Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
W poradniku do Darkness Within 2: The Dark Lineage znajduje się dokładna solucja gry dzięki której można odkryć wiele mrocznych tajemnic, w tym tych dotyczących rodziny detektywa Howarda Loreida oraz jego przeszłości i przyszłości.
Darkness Within 2: The Dark Lineage - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Przygodówka w klimatach horroru psychologicznego będąca kolejną częścią z serii Darkness Within. Jako policyjny detektyw Howard E. Loreid uciekamy ze szpitala dla psychicznie chorych po czym udajemy się do miasteczka Arkhamend i innych mrocznych lokacji celem rozliczenia się z przeszłością. Całość zaprezentowano w ładnej oprawie trójwymiarowej. Efekty dźwiękowe budują klimat pełen mroku i grozy.
Gra Darkness Within 2: The Dark Lineage, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 56
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1033
D1 - Podróż w odległe i zapomniane przez Boga miejsce
N1 - Przyjazd do starego, przytłaczającego miasteczka Arkhamend
D2 - Początek śledztwa (1)
D2 - Początek śledztwa (2)
D2 - Wizyta w osławionym miejscu, w środku lasu (1)
D2 - Wizyta w osławionym miejscu, w środku lasu (2)
D2 - Wizyta w osławionym miejscu, w środku lasu (3)
D2 - Wizyta w osławionym miejscu, w środku lasu (4)
D2 - Wizyta w osławionym miejscu, w środku lasu (5)
D2 - Wizyta w osławionym miejscu, w środku lasu (6)
D2 - Wizyta w osławionym miejscu, w środku lasu (7)
D2 - Wizyta w osławionym miejscu, w środku lasu (8)
D2 - Wizyta w osławionym miejscu, w środku lasu (9)
D2 - Wizyta w osławionym miejscu, w środku lasu (10)
D2 - Miejsce zwane "Bramą" (1)
D2 - Miejsce zwane "Bramą" (2)
D3 - Tajemnice rodzinne (1)
D3 - Tajemnice rodzinne (2)
D3 - Tajemnice rodzinne (3)
D3 - Tajemnice rodzinne (4)
D4 - Powrót do Arkhamend (1)
D4 - Powrót do Arkhamend (2)
D4 - Powrót do Arkhamend (3)
Poradnik ten pomoże Ci, jako detektywowi Howardowi Loreidowi, odkryć wiele mrocznych tajemnic, w tym tych dotyczących jego własnej rodziny oraz przeszłości i przyszłości.
SeriaDarkness Whithin charakteryzuje się nieco innym interfejsem niż większość przygodówek. Przede wszystkim na początku zabawy musisz określić stopień jej trudności, decydując się na jeden z trzech trybów: Łatwy (Standard), Średni (Detective) iTrudny (Senior Detective). W zależności od tego różne opcje w grze będą dostępne lub nie. Na szczęście nie jest to decyzja nieodwracalna - wprawdzie nie możesz zmienić raz obranego trybu, ale w dowolnym momencie możesz skorygować ustawienie w nim wspomnianych opcji. W ten sposób tak naprawdę istotną różnicą pomiędzy trybami okazuje się ta, że w najłatwiejszym możesz podkreślić naraz 6 linijek w dokumencie, w średnim 5, a w najtrudniejszym tylko 3.
Poza tym w opcjach dotyczących poziomu trudności da się uaktywnić lub wyłączyć następujące elementy:
Podpowiedzi -mogą pojawiać się zawsze, od czasu do czasu (gdy program widzi, że gracz już chwilę myśli nad problemem bądź wykonuje czynności bez ładu i składu) oraz nigdy.
Analiza - w oknie badania dokumentu zyskujesz dodatkowy przycisk. Każdorazowe jego użycie ujawnia kolejny ważny fragment dokumentu (nie trzeba ich podkreślać i sprawdzać samemu). Jednak przy pomocy automatycznego analizowania nie da się odsłonić tzw. ukrytych wskazówek.
