Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry - Maciej "Shinobix" Kurowiak - ebook

Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry ebook

Maciej "Shinobix" Kurowiak

0,0

Opis

Poradnik do horroru „Silent Hill: Homecoming” pozwoli Wam nie tylko bezproblemowo ukończyć grę, ale też zawiera mapy i wskazówki jak odnaleźć ukryte przedmioty oraz obejrzeć wszystkie zakończenia.

Silent Hill: Homecoming - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Ulice Silent Hill (Silent Hill)
  • A. Hospital 2 piętro (Alchemilla Hospital)
  • Areszt - Areszt
  • Dr. Fitch’s Office – druga strona (Shepherd’s Glen)
  • Grand Hotel 5 piętro (Silent Hill)
  • Shepherd House - backyard (Shepherd’s Glen)
  • Lair (Silent Hill)
  • Church (Silent Hill)
  • Rose Heights Cemetary (Shepherd’s Glen)
  • A. Hospital 2 piętro – d. strona (Alchemilla Hospital)

Informacja o grze

Piąta część cieszącej się ogromną popularnością serii. Tym razem głównym bohaterem jest Alex Shepherd. Wyrusza on na poszukiwania swojego brata, odwiedzając między innymi tytułowe miasteczko Silent Hill.

Gra Silent Hill: Homecoming, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PS3, X360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 65

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Silent Hill:Homecomingporadnik do gry

autor: Maciej "Shinobix" Kurowiak

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=851

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Alchemilla Hospital

A. Hospital 2 piętro

A. Hospital 2 piętro - d. strona

A. Hospital 3 piętro - druga strona

Shepherd's Glen

Shepherd House

Shepherd House - basement

Shepherd House - backyard

Rose Heights Cemetary

Junkyard

Powrót przez cmentarz

Silent Hill

Grand Hotel

Grand Hotel 3 piętro

Grand Hotel 4 piętro

Grand Hotel 5 piętro

Areszt - Areszt

Shepherd's Glen - Kanały

Shepherd's Glen - Dr. Fitch's Office

Shepherd's Glen

Dr. Fitch's Office - druga strona

Town Hall

Cmentarz

Shepherd House (ponownie) (1)

Shepherd House (ponownie) (2)

Shepherd House - druga strona

Silent Hill

Ulice Silent Hill

Toluca Lake Offices

Ulice Silent Hill

Overlook Penitentiary

Overlook Penitentiary - druga strona

Church

Lair

Zakończenia

Lokalizacje przedmiotów

Bronie

Osiągnięcia (Xbox 360)

Wstęp

Witajcie w koszmarnym świecie Silent Hill. Poniższy poradnik pozwoli Wam nie tylko bezproblemowo ukończyć grę, ale też zawiera mapy i wskazówki jak odnaleźć ukryte przedmioty oraz obejrzeć wszystkie zakończenia. Tekst został tak przygotowany, by mógł służyć zarówno posiadaczom Xboksa 360 jak i PC. Ci pierwsi znajdą w nim również wskazówki odnośnie zdobycia wszystkich 1000 punktów w systemie osiągnięć.

Maciej "Shinobix" Kurowiak

Walka

Walka w Silent Hill 5 znacznie różni się od tego, co widzieliśmy w poprzednich częściach serii. Jest bardziej dynamiczna i zręcznościowa. W walce wręcz mamy do dyspozycji unik oraz dwa podstawowe rodzaje ataków - silny i wolny (prawy przycisk myszy lub X w padzie) oraz słaby i szybki (lewy przycisk myszy lub A w padzie). Przytrzymując przycisk przy atakowaniu ciosem wolniejszym zwiększamy jego siłę - możemy to wykorzystać przy potworach, które stoją nieruchomo i nas nie widzą.

Najłatwiejszą i bardzo skuteczną kombinacją podczas walki wręcz jest szybki unik i natychmiastowy szybki cios lub zastosowanie całego combo LPM x 3 + PPM ( w przypadku pada jest to A + A + A + X).

Jeśli zdecydujesz się na broń palną to raczej staraj się oszczędzać amunicję. W tej części Silent Hill jest jej bardzo mało, co w szczególności tyczy się shotguna. Opis zabijania poszczególnych stworów znajdziecie w poradniku przy okazji napotkania pierwszego przedstawiciela danego gatunku.

Alchemilla Hospital

A. Hospital 2 piętro

A. Hospital 2 piętro

Sala operacyjna - Operating Theatre

Zacznij od wydostania się z więzów. Naciskaj szybko Button 1/A, a następnie włącz latarkę F/d-pad góra. W pomieszczeniu nie ma nic istotnego poza notatką (doctor's note) na ścianie na lewo od dużych drzwi.

