Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry - Katarzyna "Kayleigh" Michałowska - ebook

Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry ebook

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska

0,0

Opis

Były psychiatra wojskowy zostaje wezwany do Nowego Jorku w sprawie piątki młodych ludzi, którzy znaleźli się na ulicach miasta uzbrojeni, w stanie ewidentnego szoku i amnezji. Z poradnika dowiecie się jak ukończyć grę „Overclocked: A Story of Violence”.

Overclocked: Historia o przemocy - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Poniedziałek, przedpołudnie (cz.2) (Rozdział 2 - Rany)
  • Poniedziałek, przedpołudnie (cz.3) (Rozdział 2 - Rany)
  • Poniedziałek, przedpołudnie (cz.1) (Rozdział 2 - Rany)
  • Niedziela, przedpołudnie (cz.1) (Rozdział 1 – Rozbite szkło)
  • Niedziela, wieczór (Rozdział 1 – Rozbite szkło)
  • Niedziela, popołudnie (Rozdział 1 – Rozbite szkło)
  • Niedziela, przedpołudnie (cz.2) (Rozdział 1 – Rozbite szkło)
  • Poniedziałek, popołudnie (Rozdział 2 - Rany)
  • Piątek, wczesny ranek (cz.1) (Rozdział 5 - Zagubiony)
  • Piątek, wczesny ranek (cz.2) (Rozdział 5 - Zagubiony)

Informacja o grze

Overclocked to kolejna przygodówka ze studia House Of Tales. Zawsze w przypadku niemieckiego producenta mogliśmy liczyć na ciekawą i wciągającą fabułę (choćby w The Moment of Silence), nierzadko poruszającą drażliwe tematy. Nie inaczej jest tym razem.

Gra Overclocked: A Story of Violence, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 64

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Overclocked:Historia o przemocyporadnik do gry

autor: "Katarzyna "Kayleigh" Michałowska"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=723

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1 - Rozbite szkło

Niedziela, przedpołudnie (cz.1)

Niedziela, przedpołudnie (cz.2)

Niedziela, popołudnie

Niedziela, wieczór

Rozdział 2 - Rany

Poniedziałek, przedpołudnie (cz.1)

Poniedziałek, przedpołudnie (cz.2)

Poniedziałek, przedpołudnie (cz.3)

Poniedziałek, popołudnie

Poniedziałek, wieczór (cz.1)

Poniedziałek, wieczór (cz.2)

Poniedziałek, wieczór (cz.3)

Poniedziałek, wieczór (cz.4)

Rozdział 3 - Przeciwnik

Wtorek, przedpołudnie

Wtorek, popołudnie (cz.1)

Wtorek, popołudnie (cz.2)

Wtorek, popołudnie (cz.3)

Wtorek, popołudnie (cz.4)

Wtorek, wieczór

Rozdział 4 - Pogrążony

Środa, przedpołudnie

Środa, popołudnie

Środa, wieczór

Rozdział 5 - Zagubiony

Czwartek, przedpołudnie

Czwartek, popołudnie

Czwartek, wieczór

Piątek, wczesny ranek (cz.1)

Piątek, wczesny ranek (cz.2)

Wstęp

Były psychiatra wojskowy, David McNamara zostaje wezwany z Waszyngtonu do Nowego Jorku w sprawie piątki młodych ludzi, którzy z nieznanego powodu znaleźli się na ulicach miasta na wpół nadzy, uzbrojeni i w stanie ewidentnego szoku. Żadne z nich niczego nie pamięta, nawet tego kim jest i jak się nazywa. To właśnie ma odkryć nasz bohater, któremu, nawiasem mówiąc, ów nieoczekiwany wyjazd jest mocno nie na rękę - jego sprawy osobiste nie układają się pomyślnie, a dokładnie - jego małżeństwo przeżywa bardzo poważny kryzys.

Gra wyposażona jest w szereg ciekawie zaprojektowanych ikonek kontekstowych. Najechawszy na jakikolwiek aktywny obiekt (również na przedmiot w ekwipunku), widzisz ikonkę ręki i dopiero kliknięcie jej ujawnia wszystkie dostępne możliwości. Oprócz tradycyjnego "obejrzyj" i "weź" przedstawionych w postaci mrugającego oka i zaciskającej się dłoni, dostępnych jest wiele innych akcji, które są bardzo konkretnie zobrazowane, nazwane i zanimowane. Tak więc od razu wiadomo, czy w danym miejscu David ma się wspiąć, przeczołgać, otworzyć drzwi czy np. odsłuchać automatyczną sekretarkę. Po zabraniu jakiegoś przedmiotu jego wizerunek na moment wyświetla się w prawym górnym rogu ekranu. Pojawia się tam też rysunek koperty (w momencie nadejścia smsa) lub taśmy magnetofonowej (gdy dana sytuacja jest nagrywana). Z kolei każdy przedmiot wyjęty z inwentarza i używany w danej chwili będzie widoczny w lewym górnym rogu ekranu. By stamtąd znikł, czyli przestał być aktywny, wystarczy kliknąć PPM. Przez grę poprowadzą Cię białe strzałki zmieniające ujęcia kamery i przemieszczające bohatera w obrębie danej lokacji oraz kursory kierunkowe wysyłające go do do następnej miejscówki i dokładnie informujące dokąd. Wielokrotnie wystąpi także możliwość uzyskania zbliżenia (lupa), z którego wyjdziesz, klikając ikonkę lupy ze strzałką (na obrzeżach minilokacji).

