7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Przed Wami Narnia, legendarna kraina stworzona przez C.S. Lewisa, zamieszkana przez przeróżne stworzenia, nie zawsze nam, ludziom, przyjazne. W poradniku znajdziecie wszelkie informacje, jak pomóc dzieciom pokonać złą wiedźmę i wyzwolić Narnię z jej mocy.
Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Pozycja łącząca w sobie elementy przygodówek oraz gier akcji. Stworzono ją w oparciu o film o tym samym tytule zrealizowany wspólnymi siłami przez firmy Walt Disney Pictures i Walden Media.
Gra The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GCN, GBA, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 22
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=460
Nalot
Pierwsze spotkanie z Narnią
Garderoba
Latarniane Pustkowie
Do Zachodniej Puszczy
Bobrowa tama, Przez tunel
Zamarznięte jezioro
Wielka rzeka
Na ratunek Edmundowi
Za Aslanem
Zamek czarownicy
Wielka bitwa, Biała czarownica
Witam wszystkich większych i mniejszych miłośników świata baśni i fantazji. Przed Wami Narnia, legendarna kraina stworzona przez C.S. Lewisa, zamieszkana przez przeróżne stworzenia, nie zawsze nam, ludziom, przyjazne. W poradniku zawarłem wszelkie informacje, jak pomóc dzieciom pokonać złą wiedźmę i wyzwolić Narnię z jej mocy (aczkolwiek widząc jej wdzięki niejeden zamiast z nią wojować, wolałby pójść na jakiś kompromis, który zadowalałby obie strony...). Tak czy siak zapraszam do starej szafy... Przygoda czeka.
Maciej "Shinobix" Kurowiak
Piotr
Najsilniejszy z rodzeństwa. Potrafi nieźle walczyć, a z czasem staje się coraz lepszym wojownikiem. Na początku walczy kijem, a po pewnym czasie dzierży miecz.
Zuzanna
Zuzanna to mózg drużyny. Znakomicie rzuca i strzela. Z początku używa piłek czy kulek śniegowych, by z czasem władać już śmiercionośnym łukiem.
Edmund
Edmund to spryciarz. Potrafi wdrapać się na drzewo, ale też w miarę dobrze daje sobie radę w walce. Jego podstawową bronią jest z początku kij, a później miecz.
Łucja
Łucja z początku przydaje się głównie do przechodzenia przez wąskie przesmyki i korytarze. Z czasem nabywa umiejętności leczniczych.
Każda z postaci dysponuje pewnym zasobem umiejętności, które możemy kupować za zdobyte monety. Dzielą się one na permanentne (czyli takie, które są cały czas w użyciu) oraz specjalne (o użyciu których decydujemy podczas gry). Nie podaję kombinacji, gdyż znajdują się w Inventory.
Piotr - Zuzanna Atak z góry - Piotr broni Zuzanny przed atakami. By użyć tego ataku, Piotr i Zuzanna muszą wpierw zjednoczyć siły.
Odważne serce - działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health).
Śmierć ghula - skuteczne zastosowanie tej kombinacji zabija ghule jednym uderzeniem.
Serce feniksa - działa na wszystkie dzieci. Permanentnie zwiększa ilość żywotności (Health).
Podarowany miecz - potężny miecz dostępny dopiero od pewnego momentu w grze.
Lwi ryk - niszczący atak zadający obrażenia na dalszą odległość.
Wirujące ostrza - atak z bliskiej odległości. By użyć tej umiejętności, Piotr musi połączyć siły z Edmundem.
Waleczne serce