Halo 3 - poradnik do gry - Maciej "Shinobix" Kurowiak - ebook
PROMOCJA

Halo 3 - poradnik do gry ebook

Maciej "Shinobix" Kurowiak

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W poradniku do Halo 3 znajdziecie nie tylko opis przejścia wszystkich poziomów, ale też listę broni, pojazdów, przedmiotów, trofeów oraz dokładne instrukcje dotyczące czaszek (opatrzone oczywiście materiałem filmowym).

Halo 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Sierra 117 (1) (Opis przejścia)
  • Crow’s Nest (1) (Opis przejścia)
  • Crow’s Nest (2) (Opis przejścia)
  • Sierra 117 (2) (Opis przejścia)
  • The Ark (1) (Opis przejścia)
  • Tsavo Highway (Opis przejścia)
  • Halo (Opis przejścia)
  • The Covenant (1) (Opis przejścia)
  • Trofea (Achievements)
  • The Storm (Opis przejścia)

Informacja o grze

Halo 3 jest trzecią częścią hitowego cyklu gier z gatunku FPS i zarazem pierwsza odsłoną tej serii, dedykowaną konsoli Xbox 360. Według planów pracowników firmy Bungie Studios, niniejszy produkt zamyka trylogię, połączoną warstwą fabularną, postaciami bohaterów etc.

Gra Halo 3, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 31

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Halo 3poradnik do gry

autor: Maciej "Shinobix" Kurowiak

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=685

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Opis przejścia

Sierra 117 (1)

Sierra 117 (2)

Crow's Nest (1)

Crow's Nest (2)

Tsavo Highway

The Storm

Floodgate (1)

Floodgate (2)

The Ark (1)

The Ark (2)

The Covenant (1)

The Covenant (2)

The Covenant (3)

Cortana

Halo

Uzbrojenie

Ludzkość

The Covenant

Przedmioty

Pojazdy

Rodzaje jednostek cz.1

Rodzaje jednostek cz.2

Rodzaje jednostek cz.3

Trofea (Achievements)

Wstęp

Zakończmy wreszcie tą wojnę - powiedział kiedyś Master Chief, ale słowa dotrzymał dopiero teraz. Witam wszystkich i zapraszam do wspólnej walki z obcymi. W poradniku znajdziecie nie tylko opis przejścia wszystkich poziomów, ale też listę broni, pojazdów, przedmiotów, trofeów oraz dokładne instrukcje dotyczące czaszek (opatrzone oczywiście materiałem filmowym). Tak przygotowani będziecie mogli zdobyć maksymalną ilość punktów, by godnie reprezentować Szefa wszystkich Szefów.

A więc zielony hełm włóż i obcych bij.

Maciej "Shinobix" Kurowiak

Opis przejścia

Sierra 117 (1)

1. Sierra 117

Walk It Off

Get to the river for evac

Po sprawdzeniu koordynacji ruchowej udaj się za żołnierzami przez dżunglę. Ten etap to właściwie trening, powinieneś jednak pamiętać o kilku prostych zasadach - nie lekceważ Gruntów, strzelaj wpierw do Brutów i nie marnuj amunicji. W drogę.

Na rozgrzewkę spotkasz kilku Gruntów i Bruta. Załatw wpierw małpoluda, później dokończ krasnali. Gdy nadlecą posiłki Phantomem, załatw ich nie schodząc ze skały. Kolejność standardowa - wpierw Brut, później Grunci. Nie wdawaj się w kolejną walkę gdyż nieopodal leży ważny skarb. Pierwsza z czaszek, których zapewne chcesz mieć komplet.

Blind Skull

Czaszka leży nieopodal miejsca, w którym nadleciał pierwszy Phantom. Idź na prawo od niego, podejdź do skarpy i spójrz w dół. Czaszkę podnosisz przy pomocy przycisku R2.

Efekt: Znika całkowicie HUD.

Po przejściu przez jaskinie zauważysz grupkę śpiących Gruntów. Zejdź na dół i wykończ ich honorowo - nie budząc żadnego.

Rzeka jest już niedaleko. Kolejna grupa obcych i kolejna amunicja dla Ciebie. Jeśli masz problem ze zgromadzeniem odpowiedniej jej ilości do spikera, weź karabin od jednego z marines. Nad brzegiem zostaniesz zaatakowany przez kolejną grupę obcych. Niestety nici z ewakuacji.

• Find Johnson's crashed Pelican

Pelikan musiał się rozbić, a Ty musisz go odnaleźć. Ruszaj w stronę zabudowań, wykańczając kolejnych obcych. Uważaj na zgrupowanie Gruntów i kilku Brutów z Brute Shotami. W dżungli zostaniesz zaatakowany przez Szakali, wykończ ich po kolei celnymi strzałami.

• Find Johnson before he's captured

Tutaj kończą się żarty. Duże zgrupowanie Gruntów jest całkiem niebezpieczne. Proponuję uzbroić się w karabin (będzie trudno o amunicję do spikera). Najpierw powystrzelaj Szakali mierzących do Ciebie ze skał, później po kolei wykańczaj Gruntów.

Sierra 117 (2)

Quid Pro Quo

• Rescue Johnson and his squad

Weź karabin snajperski i wykończ jak najwięcej wrogów z odległości. Zeskocz na dół i wystrzelaj Gruntów. Twoim największym problemem będzie niewystarczająca ilość amunicji, dlatego nie krępuj się i zmieniaj broń gdy tylko będzie to konieczne. Na stalowym moście uważaj na Szakali i Brutów (jeśli nie masz ochotę na walkę z trzema Brutami, możesz przejść pod mostem, wtedy Arbiter zajmie się resztą). Przy odrobinie szczęścia przedrzesz się na drugą stronę. Udaj się w stronę pomieszczeń i uwolnij Johnsona i jego ludzi.

• Stay alive! Pelican inbound!

Wrogowie