LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry - Michał "Wolfen" Basta - ebook

LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry ebook

Michał "Wolfen" Basta

3,0

Opis

Poradnik do gry LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues zawiera wszystko, co jest niezbędne do ukończenia każdego z sześciu aktów na 100%.

LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Rzeź w Hangarze (Kryształowa Czaszka Akt I)
  • Miasto Zagłady (Kryształowa Czaszka Akt I)
  • Pociąg z żurawiem (Kryształowa Czaszka Akt I)
  • Postacie (Poszukiwacze Zaginionej Arki)
  • Kawiarnia Chaos (Kryształowa Czaszka Akt I)
  • Rzeź na motorach (Kryształowa Czaszka Akt I)
  • Zabawa wózkiem widłowym (bonus) (Kryształowa Czaszka Akt I)
  • Postacie (Kryształowa Czaszka Akt I)
  • Postacie (Kryształowa Czaszka Akt III)
  • Postacie (Świątynia Zagłady)

Informacja o grze

Kolejna część gier akcji, ze światem przedstawionym przy pomocy klocków LEGO. Daje nam możliwość wzięcia udziału w wydarzeniach znanych zarówno z klasycznej, oryginalnej trylogii, jak i najnowszej części filmu.

Gra LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, PSP, NDS, Wii, PC, PS2. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 149

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
3,0 (1 ocena)
0
0
1
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




LEGO Indiana Jones 2:The Adventure Continuesporadnik do gry

autor: Michał "Wolfen" Basta

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=954

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Kryształowa Czaszka Akt I

Rzeź w Hangarze

Miasto Zagłady

Kawiarnia Chaos

Rzeź na motorach

Pociąg z żurawiem

Zabawa wózkiem widłowym (bonus)

BiegKukiełek (bonus)

Odwrócenie uwagi (bonus)

Wycieczka rowerowa (bonus)

Trening celowania (bonus)

Marshall College (bonus)

Stacja benzynowa (bonus)

Domek w Mieście Zagłady (bonus)

Pokój przesłuchań (bonus)

Hangar 52 (bonus)

Superpremia

Klocki Czerwone (hydranty)

Klocki Zielone (kwiatki)

Klocki Niebieskie (kaktusy)

Postacie

Pojazdy

Kryształowa Czaszka Akt II

Cela w Peru

Grobowiec Zagłady

Atak Maka

Draka w lesie deszczowym

Pojedynek z Dowczenką

Mania muzyczna (bonus)

Czas w grobowcu (bonus)

Lustrzana rzeź (bonus)

Leśne runo (bonus)

Skok w dżungli (bonus)

Lotnisko w Peru (bonus)

Peruwiański targ (bonus)

Cmentarny grobowiec (bonus)

Bijatyka w świątyni (bonus)

Wąwóz w dżungli (bonus)

Superpremia

Klocki Czerwone (skorpiony)

Klocki Niebieskie (skrzynie)

Klocki Zielone (rośliny)

Postacie

Pojazdy

Kryształowa Czaszka Akt III

Straszne naprawy

Rzeka Ruckus

Kłopoty w świątyni

Walka z Ugha

Pułapka Akatora

Odliczanie przy ognisku (bonus)

Gorączka na brzegu rzeki (bonus)

Skarb albo psikus (bonus)

Wiązanie na wysokości (bonus)

Niebezpieczna grota (bonus)

Żarty w dżungli (bonus)

Krypta nad jeziorem (bonus)

Marzenie Kopacza (bonus)

Skarbiec (bonus)

Jaskiniowi harcownicy (bonus)

Superpremia

Klocki Czerwone (kwiaty z chwytakami)

Klocki Niebieskie (wazy)

Klocki Zielone (posągi)

Postacie

Pojazdy

Poszukiwacze Zaginionej Arki

Ratowanie Kruka

Rzeź na rynku

Tajemnica pokoju map

Za Arką

Walka z Bellokiem

Zakrapiana tawerna (bonus)

Kairska zagadka (bonus)

Tajemnicza krypta (bonus)

Pustynny pęd (bonus)

