Halo 2 - poradnik do gry - Maciej "Shinobix" Kurowiak - ebook
PROMOCJA

Halo 2 - poradnik do gry ebook

Maciej "Shinobix" Kurowiak

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Na początku poradnika do drugiej części Halo na PC znajdziecie opisy broni, maszyn, jednostek występujących w grze oraz trofeów. Kolejne rozdziały dotyczą metod przejścia poszczególnych poziomów, ilustrowane screenami oraz filmami.

Halo 2 - PC - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • ludzkość (Uzbrojenie)
  • The Covenant (Uzbrojenie)
  • Rodzaje jednostek (1)
  • 5. The Oracle
  • 1. Cairo Station
  • Rodzaje jednostek (4)
  • 4. Arbiter
  • 2. Outskirts
  • Rodzaje jednostek (5)
  • Pojazdy

Informacja o grze

PeCetowa konwersja najlepiej sprzedającej się gry na konsolę Xbox, przygotowana specjalnie z myślą o promocji systemu Windows Vista. Główny bohater gry - Master Chief - przyjmuje tym razem misję ocalenia Ziemi, kolebka ludzkości staje bowiem w obliczu realnego zagrożenia inwazją obcych.

Gra Halo 2, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: XBX, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 47

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Halo 2Wersja PCporadnik do gry

autor: Maciej "Shinobix" Kurowiak

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=661

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Uzbrojenie

ludzkość

The Covenant

Pojazdy

Rodzaje jednostek (1)

Rodzaje jednostek (2)

Rodzaje jednostek (3)

Rodzaje jednostek (4)

Rodzaje jednostek (5)

Trofea (Achievements)

1. Cairo Station

2. Outskirts

3. Metropolis

4. Arbiter

5. The Oracle

6. Delta Halo

7. Regret

8. Sacred Icon

9. Quarantine Zone

10. Gravemind

11. Uprising

12. High Charity

13. The Great Journey

Wstęp

Witam wszystkich fanów jednej z najbardziej popularnych strzelanin wszechczasów. Przed Wami poradnik do długo oczekiwanej drugiej części Halo na PC. Tekst jest podzielony na rozdziały i na samym początku znajdziecie opisy broni, maszyn, jednostek występujących w grze oraz trofeów. Następne części poradnika dotyczą metod przejścia poszczególnych poziomów. Trudniejsze momenty są ilustrowane filmami - niestety z powodów technicznych pozbawionymi dźwięku. Dodam tylko, że wszystkie instrukcje odnoszą się do kampanii dla jednego gracza i poziomu trudności Normal (nie polecam stosowania tego poradnika w odniesieniu do poziomu Legendary, wyjątek stanowią jedynie opisy sprzętu i jednostek).

Nic to, czas ruszać do walki. Zapraszam.

Maciej "Shinobix" Kurowiak

Uzbrojenie

ludzkość

MC6Pistol

• Pojemność magazynka:12.

• Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce.

• Użyteczność: Niewielka, choć trzymany w drugiej ręce może być przydatny, zwykle jednak do wyboru mamy dużo ciekawsze narzędzia eksterminacji.

Battle Rifle

• Pojemność magazynka:36.

• Właściwości: Zoom optyczny 2x.

• Użyteczność: Średnia. Posiada zbliżenie optyczne, jednak słaba siła rażenia powoduje, ze silniejsi wrogowie zdążą dobiec i zrobić z nami porządek nim my oderwiemy oko od celownika. Polecana w przypadku braku innej alternatywy na polu bitwy.

Sub Machine Gun (SMG)

• Pojemność magazynka:60.

• Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce.

• Użyteczność:W przypadku słabszych wrogów zwykle średnia do wysokiej. Szczególnie skuteczna, gdy noszona w parze z drugim tego typu karabinem. Przeznaczona do stawiania ognia zaporowego przeciwko większej ilości nacierających wrogów. Zalecana ostrożność w stosowaniu, gdyż broń ma mały zasięg i nie nadaje się do walki z silniejszym przeciwnikiem. Przydatna, gdy zaatakuje Cię chmara drone'ów.

Shotgun

• Pojemność magazynka:12.

• Właściwości: Brak.