Pokój operacyjny - Operating Room

Na podłodze zauważysz ślad krwi. Przejdź przez kolejne drzwi, za które prowadzi ślad.

Korytarz

Przeczytajnotatkę (Missing patient bulletin), wiszącą na ścianie po prawej stronie. Zbliż się do krat, niestety w tej chwili nie znasz jeszcze właściwego kodu. Przejdź przez drzwi znajdujące się po prawej stronie krat.

Gabinet pielęgniarski - Nurse Center

Po prawej stronie wiszą zdjęcia rentgenowskie. Przyjrzyj się im, zauważ, że na jednym są zapisane cyfry "624". Po drugiej stronie gabinetu znajduje się mapa szpitala. Weź ją. Od tej chwili będziesz mógł się nią posługiwać (Tab/Y).

Na stole po prawej stronie od mapy leży notatka (attention staff).

Opuść pomieszczenie drzwiami po południowej stronie gabinetu i udaj się korytarzem do pokoju 203 (przedostatnie drzwi po lewej stronie korytarza).

Pokój 203 - Room 203

Ze stołu po lewej stronie weź napój leczniczy (Health Drink) i przeczytaj notatkę (a page from a incident report).

W środku pomieszczenia w środkowym inkubatorze leży lalka. Przyjrzyj się jej.

Przejdź przez rozbitą szybę w ścianie po zachodniej stronie i przejdź do pokoju 204.

Pokój 204 - Room 204

Ze ściany weź zdjęcie rentgenowskie (X-Ray Film). Na stole leży też poradnik dot. walki (Basic Weapons Combat). Przeczytaj go i wróć do pokoju pielęgniarek (Nurse Center).

Gabinet pielęgniarski - Nurse Center

Podejdź do zdjęć na ścianie, otwórz menu przedmiotów i użyj zdjęcia (X-Ray Film). Połączone zdjęcia dadzą pełen kod do zamkniętej kraty - "624872". Wyjdź na korytarz, gdzie widziałeś Joshuę.

Korytarz

Podejdź do krat i użyj wpisz kod z klawiatury po prawej - "624872".

Z podłogi podnieś pierwszy rysunek (z osiemnastu) (Child's Drawing #1). Możesz je oglądać z poziomu menu i przeglądając dziennik (Journal).

Idź za Joshuą do męskiej ubikacji, przejdź przez nią wejdź do magazynu (storage).

Możesz tutaj nagrać stan gry na dysk.

Wejdź do toalety dla kobiet.

Toaleta dla kobiet

Podejdź do lustra i weź nóż(Combat Knife). Przeniesiesz się do innej rzeczywistości.

A. Hospital 2 piętro - d. strona

A. Hospital 2 piętro - d. strona

Toaleta dla kobiet

Z ubikacji wyjdzie pielęgniarka - Twój pierwszy przeciwnik w grze. Reaguje ona światło latarki, więc wyłącz ją przed walką.

Załatw ją kombinacją trzech szybkich ataków (LPM/A) i jednego mocnego (PPM/X). Dysponujesz też mocnym, nokautującym pchnięciem. Wystarczy, że przytrzymasz dłużej PPM/X. Jeśli wyłączysz latarkę i staniesz w miejscu, pielęgniarka "zaśnie". Możesz wtedy podejść do niej i zaatakować mocnym uderzeniem.

W wersji dla Xboxa 360 za załatwienie pierwszej pielęgniarki otrzymasz osiągnięcie Alchemilla's Finest warte 10 pkt.

Udaj się teraz do męskiej toalety. By tam dotrzeć przeciśnij się przez szczelinę (opcja Squeeze Through) nieopodal miejsca, z którego wyszła pielęgniarka.

Męska Toaleta

Ze ściany na lewo od drzwi weź apteczkę (First Aid Kit).

Wyjdź teraz na korytarz. Niestety wszystkie przejścia są zamknięte z wyjątkiem drzwi na południu. Przejdź przez nie. Na ścianie wisi kartka, na której ktoś zapisał porady, jak przetrwać w tym świecie. Najważniejszy wniosek jest taki: nie zapalać latarki w pobliżu potworów oraz nie hałasować. Obecnie znajdujesz się na piętrze drugim, wejdź więc na piętro trzecie. Wyłącz latarkę i zbliż się do okna w ścianie. Wejdź do świetlicy (Day Room).