Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Orcs Must Die! Śmierć orkom zawiera wszystkie informacje na temat dostępnych narzędzi zagłady, przeciwników, zaklęć i osiągnięć. Nie zabrakło też opisów wszystkich 24 misji wzbogaconych mapami, obrazkami i filmami.
Orcs Must Die! - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Orcs Must Die! Śmierć orkom to dynamiczne połączenie gry zręcznościowej i RTS-a. Akcja Orcs Must Die! toczy się w krainie fantasy, w której największym zagrożeniem dla mieszkańców są hordy orków. Wcielamy się w pechowego maga, który musi odeprzeć inwazję zielonoskórych na niezwykle ważną twierdzę. Gra podchodzi do tematu z przymrużeniem oka a jej oprawa graficzna utrzymana jest w kreskówkowej stylistce.
Gra Orcs Must Die!, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 60
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1179
Etap 1 - Korytarz
Etap 2 - Rozwidlenie
Etap 3 - Narożnik
Etap 4 - Łaźnie
Etap 5 - Aleja biegaczy
Etap 6 - Wiadukt
Etap 7 - Bliźniacze sale
Etap 8 - Przerwa obiadowa
Etap 9 - Strumień
Etap 10 - Grząski grunt
Etap 11 - Komnata chaosu
Etap 12 - Przesmyk
Etap 13 - Arena
Etap 14 - Balkon
Etap 15 - Wieża
Etap 16 - Biblioteka
Etap 17 - Most
Etap 18 - Pola rzezi
Etap 19 - Odrodzenie
Etap 20 - Brama
Etap 21 - Wspinaczka
Etap 22 - Ciasnota
Etap 23 - Schody zguby
Etap 24 - Finał
Poradnik do gry Orcs Must Die! Śmierć orkom pomoże Ci kiedy dzikie hordy orków przebijają się przez magiczne szczeliny i zalewają świat swoimi zielonymi cielskami. W poradniku zawarto wszystkie informacje na temat dostępnych narzędzi zagłady, przeciwników, zaklęć i osiągnięć. Nie zabrakło też opisów wszystkich 24 misji wzbogaconych mapami, obrazkami i filmami. Skupiono się w nich na dwóch poziomach trudności: maga bitewnego oraz koszmaru. Dlaczego tak? Ponieważ przechodząc kampanię za pierwszym razem nie dysponujemy całym asortymentem pułapek i czarów, co ma miejsce w przypadku poziomu koszmar. Dlatego też taktyka na poszczególnych etapach może się nieco różnić. Czym jeszcze koszmar różni się od niższego poziomu trudności? Tym, że między atakami nie ma żadnych dłuższych przerw, a wśród atakujących wrogów są również silniejsi, niż ci w podstawowej kampanii. Szczegółowo opisane fale kolejnych ataków dotyczą poziomu maga bitewnego. Warto też dodać, że zastosowane w poradniku taktyki są jednymi z wielu. Orcs Must Die! oferuje bowiem graczowi ogromną swobodę w odpieraniu hord orków.
W tekście na niebiesko zaznaczono pułapki oraz oznaczenia z mapy, na pomarańczowo nazwy przeciwników, a na zielono rodzaje stosowanej broni.
Michał "Wolfen" Basta (www.gry-online.pl)
Nazwa
Opis
Ulepszenia
Kolce
Podstawowa pułapka przydatna zwłaszcza podczas początkowych etapów. Zadaje średnie obrażenia wszystkim, którzy na nią wejdą. Jej niezaprzeczalnym atutem jest bardzo niska cena, dzięki czemu można nią pokryć spory obszar za stosunkowo małe pieniądze.
Cena: 300
Zatrute kolce - na moment spowalniają przeciwników.
Smoła
Pułapka, która nie zadaje obrażeń, ale spowalnia przeciwników. Bardzo przydatna w połączeniu na przykład z machającą maczugą, maszynką do mięsa albo w sytuacjach, w których chcemy zyskać na czasie.
Cena: 400
Lepka smoła - pułapka jeszcze bardziej spowalnia przeciwników.
Ściana strzał
Bardzo przydatna pułapka przydająca się praktycznie przez cały okres gry. Jest stosunkowo tania, a zadaje spore obrażenia całym grupom wrogów, którzy wejdą w jej zasięg.
Cena: 600
Powiększona ściana strzał - strzały są wystrzeliwane z większej odległości.
Rozrywkowa baryłka
Czasem tego typu baryłki są już ustawione na niektórych etapach. Jest stosunkowo tania, ale tylko do jednokrotnego wykorzystania. Aby ją zdetonować wystarczy celny strzał z kuszy, oczywiście najlepiej dokonać tego, kiedy jest ona otoczona przez dużą liczbę wrogów.
Cena: 200
Baryłka ekstrarozrywkowa - pułapka zadaje większe obrażenia na większym obszarze.
Łucznik
W bezpośrednim starciu łucznicy są bardzo słabi, ale jeśli ustawić dużą ich ilość na niedostępnym dla przeciwników miejscu, to sieją prawdziwe spustoszenie zwłaszcza z rozwiniętą umiejętnością płonąca smoła u tkaczki stali. Oprócz autobalist jako jedyni mogą prowadzić ogień do jednostek latających.
Cena: 600
Łucznik-czempion - łucznicy są tańsi o 100.
