The First Templar - opis przejścia - poradnik do gry - Michał "Wolfen" Basta - ebook

The First Templar - opis przejścia - poradnik do gry ebook

Michał "Wolfen" Basta

0,0

Opis

Opis przejścia do The First Templar opisuje każdy z dwudziestu etapów. W poradniku zawarto komplet informacji niezbędnych do ukończenia wszystkich zadań głównych oraz pobocznych. Ponadto w tekście przewijają się porady dotyczące przeciwników czy zagadek.

The First Templar - opis przejścia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja 12 - Bagna (2) (Opis przejścia)
  • Misja 2 - Las Mgieł (Opis przejścia)
  • Misja 10 - La Rochelle (Opis przejścia)
  • Wskazówki
  • Misja 6 - Oblężenie Akki (Opis przejścia)
  • Misja 12 - Bagna (1) (Opis przejścia)
  • Misja 15 - Świątynia Dziewięciu (2) (Opis przejścia)
  • Misja 17 - Obrzeża Montsegur (Opis przejścia)
  • Misja 18 - Dziedziniec zamkowy (1) (Opis przejścia)
  • Misja 20 - Sanktuarium (2) (Opis przejścia)

Informacja o grze

The First Templar to wyprodukowana przez bułgarskie studio Haemimont Games gra akcji z elementami RPG. Jej fabuła osadzona została w realiach średniowiecza. Gracze kierują poczynaniami templariusza Celiana i jego kompanów, którzy wyruszają na poszukiwanie Świętego Graala. Rozgrywka pomyślana jest głównie pod kątem zabawy w trybie dwuosobowej kooperacji. W przypadku braku drugiego gracza, jego miejsce zajmuje komputerowa Sztuczna Inteligencja.

Gra The First Templar, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 98

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



The First TemplarOpis przejściaporadnik do gry

autor: Michał "Wolfen" Basta

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1132

[email protected]

Spis treści

Opis przejścia - Wprowadzenie

Wskazówki

Opis przejścia

Misja 1 - Cypr (1)

Misja 1 - Cypr (2)

Misja 2 - Las Mgieł

Misja 3 - Inkwizycja

Misja 4 - Akka

Misja 5 - Tunele Templariuszy (1)

Misja 5 - Tunele Templariuszy (2)

Misja 6 - Oblężenie Akki

Misja 7 - Aszkelon

Misja 8 - Cytadela Aszkelonu

Misja 9 - Posiadłość Ibelinów

Misja 10 - La Rochelle

Misja 11 - Gorejący las

Misja 12 - Bagna (1)

Misja 12 - Bagna (2)

Misja 13 - Pustynna osada

Misja 14 - Pustynna osada

Misja 15 - Świątynia Dziewięciu (1)

Misja 15 - Świątynia Dziewięciu (2)

Misja 16 - Kryjówka templariuszy

Misja 17 - Obrzeża Montsegur

Misja 18 - Dziedziniec zamkowy (1)

Misja 18 - Dziedziniec zamkowy (2)

Misja 19 - Zamek Montsegur

Misja 20 - Sanktuarium (1)

Misja 20 - Sanktuarium (2)

Arena

Opis przejścia - Wprowadzenie

Opis przejścia do The First Templar to bardzo szczegółowa solucja, dzięki której bez problemu ukończycie w pełni każdy z dwudziestu etapów, składających się na kampanię. W poradniku zawarto komplet informacji niezbędnych do ukończenia wszystkich zadań głównych oraz pobocznych. Ponadto w tekście przewijają się porady szczegółowe dotyczące poszczególnych przeciwników czy zagadek, które stanowią uzupełnienie działu wskazówki, w którym z kolei możecie przeczytać o ogólnych radach przydatnych w czasie zabawy.

Osobny poradnik pomoże Ci odblokować wszystkie Osiągnięcia w grze. Znajdziesz w nim również opis sekretów - skrzyń i kronik templariuszy.

W poradniku użyto następujących oznaczeń:

[1], [2] - cyfry te odnoszą się do obrazków uzupełniających opisy. [1] oznacza lewy obrazek nad tekstem, natomiast [2] odnosi się do prawego obrazka.

Kolorem niebieskim oznaczono z kolei tak zwane "znajdźki", czyli ważne przedmioty, które można znaleźć podczas przygody. Zaliczają się do nich skrzynie oraz kroniki templariuszy.

