Yesterday Origins - poradnik do gry - Katarzyna "Kayleigh" Michałowska - ebook

Yesterday Origins - poradnik do gry ebook

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska

5,0

Opis

Poradnik do gry Yesterday Origins zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę mroczną, a przy tym niepozbawioną humoru przygodówkę, której akcja toczy się współcześnie oraz w czasach hiszpańskiej inkwizycji. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie Johna i Pauline, pary bohaterów znanych fanom Pendulo Studios z pierwszej części cyku - Yesterday.

Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo łamigłówki logiczne opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, które należy pozyskać, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, zdobywane informacje kolorem niebieskim, osiągnięcia kolorem pomarańczowym, a istotne kwestie pogrubieniem.

Trzy lata po pamiętnych wydarzeniach z udziałem dwójki bohaterów oraz Henry'ego White'a i Samuela Coopera John i Pauline mieszkają w Paryżu, gdzie prowadzą sklep z antykami. Cierpiącego na amnezję Yesterdaya męczą koszmarne sny, w których w osobie Miguela de Castro, syna księcia Fuentenegry, powracają do niego fragmenty wspomnień.

W poradniku do gry Yesterday Origins znajdziesz:

  • dokładny opis wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, by kontynuować zabawę i dotrzeć do finału;
  • objaśnienie wszystkich zagadek logicznych wraz z odpowiednimi obrazkami;
  • wyszczególnienie wszystkich okoliczności zdobywania osiągnięć (dodatkowo ich komplet umieszczono w ostatnim rozdziale).

W poradniku do gry Yesterday Origins znajdziesz dokładny opis przejścia gry. Dowiesz się jak rozwiązać wszystkie napotkane zagadki oraz gdzie znaleźć przydatne przedmioty. Poradnik zawiera również listę osiągnięć i porady dotyczące ich zdobywania.

Yesterday Origins - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Rozdział pierwszy - Paryż | Opis przejścia (Opis przejścia)
  • Prolog | Opis przejścia (Opis przejścia)
  • Rozdział drugi - klasztor św. Brygidy | Opis przejścia (Opis przejścia)
  • Rozdział trzeci - Nowy Jork | Opis przejścia (Opis przejścia)
  • Rozdział czwarty - zamek Inverloch | Opis przejścia (Opis przejścia)
  • Rozdział szósty - Amsterdam i Paryż
  • Rozdział piąty - katakumby
  • Porady ogólne
  • Osiągnięcia
  • Opis przejścia

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 51

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
5,0 (1 ocena)
1
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Yesterday Originsporadnik do gry

autor: Katarzyna "Kayleigh" Michałowska

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8112-339-6

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1759

[email protected]

Spis treści

Yesterday Origins - poradnik do gry

Porady ogólne

Osiągnięcia

Opis przejścia

Prolog | Opis przejścia

Rozdział pierwszy - Paryż | Opis przejścia

Rozdział drugi - klasztor św. Brygidy | Opis przejścia

Rozdział trzeci - Nowy Jork | Opis przejścia

Rozdział czwarty - zamek Inverloch | Opis przejścia

Rozdział piąty - katakumby

Rozdział szósty - Amsterdam i Paryż

Yesterday Origins - poradnik do gry

Poradnik do gry Yesterday Origins zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę mroczną, a przy tym niepozbawioną humoru przygodówkę, której akcja toczy się współcześnie oraz w czasach hiszpańskiej inkwizycji. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie Johna i Pauline, pary bohaterów znanych fanom Pendulo Studios z pierwszej części cyku - Yesterday.

Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo łamigłówki logiczne opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, które należy pozyskać, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, zdobywane informacje kolorem niebieskim, osiągnięcia kolorempomarańczowym, a istotne kwestie pogrubieniem.

Trzy lata po pamiętnych wydarzeniach z udziałem dwójki bohaterów oraz Henry'ego White'a i Samuela Coopera John i Pauline mieszkają w Paryżu, gdzie prowadzą sklep z antykami. Cierpiącego na amnezję Yesterdaya męczą koszmarne sny, w których w osobie Miguela de Castro, syna księcia Fuentenegry, powracają do niego fragmenty wspomnień.