Buldożer (bonus)

Górska chata (bonus)

Hangar na lotnisku (bonus)

Świątynia Hovitos (bonus)

Wiatr Bantu (bonus)

Baza łodzi podwodnych (bonus)

Superpremia

Klocki Czerwone (beczki)

Klocki Niebieskie (anteny)

Klocki Zielone (choinki)

Postacie

Pojazdy

Świątynia Zagłady

Pościg za Lao

Małpie psoty

Źle się dzieje w pałacu

Świątynia Tantrum

Szaleństwo Moli

Szanghaj (bonus)

Rozbrzmiał zły gong (bonus)

Rozbrajający pojedynek (bonus)

Jezioro lawy (bonus)

Wspinaczka na klif (bonus)

Klub Obi-Wan (bonus)

Jaskinia na plaży (bonus)

Jaskinia niewolnika (bonus)

Górska jaskinia (bonus)

Na ratunek księżniczce (bonus)

Superpremia

Klocki Czerwone (czarne skorpiony)

Klocki Niebieskie (beczki)

Klocki Zielone (brązowe fragmentu muru)

Postacie

Pojazdy

Ostatnia Krucjata

Harcownik z Coronado

Brundwaldzka pożoga

Bijatyka w Berlinie

Działo w kanionie

Próba i groza

Zamieszanie z ciastem krabowym (bonus)

Zamkowe ostudzenie (bonus)

Niebezpieczne parkowanie (bonus)

Misja w kanionie (bonus)

Wyzwanie kielicha (bonus)

Grota na plaży (bonus)

Wenecka biblioteka (bonus)

Lotnisko w Berlinie (bonus)

Grota w zamku (bonus)

Tunel wenecki (bonus)

Superpremia

Klocki Czerwone (ziarna czerwonych kwiatów)

Klocki Niebieskie (leżaki)

Klocki Zielone (czerwono-białe słupy)

Postacie

Pojazdy

Wprowadzenie

Poradnik do gry LEGO Indiana Jones 2: The Adventure Continues zawiera wszystko, co jest niezbędne do ukończenia każdego z sześciu aktów na 100%. Poradnik został podzielony na kilka części. Pierwszą stanowią informacje ogólne, czyli wskazówki ułatwiające rozgrywkę. Druga część to obszerny opis przejścia, w którym na czynniki pierwsze rozłożono wszystkie poziomy. W każdym akcie opisano na początku 5 misji fabularnych, a potem wszystkie bonusowe. Kolejny rozdział został poświęcony klockom, zbieranym w czasie wędrówki po mapach. W sumie na każdy akt przypada po 30 takich elementów. Na koniec opisano wszystkich bohaterów i maszyny do odblokowania w czasie gry.

Michał "Wolfen" Basta

Porady ogólne

Staraj się zawsze zbierać jak najwięcej monet. Aby to zadanie uczynić jak najbardziej efektywny, niszcz dosłownie wszystkie przedmioty, które staną ci na drodze. Większość z nich zostawia po sobie sporo monet, przydatnych przy zakupie postaci, pojazdów czy klocków.

Aby zaliczyć akt w 100% musisz: przejść każdy etap ze statusem prawdziwego poszukiwacza, zakupić wszystkie klocki, postacie i pojazdy oraz zbudować obiekt ze wszystkich skrzyń ze skarbami, które zdobywasz w poziomach bonusowych.

Pamiętaj, że każdy z bohaterów posiada inne zdolności. Postacie żeńskie potrafią wysoko skakać, niektórzy świetnie naprawiają zepsute maszyny, a inne specjalizują się w strzelaniu lub kopaniu w ziemi.

W etapach z pojazdami natkniesz się na trzy rodzaje kul. Zielone pozwalają ci wyżej skakać, czerwone znacznie przyspieszają twoją maszynę, natomiast niebieskie dotyczą tylko maszyn z bronią pokładową. Po ich zabraniu możesz przez krótki okres czasu prowadzić bardzo intensywny ostrzał.