Michał "Wolfen" Basta (www.gry-online.pl)

Wskazówki

- Jeśli zdarzy ci się utknąć, to skorzystaj z mapy, która znajduje się w lewym górnym narożniku. Żółtym kolorem zaznaczono na niej drogę do głównego celu, na niebiesko oznaczono zadania dodatkowe, na biało różne dodatki (m.in. lokacje niektórych rzeczy, takich jak skrzynie czy Kroniki templariuszy albo ślady stóp), a na pomarańczowo przedmioty przywracające zdrowie (wazy z wodą, krzaki z owocami itp.).

- Początkowo twoje postacie są dość słabe, jednak z czasem zdobywasz punkty doświadczenia, które warto inwestować w nowe zdolności i ulepszenia. Aby tego dokonać przejdź do ekranu rozwoju (klawisz C). Na początku szczególnie ważne jest rozwinięcie poziomu zdrowia bohaterów.

- Zdrowie możesz odnawiać na dwa sposoby - korzystając z różnych elementów otoczenia, takich jak garnki z wodą lub jedzenie albo poprzez modlitwę. Umiejętnością taką dysponuje na przykład Celian. Jeśli odpowiednio ją rozwiniesz to będziesz mógł stosunkowo małym kosztem leczyć nawet poważne rany i to nie tylko swoje, ale także swoich towarzyszy. Jeśli któryś z kompanów polegnie, to zmień postać i ocuć nieprzytomnego wciskając klawisz Q.

- Podczas walki kluczową rolę odgrywają ikony pojawiające się nad głowami wrogów. Skrzyżowane miecze oznaczają, że wróg zaatakuje w sposób normalny, czerwone topory to symbol ataku specjalnego (najlepiej się przed takich obronić wciskając spację), natomiast jeśli nad rywalem pojawi się tarcza, to przez pewien okres czasu nie będziemy mu w stanie zadać żadnych obrażeń. Oczywiście trzeba też uważać na zwykłe ataki wyprowadzane bez żadnego uprzedzenia.

- W trakcie rozgrywki spotkasz kilka rodzajów wrogów. Prości rycerze i rozbójnicy są stosunkowo prostymi rywalami, a do ich pokonania wystarczy kilka celnych pchnięć. Uważaj jednak na łuczników i kuszników i staraj się ich eliminować w pierwszej kolejności (doskakuj do nich przy pomocy uników), ponieważ mogą ci bardzo utrudnić walkę. Halabardnicy nie są wprawdzie zbyt silni, ale dysponują potężnym atakiem, który może powalić cię na ziemię (w takim przypadku warto przetaczać się na boki, aby nie otrzymać kolejnego ciosu i jak najszybciej wstać na nogi). Kolejną grupę stanowią elitarni rycerze oraz zbrojni wyposażeni w tarcze. Aby zadać im cios musisz najpierw zniszczyć opancerzenie poprzez wyprowadzenie silnego ciosu (wciśnięcie i przytrzymanie lewego klawisza myszy). Dopiero teraz będziesz mógł ich atakować normalnie. Od czasu do czasu w grze pojawiają się również psy (najlepiej wyprowadzać kontrataki prawym klawiszem myszy, kiedy podbiegną) oraz bestie, czyli potężni przeciwnicy dysponujący bardzo silnym atakiem. Najlepszą taktyką jest unikanie ich ciosów, a potem szybkie dobiegnięcie do nich i zadanie jak największej liczby ciosów.

- Podczas walki możesz bronić się przy pomocy zasłony lub uników. Pierwszą wykonujesz wciskając spację (musisz być obrócony przodem do wroga), a drugie poprzez dwukrotne wciśnięcie jednego klawisza ruchu.

- Pamiętaj, że w niektórych fragmentach możesz skorzystać z możliwości cichego eliminowania wrogów. Wystarczy wcisnąć shift, aby bohater zaczął się poruszać bezgłośnie. Podchodź wtedy do przeciwników od tyłu i wykańczaj ich. Podczas całej akcji patrz na minimapę, gdzie zaznaczone jest pole widzenia poszczególnych rywali. Z kolei w etapach z dużą ilością pułapek lub w przypadku szukania śladów stóp wciśnij ctrl, dzięki czemu bohater dokładnie rozejrzy się po otoczeniu.

- Niektóre zadania wymagają zmiany bohaterów. Aby tego dokonać wciśnij klawisz Tab. Pamiętaj też, że możesz swoim kompanom wydawać proste polecenia zatrzymania się/podążania za tobą (8 na klawiaturze numerycznej) lub wykonania jakiejś czynności, jeśli jest to możliwe (7 na klawiaturze numerycznej).

Opis przejścia

Misja 1 - Cypr (1)

Misja 1 - Cypr

Zacznij od rozprawienia się z trzema przeciwnikami, którzy cię zaatakują [1]. Podczas walki na ekranie będą wyświetlały się podstawowe rodzaje ataków. Skorzystaj z tych wskazówek, aby pokonać wrogów. Po uczynieniu tego skieruj się w stronę otwartych drzwi [2] i wyjdź na zewnątrz.

