Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Fable: The Lost Chapters to prawdziwy almanach wiedzy, zawierający informacje o wszelkich sekretach, kluczach czy też legendarnych broniach a także opis wszystkich zadań wątku fabularnego oraz questów pobocznych.
Fable: Zapomniane Opowieści - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Fable: The Lost Chapters to cRPG, na który PeCetowi gracze czekali od dawna i który powstał w oparciu o pierwowzór rodem z Xboxa, Fable. Developingu gry również w tym wypadku podjęli się ludzie z Lionhead Studios, dodając w wersji na komputery osobiste szereg nowych cech.
Gra Fable: The Lost Chapters, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 62
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=429
Birthday Gift
Melee Combat Test
Guild Training
Wasp Menace
Maze's Information
Protect, Attack Orchard Farm
Trader Escort
Maze's New Information
Find the Bandit Seeress
Maze's Request, Find the Archaeologist
White Balverine
The Arena
Finding Theresa Again, Rescue The Archaeologist
The Graveyard Path
Rescue Scarlet Robe
Prison Escape
Gateway to Hook Coast
Return to Hook Coast
Try to stop Jack of Blades
Battle Jack of Blades
The Prophets of the Fire Heart
The Ship of the Drowned
The Oracle of Snowspire, The Oracle's Knowledge
The Souls of Heroes
The Final Battle
Hobbe Killing Contest
Orchard Farm Escort
Hobbe Cave
Trader Rescue
Trader Massacre
Break the Siege
Lost Trader
Execution Tree, Execution Tree Rescue
Darkwood Disturbance
Bounty Hunt
Bandit Spy Extraction
The Ransom Victim
Fishing Lessons
Fishing Competition
The Sick Child
Beardy Baldy
Book Collection
Bandit Toll
Darkwood Bordello
Treasure of the Ghost Pirate, Chicken Kicking Competition
Collect the Hero Dolls
Fight Club
Chapel of Skorm
Temple of Light
The Sword in the Stone
Archery Competition
Ghost Granny Necklace
Murder With a Twist
Assassin Attacks
Hidden Booty Hunt
Mayor's Invitation, Investigating the Mayor
The Tear of Avo
Nie lękaj się! W chwili, gdy czytasz te słowa, wszystkie Twoje problemy związane z grą Fable przestają istnieć. Z niniejszym almanachem wiedzy możesz być pewny długiej i owocnej kariery bohatera. Zadbamy o to, byś nie tylko pomyślnie ukończył główny wątek fabularny, ale dokonał tego z gracją godną największych legend Areny. Sekrety, klucze, legendarne bronie, znajdziesz tu po prostu wszystko, co może przydać się na Twojej wypełnionej niebezpieczeństwami drodze, a może nawet nieco więcej. Siadaj więc przy komputerze bądź konsoli i bierz się do roboty, wszak czas to pieniądz, a pieniądze mają tylko najskuteczniejsi z herosów.
UrokiemFable jest niewątpliwie fakt, że część statystyk naszego protagonisty zmieniana jest poza naszym bezpośrednim udziałem, będąc odbiciem podejmowanych przez nas decyzji. To, jaką drogę obierzesz oraz czy będziesz nobliwym rycerzem o blond włosach i aureolce nad głową, czy też gorejącym, rogatym pół-demonem, zależy wyłącznie od Ciebie.
Podstawowe statystyki, którymi operujemy za pomocą zielonego ołtarzyka w Gildii Bohaterów w dużej mierze powiązane są ze stylem gry, jaki preferujemy. W grze występują cztery rodzaje doświadczenia: ogólne (reprezentowane przez zielone orby zbierane po śmierci przeciwników), Melee (nabijane przez zadawanie celnych uderzeń bronią białą), Skill (zwiększane przez walkę za pomocą łuku/kuszy oraz korzystanie z umiejętności takich jak kradzież) oraz Will (odpowiada korzystaniu z wszelkiego rodzaju magii). Bohatera rozwijać możemy w takich właśnie trzech szkołach, pożytkując uzyskane punkty doświadczenia na nabywanie nowych oraz rozwijanie już posiadanych umiejętności.
Rycerz w lśniącej zbroi czy budzący grozę demon? Wszystko zależy od Ciebie.
Zacznijmy od powiedzenia jasno i wyraźnie, że w Fable jak najbardziej jest możliwe stworzenie bohatera 'do wszystkiego' i maksymalizacja wszystkich statystyk. Aby tego dokonać nie trzeba nawet uciekać się do jakichś szczególnie podłych sztuczek (które z racji dość dziwnego systemu save'owania mnożyć można w nieskończoność).
Najważniejszy w trzaskaniu gigantycznych ilości punktów doświadczenia jest combat multiplier, czyli liczba, przez którą mnożone jest w danej chwili uzyskiwane przez nas XP. Ulega on zwiększeniu, gdy zadajemy przeciwnikom celne ciosy, maleje natomiast z czasem oraz gdy zostaniemy trafieni. Z uwagi na tą ostatnią cechę, niezbędnym niemal zaklęciem staje się Physical Shield, czyli klasyczna, erpegowa tarcza magiczna, która powoduje że zamiast healthu ubywa nam w momencie trafienia many. Mając ją włączoną oraz regularnie uzupełniając zapasy energii magicznej możemy zwiększyć nasz mnożnik bez większych przeszkód. Najlepiej, by było to w miejscu, w którym przeciwnicy respawnują się praktycznie od razu - najwygodniejsi są do tego undeadzi w kilku miejscach w świecie gry, przeważnie na północ od Bowerstone.
Wygląd naszego herosa zależny jest od kilku czynników. Podstawowe z nich to charakter (dobry/zły) oraz wiek - wzrastający wraz ze zwiększaniem statystyk w formie levelowania się w górę (przy maksimum na poziomie 65 lat, wtedy proces starzenia zatrzymuje się). W grze istnieje możliwość dwukrotnego obniżenia go - dokładny opis znajdziecie przy okazji questów poświęconych The Chapel of Skorm oraz Temple of Avo.
Ważną rolę pełnią współczynniki attractiveness i scariness, określające w dużej mierze reakcje ludności na naszą obecność w pobliżu. Ich najważniejszymi determinantami są elementy wyglądu takie jak strój, fryzura oraz tatuaże. Musimy zdecydować się, czy chcemy budzić strach czy pożądanie. Nie opłaca się być nieokreślonym w tym względzie.
Fable to gra dająca graczowi dużą swobodę postępowania nie tylko w kwestii wyboru sposobu przejścia danej misji. Pomiędzy poszczególnymi questami mamy bardzo dużo ciekawych rzeczy do zrobienia i nie warto ograniczać się tylko do wykonywania zlecanych nam zadań. Przyjemnie jest poczuć się mieszkańcem Albionu pod kilkoma innymi względami.
Expressions (gesty) - jest to główny sposób interakcji ze wszystkimi postaciami "niefabularnymi" w grze, tj. tymi, z którymi nie możemy bezpośrednio rozmawiać. Z czasem poznajemy coraz więcej ciekawych gestów i możemy za ich pomocą wzbudzać sympatię, strach itp. Postacie o dobrym nastawieniu otrzymują do dyspozycji nieco inny zestaw niż czarne charaktery.
Małżeństwa - o