W każdym akcie możesz rozegrać kilka wyścigów (na ogół parę naziemnych i jeden powietrzny), które dają dostęp do nowych postaci oraz pojazdów.

Jeśli będziesz potrzebował większej ilości gotówki, to pamiętaj, że zawsze możesz powtórzyć kilkakrotnie któryś z poziomów superpremii (w każdym akcie do odblokowania takiego etapu konieczne jest zebranie 10 skrzyń ze skarbami, które otrzymujemy w bonusowych zadaniach). Każdorazowe przejście takiego etapu zwiększa budżet o 1,000,000 monet.

Pamiętaj, że kupowanie klocków daje ci dostęp do różnych dodatków. Niektóre z nich są jedynie pewnym urozmaiceniem (na przykład maski na twarze bohaterów), ale inne (mnożniki monet, nieśmiertelność) mogą znacznie ułatwić rozgrywkę.

Kryształowa Czaszka Akt I

Rzeź w Hangarze

Rzeź w Hangarze

Zanim przystąpisz do wykonywania tej misji, podejdź do niebieskiej skrzynki pocztowej stojącej z prawej [1]. Uderz w nią i podnieś banana, który się pojawi. Przejdź w prawo i rzuć banana małpie [2], siedzącej na drzewie. Kiedy ta odrzuci ci klucz, podejdź do mechanizmu przy szlabanie i użyj klucza, aby go aktywować. Następnie wejdź do pociągu.

Po znalezieniu się w hangarze podejdź do pudła stojącego na górze [1], podnieś je i postaw je na zielonym polu [2] przy skrzyniach.

Wskocz na skrzynie i użyj bicza, aby namierzyć uchwyt przy lampie [1]. Kiedy znajdziesz się w górze, przeskocz na skrzynie z prawej i przepchnij zielone pudło z klockami [2] w lewą stronę.

Kiedy klocki spadną na podłogę, stwórz z nich uchwyty [1], dzięki czemu na górę będzie mogła wejść druga postać. Przejdź w prawo i zniszcz duże opakowanie stojące na dole ekranu [2].

Podnieś znajdujące się w środku pudło i przenieś je na zielone pole [1] przy dużej skrzyni. Następnie udaj się w prawo i na górę, gdzie znajdziesz kolejną dużą skrzynię [2].

Ją również zniszcz, a pudło przenieść na drugie zielone pole. Następnie zniszcz wysoką skrzynię [1], znajdującą się między polami. Poskładaj leżące z obu stron klocki, dzięki czemu stworzysz robota. Musisz go jeszcze aktywować. Zmień Indianę na Maca i wyceluj pistoletem w tarczę [2] na skrzyni z prawej.

Kiedy otworzy się skrzynia, wyjmij z niej laskę, przytwierdź do jednego z dwóch świecących miejsc przed robotem i wyceluj snop światła w tarczę robota [1]. Zmień postać i drugą laskę ustaw identycznie, tylko na drugim świecącym punkcie. Po ożywieniu robota i doprowadzeniu do eksplozji podnieś butelkę z wodą, leżącą na lewo od skrzynki z laskami i rzuć nią w płomienie [2]. Powtórz operację jeszcze raz, aby uporać się z pożarem na dobre.

Zbuduj z klocków, które zostały po robocie, podest i przeskocz do lokacji z prawej strony skrzyń. Użyj pistoletu Maca na tarczy [1]. Otworzy się pojemnik z trzema dzidami, które musisz rzucić w trzy punkty na skrzyniach przed tobą [2].

Dzięki temu będziesz mógł po dzidach [1] dostać się na górę. Zepchnij zielony pojemnik [2] na dół ekranu.

Następnie udaj się na prawą stronę sali i wskocz na skrzynie z dwoma przyciskami, na które wejdź [1]. Kiedy staną na nich obydwie postacie, otworzą się drzwi z rowerem. Wróć do skrzyń z lewej, na które wskocz. Korzystając z trzech łańcuchów, przedostań się na platformę z prawej i popchnij zielony pojemnik z lewo [2].

