Syberia 3 - poradnik do gry - Katarzyna "Kayleigh" Michałowska - ebook

Syberia 3 - poradnik do gry ebook

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska

5,0

Opis

Poradnik do gry Syberia 3 zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę tak oczekiwaną kontynuację serii. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie Kate Walker, prawniczki z Nowego Jorku, która w poprzedniej odsłonie cyklu porzuciła swoje uporządkowane życie, by przemierzając mroźne północno-wschodnie tereny, pomóc wybitnemu wynalazcy w realizacji jego największego marzenia.

Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo niektóre łamigłówki opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, jakie powinna pozyskać bohaterka, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, trafiające w jej ręce dokumenty kolorem niebieskim, wpadające osiągnięcia pomarańczowym, a istotne informacje pogrubieniem.

Opowieść zaczyna się tam, gdzie skończyła się poprzednio - nieprzytomną i przemarzniętą Kate znajduje plemię Jukoli, wędrujące ze swoimi strusiami śnieżnymi. Przywrócona do życia kobieta staje się wielką orędowniczką tych nomadów i ze wszystkich sił stara się, by udało im się dotrzeć do celu wyprawy - co okazuje się wcale nie takie proste.

W poradniku do gry Syberia 3 znajdziesz:

  • dokładny opis wszystkich czynności - niezbędnych, by kontynuować zabawę i dotrzeć do finału;
  • objaśnienie wszystkich zagadek logicznych wraz z odpowiednimi obrazkami;
  • wyszczególnienie wszystkich okoliczności zdobywania osiągnięć (dodatkowo ich komplet umieszczono w osobnym rozdziale).

Poradnik do gry Syberia 3 zawiera dokładny opis przejścia tego tytułu. Znajdziesz tutaj opis lokacji, rozwiązania zagadek oraz porady związane z rozgrywką. Dodatkowo opisano wszystkie osiągnięcia i wymagania sprzętowe.

Syberia 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Opuść pokój | Rozdział pierwszy (Rozdział pierwszy)
  • Znajdź lekarza | Rozdział pierwszy (Rozdział pierwszy)
  • Zdobądź przepustkę do miasta | Rozdział drugi (Rozdział pierwszy)
  • Pomóż Jukolom | Rozdział drugi (Rozdział pierwszy)
  • Prześlij Jukolom klucz z pomocą posłańca | Rozdział pierwszy (Rozdział pierwszy)
  • Podaj leki Steinerowi | Rozdział trzeci (Rozdział pierwszy)
  • Zdobądź odpowiedni klucz zapłonowy | Rozdział trzeci (Rozdział trzeci)
  • Odnajdź doktor Olgę | Rozdział pierwszy (Rozdział pierwszy)
  • Załaduj węgiel na pokład Kryształu | Rozdział trzeci (Rozdział trzeci)
  • Opuść oddział chorych i odszukaj doktora Zamiatina | Rozdział pierwszy (Rozdział pierwszy)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 75

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
5,0 (1 ocena)
1
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność



Podobne


Syberia 3poradnik do gry

autor: Katarzyna "Kayleigh" Michałowska

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8112-401-0

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1795

[email protected]