Czeka cię tutaj kolejne starcie z kilkoma oponentami [1]. Po ich pokonaniu udaj się w stronę skrzyżowania za drewnianą bramą [2].

Z lewej strony znajdziesz kamienną tablicę [1]. Jeśli chcesz wypełnić zadanie dodatkowe, to będziesz musiał znaleźć na tym etapie w sumie trzy tego typu tablice. Po dotarciu na skrzyżowanie skręć w prawo [2].

Idź przed siebie, aż dotrzesz do portu. Z lewej strony na ziemi znajdziesz skrzynię #1[1]. Po jej otworzeniu wróć na drogę i kontynuuj marsz przed siebie [2].

Po chwili dotrzesz do małej wioski, gdzie zaatakują cię rywale [1]. Rozpraw się z nimi, a jeśli odniosłeś jakieś rany, to napij się wody z glinianego naczynia stojącego z lewej [2].

Kontynuuj swój pochód do sporego budynku, przy którym ponownie będziesz musiał stawić czoła kilku rywalom [1]. Po zabiciu ich spójrz w prawo, gdzie znajdziesz skrzynię #2 [2].

Następnie wejdź do budynku [1] i porozmawiaj z Wielkim Mistrzem. Po zakończeniu rozmowy możesz przeczytać kronikę templariuszy #1, która stoi na podwyższeniu [2].

Opuść budynek i przejdź przez bramę z lewej [1], a następnie skieruj się na ścieżkę z prawej [2].

Na końcu drogi znajdziesz skrzynię #3[1]. Po jej otworzeniu wróć na główną drogę i zacznij iść piaszczystą ścieżką na górę [2].

Na końcu drogi czeka cię kolejna potyczka. Tym razem oprócz zwykłych rycerzy w oddziale znajdzie się też łucznik. Miejsce, w które celuje jest zaznaczane na biało [1]. Przed strzałami możesz albo uciekać wykonując zwody (trzeba wtedy nacisnąć dwa razy klawisz odpowiedzialny z kierunek ruchu) lub korzystając z tarczy (spacja). Postaraj się jak najszybciej dotrzeć do łucznika [2] i wyeliminować go w pierwszej kolejności.

Rozpraw się z resztą rycerzy i przejdź przez drewnianą bramę [1]. Po zejściu ścieżką na dół czeka cię następna potyczka z rycerzami i łucznikami [2]. Korzystaj z tej samej taktyki, co poprzednio.

Misja 1 - Cypr (2)

Udaj się w stronę rannego rycerza leżącego przy ścianie [1]. Po krótkiej rozmowie przejdź przez tunel i jak najszybciej wyeliminuj wszystkich rywali [2]. Musisz się spieszyć i załatwić ich, zanim zdążą oni zabić sojusznicze oddziały.

Po walce i rozmowie ze szlachcicem możesz otworzyć skrzynię #4 [1], która znajduje się tuż przy uratowanym człowieku. Wróć teraz piaszczystą ścieżką na górę [2].

Przebiegnij przez tunel [1], a po znalezieniu się na otwartej przestrzeni udaj się w lewo, w stronę palącego się domu [2].

Omiń płomienie [1], które mogą cię poparzyć i otwórz drzwi wejściowe [2]. Uratujesz w ten sposób dwóch ludzi.

Wyjdź przez bramę z tyłu domu i skieruj się na otwarty plac z lewej, gdzie znajdziesz drugą kamienną tablicę [1]. Po odczytaniu skieruj się w stronę kamiennych ruin z prawej [2].

W lewym górnym rogu placu znajdziesz skrzynię #5 [1]. Po zabraniu jej zawartości opuść ruiny i zacznij schodzić na dół w kierunku amfiteatru [2].

Czeka cię tutaj kolejny pojedynek z przeciwnikami [1]. Tym razem będą oni wyposażeni w tarcze, żeby ją przełamać musisz wyprowadzić silny cios wciskają i przytrzymując lewy klawisz myszki. Po walce skieruj się w prawo i przeczytaj ostatnią tablicę kamienną [2], która będzie jednocześnie kronikami templariuszy #2.

Przeskocz przez przeszkodę na drodze [1] i kontynuuj marsz przed siebie. Po chwili czeka cię następny pojedynek [2].

Idąc po ścieżce będziesz musiał co chwila stawać do walki z rywalami [1]. Na końcu drogi czeka cię walka z dowódcą bandytów [2]. Przede