Tego nie kupisz za pieniądze. 8 nawyków, które wzbogacą twoje życie - Robin Sharma - audiobook

Tego nie kupisz za pieniądze. 8 nawyków, które wzbogacą twoje życie audiobook

Sharma Robin

5,0

15 osób interesuje się tą książką

Opis

Prawdziwe bogactwo to znacznie więcej niż gotówka w banku, drogie samochody w garażu i luksusowe wakacje w dalekich krajach. Zbyt wielu materialnie bogatych ludzi jest zaskakująco biednych, jeśli chodzi o rzeczy, które naprawdę mają znaczenie.

 

W najnowszej książce Robina Sharmy „Tego nie kupisz za pieniądze”, w krótkich esejach, poznajemy ścieżkę i życiową filozofię jednego z najważniejszych współczesnych ekspertów w dziedzinie rozwoju osobistego. Te krótkie opowieści z życia Sharmy są formą lekcji, z których możemy wyciągnąć prostą mądrość – prawdziwym bogactwem nie są pieniądze. To umiejętność doskonalenia samego siebie, spoglądanie na świat z serdecznością i wyrozumiałością, budowanie bliskich relacji i otaczanie się przyjaciółmi. Czerpanie energii z doświadczania życia i poznawania ludzi oraz podejmowanie prób zmieniania świata na lepsze. To pomaganie innym, praktykowanie wdzięczności i uważności, kolekcjonowanie przeżyć, a nie przedmiotów.

 

“Napisałem tę książkę między innymi pod wpływem świadomości, że - w skali całego globu - bardzo wielu ludzi cierpi. Źródłem tego cierpienia jest w ich przypadku przekonanie bądź poczucie, że wiecznie im czegoś brakuje. Pieniędzy. Dóbr materialnych. Lajków, obserwujących, popularności w sieci. To wszystko wywołuje poczucie, które w swojej praktyce mentoringowej nazywam Dolegliwym Poczuciem Niezasługiwania. Tak wielu ludziom się wydaje, że aby się liczyć, muszą odnieść sukces, albo że ich życie nic nie znaczy w porównaniu z istnieniem tych, których świat nam przedstawia jako wielkich i wybitnych” - fragment książki.

Audiobooka posłuchasz w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Czas: 10 godz. 3 min

Lektor: Mateusz Bosak

Oceny
5,0 (2 oceny)
2
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność