Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Yesterday Origins zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę mroczną, a przy tym niepozbawioną humoru przygodówkę, której akcja toczy się współcześnie oraz w czasach hiszpańskiej inkwizycji. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie Johna i Pauline, pary bohaterów znanych fanom Pendulo Studios z pierwszej części cyku - Yesterday.
Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo łamigłówki logiczne opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, które należy pozyskać, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, zdobywane informacje kolorem niebieskim, osiągnięcia kolorem pomarańczowym, a istotne kwestie pogrubieniem.
Trzy lata po pamiętnych wydarzeniach z udziałem dwójki bohaterów oraz Henry'ego White'a i Samuela Coopera John i Pauline mieszkają w Paryżu, gdzie prowadzą sklep z antykami. Cierpiącego na amnezję Yesterdaya męczą koszmarne sny, w których w osobie Miguela de Castro, syna księcia Fuentenegry, powracają do niego fragmenty wspomnień.
W poradniku do gry Yesterday Origins znajdziesz:
W poradniku do gry Yesterday Origins znajdziesz dokładny opis przejścia gry. Dowiesz się jak rozwiązać wszystkie napotkane zagadki oraz gdzie znaleźć przydatne przedmioty. Poradnik zawiera również listę osiągnięć i porady dotyczące ich zdobywania.
Yesterday Origins - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 51
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ISBN: 978-83-8112-339-6
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1759
Porady ogólne
Osiągnięcia
Prolog | Opis przejścia
Rozdział pierwszy - Paryż | Opis przejścia
Rozdział drugi - klasztor św. Brygidy | Opis przejścia
Rozdział trzeci - Nowy Jork | Opis przejścia
Rozdział czwarty - zamek Inverloch | Opis przejścia
Rozdział piąty - katakumby
Rozdział szósty - Amsterdam i Paryż
Poradnik do gry Yesterday Origins zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę mroczną, a przy tym niepozbawioną humoru przygodówkę, której akcja toczy się współcześnie oraz w czasach hiszpańskiej inkwizycji. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie Johna i Pauline, pary bohaterów znanych fanom Pendulo Studios z pierwszej części cyku - Yesterday.
Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo łamigłówki logiczne opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, które należy pozyskać, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, zdobywane informacje kolorem niebieskim, osiągnięcia kolorempomarańczowym, a istotne kwestie pogrubieniem.
Trzy lata po pamiętnych wydarzeniach z udziałem dwójki bohaterów oraz Henry'ego White'a i Samuela Coopera John i Pauline mieszkają w Paryżu, gdzie prowadzą sklep z antykami. Cierpiącego na amnezję Yesterdaya męczą koszmarne sny, w których w osobie Miguela de Castro, syna księcia Fuentenegry, powracają do niego fragmenty wspomnień.
W poradniku do gry Yesterday Origins znajdziesz:
dokładny
opis
wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, by kontynuować zabawę i dotrzeć do finału;
objaśnienie
wszystkich
zagadek logicznych wraz z odpowiednimi obrazkami;
wyszczególnienie
wszystkich
okoliczności zdobywania osiągnięć (dodatkowo ich komplet umieszczono w ostatnim rozdziale).
Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)
Interfejs
Kursor ma kształt znaku "+" i rozjaśnia się na aktywnych obiektach. Po ich kliknięciu zawsze pojawia się zbliżenie, często trójwymiarowe, w którym na danym przedmiocie mogą występować kolejne aktywne punkty w postaci pulsujących białych kółek (albo skupionej na nich wiązki światła - zmiany dokonujesz PPM). Widok w zbliżeniu można przesuwać w lewo i w prawo oraz w górę i w dół, a trójwymiarowe obiekty obracać. W lewym górnym rogu ekranu schowana jest ikonka gałki ocznej ujawniająca hotspoty, w prawym górnym rogu ekranu - ikonka trybiku kryjąca menu. Ekwipunek pojawia się po najechaniu kursorem w dół ekranu - gdy jest zapełniony, przy wciśniętym LPM da się przewijać w lewo i w prawo dostępne w nim przedmioty i informacje.
Ekwipunek
Inwentarz zawiera zarówno gromadzone przedmioty (po lewej), jak i pozyskiwane w trakcie konwersacji lub eksploracji informacje (po prawej) oraz ikonki dwójki bohaterów (pośrodku), między którymi można się przełączać. Przedmioty w zbliżeniu są trójwymiarowe i da się je oglądać ze wszystkich stron, niekiedy występują na nich aktywne punkty, które czasem wymagają tylko kliknięcia, a czasem dodatkowej interakcji z innym przedmiotem lub informacją. Podobnie ma się rzecz z grywalnymi postaciami - można je obejrzeć w ekwipunku z przodu, z tyłu i z obu boków, a klikając aktywne punkty, uzyskać informacje na ich temat, w zasadzie w każdej lokacji nieco inne (inne również z perspektywy każdego z dwójki bohaterów). Niekiedy trzeba też użyć na konkretnym aktywnym punkcie na ich sylwetce jakiejś rzeczy lub posiadanej informacji.
Eksploracja
Również spotykane postacie i obiekty w lokacjach można i należy poddawać obserwacjom w zbliżeniach. Czasem jest to warunkiem rozwoju akcji - dany temat nie pojawi się w rozmowie lub dana informacja nie stanie się dostępna, jeśli wcześniej nie obejrzymy postaci i nie sprawdzimy jej konkretnych aktywnych punktów. Także uważne oglądanie tych elementów wyposażenia wnętrz, których nie da się zabrać, skutkuje nowymi informacjami.
Zagadki
W grze występują głównie zagadki środowiskowe, czyli wymagające użycia posiadanych przedmiotów i/lub informacji na obiektach otoczenia (rzadziej na postaciach). Po kliknięciu danego obiektu pojawia się jego zbliżenie, często trzeba w nim wówczas przesunąć nieco widok albo odnaleźć jakiś aktywny punkt, by z dołu ekranu wyjechał ekwipunek i by można było kliknąć w nim te przedmioty i/lub informacje, które chcemy w powiązaniu z oglądanym obiektem wykorzystać. Tak samo odbywa się manipulacja rzeczami w ekwipunku - do zbliżenia na jedną z nich dołączane są kolejne.
Konwersacje
Warto poruszać wszystkie tematy - nie wszystkie wpływają na akcję gry, ale wszystkie wnoszą informacje o danej postaci, o jej relacjach z głównym bohaterem bądź bohaterką, jak również o świecie gry. W kliku przypadkach od rozwinięcia pewnych wątków zależy zdobycie osiągnięcia. W trakcie eksploracji dobrze jest zagadywać te same postacie ponownie, często pojawiają się bowiem nowe kwestie, istotne dla rozwoju fabuły. Wyczerpane linie dialogowe zostają opatrzone parafką.
Osiągnięcia
W