Po animacji wejdź do samochodu i stań nim na jednym z dwóch pomarańczowych punktów [1] z prawej strony hali. Na drugim zaś wjedź rowerem. Kiedy podniosą się drzwi z prawej, wejdź do pomieszczenia i użyj dźwignij z lewej [2], aby opuścić niebieskie schody na prawej platformie.

Wróć na skrzynie z lewej (cały czas uważaj na granaty rzucane przez generała), przy pomocy łańcuchów dostań się na platformę z prawej i wejdź na górę po niebieskich schodach [1]. Teraz zacznij skakać po platformach w lewo, w stronę wrogiego żołnierza [2]. Podczas tej czynności uważaj, aby nie wskoczyć na rzucane przez przeciwnika granaty.

Kiedy dotrzesz do oponenta, ten wskoczy do dziury pod platformami. Rusz za nim, a trafisz do miejsca, gdzie rozstrzygnie się walka. Aby pokonać przeciwnika musisz wejść z kompanem na przyciski [1] znajdujące się pod pomarańczową tablicą. Kiedy z rakiety zacznie buchać ogień, podejdź nieco do niej (ale nie za blisko) i wyceluj batem w żołnierza stojącego na szczycie rakiety. Ściągnij do na dół i umieść w miejscu, gdzie zostanie poparzony ogniem z silnika [2]. Powtarzaj tą czynność trzykrotnie. W całym pomieszczeniu jest sporo skrzyń z monetami. Warto je zdobyć, ale podczas chodzenia po sali staraj się nie podchodzić zbyt blisko do generała, który oprócz tego, że będzie cię ostrzeliwał to jeszcze skorzysta z łańcucha, który na kilka sekund cię unieruchomi.

Miasto Zagłady

Miasto Zagłady

Aby rozpocząć to zadanie będziesz musiał wejść do środkowego budynku [1]. Po znalezieniu się w środku przejdź do pokoju z lewej, uderz kilka razy w kanapę i podnieś klocki [2], które z niej wylecą.

Zanieś je na zielone pole z prawej, a potem połóż na nim kolejne klocki, znajdujące się na kredensie pod ścianą [1]. Poskładaj wszystkie klocki i przesuń skrzynię [2] pod ścianą z prawej, a następnie użyj odblokowanego mechanizmu. W ten sposób otworzysz przejście na schodach, po których wejdź na górę.

Zejdź na dół ekranu i wejdź do łazienki z lewej. Zniszcz osłonę na ścianie z prawej strony wanny i użyj bicza na chwytaku [1]. Po krótkiej animacji podnieś z wanny klucz [2].

Wróć do korytarza i użyj klucza na mechanizmie z lewej [1]. Kiedy z sufitu zacznie wystawać bolec, użyj na nim bicza, dzięki czemu na dół zjedzie drabina. Wejdź po niej na strych, skieruj się w lewo i włóż do pudła klocki, leżącego z prawej [2].

Przepchnij pudło do przodu, a potem w prawo [1]. Wskocz na nie, a potem przeskocz na wiszącą obok linę, co spowoduje zawalenie się gratów do pokoju niżej. Wskocz w dziurę w podłodze i kiedy będziesz w sypialni, poskładaj klocki [2] leżące przy łóżku.

Podnieś złożoną wajchę i umocuj ją na drzwiach balkonowych z prawej. Następnie podejdź do wajchy od zielonej strony i popchnij ją do przodu [1] otwierając drzwi. Wyjdź na taras, podnieś pudełko z klockami i zrzuć je na dół [2].

Zeskocz do ogrodu i udaj się do szopy z lewej. Użyj bicza na chwytaku [1], dzięki czemu otworzysz drzwi. Podnieś łopatę i udaj się do prawego, dolnego narożnika, gdzie przy pomocy łopaty wykop skrzynkę dynamitu [2].

Następnie przejdź na środek ogrodu i poskładaj klocki [1], które zrzuciłeś wcześniej z tarasu. Kiedy złożona z nich kosiarka zniszczy drzwi do kuchni weź dynamit, wejdź do budynku i rzuć ładunkiem w drzwi lodówki [2]. Po ich zniszczeniu podejdź do chłodziarki.