Bohater wyposażony jest w PDA, którego używa do telefonowania, obierania smsów i odtwarzania nagranych sesji terapeutycznych. Posługiwanie się palmtopem jest raczej nieskomplikowane, poza tym każdą z dostępnych funkcji objaśniam w poradniku dokładnie w tym momencie, w którym David powinien z niej skorzystać.

Jaką szokującą prawdę uda się odkryć naszemu psychiatrze podczas sesji z piątką pacjentów? Czy zdoła uratować swoje małżeństwo? Z kim przyjdzie mu się zmierzyć? Kto jest przyjacielem, a kto wrogiem? Tego musisz dowiedzieć się sam...

Rozdział 1 - Rozbite szkło

Niedziela, przedpołudnie (cz.1)

Rozdział 1 - Rozbite szkło

Hotel Skyline, Nowy Jork

Niedziela, 11.11.2007, przedpołudnie

Dave McNamara w paskudny deszczowy poranek budzi się w pokoju hotelowym. Wstaje z łóżka, przegląda leżącą tuż za nim otwartą walizkę i stwierdza, że zapomniał zabrać płaszcz. Sprawdza też zawartość portfela (w ekwipunku - ikonka oka, a następnie ręki). Brak w nim jakiejkolwiek gotówki, ale przynajmniej jest karta kredytowa. (Przyjrzenie się jej, skutkuje automatycznym pojawieniem się numeru telefonu do banku w palmtopie Dave'a).

Mężczyzna podchodzi do stojącego pod ścianą stolika i odsłuchuje nagranie z automatycznej sekretarki usytuowanego z prawej telefonu. Ma dwie wiadomości. Pierwszą od detektywa Morettiego, który umawia się z nim na Staten Island. Drugą (trzeba ponownie kliknąć telefon) od nie wiadomo kogo - rozmówca nie zdecydował się odezwać. Dave zabiera leżące na stoliku srebrne wahadełko oraz swój nowy PDA (po lewej).

Ten ostatni ogląda uważnie (w ekwipunku) i wysłuchuje krótkiej informacji na temat dostępnych w nim funkcji. Jak na razie ma w swojej bazie danych tylko trzy kontakty: do banku, żony i adwokata. Dave wykonuje dwa krótkie telefony (zaznacz nazwisko rozmówcy, po czym kliknij podświetloną żółto słuchawkę - pierwszą u dołu, z lewej). Najpierw do Kim, która nie bardzo chce z nim rozmawiać. Potem do Terry'ego, z którym umawia się na pogawędkę wieczorem.

W trakcie telefonowania Dave przechodzi do drugiej części pokoju, skąd kieruje się do drzwi (kliknij strzałkę wskazującą dół ekranu, by zmienić widok na prezentujący wyjście). Zanim jednak opuści pokój, zabiera ze stojącej po prawej komody garść drobnych.

W holu hotelowym podchodzi do kontuaru i odbywa krótką rozmowę z recepcjonistą. Po wstępnych uprzejmościach na temat pobytu i minionej nocy McNamara zahacza Flynna jeszcze o kilka spraw (kliknij znak zapytania, by pozyskać dalsze informacje). Wypytuje go zatem o pieniądze i bankomat, knajpki, burzę, a przede wszystkim o szpital na Staten Island, do którego potrzebuje się dostać. W tym momencie pojawia się kolejna kwestia - planu miasta, który po chwili ląduje w kieszeni Dave'a. Mężczyzna odchodzi od lady (wyjdź ze zbliżenia, kliknąwszy ikonkę lupy ze strzałką) i kieruje się ku wyjściu z hotelu (w prawo).

Znalazłszy się na ulicy, zostaje znienacka napadnięty przez niesioną podmuchem wiatru gazetę. Pozbywszy się jej (kliknij u góry szpalty), wędruje w lewo, w stronę przystani promu. Tu wchodzi na szeroki pomost i kolejno zagaduje dwu stojących na jego końcu mężczyzn: na temat paskudnej burzowej pogody i promu. Wreszcie, widząc nadpływający prom, wraca na ulicę i kieruje się ku wejściu do poczekalni promowej. I po chwili dociera na Staten Island.

Niedziela, przedpołudnie (cz.2)

Trafiwszy