Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Syberia 3 zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę tak oczekiwaną kontynuację serii. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie Kate Walker, prawniczki z Nowego Jorku, która w poprzedniej odsłonie cyklu porzuciła swoje uporządkowane życie, by przemierzając mroźne północno-wschodnie tereny, pomóc wybitnemu wynalazcy w realizacji jego największego marzenia.
Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo niektóre łamigłówki opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, jakie powinna pozyskać bohaterka, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, trafiające w jej ręce dokumenty kolorem niebieskim, wpadające osiągnięcia pomarańczowym, a istotne informacje pogrubieniem.
Opowieść zaczyna się tam, gdzie skończyła się poprzednio - nieprzytomną i przemarzniętą Kate znajduje plemię Jukoli, wędrujące ze swoimi strusiami śnieżnymi. Przywrócona do życia kobieta staje się wielką orędowniczką tych nomadów i ze wszystkich sił stara się, by udało im się dotrzeć do celu wyprawy - co okazuje się wcale nie takie proste.
W poradniku do gry Syberia 3 znajdziesz:
Poradnik do gry Syberia 3 zawiera dokładny opis przejścia tego tytułu. Znajdziesz tutaj opis lokacji, rozwiązania zagadek oraz porady związane z rozgrywką. Dodatkowo opisano wszystkie osiągnięcia i wymagania sprzętowe.
Syberia 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 75
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ISBN: 978-83-8112-401-0
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1795
Porady ogólne i wymagania sprzętowe
Opuść pokój | Rozdział pierwszy
Znajdź lekarza | Rozdział pierwszy
Dopasuj klucz do zamka | Rozdział pierwszy
Prześlij Jukolom klucz z pomocą posłańca | Rozdział pierwszy
Opuść oddział chorych i odszukaj doktora Zamiatina | Rozdział pierwszy
Odnajdź doktor Olgę | Rozdział pierwszy
Skorzystaj z łodzi, by dołączyć do Jukoli | Rozdział pierwszy
Pomóż Jukolom | Rozdział drugi
Zdobądź przepustkę do miasta | Rozdział drugi
Uwolnij się! | Rozdział drugi
Znajdź Simona Steinera, rzemieślnika | Rozdział trzeci
Podaj leki Steinerowi | Rozdział trzeci
Odszukaj kapitana Obo i przekonaj go, by przeprawił Jukoli | Rozdział trzeci
Załaduj węgiel na pokład Kryształu | Rozdział trzeci
Napełnij zbiorniki wodne na Krysztale | Rozdział trzeci
Zdobądź odpowiedni klucz zapłonowy | Rozdział trzeci
Przekonaj burmistrza do otwarcia wrót | Rozdział trzeci
Skompletuj i przygotuj sprzęt do nurkowania | Rozdział trzeci
Otwórz dwa zamki | Rozdział trzeci
Wróć do szpitala | Rozdział trzeci
Odnajdź i uwolnij Kurka | Rozdział trzeci
Uruchom lodołamacz | Rozdział czwarty
Pozbądź się potwora | Rozdział czwarty
Zdobądź miernik napromieniowania | Rozdział piąty
Przywróć zasilanie w parku rozrywki | Rozdział piąty
Napraw automat | Rozdział piąty
Zdobądź klucz aktywacyjny | Rozdział piąty
Znajdź ubranie dla Oskara | Rozdział piąty
Pomóż Oskarowi odholować Kryształ
Odholuj Kryształ i wypuścić strusie z ładowni
Pozbądź się nietoperzy
Otwórz wywietrzniki
Przepędź mechaniczne psy
Dostarcz jod do śluzy i przegoń nietoperze
Odnajdź wskazówki pozostawione przez poprzednią karawanę
Zdobądź trzy jukolskie soczewki
Otwórz wrota świątyni
Odszukaj strażnika po drugiej stronie rzeki
Zdobądź alkohol dla strażnika
Daj duchom znak (dymny)
Poradnik do gry Syberia 3 zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę tak oczekiwaną kontynuację serii. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie Kate Walker, prawniczki z Nowego Jorku, która w poprzedniej odsłonie cyklu porzuciła swoje uporządkowane życie, by przemierzając mroźne północno-wschodnie tereny, pomóc wybitnemu wynalazcy w realizacji jego największego marzenia.
Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo niektóre łamigłówki opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, jakie powinna pozyskać bohaterka, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, trafiające w jej ręce dokumenty kolorem niebieskim, wpadające osiągnięcia pomarańczowym, a istotne informacje pogrubieniem.
Opowieść zaczyna się tam, gdzie skończyła się poprzednio - nieprzytomną i przemarzniętą Kate znajduje plemię Jukoli, wędrujące ze swoimi strusiami śnieżnymi. Przywrócona do życia kobieta staje się wielką orędowniczką tych nomadów i ze wszystkich sił stara się, by udało im się dotrzeć do celu wyprawy - co okazuje się wcale nie takie proste.
W poradniku do gry Syberia 3 znajdziesz:
dokładny
opis
wszystkich czynności - niezbędnych, by kontynuować zabawę i dotrzeć do finału;
objaśnienie
wszystkich
zagadek logicznych wraz z odpowiednimi obrazkami;
wyszczególnienie
wszystkich
okoliczności zdobywania osiągnięć (dodatkowo ich komplet umieszczono w osobnym rozdziale).
Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)
Eksploracja
Przez świat gry prowadzisz Kate za pomocą klawiszy W, S, A, D lub klawiszy ze strzałkami, wciśnięcie klawisza Shift przyspiesza bohaterkę. Kiedy zbliży się ona do jakiegoś interaktywnego obiektu (lub osoby), pojawia się na nim biała kropka, a po najechaniu na nią myszką wyświetlają się dostępne opcje w postaci charakterystycznych ikonek (np. lupki, dłoni czy zębatki) umieszczonych na obręczy. Jeśli jest ich więcej niż jedna, przełączysz się pomiędzy nimi klawiszem ze strzałką w górę lub w dół. Umożliwiają one przejście do następnej lokacji, przybliżenie widoku, zabranie jakiejś rzeczy, użycie przedmiotu z ekwipunku, rozmowę, wysłuchanie komentarza Kate lub kontekstową akcję, jak wysunięcie szuflady, przesunięcie dźwigni czy przekręcenie klucza. Wymaga to wykonania odpowiedniego ruchu myszką - jeśli zwykłe kliknięcie nie przynosi skutku, najpewniej oznacza to, że w danym punkcie trzeba zamarkować myszką jakąś czynność, np. zrobić kolisty ruch oznaczający kręcenie gałką.
W grze nie ma ujawniania hotspotów - podobnie jak w dwóch pierwszych częściach cyklu.
Ekwipunek
Podczas zabawy korzystasz z dwóch ekwipunków: z przedmiotami oraz z dokumentami. Pierwszy przywołasz klawiszem I, drugi klawiszem J (jeśli w danym miejscu można użyć rzeczy z ekwipunku, ten - po kliknięciu myszką odpowiedniej ikonki - pojawi się automatycznie). Oba mają postać wysuwającej się z lewej strony ekranu połowy obręczy, na której posiadane przedmioty lub dokumenty widnieją w slotach w kształcie kółek. Przesuwasz je klawiszem ze strzałką w górę lub w dół - ten, którego chcesz użyć, powinien znaleźć się w centralnym położeniu (największe kółko), pojawia się wówczas jego nazwa.
Rzeczy w ekwipunku można oglądać w zbliżeniu (klawisz z cyfrą 3) - przesuwając myszkę do lewej lub prawej albo górnej lub dolnej krawędzi ekranu, spowodujesz obracanie przedmiotu na wszystkie strony. Masz wtedy szansę ujawnić jego aktywne punkty i często pozyskać w ten sposób dodatkowe, przydatne informacje. Z wszelkich zbliżeń wyjdziesz klawiszem z cyfrą 4, który również zamyka ekwipunek. Znajdziek w inwentarzu nie da się łączyć ze sobą.
Dialogi
Podczas większości rozmów trzeba dokonać wyboru pomiędzy wykluczającymi się opcjami. Nie ma to wielkiego wpływu na przebieg akcji gry, choć czasem wymusza dodatkowe czynności, które w przypadku innego poprowadzenia dialogu nie byłyby konieczne. W trakcie niektórych konwersacji w prawym górnym rogu ekranu pojawiają się informacje na temat tego, jak Kate udało się usposobić do siebie rozmówcę - jest to istotne, gdy potrzebujesz od niego jakiejś przysługi (i nie bez znaczenia w przypadku paru osiągnięć). Ciekawostkę stanowi możliwość poznania myśli Kate podczas dialogów (klawisz Shift).
Tryby gry
W Syberię 3 można grać w trybie podróży lub przygody. Ten drugi dostarcza podobnych wrażeń jak dwie pierwsze części cyklu - nie ma w nim żadnych wskazówek, w związku z czym zabawa jest trudniejsza. W tym pierwszym dostępny jest samouczek, a w prawym górnym rogu ekranu pojawiają się kolejne zadania do wykonania - bieżące wyświetli się po wciśnięciu klawisza O.
Osiągnięcia
W grze do zdobycia czeka 40 osiągnięć powiązanych z platformą Steam: 15 wynikających z fabuły i 25 wymagających dodatkowych czynności (w tym 3 ukryte). Nie wykluczają się one nawzajem, są zatem możliwe do uzyskania podczas jednokrotnego przejścia Syberii 3, choć wiąże się to z dokładnym badaniem świata gry i wchodzeniem we wszelkie możliwe interakcje. Warto również tak prowadzić dialogi z postaciami, by nastawić je do siebie przychylnie. W treści poradnika są wskazane momenty wpadania kolejnych osiągnięć, a zestawienie ich wszystkich wraz z opisem, jak je zdobyć, znajdziesz w osobnym rozdziale.
Minimalne:
system operacyjny: Windows 7+ 64bit
procesor: Intel Core i3
pamięć: 4 GB RAM
karta graficzna: AMD R7 260X / Nvidia GTX 550 Ti 2GB
DirectX: wersja 11
miejsce na dysku: 45 GB dostępnej przestrzeni
karta dźwiękowa: dowolna
Zalecane:
system operacyjny: Windows 7+ 64bit
procesor: Intel Core i5
pamięć: 8 GB RAM
karta graficzna: Nvidia GTX 960 2 GB
DirectX: wersja 11
miejsce na dysku: 45 GB dostępnej przestrzeni
karta dźwiękowa: dowolna
dodatkowe uwagi: do gry rekomendowany jest kontroler