Kawiarnia Chaos

Kawiarnia Chaos

Po znalezieniu się w mieście, wejdź do kawiarni na rogu [1]. Twoim zadaniem będzie pokonanie kilku grup bandytów. Najpierw będą to zwyczajni agenci [2] uzbrojeni w pistolety. Po prostu biegaj między nimi i eliminuj ich po kolei.

W międzyczasie możesz przełączyć się na Mutta, podejść do radia [1] stojącego pod ścianą z lewej i naprawić je. Po jego włączeniu czeka cię niespodzianka. W drugiej grupie przeciwników pojawi się trzech gangsterów z karabinami [2], którzy staną na barze. Najlepiej przebiec po blacie Muttem i po kolei wyeliminować wszystkich.

Ostatnia grupa wjedzie przez główne wejście autem [1]. Gangsterów, którzy stoją na pojeździe, zrzucaj na dół przy pomocy bicza i szybko wykańczaj. Następnie rozpraw się jeszcze z kilkoma zwykłymi agentami [2], po czym misja zakończy się.

Rzeź na motorach

Rzeź na motorach

Zanim przystąpisz do tej misji musisz skorzystać z manualnych zdolności Mutta i naprawić warsztat [1] znajdujące się w mieście. Kiedy rozpocznie się zadanie, polecam jak najszybciej znaleźć biały kabriolet [2] i przesiąść się do niego. W ten znacznie łatwiej będzie ci walczyć z przeciwnikami.

Twoim pierwszym celem jest zniszczenie trzech wrogich motocyklistów. Zawsze jeżdżą tą samą trasą, to znaczy robią kółko po mieście, wjeżdżają do ogrodu przez prawą bramę, przejeżdżają przez bibliotekę i wyskakują z powrotem na jezdnię. Wystarczy się zaczaić i wjechać wprost w nadjeżdżającego motocyklistę [1]. Po zniszczeniu trzech motorów, pojawią się nowe, tym razem wspierane przez samochody krążące po mieście. Uważaj, ponieważ siedzący w nich gangsterzy będą cię ostrzeliwać. Staraj się wjeżdżać w przód wrogich aut [2].

Jeśli będziesz próbował atakować ich od tyłu [1] to nie stanie się im żadna krzywda. W ostatniej, trzeciej grupie, będzie kilka aut oraz furgonetek [2]. Te ostatnie są bardzo łatwym celem, ponieważ nikt nie będzie cię z nich ostrzeliwał, a ponadto są dosyć wolne. Po zniszczeniu wszystkich oponentów misja dobiegnie do końca.

Pociąg z żurawiem

Pociąg z żurawiem

Podczas wykonywania tego zadania uważaj na dwa ramiona żurawia, które będą cię atakować. Skorzystaj z bicza na środkowym chwytaku [1]. Poczekaj chwilę, aż kołowrót przyciągnie cię do nadbudówki, po czym przeskocz na łańcuch z lewej [2].

W ten sposób spowodujesz, że lewe ramię żurawia upadnie na pociąg, którym jedziesz. Od razu do niego doskocz i zacznij je atakować [1], aż odpadnie jedna z części. Musisz tą operację powtórzyć trzykrotnie, aż z ramiona wyleci pomarańczowy chwytak. Teraz zacznij postępować identycznie z prawem ramieniem [2], tzn. najpierw złap się chwytaka, poczekaj, aż kołowrót przyciągnie cię do nadbudówki pociągu, a potem wskocz na łańcuch z prawej i zaatakuj ramię.

Po powtórzeniu tego trzykrotnie, podnieś pomarańczowy chwytak [1], który wyleciał z lewego ramienia i umieść go na prawym ramieniu [2].

Kiedy podniesie się ono do góry, użyj bicza na nowo zamontowanym chwytaku [1] i poczekaj, aż znajdziesz się w górze. Wskocz wtedy do nadbudówki [2] i zaatakuj pięściami znajdującego się w środku żołnierza.

Zabawa wózkiem widłowym (bonus)