Wydawca: GryOnline Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2006

The Movies - poradnik do gry ebook

Krzysztof Gonciarz

(0)

Ebooka przeczytasz na:

e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze EPUB
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Czytaj i słuchaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka The Movies - poradnik do gry - Krzysztof Gonciarz

Poradnik do strategii ekonomicznej The Movies wyjaśniający jaki odnieść sukces w niezwykle ciężkiej gałęzi showbiznesu, jaką jest prowadzenie własnego studia filmowego.

The Movies - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Niańczymy gwiazdy
  • Witamy w showbiznesie cz.1
  • Doskonalimy studio
  • Witamy w showbiznesie cz.2
  • Produkujemy film
  • Zakończenie
  • Dostajemy certyfikaty
  • Jeszcze bardziej niańczymy gwiazdy

Informacja o grze

The Movies to strategia ekonomiczna, wyprodukowana przez zespół deweloperski Lionhead Studios. Akcja gry osadzona została w okresie tzw. "złotych lat" Hollywood, a gracz wciela się w rolę debiutującego producenta filmowego, do którego obowiązków należy m.in. zatrudnianie aktorów, poszukiwanie scenariuszy i zapewnienie zaplecza finansowego. Twórcy z dbałością o szczegóły odtworzyli historię kinematografii.

Gra The Movies, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, GCN, XBX, PS2. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Opinie o ebooku The Movies - poradnik do gry - Krzysztof Gonciarz

Fragment ebooka The Movies - poradnik do gry - Krzysztof Gonciarz

The Moviesporadnik do gry

autor: "Krzysztof Gonciarz"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=475

kontakt@gry-online.pl

Spis treści

Wstęp

Witamy w showbiznesie cz.1

Witamy w showbiznesie cz.2

Doskonalimy studio

Niańczymy gwiazdy

Jeszcze bardziej niańczymy gwiazdy

Produkujemy film

Dostajemy certyfikaty

Zakończenie

Wstęp

Showbiznes to ciężka szkoła życia. Niejeden próbował i skończył w rynsztoku. Czemu myślisz, że z Tobą będzie inaczej? Masz twardy charakter? Silną osobowość? Zacięcie menedżerskie? Wszystko to dobrze, ale bez iskierki Bożej i tak nie dasz sobie rady, a pędzący na złamanie karku świat kinematografii zapomni o Tobie równie szybko, jak się dowiedział. Jeśli chcesz, by Twoje studio było solidnym drapaczem chmur, jego budowę musisz zacząć od fundamentów. A oto właśnie i one, podane na talerzu, zebrane, zanalizowane i przetestowane. Zapoznaj się z nimi dobrze, jeśli myślisz o odniesieniu prawdziwego sukcesu. Dzięki nim żadna gwiazda nie wejdzie ci na głowę, nie pogubisz się w procesie produkcyjnym filmu, a i nie zbije cię z tropu nawet wybredna Akademia Filmowa. Idź więc, czytaj i zacznij wreszcie produkować coś strawnego dla widza! Światła, kamera, no, wiadomo jak to idzie - Action!

Uwaga natury technicznej: w poradniku pominęliśmy kwestie oczywiste, omówione w tutorialu oraz instrukcji do gry, skupiając się bardziej na samym "mięsiwie" gry, czyli recepcie na okiełznanie rządzącej nią mechaniki.

Witamy w showbiznesie cz.1

Życie producenta filmowego w ujęciu Petera Molyneux pełne jest kontrastów pomiędzy podejmowaniem ważnych, globalnych decyzji a drobiazgowym wtykaniem nosa w szczegóły. Podczas gdy proces produkcji filmu z biegiem lat rozbudowuje się i komplikuje, cały czas pamiętać musisz o monotonnie powtarzanych czynnościach elementarnych. Bardzo istotną cechą, którą musisz wykazywać w trakcie gry jest dynamiczność. Możliwe jest osiąganie takich wyników, jak wyciągnięcie zysków wysokości miliona $ już w 1930 roku czy zebranie kompletu statuetek przy okazji drugiego rozdania nagród. Wymaga to jednak przejścia na tempo gry bardzo różne od tego, które wykazuje gracz przy pierwszym, luźnym podejściu do gry, momentami przypominające wręcz RTS'a w starym stylu, pogardliwie zwanego zręcznościówką. Pewność i szybkość działania są kluczowe, jeśli chcesz wyprzedzić dość mocną konkurencję już w początkowej fazie gry. A przecież chcesz.

Każdy kiedyś zaczynał.

Na