Opis

Poradnik do Faery: Legends of Avalon pomoże odnaleźć optymalne, a zarazem najbardziej opłacalne rozwiązania zadań, które czekają w grze. Znaleźć w nim można również taktyki, a nawet filmy, które pomogą graczom podczas najtrudniejszych potyczek.

Faery: Legends of Avalon - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Zadania główne (Latający Holender)
  • Zadania główne (Avalon)
  • Zadania główne (Yggdrasil)
  • Mapy - Latający Holender
  • Zadania poboczne (Latający Holender)
  • Mapy - Miasto Miraży
  • Zadania poboczne (Avalon)
  • Zadania główne (Miasto Miraży)
  • Latający Holender (Znajdźki)
  • Zadania poboczne (Miasto Miraży)

Informacja o grze

Przygodowy RPG akcji osadzony w realiach fantasy, wyprodukowany przez studio Spiders. Wcielając się w elfa albo wróżkę przyjdzie nam przemierzyć magiczną krainę Avalon, która zamieszkała jest przez różne fantastyczne istoty. Walka została zaprezentowana w formie turowej, a nasze postacie potrafią latać aby wygodniej eksplorować nieznane tereny.

Gra Faery: Legends of Avalon, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 44


Faery:Legends of Avalonporadnik do gry

autor: Piotr "MaxiM" Kulka

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1111

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Avalon

Zadania główne

Zadania poboczne

Mapy - Avalon

Yggdrasil

Zadania główne

Zadana poboczne

Mapy - Yggdrasil

Latający Holender

Zadania główne

Zadania poboczne

Mapy - Latający Holender

Miasto Miraży

Zadania główne

Zadania poboczne

Mapy - Miasto Miraży

Znajdźki

Avalon

Yggdrasil

Latający Holender

Miasto Miraży

Wprowadzenie

Gra Faery nie jest grą liniową i często będziesz musiał stanąć przed trudnym wyborem, nie mając świadomości jakie będą jego konsekwencje. Niniejszy poradnik pomoże Ci odnaleźć optymalne, a zarazem najbardziej opłacalne rozwiązania wszystkich zadań, które czekają Cię w tej magicznej krainie. Znajdziesz tutaj również taktyki, a nawet filmy, które pomogą Ci podczas najtrudniejszych potyczek. Ponadto w poradniku zawarte są mapy, z dokładnie zaznaczonymi wszystkimi lokacjami i wszystkimi skrzynkami (wraz z opisem ich zawartości). Dzięki temu na pewno nic nie przeoczysz i nigdy się nie zgubisz.

Masz do dyspozycji baśniową księgę (swoisty dziennik), w którym znajdziesz opisy postaci, przedmiotów i umiejętności występujących w Faery.

Najważniejszą rzeczą, jaką powinieneś zapamiętać zanim zaczniesz grać jest to, by po wykonaniu każdego głównego zadania w danej lokacji porozmawiać z każdym jej mieszkańcem. Jest to jedyna metoda, która da Ci pewność, że odnajdziesz wszystkie dostępne w grze przedmioty i będziesz miał bogaty zapas wszelakich mikstur. Czasem będziesz musiał nawet wrócić po rozmowie z Oberonem, do świata, który już uratowałeś i porozmawiać ze wszystkimi jego mieszkańcami ponownie. Jeśli będziesz się tego trzymał i oprócz tego odnajdziesz wszystkie poukrywane skrzynki, wszystkie 80 przedmiotów dostępnych w grze wyląduje w twoim ekwipunku.

Kompletując swoją drużynę, zadbaj o jej zróżnicowanie. Każda z postaci, która się do Ciebie przyłączy specjalizuje się w konkretnej szkole magii: ogień, woda, ziemia, powietrze, elektryczność i okazjonalnie trucizna. Dobierz swoich kompanów tak, by ich zdolności nie dublowały się. W ten sposób będziesz miał pewność, że żaden przeciwnik Cię nie zaskoczy. Porady co do tego, jakiej szkoły magii użyć podczas najważniejszych bitew znajdziesz w poniższym opisie.

