The Next Big Thing - poradnik do gry - Katarzyna "Kayleigh" Michałowska - ebook
PROMOCJA

The Next Big Thing - poradnik do gry ebook

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do The Next BIG Thing przeprowadzi Cię przez meandry zwariowanej fabuły tej sympatycznej produkcji. Podzielony jest na sześć części, odpowiadających rozdziałom w grze, i wiele podrozdziałów, zawierających wskazówki do konkretnych zadań.

The Next Big Thing - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Rozdział 3 – Dan (Opis przejścia)
  • Rozdział 4 – Liz (Opis przejścia)
  • Rozdział 2 – Dan (2) (Opis przejścia)
  • Rozdział 2 – Dan (1) (Opis przejścia)
  • Rozdział 1 – Liz (Opis przejścia)
  • Rozdział 6 – Dan (Opis przejścia)
  • Rozdział 5 – Liz (Opis przejścia)
  • Rozdział 5 – Dan (Opis przejścia)
  • Opis przejścia
  • Rozdział 6 – Dan (Opis przejścia)

Informacja o grze

The Next Big Thing jest przygodówką typu point'n'click wyprodukowaną przez studio Pendulo. Akcja gry osadzona została w świecie przypominającym Hollywood z lat 40. ubiegłego stulecia, w którym jednak rolę gwiazd i celebrytów pełnią różnej maści potwory. Gracze wcielają się w parę dziennikarzy - Liz Allaire i Dana Murraya, którzy próbują wyjaśnić zagadkę włamania do biura filmowego giganta FitzRandolpha. Rozgrywka bazuje na klasycznych dla tego gatunku gier rozwiązaniach: eksploracji pomieszczeń, kolekcjonowaniu przedmiotów, prowadzeniu rozmów z bohaterami niezależnymi i rozwiązywaniu zagadek.

Gra The Next Big Thing, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 30

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


The Next Big Thingporadnik do gry

autor: "Katarzyna "Kayleigh" Michałowska"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1086

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Opis przejścia

Rozdział 1 - Liz

Rozdział 2 - Dan (1)

Rozdział 2 - Dan (2)

Rozdział 3 - Dan

Rozdział 4 - Liz

Rozdział 5 - Dan

Rozdział 5 - Liz

Rozdział 6 - Dan

Rozdział 6 - Liz

Rozdział 6 - Dan

Wprowadzenie

Poradnik do The Next BIG Thing przeprowadzi Cię przez meandry zwariowanej fabuły tej sympatycznej produkcji. Podzielony jest na sześć części, odpowiadających rozdziałom w grze, i wiele podrozdziałów, zawierających wskazówki do konkretnych zadań.

Kursor na wszystkich aktywnych obiektach domyślnie przybiera kształt oka. By zmienić go na rękę (zbieranie znajdziek), dymek (rozmowa) czy trybik (manipulacja przedmiotami), trzeba kliknąć PPM. W ekwipunku z kolei automatycznie przyjmuje postać ręki, warto jednak przekształcać go w oko i badać obiekty w zbliżeniu - otrzymasz wtedy dodatkowe informacje, a czasem również i przedmioty.

Dostępne opcje pojawiają się po najechaniu kursorem w górę ekranu. Znajdziesz tam (od lewej): pomoc (F1), aktywne punkty (F2), inwentarz (Tab), zadania (F3) i menu (F4). Rozpoczynając zabawę, zakładasz profil opatrzony awatarem (postacie z gry), nickiem i hasłem. Trzeba też wybrać jeden z 3 stopni trudności: niski (dostępna pomoc i aktywne punkty), średni (aktywne punkty włączone, pomoc wyłączona) lub wysoki (pomoc i aktywne punkty wyłączone).

W menu po prawej, przy Twoim awatarze, widnieją trzy wskaźniki. Dwie pierwsze linie obrazują korzystanie z podpowiedzi narratora i ujawniania aktywnych punktów. Na początku są pełne, natomiast w miarę używania wspomnianych opcji kurczą się. Ostatnia prezentuje realizację zadań w grze i na początku jest pusta, zapełnia się w miarę postępu rozgrywki. Możesz też sprawdzić swoje statystyki, ujęte w raczej żartobliwej formie.

Dwukrotny klik LPM przyspiesza przechodzenie do lokacji oraz samych bohaterów, materializują się oni wówczas we wskazanym miejscu. Pojedynczy klik przewija dialogi. Zbierane przedmioty wyróżnione są w tekście kolorem czerwonym, a rozwiązania zagadek pogrubieniem.

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)

Opis przejścia

Rozdział 1 - Liz

Dwójka reporterów, Liz Allaire i Dan Murray, zmierza na ceremonię rozdania nagród na tegorocznym festiwalu horrorów. Na miejscu okazuje się jednak, że Dan nie ma zamiaru wspomóc koleżanki w wykonywaniu obowiązków zawodowych. Liz maszeruje do teatru sama, a kiedy wraca do samochodu, zaparkowanego przed willą Williama A. FitzRandolpha, potentata filmowego, właściciela MKO Studios, bohaterowie dostrzegają, że przez okno do jego biura włamuje się Duży Albert - jeden z popularnych aktorów-potworów. Dziewczyna natychmiast uznaje za słuszne zbadać sytuację, natomiast jej partner Dan nie daje się ruszyć i zostaje w samochodzie.

Namówić Dana, żeby porozmawiał z FitzRandolphem cz.1

Jako Liz udaj się zatem do willi (2x w prawo). W środku okaże się, że właściciel, zamiast bawić się z gośćmi, siedzi w holu na kanapie, co oznacza, że Liz nie może przeniknąć do jego gabinetu. Porozmawiaj z FitzRandolphem - ostatecznie Liz wpadnie na pomysł, by poprosić swego upartego kolegę o pomoc, a konkretnie, by zajął swą osobą potentata. Niestety, Dan nadal nie zechce ruszyć się z samochodu.

Przekonać Edgara, że może być nowym Vulkanem Flashem

Wróć do