Barykada
Dosyć drogie, ale przydatne przedmioty pozwalające blokować wrogom drogę lub znacząco ją wydłużać (jeśli stworzymy odpowiedni "labirynt"). Należy pamiętać, aby zawsze zostawiać chociaż wąską ścieżkę dla wrogów, ponieważ inaczej po prostu zniszczą oni barykadę. Jeśli jednak będzie między elementami barykady wytyczona ścieżka, to przeciwnicy będą szli tak, jak ją ustawimy. Barykadę mogą zniszczyć saperzy albo przypadkowy atak któregoś z wrogów.
Cena: 700
Tańsza barykada - cena barykady maleje o 100.
Pułapka sprężynowa
Przydatne narzędzie w miejscach, w których możemy zrzucać przeciwników do wszelkiego rodzaju basenów z kwasem czy lawą. Znacznie zyskuje na efektywności po opracowaniu ściśniętych sprężyn u wróżki stali, dzięki czemu jest w stanie wyrzucić w powietrze również ogry. Czasami zdarza się, że wyrzut jest tak mocny, iż przeciwnicy zamiast lądować w kwasie lub lawie przelatują na przykład do drugiego korytarza. Zdarza się to rzadko, ale jednak.
Cena: 600
Krasnoludzka sprężyna - cena pułapek sprężynowych maleje o 100.
Ścienne ostrza
Zadają duże obrażenia wrogom, którzy przejdą obok nich (nie dotyczy ogrów), ale wymaga trochę czasu na ponowne załadowanie. Raczej średnio przydatna, chyba że dysponujemy nadmiarem pieniędzy.
Cena: 800
Stalowe ostrza ścienne - broń zadaje jeszcze większe obrażenia.
Spychacz
Przydatna pułapka ścienna we wszystkich miejscach, gdzie można zepchnąć wrogów do basenu z lawą lub kwasem. Szczególnie użyteczna w kilku egzemplarzach postawionych obok siebie i wspomagana przez pułapkę ze smołą. Jej plusem jest niska cena.
Cena: 300
Dopalony spychacz - spychacze dodatkowo ogłuszają ofiary.
Pułapka parowa
Unosi wrogów w powietrze. Otrzymują oni obrażenia podczas spadania na ziemię. Raczej mało przydatna.
Cena: 400
Pułapka ciśnieniowo-parowa - pułapki są tańsze o 100.
Siarka
Dość droga, ale przydatna pułapka podpalająca wszystkich wrogów, którzy po niej przejdą. Bardzo dobrze sprawdza się w momencie ataku dużej liczby szybkich koboldów, każdy który po niej przebiegnie od razu ginie.
Cena: 700
Zaklęta siarka - działanie pułapki siarkowej utrzymuje się dłużej.
Machająca maczuga
Świetna, ale bardzo droga pułapka, która co kilka chwil uruchamia maczugę miażdżącą wszystko na swojej drodze (w sumie na długości trzech pól). Atakuje znacznie częściej niż pułapki wymagające naładowania, a jeśli ustawimy takie 2 lub 3 i dodatkowo spowolnimy wrogów pułapkami ze smołą, to praktycznie nikt nie będzie w stanie się prześlizgnąć. Można ją jednak używać tylko na nisko ustawionych sufitach.
Cena: 1500
Nakręcana maczuga - maczuga nie musi wracać po ataku do pozycji wyjściowej.
Paladyn
Potężni wojownicy świetnie sprawdzający się w walkach wręcz nawet z przeważającymi wrogami. Należy ich jednak wspomagać w walkach z łownymi gnolli oraz ogrami, ponieważ są dość wrażliwi na ich ataki. Podczas korzystania z paladynów warto zainwestować u tkaczki stali w zbroję strażnika (zdrowie paladynów regeneruje się) oraz w hartowane ostrza (ataki rycerzy ogłuszają wrogów).
Cena: 1200
Paladyn-czempion - paladyni są tańsi o 200.
Miażdżyciel
Pułapka sufitowa zadająca spore obrażenia wszystkim, którzy pod nią wejdą. Po ataku wymaga jednak nieco czasu do ponownego załadowania.
Cena: 500
Rozdrabniający miażdżyciel - pułapka dodatkowo ogłusza rywali.
Maszynka do mielenia
Ulepszona wersja ściennych ostrz będąca w stanie wessać znacznie większą ilość wrogów, którzy przejdą obok niej. Dość droga, ale przydatna zwłaszcza w sporych ilościach i przy spowolnieniu wrogów smołą.
Cena: 1000
Samoczyszcząca się maszynka do mielenia - zanim nastąpi zatkanie maszynka zdąży zabić więcej wrogów. Szybciej wróci też do stanu używalności.
Wabik
Beczka z prochem na której ustawiono "podobiznę" głównego bohatera. Ściąga na siebie wrogów, a kiedy ci ją uszkodzą eksploduje zadając spore obrażenia. Przydatna jeśli chcemy zyskać na czasie na przykład podczas starć zaraz przy szczelinie.
Cena: 700
Wzmocniony wabik - wrogowie muszą zadać więcej obrażeń, aby wabik eksplodował.
Autobalista
Umiejscowiona na suficie autobalista zadaje spore obrażenia nawet kilku wrogom naraz. Po każdym strzale należy jednak poczekać kilka chwil na ponowne załadowanie. Przydatne wsparcie obrony i do tego zdolne ostrzeliwać jednostki powietrzne.
Cena: 1000
Snajperska autobalista - zwiększony zasięg strzału balisty.
Zarodniki grzybów
Droga