Spis treści

Syberia 3 - poradnik do gry

Poradnik do gry

Porady ogólne i wymagania sprzętowe

Rozdział pierwszy

Opuść pokój | Rozdział pierwszy

Znajdź lekarza | Rozdział pierwszy

Dopasuj klucz do zamka | Rozdział pierwszy

Prześlij Jukolom klucz z pomocą posłańca | Rozdział pierwszy

Opuść oddział chorych i odszukaj doktora Zamiatina | Rozdział pierwszy

Odnajdź doktor Olgę | Rozdział pierwszy

Skorzystaj z łodzi, by dołączyć do Jukoli | Rozdział pierwszy

Rozdział drugi

Pomóż Jukolom | Rozdział drugi

Zdobądź przepustkę do miasta | Rozdział drugi

Uwolnij się! | Rozdział drugi

Rozdział trzeci

Znajdź Simona Steinera, rzemieślnika | Rozdział trzeci

Podaj leki Steinerowi | Rozdział trzeci

Odszukaj kapitana Obo i przekonaj go, by przeprawił Jukoli | Rozdział trzeci

Załaduj węgiel na pokład Kryształu | Rozdział trzeci

Napełnij zbiorniki wodne na Krysztale | Rozdział trzeci

Zdobądź odpowiedni klucz zapłonowy | Rozdział trzeci

Przekonaj burmistrza do otwarcia wrót | Rozdział trzeci

Skompletuj i przygotuj sprzęt do nurkowania | Rozdział trzeci

Otwórz dwa zamki | Rozdział trzeci

Wróć do szpitala | Rozdział trzeci

Odnajdź i uwolnij Kurka | Rozdział trzeci

Rozdział czwarty

Uruchom lodołamacz | Rozdział czwarty

Pozbądź się potwora | Rozdział czwarty

Rozdział piąty

Zdobądź miernik napromieniowania | Rozdział piąty

Przywróć zasilanie w parku rozrywki | Rozdział piąty

Napraw automat | Rozdział piąty

Zdobądź klucz aktywacyjny | Rozdział piąty

Znajdź ubranie dla Oskara | Rozdział piąty

Pomóż Oskarowi odholować Kryształ

Odholuj Kryształ i wypuścić strusie z ładowni

Rozdział szósty

Pozbądź się nietoperzy

Otwórz wywietrzniki

Przepędź mechaniczne psy

Dostarcz jod do śluzy i przegoń nietoperze

Rozdział siódmy

Odnajdź wskazówki pozostawione przez poprzednią karawanę

Zdobądź trzy jukolskie soczewki

Otwórz wrota świątyni

Rozdział ósmy

Odszukaj strażnika po drugiej stronie rzeki

Zdobądź alkohol dla strażnika

Daj duchom znak (dymny)

Syberia 3 - poradnik do gry

Poradnik do gry Syberia 3 zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę tak oczekiwaną kontynuację serii. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie Kate Walker, prawniczki z Nowego Jorku, która w poprzedniej odsłonie cyklu porzuciła swoje uporządkowane życie, by przemierzając mroźne północno-wschodnie tereny, pomóc wybitnemu wynalazcy w realizacji jego największego marzenia.

Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo niektóre łamigłówki opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, jakie powinna pozyskać bohaterka, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, trafiające w jej ręce dokumenty kolorem niebieskim, wpadające osiągnięcia pomarańczowym, a istotne informacje pogrubieniem.

Opowieść zaczyna się tam, gdzie skończyła się poprzednio - nieprzytomną i przemarzniętą Kate znajduje plemię Jukoli, wędrujące ze swoimi strusiami śnieżnymi. Przywrócona do życia kobieta staje się wielką orędowniczką tych nomadów i ze wszystkich sił stara się, by udało im się dotrzeć do celu wyprawy - co okazuje się wcale nie takie proste.

W poradniku do gry Syberia 3 znajdziesz:

dokładny

opis

wszystkich czynności - niezbędnych, by kontynuować zabawę i dotrzeć do finału;

objaśnienie

wszystkich

zagadek logicznych wraz z odpowiednimi obrazkami;

wyszczególnienie

wszystkich

okoliczności zdobywania osiągnięć (dodatkowo ich komplet umieszczono w osobnym rozdziale).

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)

Poradnik do gry

Porady ogólne i wymagania sprzętowe

Eksploracja

Przez świat gry prowadzisz Kate za pomocą klawiszy W, S, A, D lub klawiszy ze strzałkami, wciśnięcie klawisza Shift przyspiesza bohaterkę. Kiedy zbliży się ona do jakiegoś interaktywnego obiektu (lub osoby), pojawia się na nim biała kropka, a po najechaniu na nią myszką wyświetlają się dostępne opcje w postaci charakterystycznych ikonek (np. lupki, dłoni czy zębatki) umieszczonych na obręczy. Jeśli jest ich więcej niż jedna, przełączysz się pomiędzy nimi klawiszem ze strzałką w górę lub w dół. Umożliwiają one przejście do następnej lokacji, przybliżenie widoku, zabranie jakiejś rzeczy, użycie przedmiotu z ekwipunku, rozmowę, wysłuchanie komentarza Kate lub kontekstową akcję, jak wysunięcie szuflady, przesunięcie dźwigni czy przekręcenie klucza. Wymaga to wykonania odpowiedniego ruchu myszką - jeśli zwykłe kliknięcie nie przynosi skutku, najpewniej oznacza to, że w danym punkcie trzeba zamarkować myszką jakąś czynność, np. zrobić kolisty ruch oznaczający kręcenie gałką.

