassination
Lee Hong Assassination - Opis (1)
Lee Hong Assassination - Opis (2)
Lee Hong Assassination - Opis Opcja 1
Lee Hong Assassination - Opis Opcja 2
Lee Hong Assassination - Opis Opcja 3
Lee Hong Assassination - Opis Opcja 4
Hunter and Hunted
Hunter and Hunted - Opis (1)
Hunter and Hunted - Opis (2)
Hitman: Contracts to trzecia część opowieści o zmaganiach płatnego zabójcy, który na zlecenie unicestwia cele na całym świecie. Żadne zadanie nie jest dla niego zbyt trudne i żadna osobistość nieosiągalna. W tej odsłonie dane nam będzie przejść 12 sporych rozmiarów misji, by ostatecznie osiągnąć zamierzone cele. Gra umożliwia wykonywanie zadań na wiele sposobów, zależnie od preferencji grającego. Poniższy opis zajmuje się wersją najtrudniejszą.
Poradnik został przygotowany jako optymalny sposób przejścia HC na najwyższym poziomie trudności, czyli Professional. Dodatkowo, wykonanie zadań zostało opisane w takim stylu, by móc zdobyć w rankingu gry odznaczenie cichego zabójcy (Silent Assassin). Co to oznacza oraz jak należy owe misje wykonywać - dowiecie się czytając podstawowe informacje będące wstępem do opisu przejścia gry.
Zapraszam
Zodiac
Hitman: Contracts rządzi się kilkoma zasadami, które warto zapamiętać, zanim przystąpimy do rozgrywki. Postaram się wyjaśnić po kolei ważne elementy samej gry oraz jej "mechaniki".
Możesz ubierać się w stroję różnych osób, wtapiając się w ten sposób w otoczenie. Posiadając odpowiednie przebranie jesteś w stanie dotrzeć w specyficzne miejsca na mapie, dostępne tylko dla wybranych. Musisz pamiętać, że strażnicy i inni ludzie mogą Cię łatwo rozpoznać (o czym informuje czerwony wskaźnik w lewym dolnym rogu ekranu), jeżeli będziesz zachowywał się niepoprawni. A to oznacza bieganie lub posiadanie złej borni (jak również nie posiadanie żadnej, podczas gdy jest ona częścią ubioru).
Dzięki tej umiejętności możesz dostać się praktycznie w każde miejsce niezauważony. Poruszając się w trybie skradania, agent 47 jest zupełnie niesłyszalny dla strażników. Można w ten sposób© zachodzić cele od tyłu i atakować z ukrycia. By pozostać w ukryciu, warto przy wchodzeniu do nowego pomieszczenia wpierw sprawdzić przez dziurkę od klucza, co dzieje się w środku.
Nawet cień w rogu pomieszczenia może być miejsce dogodnym dla ukrycia się. Wykonując zadania często natkniesz się na przeszkody terenowe, jak skrzynie czy kolumny, które z powodzeniem mogą służyć za tymczasową kryjówkę przed zbliżającymi się oponentami.
Standardowo zawsze zabierasz na misję jedną strzykawkę z narkotykiem. Wstrzykując go danej osobie usypiasz ją na pewien okres czasu. Umożliwia to zabranie jej ubrania, co jest standardowym sposobem na jego zdobycie. Musisz jednak pamiętać, że gdy delikwent się obudzi, od razu spali aktualne przebranie agenta 47. Więc zawsze staraj się znaleźć cos nowego, nim ta chwila nastąpi.
Podczas gry zwrócisz na pewno uwagę na strażników. Będą oni podążać wzrokiem za twoją osobą, jeśli wydajesz się im podejrzany. Jeśli znikniesz im z pola widzenia, pozostają zawsze w tej pozycji, w której ostatni raz na Ciebie patrzyli. Można to łatwo wykorzystać do odwracania ich uwagi - gdy się skradasz, zawsze jesteś podejrzany, więc skradając a potem chodząc normalnie zwabisz wzrok strażników.
Większość strażników w grze patroluje określony, przydzielony im teren. Normalnie możesz obserwować ich ruchy na mapie, chyba że grasz na poziomie trudności Professional. Poradnik w większości opisuje przejście gry dla konkretnego zgrania czasowego z patrolami. Dlatego może się zdarzyć, że będą oni w innych miejscach, niż opisano to poniżej.
SA to specjalny stopień-nagroda za odpowiednie wykonanie misji. By je otrzymać, należy pozostać w ukryciu (brak alarmów), używać tylko stalowej linki i narkotyku (a nie broni palnej, która robi za dużo hałasu) i unikać zabijania niewinnych. Poradnik został przygotowany właśnie jako opis przejścia prowadzący do otrzymania stopnia SA. Zdobywając SA jako bonus dostajemy przy każdej misji dodatkową, unikalną broń.
Opis przejścia na poziomie:Professional
Nagroda za Silent Assassin:Dual CZ2000 Pistols
Przedmioty: znajdziesz tutaj kilka Syringe, jak również mnóstwo wszelkiego rodzaju broni. Jednak nie warto się nimi interesować. Opis przejścia wymusza podejście do broni palnej z dystansem. Właściwie nikogo w tej misji nie musisz zabijać.
Przebrania: skorzystasz z przebrania pacjenta i w ten sposób możesz bezpiecznie przejść całą misję. Nie warto - po pierwsze - ubierać się jak lekarz, gdyż to grozi śmiercią z rąk oddziałów, a po drugie - paradować w stroju policjanta, gdyż w takim przypadku od razu zostaniesz rozpoznany.
* Escape from the Sanitarium [Uciekaj ze szpitala psychiatrycznego]
- Zabierz klucz do samochodu.
- Idź do drugiej z kolei windy.
- Wyjedź na drugie piętro i zabierz strój pacjenta.
- Wyłam zamek w drzwiach i przez klatkę schodową zejdź na dół.
- Przejdź obok policji do pokoju z okrągłymi schodami.
- Zejdź po drabinie do samochodu.
Zaczynasz w jasnym pomieszczeniu. Weterani poprzednich części od razu je rozpoznają. Stoisz przy ciele martwego człowieka. Zabierz klucz do samochodu, będący w jego posiadaniu, po czym biegnij przed siebie, do drzwi wyjściowych.
Czeka Cię długa wędrówka przez kolejne pomieszczenia. Spotkasz na swojej drodze wielu pacjentów - nie rób im krzywdy. W jednym z pomieszczeń na stole leżą Syrigne, nie będę Ci one jednak do niczego potrzebne. Gdy miniesz korytarz z lustrami, znajdziesz się przy pierwszej windzie.
Jednak nie podchodź do niej! Nie schodź ze schodów w ogóle, gdyż zobaczysz filmik z atakującymi policjantami. Otwórz drzwi z lewej i wejdź w korytarz. Na jego końcu (przed zamkniętymi drzwiami) skręć w prawo.
Znajdziesz się przy stoliku z bronią. Zobaczysz policjantów szturmujących szpital. Idź dalej przez drzwi z kratami do windy. Wejdź do środka i wybierz z panelu drugie piętro (2nd floor). Dzięki temu ominiesz pilnujących pierwszego piętra lekarzy, którzy mogliby Cię łatwo rozpoznać.
Po