Neuronauka a marketing - Henryk Mruk - audiobook

Neuronauka a marketing audiobook

Henryk Mruk

0,0

Opis

 

Autor podejmuje kluczowe tematy, które kształtują dzisiejszy świat biznesu. Wskazuje, jak współpraca może stać się akceleratorem wzrostu i rozwoju oraz jak nowe technologie – w tym sztuczna inteligencja i świat wirtualny – wpływają na marketing, komunikację i decyzje konsumentów. Ważnym aspektem książki jest również wrażliwość społeczna oraz rola odpowiedzialności producenckiej, marketingowej i konsumenckiej w budowaniu zrównoważonego rynku.

Jednym z kluczowych wątków jest ewolucja marketingu, w tym coraz bardziej istotne zjawisko demarketingu, czyli świadomego ograniczania popytu w celu dbałości o wartości etyczne, środowisko czy jakość relacji z klientami. Autor analizuje także mechanizmy kreowania potrzeb konsumenckich i pokazuje, jak nowoczesne technologie wpływają na decyzje zakupowe.

To książka, która nie tylko dostarcza wiedzy, ale także skłania do refleksji i aktywnego udziału w procesie uczenia się. Profesor Henryk Mruk zaprasza czytelników do intelektualnej przygody, zamieszczając w książce mini case studies – krótkie scenariusze problemowe, które pomagają w praktycznym zastosowaniu omawianych koncepcji. Dzięki temu każdy może przełożyć teorię na własne doświadczenia i realne działania w biznesie.

"Neuronauka a marketing" to pozycja dla tych, którzy chcą spojrzeć na marketing nie tylko przez pryzmat strategii sprzedażowych, ale także przez głębsze zrozumienie mechanizmów ludzkiego umysłu i emocji. To książka o ludziach, dla ludzi – napisana z pasją, w sposób inspirujący i otwierający nowe horyzonty myślenia.

Audiobooka posłuchasz w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Czas: 3 godz. 56 min

Rok wydania: 2025

Lektor: Dariusz Klimek

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.