7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry Memoria zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę wciągającą przygodówkę. To dokładna i bogato ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie kolejne wydarzenia opowiadanej przez ten tytuł historii.
Podporządkowana jest ona wyzwaniom, przed jakimi staje dwójka bohaterów: księżniczka Sadja i znany z Klątwy wron Geron, którymi sterujesz na przemian.
Ekwipunek pokazuje się po zjechaniu kursorem w dół ekranu. Przedmiotów nie wyjmujesz z niego w tradycyjny sposób, tak że są widoczne poza inwentarzem w swej normalnej postaci, tylko po kliknięciu LPM ich miniaturki pojawiają się w kółku kursora. Bywa to niekiedy mylące – co do tego, czy masz w dłoni właściwą rzecz, upewnisz się, sprawdzając, która z nich została w ekwipunku podświetlona. Trzymane przedmioty można zmieniać rolką myszki, a po kliknięciu ich PPM usłyszysz dodatkowy komentarz bohatera (zarówno w przypadku znajdziek, jak i obiektów w grze).
W inwentarzu znajdują się również czary, jakich używa każda z postaci. Możesz też przejść z niego do głównego menu (przywoływanego także klawiszem Esc) i questloga, który jest formą podpowiedzi odnośnie kolejnych zadań i ich realizacji, i w którym odblokowują się postacie oraz obiekty wraz z ich opisami, co stanowi uzupełnienie fabuły. W ekwipunku zlokalizujesz również symbol lupki ujawniającej hotspoty, które przywołasz także spacją. Ponadto w ustawieniach można zaznaczyć opcję pojawiania się jaśniejszej otoczki wokół kursora w przypadku użycia właściwego przedmiotu na właściwym obiekcie (domyślnie jest ona nieaktywna).
Uważaj podczas ewentualnego przewijania dialogów klawiszem Esc, bowiem omija on całe partie tekstu, przerzucając gracza od razu do momentu wyboru kwestii.
W grze występują bonusy (dostępne z poziomu głównego menu) w postaci 18 filmików (aktywujących się automatycznie w miarę postępów w rozgrywce) oraz 31 osiągnięć, z których część wpada samoistnie w trakcie zabawy, jednak by otrzymać większość z nich, trzeba się postarać. W treści poradnika podany jest moment i sposób ich zdobycia, ponadto w ostatnim rozdziale znajdziesz dokładny opis wszystkich achivementów.
Znajdźki, które powinny wylądować w ekwipunku bohaterów, zostały wyróżnione w tekście kolorem czerwonym, zaklęcia niebieskim, osiągnięcia zielonym, a rozwiązania zagadek i właściwe opcje dialogowe pogrubieniem.
Poradnik do gry Memoria stanowi kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia. Na każdym z załączonych w nim obrazków wyszczególnione zostały wszystkie istotne obiekty. Opracowanie zawiera ponadto liczne wskazówki i dokładny opis wszystkich osiągnięć.
Memoria - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 47
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1368
Zaczaruj małą fortecę z patyków, żeby się nie przewracała
Znajdź ukryty zamek do krypty
Oświetl kryptę bez użycia ognia lub magii
Zinterpretuj właściwie tajemniczą wizję
Wydostań magiczną laskę ze wspornika
Wydostań się z krypty
Wyrwij drzwi z zawiasów
Zajmij się raną Nuri
Dostań się na polanę
Usuń maskę z kamiennego filaru
Poszukaj świadka w gospodzie
Udowodnij, że opanowałeś nowy czar
Stwórz kompletny szkic napastnika (1)
Znajdź w Akademii magiczny akumulator mocy i coś, co przyciągnie podejrzanego
Stwórz kompletny szkic napastnika (2)
Znajdź coś do jedzenia
Podążaj śladami Rachwana
Sforsuj cierniste krzewy pełne pająków i oswobodź magiczną laskę z pajęczyny
Skradnij Rachwanowi naszyjnik bez zwracania na siebie uwagi
Dostań się do domu Owlrica
Zbadaj miejsce zbrodni i dostań się do gabinetu Owlrica
Przeszukaj gabinet Owlrica
Nałóż maskę Rachwanowi
Rozwiąż zagadkę szóstego ducha
Ucieknij z pokoju gościnnego
Przekonaj admirała do udziału Sadji w bitwie
Porozmawiaj z kapłanem w bibliotece o Ogrodzie Zapomnienia
Odzyskaj maskę
Zgromadź duchy wszystkich żywiołów i znajdź trzy sekretne komory
Znajdź Fahiego i jego córkę, zanim uda się to innym
Uwolnij magiczną laskę i opuść zbrojownię
Odizoluj Kasima od unoszącej się komnaty
Wygaś moc pięciu kryształów
Pokonaj Kasima
Daj Brydzie jakiś znak
Przywróć się do właściwej postaci
Udaj się za Brydą
Porozmawiaj z Fahim i pokonaj dżinna
Poradnik do gry Memoria zawierawskazówki przydatne podczas zabawy w tę wciągającą przygodówkę. To dokładna i bogato ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie kolejne wydarzenia opowiadanej przez ten tytuł historii.