• Użyteczność: Bardzo wysoka, ale tylko w niewielkiej odległości od wroga. Znakomita broń do usuwania silnych przeciwników. Używając należy jednak pamiętać o tym, że magazynek szybko się wyczerpuje, a załadowanie shotguna trwa bardzo długo. Amunicja do shotguna to towar deficytowy, więc zalecana jest oszczędność i nie marnotrawienie jej na wybijanie słabeuszy. Broń dostępna w poziomach, gdzie znajdują się siły zakażonych obcych (The Flood). Porzucana także przez niektórych Brutes.

Sniper Rifle

• Pojemność magazynka:4 (maks. 16).

• Właściwości: Zoom optyczny 5x, 10x.

• Użyteczność: Bardzo wysoka, ale jak to snajperkami bywa, tylko do sprzątania na odległość. Znakomita broń przeciwko silnym i dużym przeciwnikom (Brutes w szczególności). Przydaje się też w niszczeniu z odległości większych hord Drone'ów (ale tylko do chwili nim te polecą w Twoim kierunku).

Rocket Launcher

• Pojemność magazynka:2.

• Właściwości: Zoom optyczny 2x.

• Użyteczność: Wysoka, ale tylko w dystansie i raczej przeciwko pojazdom. Strzelanie do Elites jest zupełnie nieskuteczne. Może zrobić krzywdę większej grupie wrogów.

Granades

• Można mieć przy sobie maks. 4.

• Właściwości: brak.

• Użyteczność:Jak to w przypadku granatów zwykle bywa, bardzo wysoka. Można nimi ciskać tylko wtedy, gdy lewa ręka jest wolna, używając lewego spustu. Znakomite przeciwko wszelkiego typu wrogom, którzy ukrywają się za jakąkolwiek zasłoną lub też przeciwko ich większej grupie.

The Covenant

Plasma Pistol

• Pojemność: 100 (stopniowo się rozładowuje).

• Właściwości: Możliwość oddaniaspecjalnego strzału, można nosić wdrugiej ręce.

• Użyteczność: Działa dokładnie tak samo jak w części pierwszej Halo, choć tutaj jest dużo mniej użyteczny. Dobry przeciwko tarczom. Zaletą jest też fakt, że broni tego typu jest zwykle dookoła bardzo dużo, więc nie trzeba jej oszczędzać.

Plasma Rifle

• Pojemność: 100 (stopniowo się rozładowuje).

• Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce.

• Użyteczność: Wysoka, podobnie jak w części pierwszej. Przegrzewa się po oddaniu dłuższej serii. Broń uniwersalna sprawdzająca się w większości sytuacji, choć przeciwko silniejszym wrogom trzeba zwykle użyć czegoś mocniejszego.

Needler

• Pojemność magazynka:30 (maks. 120).

• Właściwości: Może być noszony w drugiej ręce.

• Użyteczność: Wysoka, choć ta broń nie należy akurat do moich ulubionych. Przydatna szczególnie przeciwko Brutes. Jest to broń uniwersalna i nadaje się też do eksterminacji Elites. Niestety, jest bezużyteczna przeciwko tarczom lub pojazdom. W kombinacji z drugim Needlerem może stanowić zabójcze połączenie wobec większości wrogów.

Fuel Rod Gun

• Pojemność magazynka:5 (maks. 30).

• Właściwości: Zoom optyczny 2x.

• Użyteczność: Bardzo wysoka. Broń jest odpowiednikiem Rocket Launcher'a, ale w ma większą siłę rażenia i właściwie nadaje się do niszczenia wszystkiego i wszystkich z wyjątkiem szybszych pojazdów w rodzaju Ghost'a.

Brute Shot

• Pojemność magazynka:4 (maks. 20).

• Właściwości: Naciskając B, możemy nim walczyć wręcz.

• Użyteczność: Wysoka i w późniejszych etapach zawsze wartą go mieć za pazuchą. W ekstremalnych sytuacjach można użyć go do walki wręcz. Przydatny do zdejmowania Brutes, choć trafienie w cel może sprawiać pewne trudności.

Carbine

• Pojemność magazynka:18 (maks. 90).

• Właściwości: Zoom optyczny 2x.

• Użyteczność:W miarę przydatna, choć to zapewne kwestia gustu. Broń skuteczna w dystansie, może posłużyć do zdejmowania nawet silniejszych wrogów.

Beam Rifle

• Pojemność: 20 (stopniowo się rozładowuje).

• Właściwości: Zoom optyczny 10x, 5x.

• Użyteczność: Bardzo wysoka. Broń stanowi