Soulcalibur IV - poradnik do gry - Maciej "Shinobix" Kurowiak - ebook
PROMOCJA

Soulcalibur IV - poradnik do gry ebook

Maciej "Shinobix" Kurowiak

0,0
8,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry „Soul Calibur IV” pomoże ukończyć Tower of Lost Souls oraz zdobyć wszystkie punkty osiągnięć. Znajdziecie tu opis każdego piętra wieży, listę wszystkich umiejętności, wskazówki dotyczące sterowania i wykonywania trudniejszych technik.

Soulcalibur IV - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Ascending 1F – 10F (Tower of Lost Souls)
  • Sterowanie (cz.1)
  • Power Skills (Skills)
  • Sterowanie (cz.2)
  • Descending (Tower of Lost Souls)
  • Gauge Skills (Skills)
  • Ascending 21F – 30F (Tower of Lost Souls)
  • Ascending 41F – 50F (Tower of Lost Souls)
  • Impact Skills (Skills)
  • Boost Skills (Skills)

Informacja o grze

Soul Calibur IV to kolejna bijatyka z popularnej serii, traktującej o walkach mistrzów posługiwania się rozmaitymi typami broni. Niniejsza pozycja jest zarazem pierwszą we wspomnianym cyklu, zapowiedzianą wyłącznie z myślą o konsoli PlayStation 3 i Xbox 360.

Gra Soulcalibur IV, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku bijatyk. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformach: PS3, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 40

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Soulcalibur IVporadnik do gry

autor: Maciej "Shinobix" Kurowiak

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=794

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Sterowanie (cz.1)

Sterowanie (cz.2)

Skills

Power Skills

Impact Skills

Boost Skills

Gauge Skills

Special Skills

Tower of Lost Souls

Ascending 1F - 10F

Ascending 11F - 20F

Ascending 21F - 30F

Ascending 31F - 40F

Ascending 41F - 50F

Ascending 51F - 60F

Descending

Story

Algol

Amy

Angol Fear

Ashlotte

Astaroth

Cassandra

Cervantes

Hilde

Ivy

Kamikirimusi

Kilik

Lizardman

Maxi

Mitsurugi

Nightmare

Raphael

Rock

Scheherazade

Seong Mi-na

Setsuka

Shura

Siegfried

Sophitia

Taki

Talim

The Apprentice

Tira

Voldo

Xianghua

Yoda

Yoshimitsu

Yun-Seong

Zasalamel

Achievements

Wstęp

Witam wszystkich wojowników. Niniejszy poradnik pomoże Wam ukończyć Tower of Lost Souls oraz zdobyć wszystkie punkty osiągnięć. Znajdziecie tu opis każdego piętra wieży oraz dokładną listę wszystkich umiejętności. Są tu też wskazówki dla początkujących graczy, dotyczące sterowania i wykonywania trudniejszych technik. Battle 1, fight!

Maciej "Shinobix" Kurowiak

Sterowanie (cz.1)

Sterowanie

By uprościć korzystanie z tego poradnika, zdecydowałem się posłużyć systemem zastosowanym w grze (także w spisie ciosów - Move List), czyli używać tych samych symboli do oznaczania ciosów. Opiera się to na założeniu, że G to Guard, czyli blok; K to kick, czyli kopniak; A to atak poziomy, a B to atak pionowy. W przełożeniu na przyciski do padów od Xboksa 360 i PS3 wygląda to następująco:

Żeby otworzyć menu z listą ciosów, należy włączy pauzę (Start) i wybrać move list. Znajdują się na niej wszystkie ciosy dostępne dla danej postaci, przy czym przy każdej kombinacji występuje specjalne oznaczenie - tzw. atrybuty (np. H, M, GB, IMP etc.).

Oto lista owych atrybutów oraz ich znaczenie:

Symbol

Znaczenie

Działanie

H

High Attack

wysoki atak

M

Mid Attack

średni atak

SM

Special Mid Attack

Można go obronić, blokując zarówno na stojąco lub kucając, ale nie można nad nim przeskoczyć. Jest szybszy od zwykłego ataku.

SL

Special Low Attack

Można go obronić, blokując zarówno na stojąco lub kucając, ale nie można nad nim przeskoczyć. Jest szybszy od zwykłego ataku.

L

Low Attack

Można go obronić, blokując zarówno na stojąco lub kucając i można nad nim przeskoczyć. Jest szybszy od zwykłego ataku.

T

Throw

Rzut

U

Unblockable Attack

Atak, którego nie można zablokować (pojawiają się wtedy płomienie na broni).

AT

Attack Throw

Cios, który przechodzi w rzut.

SP

Special Movement

Specjalny ruch.

GB

Guard Break

Uderzenie powodujące przejście przez gardę przeciwnika. Obniża znacznie miernik duszy.

IMP

Guard Impact

Specjalny rodzaj obrony połączony z ruchem do przodu lub do tyłu.

Guard Impact dzieli się na repel (odepchnięcie) i parry (gardę). Odepchnięcie stosujesz, naciskając równocześnie przód (do przeciwnika) i blok zaraz przed otrzymaniem ataku. Udany repel powoduje pojawienie się zielonych iskier. Z kolei parry (do tyłu - od przeciwnika + A (blok) objawia się błękitnymi iskrami - przeciwnik jest przez chwilę nieodporny na ciosy.

Najmocniejszą formą Guard Impact jest tzw. Just Impact - czyli bardzo precyzyjna obrona objawiająca się czerwonymi iskrami.

ST

Switch to Stance

Przejście w pozę.

Sterowanie (cz.2)

Oprócz tego, jaki ruch wykonujemy, istotne jest także, JAK go wykonujemy. Różne kombinacje wymagają rozmaitego czasu reakcji, począwszy od dłuższego przytrzymania przycisku (slow) aż do reakcji błyskawicznej (just).

Atak poziomy.

Atak poziomy z przytrzymaniem przycisku.

Atak pionowy.

Atak pionowy z przytrzymaniem przycisku.

Kopniak.

Kopniak z przytrzymaniem przycisku.

Blok.

Blok z przytrzymaniem przycisku.

Ruch.

Ruch z przytrzymaniem przycisku.

Szybka zmiana przycisków.

Pozycja neutralna - nie naciskaj przycisków ruchu.

Ciągłe blokowanie powoduje nie tylko niszczenie zbroi (co skutkuje zmniejszonym brakiem odporności danej partii ciała), ale przede wszystkim obniżanie tzw. miernika duszy, czyliSoul Gauge.

Kiedy miernik ma kolor niebieski, nie ma niebezpieczeństwa. Postać broni się i atakuje. Jeśli przybiera kolor zielony, oznacza to, że postać broni się często. Czerwony kolor oznacza coś w rodzaju przyparcia do muru. Postać jest wtedy narażona na rozbicie, czyli tzw. Soul Crash, a