W poradniku do gry Yesterday Origins znajdziesz:

dokładny

opis

wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, by kontynuować zabawę i dotrzeć do finału;

objaśnienie

wszystkich

zagadek logicznych wraz z odpowiednimi obrazkami;

wyszczególnienie

wszystkich

okoliczności zdobywania osiągnięć (dodatkowo ich komplet umieszczono w ostatnim rozdziale).

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)

Porady ogólne

Interfejs

Kursor ma kształt znaku "+" i rozjaśnia się na aktywnych obiektach. Po ich kliknięciu zawsze pojawia się zbliżenie, często trójwymiarowe, w którym na danym przedmiocie mogą występować kolejne aktywne punkty w postaci pulsujących białych kółek (albo skupionej na nich wiązki światła - zmiany dokonujesz PPM). Widok w zbliżeniu można przesuwać w lewo i w prawo oraz w górę i w dół, a trójwymiarowe obiekty obracać. W lewym górnym rogu ekranu schowana jest ikonka gałki ocznej ujawniająca hotspoty, w prawym górnym rogu ekranu - ikonka trybiku kryjąca menu. Ekwipunek pojawia się po najechaniu kursorem w dół ekranu - gdy jest zapełniony, przy wciśniętym LPM da się przewijać w lewo i w prawo dostępne w nim przedmioty i informacje.

Ekwipunek

Inwentarz zawiera zarówno gromadzone przedmioty (po lewej), jak i pozyskiwane w trakcie konwersacji lub eksploracji informacje (po prawej) oraz ikonki dwójki bohaterów (pośrodku), między którymi można się przełączać. Przedmioty w zbliżeniu są trójwymiarowe i da się je oglądać ze wszystkich stron, niekiedy występują na nich aktywne punkty, które czasem wymagają tylko kliknięcia, a czasem dodatkowej interakcji z innym przedmiotem lub informacją. Podobnie ma się rzecz z grywalnymi postaciami - można je obejrzeć w ekwipunku z przodu, z tyłu i z obu boków, a klikając aktywne punkty, uzyskać informacje na ich temat, w zasadzie w każdej lokacji nieco inne (inne również z perspektywy każdego z dwójki bohaterów). Niekiedy trzeba też użyć na konkretnym aktywnym punkcie na ich sylwetce jakiejś rzeczy lub posiadanej informacji.

Eksploracja

Również spotykane postacie i obiekty w lokacjach można i należy poddawać obserwacjom w zbliżeniach. Czasem jest to warunkiem rozwoju akcji - dany temat nie pojawi się w rozmowie lub dana informacja nie stanie się dostępna, jeśli wcześniej nie obejrzymy postaci i nie sprawdzimy jej konkretnych aktywnych punktów. Także uważne oglądanie tych elementów wyposażenia wnętrz, których nie da się zabrać, skutkuje nowymi informacjami.

Zagadki

W grze występują głównie zagadki środowiskowe, czyli wymagające użycia posiadanych przedmiotów i/lub informacji na obiektach otoczenia (rzadziej na postaciach). Po kliknięciu danego obiektu pojawia się jego zbliżenie, często trzeba w nim wówczas przesunąć nieco widok albo odnaleźć jakiś aktywny punkt, by z dołu ekranu wyjechał ekwipunek i by można było kliknąć w nim te przedmioty i/lub informacje, które chcemy w powiązaniu z oglądanym obiektem wykorzystać. Tak samo odbywa się manipulacja rzeczami w ekwipunku - do zbliżenia na jedną z nich dołączane są kolejne.

Konwersacje

Warto poruszać wszystkie tematy - nie wszystkie wpływają na akcję gry, ale wszystkie wnoszą informacje o danej postaci, o jej relacjach z głównym bohaterem bądź bohaterką, jak również o świecie gry. W kliku przypadkach od rozwinięcia pewnych wątków zależy zdobycie osiągnięcia. W trakcie eksploracji dobrze jest zagadywać te same postacie ponownie, często pojawiają się bowiem nowe kwestie, istotne dla rozwoju fabuły. Wyczerpane linie dialogowe zostają opatrzone parafką.

Osiągnięcia

W