Licznik podpowiedzi - informuje, ile maksymalnie wszystkich wskazówek jest do odkrycia w danym dokumencie i ile już udało się ich znaleźć. W przypadku tych ukrytych informacja ta widoczna jest dopiero po znalezieniu jednej z nich.
Podkreślenia - mogą być możliwe tylko w tych dokumentach, w których faktycznie są wskazówki, lub we wszystkich, co oczywiście utrudnia wyszukiwanie ważnych haseł. W tym drugim przypadku licznik podpowiedzi jest nieaktywny.
Dwie ostatnie opcje ewidentnie usprawniają analizowanie dokumentów i z pewnością okażą się pomocne dla tych osób, dla których podkreślanie linijka po linijce kilkustronicowego dzieła bez żadnej informacji, czy zostały w nim znalezione już wszystkie wskazówki, może być irytujące. Przy okazji - nie trzeba podkreślać całych wersów, wystarczy tylko fragment słowa w każdym z nich - przy sprawdzaniu program automatycznie zaznacza cały istotny wycinek tekstu.
Sterowanie bohaterem odbywa się za pomocą klawiszy WSAD (W - naprzód, A - w lewo, D - w prawo, S - wstecz) i myszki, przydatnej do rozglądania się. Przeważnie wystarczy samo W i mysz do zmiany kierunku ruchu, choć czasem z ciasnego miejsca wygodnie wycofać się przy pomocy S.
Poza tym w grze można jeszcze:
wskakiwać na skrzynki czy przeskakiwać przedmioty (W+spacja);
kucać (C) - istotne dla znajdywania nisko ulokowanych rzeczy czy badania obiektów na małej wysokości.
O pozostałych opcjach informują ikonki pojawiające się po najechaniu myszką na daną rzecz:
ikonka dwu przeciwstawnych strzałek sugeruje możliwość przesunięcia danego obiektu, np. krzesła czy skrzynki (wciśnięty LPM i któryś z klawiszy WSAD);
ikonka stóp pojawia się w przypadku konieczności wspięcia się po drabinie (W);
ikonka ręki umożliwia otwieranie drzwi, kufrów itp., a także zabieranie przedmiotów, które wówczas albo pojawiają się w zbliżeniu, a po kliknięciu lądują w ekwipunku, albo okazuje się, że można je tylko przestawić, przechodząc w inne miejsce i upuszczając je LPM (w razie problemu z odstawieniem trzymanego przedmiotu kliknij klawisz Esc i opcję Kontynuuj);
ikonka lupy oznacza często zbliżenie danego obiektu, przeczytanie dokumentu albo przynajmniej komentarz ze strony bohatera;
ikonka ust to oczywiście możliwość rozpoczęcia dialogu.
Pamiętaj, że od pierwszej lokacji w grze dysponujesz latarnią i latarką, włączaj je zatem wszędzie tam, gdzie Twoim zdaniem jest za ciemno - to znacznie ułatwia przeszukiwanie pomieszczeń. Jeśli nie możesz wykonać jakiejś czynności zaproponowanej w poradniku, np. otworzyć szuflady czy zbadać czegoś na podłodze, spróbuj zrobić to kucnąwszy (C).
Wszystkie znajdźki wyróżnione są w tekście kolorem czerwonym, przedmioty, które trzeba przestawić - pomarańczowym, dokumenty wymagające podkreśleń - niebieskim, pozostałe - zielonym, natomiast rozwiązania zagadek - pogrubieniem.
Niektóre Twoje poczynania w grze są punktowane - np. czas, jaki zajmie Ci rozgrywka, to, czy korzystasz ze wskazówek i innych ułatwień (np. automatycznej analizy dokumentów), a także odkrycia, jakich dokonujesz podczas zabawy. Jeśli chcesz zrealizować plan maksimum, musisz odnaleźć 21dokumentów, 45 normalnych podpowiedzi w badanych tekstach oraz 11 ukrytych, a także 10 tajemnic i 4 sekrety (tzw. Easter