Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2006

Harry Potter i Czara Ognia - poradnik do gry ebook

Karolina "Krooliq" Talaga

(0)

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Harry Potter i Czara Ognia - poradnik do gry - Karolina "Krooliq" Talaga

Witajcie w czwartym roku nauki w Hogwarcie. W poradniku znajdziecie dokładny opis przejścia wszystkich poziomów potrzebnych do ukończenia rozgrywki oraz szczegółowy opis miejsc, gdzie znajdują się przedmioty odblokowujące specjalne kary misji.

Harry Potter i Czara Ognia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Zadania Moody’ego
  • Dachy zamku Hogwart cz.1
  • Zakazany Las cz.1
  • Dachy zamku Hogwart cz.7
  • Idź do Świstokliku
  • Zakazany Las cz.2
  • Zadanie 3 Turnieju Trójmagicznego – Labirynt
  • Dachy zamku Hogwart cz.2
  • Zakazany Las cz.3
  • Zakazany Las cz.6

Informacja o grze

Harry Potter and the Goblet of Fire to kolejna, wirtualna adaptacja książkowej serii autorstwa J.K. Rowling, która opowiada o losach tytułowego Harry’ego Pottera oraz dwójki jego przyjaciół: Hermiony Granger i Rona Weasley’a.

Gra Harry Potter and the Goblet of Fire, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, GCN, PS2, XBX, GBA. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Opinie o ebooku Harry Potter i Czara Ognia - poradnik do gry - Karolina "Krooliq" Talaga

Fragment ebooka Harry Potter i Czara Ognia - poradnik do gry - Karolina "Krooliq" Talaga

Harry Potteri Czara Ogniaporadnik do gry

autor: Karolina "Krooliq" Talaga

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=459

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wstęp

Idź do Świstokliku

Obrona przed Czarną Magią - Lekcja pierwsza

Obrona przed Czarną Magią - Lekcja druga

Zadania Moody'ego

Dachy zamku Hogwart cz.1

Dachy zamku Hogwart cz.2

Dachy zamku Hogwart cz.3

Dachy zamku Hogwart cz.4

Dachy zamku Hogwart cz.5

Dachy zamku Hogwart cz.6

Dachy zamku Hogwart cz.7

Zakazany Las cz.1

Zakazany Las cz.2

Zakazany Las cz.3

Zakazany Las cz.4

Zakazany Las cz.5

Zakazany Las cz.6

Zakazany Las cz.7

Zadanie 1 Turnieju Trójmagicznego - Smok

Łazienka Prefektów cz.1

Łazienka Prefektów cz.2

Łazienka Prefektów cz.3

Łazienka Prefektów cz.4

Łazienka Prefektów cz.5

Łazienka Prefektów cz.6

Łazienka Prefektów cz.7

Łazienka Prefektów cz.8

Zielarstwo cz.1

Zielarstwo cz.2

Zielarstwo cz.3

Zielarstwo cz.4

Zielarstwo cz.5

Zielarstwo cz.6

Zadanie 2 Turnieju Trójmagicznego - Jezioro

Zadanie 3 Turnieju Trójmagicznego - Labirynt

Voldemort

Wstęp

Witajcie w czwartym roku nauki w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. W poniższym poradniku znajdziecie dokładny opis przejścia wszystkich poziomów potrzebnych do ukończenia rozgrywki oraz szczegółowy opis miejsc, gdzie znajdują się przedmioty odblokowujące specjalne kary misji.

Na początek tylko jedna uwaga. W tej grze możecie sterować Harrym, Hermioną oraz Ronem. Oprócz zadań Turnieju Trójmagicznego, do których może przystąpić tylko Harry, przed rozpoczęciem każdego poziomu dokonujecie wyboru, kim w danym momencie chcecie pokierować. Najlepiej jest sterować postaciami naprzemiennie. Dlaczego? Już mówię. Podczas rozgrywki zbieracie i zdobywacie masę fasolek Bertiego Botta, za które później możecie zakupić karty podnoszące umiejętności postaci. Jednak każdy z bohaterów posiada osobny licznik fasolek i osobny zestaw kart do kupienia, a oczywistą sprawą jest to, że najwięcej fasolek w danej części gry zdobywa ta postać, którą aktualnie sterujecie. Zatem jeśli jesteście zainteresowani rozwijaniem umiejętności wszystkich trzech bohaterów, kierujcie nimi naprzemiennie.

Nie postaje mi nic innego, jak życzyć Wam udanej zabawy. Powodzenia!

Karolina "Krooliq" Talaga

Idź do Świstokliku

Harry z rodziną Weasleyów oraz Hermioną wybrali się na finał mistrzostw świata w quidditchu. Impreza zostaje przerwana przez atak śmierciożerców, czyli krwiożerczych zwolenników i sług Lorda Voldemorta. W tym momencie rozpoczyna się gra, a Harry wraz z przyjaciółmi, Hermioną i Ronem muszą ratować się ucieczką. Głównym celem tego etapu jest doprowadzenie bohaterów do świstokliku, dzięki któremu przeniosą się w bezpieczne miejsce.

Zaczynasz w tym miejscu, biegnij przed siebie. Po chwili zaatakują Was błotoryje. Unicestwiaj je za pomocą uroków (X).

Zbieraj fasolki oraz wszelkie przedmioty, najlepiej za pomocą zaklęcia Accio (Z). Czerwone fasolki poprawiają Twoją energię życiową, a niebieskie podnoszą wskaźnik zaklęcia Magicus Extremos (S), które czasowo dopala wszelkie rzucane przez Was czary. Od tego momentu, gdy tylko wskaźnik magii zapełni się, możesz zwiększać siłę Waszych zaklęć w dowolnym momencie.

Tylko czekoladowe żaby nie dają się ściągnąć przy pomocy Accio. Zbieraj wszystkie, jakie zauważysz, ponieważ są źródłem dodatkowych żyć Twoich bohaterów.

Biegnij dalej, znajdziesz się w miejscu, gdzie głaz blokuje drogę. Artur Weasley poleci Wam, abyście wspólnie rzucili czar Wingardium Leviosa (C) na głaz. Rzuć czar i trzymaj go cały czas, po chwili dołączą do Ciebie Hermiona i Ron, wówczas przesuń głaz (strzałki w górę, dół, lewo, prawo), aby odblokować drogę.

Biegnij dalej, znowu zaatakują Was błotoryje, ponownie pozbądź się ich, używając uroków (X). Możesz też zrzucać na nie leżące dookoła głazy za pomocą czaru Wingardium Leviosa (C). Dobiegniecie do kolejnego głazu i tak jak w przypadku pierwszego przesuńcie go wspólnie, używając Wingardium Leviosa (C). Uciekajcie dalej.

Nagle, tuż przed Wami, zwali się drzewo. Teraz skieruj czar Carpe Retractum (C) na kłodę i za pomocą strzałek przesuń ją, aby odblokować drogę. Biegnąc dalej trzeba będzie, w ten sam sposób, poradzić sobie z kolejnymi, dwiema kłodami.

Znajdziesz się w miejscu, gdzie zaatakuje Was stado błotoryjów. Pozbądź się ich i skieruj się do mostu. Tutaj również musisz unicestwić kilka błotoryjów. Wejście na most blokuje głaz. Przesuńcie go wspólnie za pomocą Wingardium Leviosa (C).

Dobiegniecie