7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Kompletny opis przejścia gry przygodowej Journey to the Moon: Podróż na Księżyc, zawiera listę wszelkich czynności, jakie należy wykonać, aby pomyślnie ukończyć grę.
Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Journey to the Moon, to jak sama nazwa wskazuje, pozycja, której fabuła została zaczerpnięta ze znakomitej powieści Juliusza Verne'a, Z Ziemi na Księżyc. Gra odbiega jednak nieco od pierwowzoru, gdyż nasi bohaterowie wystrzeleni w kierunku Księżyca docierają do jego powierzchni, gdzie przeżywają mnóstwo niesamowitych przygód.
Gra Voyage: Inspired by Jules Verne, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 32
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=527
Witajcie w nieoficjalnym poradniku do gry Voyage, w którym to znajdziecie kompletny opis przejścia czekającej Was przygody.
Ponieważ poniższy tekst powstał w oparciu o anglojęzyczną wersję programu, w solucji postanowiłam użyć także oryginalnych nazw przedmiotów - umieściłam je w kwadratowych nawiasach.
Na początek tylko jedna, krótka uwaga. Opis przejścia zawiera listę wszelkich czynności, jakie należy wykonać, aby pomyślnie ukończyć grę. Niejednokrotnie można je realizować w innej kolejności, niż sugeruję, gdyż Voyage nie jest grą tak liniową, jak zazwyczaj bywają przygodówki. Pozostawia nam, graczom odrobinę wolności wyboru. Ze swojej strony starałam się ułożyć opis przejścia w kolejności, jaka wydaje mi się najbardziej logiczna. Tekst podzieliłam na rozmaite rozdziały, które, mam nadzieję, ułatwią Wam poruszanie się po poradniku i szybkie odnajdywanie w nim pożądanych odpowiedzi.
Zapraszam do lektury.
Karolina "Krooliq" Talaga
Budzisz się. Nie wiesz, gdzie jesteś. Nie wiesz, co tu robisz. Wiesz tylko, że nazywasz się Michel Ardan. Skoro pamięć Cię zawiodła, to musisz zrekonstruować bieg wydarzeń, które sprawiły, że znalazłeś się w tym miejscu.
Podejdź do mężczyzny leżącego po lewej stronie. Kliknij na nim, a przypomnisz sobie, że to Barbicane, prezes klubu strzeleckiego (pierwsza karta Śledztwa w Twoim ekwipunku zostanie odsłonięta).
Teraz podejdź do mężczyzny leżącego po prawej stronie. To Kapitan Nicholl, sławny inżynier (kolejna karta Śledztwa zostanie odsłonięta). Tuż nad Kapitanem zauważysz gazetę. Przeczytaj ją, a pierwszy rząd kart Śledztwa będzie wypełniony.
Na ścianie, po lewej stronie od gazety zauważysz krótki pasek [short strap] przytrzymujący klucz francuski [monkey wrench]. Kliknij, a w Twoim ekwipunku znajdzie się pasek, a klucz spadnie na podłogę. Oczywiście, podnieś go. Użyj klucza francuskiego na luku w podłodze. Właśnie dowiedziałeś się, że jesteś w przestrzeni kosmicznej (piąta karta Śledztwa zostanie odsłonięta).
Podejdź do Barbicane'a. Nie żyje. Przeczytaj list, który trzyma w ręce: "Nie starczyłoby tlenu dla trzech" (szósta karta Śledztwa zostanie odsłonięta). Zabierz klucz leżący na podłodze [carriage key].
Z kieszeni kolegi wyjmij portfel i przeczytaj znajdujący się w nim list od niejakiej Diany Moon. Teraz przy pomocy znalezionego przed chwilą klucza, otwórz szafkę znajdującą się nad Barbicanem.
Zabierz z niej następujące przedmioty: rafię [raffia], mały nóż [small knife], pusty rondel [empty pot], długi pasek [long strap], naboje [cartridges], baryłkę prochu [powder barrel], roślinę [vine plant], trzy zamknięte puszki [closed tin can], niebieski zużyty silnik rakietowy [spent (blue) retrorocket], czerwony naładowany silnik rakietowy [loaded (red) retrorocket]. Weź też książkę z Ideogramami (od teraz będzie dostępna w Twoim ekwipunku), a tuż za nią znajdziesz chloran potasu [chlorate of potash].
W