Scratches - poradnik do gry - Karolina "Krooliq" Talaga - ebook
PROMOCJA

Scratches - poradnik do gry ebook

Karolina "Krooliq" Talaga

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Scratches zawiera kompletny opis przejścia czekającej weń przygody, której akcja każe nam rozwikłać tajemnice wiktoriańskiej posiadłości Blackwood.

Scratches - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • SOBOTA 12 PAŹDZIERNIKA cz.1
  • PONIEDZIAŁEK 14 PAŹDZIERNIKA cz.2
  • SOBOTA 12 PAŹDZIERNIKA cz.2
  • PONIEDZIAŁEK 14 PAŹDZIERNIKA cz.5
  • PONIEDZIAŁEK 14 PAŹDZIERNIKA cz.3
  • SOBOTA 12 PAŹDZIERNIKA cz.4
  • SOBOTA 12 PAŹDZIERNIKA cz.3
  • NIEDZIELA 13 PAŹDZIERNIKA cz.2
  • PONIEDZIAŁEK 14 PAŹDZIERNIKA cz.1
  • PONIEDZIAŁEK 14 PAŹDZIERNIKA cz.4

Informacja o grze

Debiutancki projekt niewielkiego argentyńskiego studia developerskiego, „Scratches” to przygodówka w starym stylu. Fabuła gry w założeniach ma stanowić połączenie klasycznego kryminału z czymś znacznie mocniejszym, w stylu „Horroru w Amityville”.

Gra Scratches, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 21

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Scratchesporadnik do gry

autor: Karolina "Krooliq" Talaga

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=501

[email protected]

Spis treści

WSTĘP

SOBOTA 12 PAŹDZIERNIKA cz.1

SOBOTA 12 PAŹDZIERNIKA cz.2

SOBOTA 12 PAŹDZIERNIKA cz.3

SOBOTA 12 PAŹDZIERNIKA cz.4

SOBOTA 12 PAŹDZIERNIKA cz.5

NIEDZIELA 13 PAŹDZIERNIKA cz.1

NIEDZIELA 13 PAŹDZIERNIKA cz.2

NIEDZIELA 13 PAŹDZIERNIKA cz.3

PONIEDZIAŁEK 14 PAŹDZIERNIKA cz.1

PONIEDZIAŁEK 14 PAŹDZIERNIKA cz.2

PONIEDZIAŁEK 14 PAŹDZIERNIKA cz.3

PONIEDZIAŁEK 14 PAŹDZIERNIKA cz.4

PONIEDZIAŁEK 14 PAŹDZIERNIKA cz.5

WSTĘP

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Scratches. Poniższy tekst powstał w oparciu o anglojęzyczną wersję programu, a znajdziesz w nim kompletną solucję czekającej Cię przygody.

Przed rozpoczęciem rozgrywki proponuję zapoznać się z dołączoną do gry instrukcją, dzięki której uzyskasz szereg przydatnych informacji na temat wiktoriańskiej posiadłości Blackwood, jej byłych mieszkańców, jak również głównego bohatera gry - pisarza Michaela Arthate oraz osób z nim związanych.

Swoją przygodę rozpoczynasz tuż po przyjeździe do wspomnianej wiktoriańskiej rezydencji. A więc nie przedłużając, życzę Ci udanej zabawy i zaczynajmy.

Karolina "Krooliq" Talaga

SOBOTA 12 PAŹDZIERNIKA cz.1

SOBOTA 12 PAŹDZIERNIKA

Po prologu znajdziesz się przy bramie wjazdowej do posiadłości. Nie ma co zwlekać, zatem od razu skieruj się do drzwi wejściowych domu.
Skorzystaj z klucza znajdującego się w Twoim ekwipunku i otwórz drzwi.
Wejdź do środka. Znajdziesz się w głównym holu. Czas się tutaj trochę rozgościć. Po chwili zadzwoni telefon.
Skieruj się do przedpokoju znajdującego się po lewej stronie od wejścia, na stoliku zobaczysz telefon. Odbierz - to Jerry.
Po krótkiej, powitalnej rozmowie możesz kontynuować zwiedzanie domu. Przejdź do salonu.
Spróbuj włączyć światło.
Rozejrzyj się, na stoliku zauważysz jakiś dziennik.
Oczywiście nie zaszkodzi go przeczytać.
W salonie znajdują się drzwi do kolejnego pomieszczenia. Przejdź przez nie, a znajdziesz się w gabinecie.

Tutaj również nie uda Ci się włączyć światła. Na biurku leży dziennik Jamesa Blackwooda. Mhhm, afrykańskie plemię, tajemnicza maska... Interesujące…

Czas poszperać w szufladach - prawa górna jest niestety zamknięta,
jednak szuflady po lewej stronie stoją przed Tobą otworem: w drugiej od góry znajdziesz pustą kopertę, a w trzeciej od góry - narzędzie.