Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry - Maciej "Shinobix" Kurowiak - ebook
PROMOCJA

Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry ebook

Maciej "Shinobix" Kurowiak

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W poradniku do gry przygodowej „Dracula 3: The Path of the Dragon” znajdziesz wszystkie instrukcje potrzebne do ukończenia gry. Jest tu też mapa wioski oraz ilustracje, dzięki którym rozwiążesz nawet najtrudniejsze zagadki.

Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • 11. Vladovista, powrót cd.
  • 13. Zamek, cz I
  • 13. Zamek, cz II
  • 11. Vladovista, powrót
  • 1. Vladivosta, dzień 1
  • 12. Vladovista, kolejny dzień
  • 10. Vladovista i Budapeszt
  • 3. Vladivosta, dzień 2, cz II
  • 2. Vladivosta, dzień 2, cz I
  • Mapa Vladovisty i okolic

Informacja o grze

Dracula 3 jest grą przygodową typu point and click, w której akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Jej akcja toczy się pomiędzy dwoma wojnami światowymi na terytorium Transylwanii.

Gra Dracula 3: The Path of the Dragon, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 35

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Dracula 3:The Path of the Dragonporadnik do gry

autor: Maciej "Shinobix" Kurowiak

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=806

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Mapa Vladovisty i okolic

1. Vladivosta, dzień 1

2. Vladivosta, dzień 2, cz I

3. Vladivosta, dzień 2, cz II

4. Vladivosta, dzień 2, cz III

5. Vladivosta, dzień 2, cz IV

6. Budapeszt

7. Powrót do Vladovisty

8. Vladovista, dzień 3

9. Turcja

10. Vladovista i Budapeszt

11. Vladovista, powrót

11. Vladovista, powrót - Badanie dla próbki 815 (Arno Moriani)

11. Vladovista, powrót - Badanie dla próbki 814 (Arno Moriani)

11. Vladovista, powrót - Badanie dla próbki 813 (Stephan Luca)

11. Vladovista, powrót - Badanie dla próbki 812 (Janos Pekmaster)

11. Vladovista, powrót - Badanie dla próbki 811 (Ionel Martiescu)

11. Vladovista, powrót - Badanie dla próbki 810 (Maria Florescu)

11. Vladovista, powrót cd.

12. Vladovista, kolejny dzień

13. Zamek, cz I

13. Zamek, cz II

Wstęp

Witam wszystkich miłośników horroru i wampirów. W niniejszym poradniku znajdziesz wszystkie instrukcje potrzebne do ukończenia gry. Jest tu też mapa wioski oraz ilustracje, dzięki którym rozwiążesz nawet najtrudniejsze zagadki.

Uwaga: autor tego poradnika odcina się od poglądów czy symboli zawartych w grze. Tekst stanowi jedynie instrukcję jak ją ukończyć, więc jeśli ktokolwiek poczuje się urażony powinien skontaktować się z autorami gry.

Maciej "Shinobix" Kurowiak

Mapa Vladovisty i okolic

Mapa Vladovisty i okolic

Liczby, którymi zaznaczone są pomieszczenia to odnośniki. Znajdziesz w tekście w nawiasie, zaraz po nazwie lokacji - np. dworzec (1).

1. Vladivosta, dzień 1

1. Vladivosta, dzień 1

Znajdujesz się na dworcu (1). Udaj się wpierw do gospody (2) i wejdź do środka.

Wewnątrz gospody (3) użyj dzwonka na kontuarze i porozmawiaj z Ozaną, gospodynią. Dowiesz się, że na biurku w Twoim pokoju jest list oraz, że w loży jest ktoś, kto chce z Tobą porozmawiać.

Udaj się do swojego pokoju (4). Weź z biurka list i przeczytaj go. Traktuje on o życiu Marthy Calugarul.

Udaj się teraz do salonu (5). Zostaniesz zaczepiony przez Janosa Pekmestera, mediewistę z Uniwersytetu w Alma Iula. Umówisz się z nim na ranek, na wyprawę do ruin. Obejrzyj obraz po lewej stronie szafy z książkami - możesz zapytać o niego Ozanę, ale póki co nie dostaniesz informacji ponad to, że obrazy gromadził jej mąż.

Nim opuścisz gospodę, skontaktuj się z przełożonymi. W hallu (6) użyj telefonu - podnieś słuchawkę i pokręć korbką. Poproś o połączenie z Watykanem (Vatican 65). Po rozmowie wyjdź z gospody.

Udaj się na cmentarz (7) i porozmawiaj z grabarzem Iordanem (8) i chłopcem Lionelem (9). Od grabarza dostaniesz numer telefonu do ojca Gregorija. Chłopiec wyjawi kilka szczegółów z życia Marthy.

Idź teraz do przychodni (10), gdzie pracowała Martha. Pociągnij za dzwonek i wejdź do środka. Wejdź do kuchni (11) i porozmawiaj z doktor Marią.

Opuść przychodnię (po drodze będziesz przez kogoś obserwowany) i wróć do gospody. Możesz zapytać gospodynię o nowo poznane osoby.

Skorzystaj z telefonu (6) i zadzwoń do ojca Gregorija (Constantza 135). Po rozmowie udaj się do swego pokoju na spoczynek. W śnie przejdź przez drzwi, by być świadkiem przerażającej sceny.

2. Vladivosta, dzień 2, cz I

2. Vladivosta, dzień 2, cz I

Wyjdź z pokoju, zostaniesz nagabnięty przez Ozanę. Poprosi Cię byś powiesił krucyfiks na ścianie, w pokoju (12), który widziałeś we śnie. Powieś krzyż na ścianie i obejrzyj obraz z wieżą Babel.

Wyjdź z pokoju i po krótkiej rozmowie, zejdź do salonu (5). Tam zostaniesz zaczepiony przez dziennikarza Stephana Lucę, który przedstawi Ci nowe fakty o Marcie. Weź ze stolika list od Marthy i przeczytaj go. Dowiesz się z niego o tajemniczej chorobie prześladującej mieszkańców wioski. Rzuć też okiem na plik dokumentów medycznych. Wszyscy