W grze nie ma ujawniania hotspotów - podobnie jak w dwóch pierwszych częściach cyklu.

Ekwipunek

Podczas zabawy korzystasz z dwóch ekwipunków: z przedmiotami oraz z dokumentami. Pierwszy przywołasz klawiszem I, drugi klawiszem J (jeśli w danym miejscu można użyć rzeczy z ekwipunku, ten - po kliknięciu myszką odpowiedniej ikonki - pojawi się automatycznie). Oba mają postać wysuwającej się z lewej strony ekranu połowy obręczy, na której posiadane przedmioty lub dokumenty widnieją w slotach w kształcie kółek. Przesuwasz je klawiszem ze strzałką w górę lub w dół - ten, którego chcesz użyć, powinien znaleźć się w centralnym położeniu (największe kółko), pojawia się wówczas jego nazwa.

Rzeczy w ekwipunku można oglądać w zbliżeniu (klawisz z cyfrą 3) - przesuwając myszkę do lewej lub prawej albo górnej lub dolnej krawędzi ekranu, spowodujesz obracanie przedmiotu na wszystkie strony. Masz wtedy szansę ujawnić jego aktywne punkty i często pozyskać w ten sposób dodatkowe, przydatne informacje. Z wszelkich zbliżeń wyjdziesz klawiszem z cyfrą 4, który również zamyka ekwipunek. Znajdziek w inwentarzu nie da się łączyć ze sobą.

Dialogi

Podczas większości rozmów trzeba dokonać wyboru pomiędzy wykluczającymi się opcjami. Nie ma to wielkiego wpływu na przebieg akcji gry, choć czasem wymusza dodatkowe czynności, które w przypadku innego poprowadzenia dialogu nie byłyby konieczne. W trakcie niektórych konwersacji w prawym górnym rogu ekranu pojawiają się informacje na temat tego, jak Kate udało się usposobić do siebie rozmówcę - jest to istotne, gdy potrzebujesz od niego jakiejś przysługi (i nie bez znaczenia w przypadku paru osiągnięć). Ciekawostkę stanowi możliwość poznania myśli Kate podczas dialogów (klawisz Shift).

Tryby gry

W Syberię 3 można grać w trybie podróży lub przygody. Ten drugi dostarcza podobnych wrażeń jak dwie pierwsze części cyklu - nie ma w nim żadnych wskazówek, w związku z czym zabawa jest trudniejsza. W tym pierwszym dostępny jest samouczek, a w prawym górnym rogu ekranu pojawiają się kolejne zadania do wykonania - bieżące wyświetli się po wciśnięciu klawisza O.

Osiągnięcia

W grze do zdobycia czeka 40 osiągnięć powiązanych z platformą Steam: 15 wynikających z fabuły i 25 wymagających dodatkowych czynności (w tym 3 ukryte). Nie wykluczają się one nawzajem, są zatem możliwe do uzyskania podczas jednokrotnego przejścia Syberii 3, choć wiąże się to z dokładnym badaniem świata gry i wchodzeniem we wszelkie możliwe interakcje. Warto również tak prowadzić dialogi z postaciami, by nastawić je do siebie przychylnie. W treści poradnika są wskazane momenty wpadania kolejnych osiągnięć, a zestawienie ich wszystkich wraz z opisem, jak je zdobyć, znajdziesz w osobnym rozdziale.

Wymagania sprzętowe

Minimalne:

system operacyjny: Windows 7+ 64bit

procesor: Intel Core i3

pamięć: 4 GB RAM

karta graficzna: AMD R7 260X / Nvidia GTX 550 Ti 2GB

DirectX: wersja 11

miejsce na dysku: 45 GB dostępnej przestrzeni

karta dźwiękowa: dowolna

Zalecane:

system operacyjny: Windows 7+ 64bit

procesor: Intel Core i5

pamięć: 8 GB RAM

karta graficzna: Nvidia GTX 960 2 GB

DirectX: wersja 11

miejsce na dysku: 45 GB dostępnej przestrzeni

karta dźwiękowa: dowolna

dodatkowe uwagi: do gry rekomendowany jest kontroler