7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do Faery: Legends of Avalon pomoże odnaleźć optymalne, a zarazem najbardziej opłacalne rozwiązania zadań, które czekają w grze. Znaleźć w nim można również taktyki, a nawet filmy, które pomogą graczom podczas najtrudniejszych potyczek.
Faery: Legends of Avalon - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Przygodowy RPG akcji osadzony w realiach fantasy, wyprodukowany przez studio Spiders. Wcielając się w elfa albo wróżkę przyjdzie nam przemierzyć magiczną krainę Avalon, która zamieszkała jest przez różne fantastyczne istoty. Walka została zaprezentowana w formie turowej, a nasze postacie potrafią latać aby wygodniej eksplorować nieznane tereny.
Gra Faery: Legends of Avalon, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 44
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1111
Zadania główne
Zadania poboczne
Zadania główne
Zadana poboczne
Zadania główne
Zadania poboczne
Zadania główne
Zadania poboczne
Avalon
Yggdrasil
Latający Holender
Miasto Miraży
Gra Faery nie jest grą liniową i często będziesz musiał stanąć przed trudnym wyborem, nie mając świadomości jakie będą jego konsekwencje. Niniejszy poradnik pomoże Ci odnaleźć optymalne, a zarazem najbardziej opłacalne rozwiązania wszystkich zadań, które czekają Cię w tej magicznej krainie. Znajdziesz tutaj również taktyki, a nawet filmy, które pomogą Ci podczas najtrudniejszych potyczek. Ponadto w poradniku zawarte są mapy, z dokładnie zaznaczonymi wszystkimi lokacjami i wszystkimi skrzynkami (wraz z opisem ich zawartości). Dzięki temu na pewno nic nie przeoczysz i nigdy się nie zgubisz.
Masz do dyspozycji baśniową księgę (swoisty dziennik), w którym znajdziesz opisy postaci, przedmiotów i umiejętności występujących w Faery.
Najważniejszą rzeczą, jaką powinieneś zapamiętać zanim zaczniesz grać jest to, by po wykonaniu każdego głównego zadania w danej lokacji porozmawiać z każdym jej mieszkańcem. Jest to jedyna metoda, która da Ci pewność, że odnajdziesz wszystkie dostępne w grze przedmioty i będziesz miał bogaty zapas wszelakich mikstur. Czasem będziesz musiał nawet wrócić po rozmowie z Oberonem, do świata, który już uratowałeś i porozmawiać ze wszystkimi jego mieszkańcami ponownie. Jeśli będziesz się tego trzymał i oprócz tego odnajdziesz wszystkie poukrywane skrzynki, wszystkie 80 przedmiotów dostępnych w grze wyląduje w twoim ekwipunku.
Kompletując swoją drużynę, zadbaj o jej zróżnicowanie. Każda z postaci, która się do Ciebie przyłączy specjalizuje się w konkretnej szkole magii: ogień, woda, ziemia, powietrze, elektryczność i okazjonalnie trucizna. Dobierz swoich kompanów tak, by ich zdolności nie dublowały się. W ten sposób będziesz miał pewność, że żaden przeciwnik Cię nie zaskoczy. Porady co do tego, jakiej szkoły magii użyć podczas najważniejszych bitew znajdziesz w poniższym opisie.
Mała rada zanim przejdziemy do rozgrywki. Gra Faery oryginalnie powstała na platformę Xbox 360 i sterowanie było zrobione z myślą o padzie do tejże konsoli. O ile mysz i klawiatura w wersji PC sprawiają się poprawnie, o tyle korzystanie z wyżej wymienionego kontrolera znacznie poprawi komfort kontroli lotu i ruchu kamery. Jeśli jednak nie posiadasz takiego sprzętu, nie przejmuj się, gdyż sterowanie nie będzie tutaj przeszkodą.
Piotr "MaxiM" Kulka (www.gry-online.pl)
Odszukaj chochliczki i przedstaw się królowi Oberonowi.
Poleć do Marilou
[M1.1 punkt 2]
.
Poleć na szczyt wieży
[M1.1 punkt 1].
Porozmawiaj z królem Oberonem.
Odszukaj istotę, która chciałaby się do Ciebie przyłączyć:
Zwerbuj istotę o imieniu Aziel
[Z1.2]
.
Odszukaj drugą istotę, która chciałaby dołączyć do grupy:
Zwerbuj Berta
[Z1.3]
.
Odszukaj istotę imieniem Aziel na plaży:
Wejdź do smoczej jaskini, jak prosi Aziel
[M1.1 punkt 12]
.
Przebij się przez jaskinię do skarbu:
Ty i Aziel musicie wrócić do Oberona
[M1.1 punkt 1]
.
Odszukaj Berta w pobliżu luster
[M1.1 punkt 10]
:
Dowiedz się, dokąd odleciały wszystkie stronice:
Zabierz stronicę, która wpadła do wody [
Z1.4
].
Zabierz stronicę z pierwszego piętra wieży [
Z1.5
].
Zabierz stronicę z gniazda mewy [
Z1.6
].
Zanieś stronice Bertowi:
Przedstaw Berta Oberonowi.
Poproś Rybaka Brona o radę:
Walcz z psotną chochliczką.
Poproś rybaka Brona, żeby pożyczył Ci konchę.
Wezwij syrenę Marynę z jej skały na morzu:
Daj stronicę Bertowi.
Pomów z chochliczką, która znalazła stronicę:
Poproś Arachne o naprawienie strony:
Daj stronicę Bertowi.
Odszukaj gniazdo mewy.
Poproś rybaka Brona o rybę.
Idź do jaskini i poproś gobliny o rybę
[M1.1 punkt 12]
.
Daj miksturę leczniczą rannemu goblinowi:
Połóż rybę pod gniazdem mewy:
Zabierz stronicę z gniazda.
Daj stronicę Bertowi.
Aby dowiedzieć się, jakiej istoty należy szukać, poleć z powrotem na dół i spytaj o towarzysza chochliczkę Marilou bądź Rybaka Brona [M1.1 punkt 2 lub 11].
O kolejnego potencjalnego towarzysza do drużyny spytaj wioskową szwaczkę Arachne lub satyra Marsjasza [M1.1 punkt 3 lub 9].
Zapytaj czy Aziel chce dołączyć do drużyny.
Poleć na plażę tuż pod wieżą [M1.1 punkt 15], spotkasz tam Aziela/Azielę (płeć tego towarzysza zależy od płci głównego bohatera). Aziel ma problemy z Goblinami i poprosi Cię o pomoc. Po skończonej walce Aziel poprosi Cię również o pomoc w eksporacji pobliskiej jaskini. Od tej chwili stanie się on twoim towarzyszem i wręczy Ci Opaskę z zestawu Leczniczego.
W jaskini napotkasz dwa rodzaje wrogów - gobliny i kraby. W walce z krabami stosuj ataki magiczne, ponieważ ich pancerze chronią je przez normalnymi atakami. Na końcu jaskini odnajdziesz pozostawione smocze jajo. Porozmawiaj o nim z Aziel i przygotuj się na walkę z Krabem olbrzymim. W