Mała rada zanim przejdziemy do rozgrywki. Gra Faery oryginalnie powstała na platformę Xbox 360 i sterowanie było zrobione z myślą o padzie do tejże konsoli. O ile mysz i klawiatura w wersji PC sprawiają się poprawnie, o tyle korzystanie z wyżej wymienionego kontrolera znacznie poprawi komfort kontroli lotu i ruchu kamery. Jeśli jednak nie posiadasz takiego sprzętu, nie przejmuj się, gdyż sterowanie nie będzie tutaj przeszkodą.

Piotr "MaxiM" Kulka (www.gry-online.pl)

Avalon

Zadania główne

Z1.1. Przebudzenie

Odszukaj chochliczki i przedstaw się królowi Oberonowi.

Poleć do Marilou

[M1.1 punkt 2]

.

Poleć na szczyt wieży

[M1.1 punkt 1].

Porozmawiaj z królem Oberonem.

Odszukaj istotę, która chciałaby się do Ciebie przyłączyć:

Zwerbuj istotę o imieniu Aziel

[Z1.2]

.

Odszukaj drugą istotę, która chciałaby dołączyć do grupy:

Zwerbuj Berta

[Z1.3]

.

Odszukaj istotę imieniem Aziel na plaży:

Wejdź do smoczej jaskini, jak prosi Aziel

[M1.1 punkt 12]

.

Przebij się przez jaskinię do skarbu:

Ty i Aziel musicie wrócić do Oberona

[M1.1 punkt 1]

.

Odszukaj Berta w pobliżu luster

[M1.1 punkt 10]

:

Dowiedz się, dokąd odleciały wszystkie stronice:

Zabierz stronicę, która wpadła do wody [

Z1.4

].

Zabierz stronicę z pierwszego piętra wieży [

Z1.5

].

Zabierz stronicę z gniazda mewy [

Z1.6

].

Zanieś stronice Bertowi:

Przedstaw Berta Oberonowi.

Poproś Rybaka Brona o radę:

Walcz z psotną chochliczką.

Poproś rybaka Brona, żeby pożyczył Ci konchę.

Wezwij syrenę Marynę z jej skały na morzu:

Daj stronicę Bertowi.

Pomów z chochliczką, która znalazła stronicę:

Poproś Arachne o naprawienie strony:

Daj stronicę Bertowi.

Odszukaj gniazdo mewy.

Poproś rybaka Brona o rybę.

Idź do jaskini i poproś gobliny o rybę

[M1.1 punkt 12]

.

Daj miksturę leczniczą rannemu goblinowi:

Połóż rybę pod gniazdem mewy:

Zabierz stronicę z gniazda.

Daj stronicę Bertowi.

Aby dowiedzieć się, jakiej istoty należy szukać, poleć z powrotem na dół i spytaj o towarzysza chochliczkę Marilou bądź Rybaka Brona [M1.1 punkt 2 lub 11].

O kolejnego potencjalnego towarzysza do drużyny spytaj wioskową szwaczkę Arachne lub satyra Marsjasza [M1.1 punkt 3 lub 9].

Z1.2. Zwerbuj istotę o imieniu Aziel

Zapytaj czy Aziel chce dołączyć do drużyny.

Poleć na plażę tuż pod wieżą [M1.1 punkt 15], spotkasz tam Aziela/Azielę (płeć tego towarzysza zależy od płci głównego bohatera). Aziel ma problemy z Goblinami i poprosi Cię o pomoc. Po skończonej walce Aziel poprosi Cię również o pomoc w eksporacji pobliskiej jaskini. Od tej chwili stanie się on twoim towarzyszem i wręczy Ci Opaskę z zestawu Leczniczego.

W jaskini napotkasz dwa rodzaje wrogów - gobliny i kraby. W walce z krabami stosuj ataki magiczne, ponieważ ich pancerze chronią je przez normalnymi atakami. Na końcu jaskini odnajdziesz pozostawione smocze jajo. Porozmawiaj o nim z Aziel i przygotuj się na walkę z Krabem olbrzymim. W