Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Druga część poradnika do The Elder Scrolls IV: Oblivion zajmuje się zadaniami zlecanymi przez Gildie. Oprócz głównego wątku fabularnego, są to najdłuższe i najbardziej skomplikowane cykle questów w Oblivionie.
Oblivion - zadania gildii - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
The Elder Scrolls IV: Oblivon to czwarta część popularnego cyklu cRPG, stworzona przez zespół deweloperski studia Bethesda Softworks. Akcja gry osadzona została w prowincji Cyrodiil. Gracze wcielają się w bohatera, który ma za zadanie odnaleźć prawowitego następcę tronu Imperium Tamriel i doprowadzić do tego, by przejął on tron po zamordowanym przez skrytobójcę władcy. Podobnie jak we wcześniejszych odsłonach serii, fabuła obfituje w wątki poboczne, a świat gry zamieszkują setki postaci niezależnych.
Gra The Elder Scrolls IV: Oblivion, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: patch polonizujący.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 63
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=497
Wprowadzenie
A Rat Problem
The Unfortunate Shopkeeper
The Desolate Mine
Unfinished Business
Drunk and Disorderly
Den of Thieves, Newheim's Flagon
Amelion's Debt
The Master's Son
More Unfinished Business
Azani Blackheart
The Fugitives
The Wandering Scholar
Trolls of the Forsaken Mine
The Noble's Daughter
Mystery at Harlen's Watch
The Stone of St. Alessia
Information Gathering
Infiltration
The Hist
Zakończenie
Wprowadzenie
Anvil Recommendation
Bravil Recommendation
Bruma Recommendation
Cheydinhal Recommendation
Chorrol Recommentation
Leyawiin Recomendation
Skingrad Recommendation
Join the Mages Guild, A Mage's Staff
A Mage's Staff
Ulterior Motives
Vahtacen's Secret
Necromancer's Moon
Liberation or Apprehension?
Information at a Price
A Plot Revealed
The Bloodworm Helm
The Necromancer's Amulet
Ambush
Confront the King
Zakończenie
Wprowadzenie
Finding the Thieves Guild
May the Best Thief Win, Intependent Thievery
Untaxing the Poor, The Elven Maiden
Adharji's Heirloom
Misdirection
Lost Histories
Taking Care of Lex
Turning a Blind Eye
Arrow of Extrication
Boots of Springheel Jak
The Ultimate Heist
Zakończenie
Wprowadzenie
A Knife in the Dark
Welcome to the Family
Accidents Happen
No Rest for the Wicked
The Assassined Man
The Renegade Shadowscale
The Lonely Wanderer
Enter the Eliminator
Whodunit
Permanent Retirement
Of Secret And Shadow
Purification
Affairs of a Wizard
Next of Kin
Broken Vows
Final Justice
A Matter of Honor
The Coldest Sleep
A Kiss Before Dying
Following a Lead
Honor Thy Mother
Zakończenie
Wprowadzenie
Droga do sławy
Grand Champion
Zakończenie
Gildie to, oprócz głównego wątku fabularnego, najdłuższe i najbardziej skomplikowane cykle questów w Oblivionie. Co ciekawe, jedna postać zostać może szefem wszystkich tych ugrupowań jednocześnie - ogranicza to może replayability gry, ale z drugiej strony przyczynia się do nabicia licznika czasu zabawy do rzadko spotykanych w dzisiejszych czasach wartości.
Przypomnijmy, że pierwsza część naszego poradnika zajęła się wspomnianym już Main Questem. W najbliższym czasie pojawi się też część trzecia, niejako wyczerpująca temat: znajdzie się w niej opis wszystkich misji "wolnych", a także szczegółowy opis systemu gry, kreacji i rozwoju postaci. Bądźcie w pogotowiu, Cyrodiil ma dla was jeszcze niejedną niespodziankę - podobnie zresztą jak GOL.