Podporządkowana jest ona wyzwaniom, przed jakimi staje dwójka bohaterów: księżniczka Sadja i znany z Klątwy wron Geron, którymi sterujesz na przemian.
Ekwipunek pokazuje się po zjechaniu kursorem w dół ekranu. Przedmiotów nie wyjmujesz z niego w tradycyjny sposób, tak że są widoczne poza inwentarzem w swej normalnej postaci, tylko po kliknięciu LPM ich miniaturki pojawiają się w kółku kursora. Bywa to niekiedy mylące - co do tego, czy masz w dłoni właściwą rzecz, upewnisz się, sprawdzając, która z nich została w ekwipunku podświetlona. Trzymane przedmioty można zmieniać rolką myszki, a po kliknięciu ich PPM usłyszysz dodatkowy komentarz bohatera (zarówno w przypadku znajdziek, jak i obiektów w grze).
W inwentarzu znajdują się również czary, jakich używa każda z postaci. Możesz też przejść z niego do głównego menu (przywoływanego także klawiszem Esc) i questloga, który jest formą podpowiedzi odnośnie kolejnych zadań i ich realizacji, i w którym odblokowują się postacie oraz obiekty wraz z ich opisami, co stanowi uzupełnienie fabuły. W ekwipunku zlokalizujesz również symbol lupki ujawniającej hotspoty, które przywołasz także spacją. Ponadto w ustawieniach można zaznaczyć opcję pojawiania się jaśniejszej otoczki wokół kursora w przypadku użycia właściwego przedmiotu na właściwym obiekcie (domyślnie jest ona nieaktywna).
Uważaj podczas ewentualnego przewijania dialogów klawiszem Esc, bowiem omija on całe partie tekstu, przerzucając gracza od razu do momentu wyboru kwestii.
W grze występują bonusy (dostępne z poziomu głównego menu) w postaci 18 filmików (aktywujących się automatycznie w miarę postępów w rozgrywce) oraz 31 osiągnięć, z których część wpada samoistnie w trakcie zabawy, jednak by otrzymać większość z nich, trzeba się postarać. W treści poradnika podany jest moment i sposób ich zdobycia, ponadto w ostatnim rozdziale znajdziesz dokładny opis wszystkich achivementów.
Znajdźki, które powinny wylądować w ekwipunku bohaterów, zostały wyróżnione w tekście kolorem czerwonym, zaklęcia niebieskim, osiągnięcia zielonym, a rozwiązania zagadek i właściwe opcje dialogowe pogrubieniem.
Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)
Jako Geron idź lasem w prawo, a następnie w głąb ekranu, w stronę polany. Porozmawiaj z dziewczynką, po czym spróbuj postawić do pionu jej fortecę z patyków. Niestety, za sekundę konstrukcja się przewróci. Zadziałaj więc na nią zaklęciem (zjedź kursorem myszki w dół ekranu, a kiedy pojawi się ekwipunek, kliknij czar naprawiająco-niszczący, umiejscowiony z jego lewej strony, po czym użyj go na fortecy) - jednak to również poskutkuje tylko na chwilę.
Otwórz zatem stojącą na polanie sporą skrzynię. Wyjmij z niej szklaną butelkę, którą rozbij zaklęciem (kliknij ją nim w ekwipunku; możesz też zniszczyć ją w skrzyni i zabrać odłamki). Ułóż odłamki szkła wokół fortecy z patyków i potraktuj całość czarem.
W rozmowie z Fahim powiedz, że lubisz zagadki i że jesteś gotowy podjąć wyzwanie. Jeśli wyrazisz swoją niechęć do zagadek, gra zostanie przerwana i trzeba będzie rozpocząć ją od nowa, ale zdobędziesz wtedy pierwsze osiągnięcie.
Jako księżniczka Sadja sprzed wejścia do krypty skieruj się do wielkiej sali (w dół ekranu i po schodach), a stamtąd maszeruj w prawo, na plac boju.
Podnieś sztylet leżący na ziemi, poniżej wielkiej dłoni olbrzymiego kamiennego monstrum (po lewej). Przebij nim torbę wiszącego po prawej Haruna.
Zejdź niżej i zbierz to, co wypadło z torby, a konkretnie: bukłak z alkoholem, szczotkędo czyszczenia konia i bandaże.
Wróć do