Noc w bibliotece - Agata Christie - audiobook + książka

Noc w bibliotece audiobook

Agata Christie

4,5
14,99 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 14,99 zł

Ten tytuł znajduje się w Katalogu Klubowym.

Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Pułkownik Bantry zostaje podejrzany o zamordowanie młodej dziewczyny. Jej zwłoki znaleziono w rezydencji państwa Bantrych. Nikt nie rozpoznaje tożsamości ofiary, nie wie skąd pochodzi i jak znalazła się na miejscu zbrodni. Ufająca w niewinność męża Dolly Bantry postanawia dowieść prawdy. O pomoc w rozwiązaniu zagadki prosi swoją przyjaciółkę, znaną z detektywistycznych zamiłowań, Jane Marple. Zabitą ofiarą okazuje się tancerka z hotelu Majestic, którą rozpoznaje jej kuzynka. Czas przyjrzeć się hotelowym gościom i ich rodzinnym sekretom… Być może to właśnie wśród nich znajduje się zabójca Ruby?

Agatha Christie (1890-1976) – najsłynniejsza autorka powieści kryminalnych. Pozostaje najlepiej sprzedającą się powieściopisarką wszech czasów. Dotychczas wydano ponad miliard egzemplarzy jej książek w języku angielskim oraz tyle samo tłumaczeń na 45 języków obcych. Pod pseudonimem Mary Westmacott wydała kilka powieści obyczajowych, które także cieszyły się popularnością.

Brytyjska pisarka zasłynęła z powieści detektywistycznych. Stworzyła jedne z najbardziej popularnych postaci detektywów: Herkulesa Poirot oraz przenikliwą detektyw amatorkę pannę Jane Marple. Jej proza wielokrotnie przenoszona była na ekrany, zarówno kinowe, jak i telewizyjne. Na podstawie dzieł Christie powstały także słuchowiska radiowe oraz spektakle teatralne. Wśród czytelników na całym świecie uznawana jest za niekwestionowaną królową kryminału.

Audiobooka posłuchasz w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Czas: 6 godz. 15 min

Lektor: Krzysztof Gosztyła

Oceny
4,5 (39 ocen)
24
11
2
2
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.