Krzysztof "Lordareon" Gonciarz
Misje zlecane są przez Gildię Wojowników pod postacią kontraktów. Aby zgłosić się do wykonania zadania, wystarczy zagadać do któregokolwiek ze zleceniodawców. Są nimi: Azzan (Anvil), Burz gro-Khash (Cheydinhal) oraz Modryn Oreyn (Chorrol). Jeśli twój rozmówca nie ma akurat żadnego zadania dla wojownika o twoim stopniu, zostaniesz skierowany do odpowiedniej osoby z pozostałej dwójki.
Wstąpienie do gildii nie jest problemem, wystarczy nie mieć na sobie żadnych kar pieniężnych. Zapisać się możesz u Azzana, Burza gro-Khasha oraz Vileny Donton (Chorrol). Jedyną podstawą do awansu jest wykonanie określonej ilości misji.
Zleceniodawca: Azzan
Ranga: Associate
Azzan, szef Warriors Guild w Anvil, zleci ci zajęcie się problemem ze szczurami w piwnicy Arveny Thelas. Jak się okazuje, problemem jest.. tajemnicze zwierzę, które zabija ukochane gryzonie właścicielki. Porozmawiaj z Arveną w jej domu i zejdź do piwnicy. Zabij Mountain Liona i wróc do gospodyni. Skieruje cię ona do Pinarusa Inventiusa, łowcy, który może znać sposób na powstrzymanie kolejnych lwów przed wtargnięciem do piwnicy.
Wejdź do jego domu (gdy drzwi będą otwarte, poczekaj do wieczora) i poproś go o pomoc. Z miejsca zdecyduje się iść z tobą na polowanie (szybki gość). Wspólnie wyjdziecie kawałek poza miasto i zmierzycie się z czterema wygłodzonymi lwami górskimi. Po skończonej walce wróć wpierw do Arveny. Okaże się, że problem nie został rozwiązany, a w jej piwnicy znowu czai się zwierz. Zabij go i jeszcze raz porozmawiaj z kobietą. Podejrzewa, że to jej sąsiadka Quill-Weave napuszcza lwy na jej szczury.
Z rozmowy z Quill-Weave nie dowiesz się niczego. Musisz zaczaić się na tyłach jej domu i obserwować jej zachowanie w nocy. Zobaczysz, że zostawia ona mięso pod dziurą prowadzącą do piwnicy. Porozmawiaj z nią. Teraz masz wybór: wydać Quill-Weave przez Arveną, bądź też zachować dyskrecję. W pierwszym przypadku dostaniesz zapłatę oraz +1 punkt do umiejętności Speechcraft od Arveny, w drugim - zapłatę od Arveny oraz +1 do Acrobatics od Quill-Weave.
Zleceniodawca: Azzan
Ranga: Apprentice
Gildia zleci ci rozwiązanie problemu sprzedawcy o imieniu Norbert Lelles. Jego sklep znajdziesz w dokach Anvil. Zapytaj go o włamania. Pozwoli ci on zostać w sklepie na noc. Około 1 w nocy pojawią się bandyci. Pokonaj ich i powiadom o tym Norberta, który czeka w karczmie obok - The Flowing Bowl.
Zleceniodawca: Burz gro-Khash
Ranga: Apprentice
Gildia zleci ci dostarczenie kilku broni do Desolate Mine na północny-zachód od miasta. Na miejscu zastaniesz grupę goblinów. Wejdź do kopalni. Czekający na broń wojownicy stoją nieopodal wejścia. Rozdysponuj między nich asortyment, a ruszą oni do boju by oczyścić te podziemia z goblinów. Możesz do nich dołączyć lub poczekać aż sami się z nimi uporają - warto się jednak upewnić, że nikt nie zginie, gdyż dzięki temu zdobędziemy w gildii większe uznanie. Gdy otrzymasz komunikat o wykonaniu misji, wróć do Cheydinhal.
Zleceniodawca: Modryn Oreyn (Fighters Guild)
Ranga: Journeyman
Gro-Khash