007: Blood Stone - poradnik do gry - Michał "Wolfen" Basta - ebook

007: Blood Stone - poradnik do gry ebook

Michał "Wolfen" Basta

0,0

Opis

Poradnik do gry 007: Blood Stone zawiera opis przejścia wszystkich misji singleplayerowych. W opisie każdej z nich znajdują się podpowiedzi odnośnie sposobów wykonywania ozadań, a także informacje na temat ukrycia danych wywiadu.

007: Blood Stone - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Prologue – Changes of Planes (1) (Opis przejścia gry)
  • Materiały wywiadowcze (1)
  • Istanbul – The key to crack the code (1) (Opis przejścia gry)
  • Bangkok - An uneasy alliance (Opis przejścia gry)
  • Monaco – Your basic Russian Oligarch... (1) (Opis przejścia gry)
  • Monaco – Epilogue (Opis przejścia gry)
  • Prologue – Changes of Planes (2) (Opis przejścia gry)
  • Siberia – Not all fun and games (2) (Opis przejścia gry)
  • Siberia – Keep the car running (1) (Opis przejścia gry)
  • Siberia – By any means necessary (Opis przejścia gry)

Informacja o grze

Gra akcji z widokiem zza pleców bohatera łącząca różne elementy najbardziej znanych gatunków i traktująca o przygodach Jamesa Bonda. W przeciwieństwie do większości produkcji cyklu, ta nie jest oparta na żadnym z filmów.

Gra 007: Blood Stone, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 84

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



007: Blood Stoneporadnik do gry

autor: Michał "Wolfen" Basta

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1056

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Porady ogólne

Opis przejścia gry

Prologue - Changes of Planes (1)

Prologue - Changes of Planes (2)

Istanbul - The key to crack the code (1)

Istanbul - The key to crack the code (2)

Istanbul - The key to crack the code (3)

Istanbul - Stay with him

Istanbul - Who are you working for?

Monaco - Your basic Russian Oligarch... (1)

Monaco - Your basic Russian Oligarch... (2)

Siberia - Not all fun and games (1)

Siberia - Not all fun and games (2)

Siberia - Keep the car running (1)

Siberia - Keep the car running (2)

Siberia - A train to catch

Siberia - By any means necessary

Bangkok - An uneasy alliance

Bangkok - One more step and you're dead

Bangkok - One bad turn deserves another

Bangkok - Old friends, new enemies (1)

Bangkok - Old friends, new enemies (2)

Burma - You"re in Burma, Mr. Bond (1)

Burma - You"re in Burma, Mr. Bond (2)

Burma - The Beautiful and the Damned

Burma - I already know... (1)

Burma - I already know... (2)

Monaco - Epilogue

Materiały wywiadowcze (1)

Materiały wywiadowcze (2)

Materiały wywiadowcze (3)

Osiągnięcia (1)

Osiągnięcia (2)

Wprowadzenie

Poradnik do gry 007: Blood Stone składa się z kilku części. W Poradach ogólnych znajdziesz wskazówki, które ułatwią ci odnalezienie się w niebezpiecznym świecie Jamesa Bonda. Opis przejścia gry zawiera z kolei dokładne i bogato ilustrowane rozwiązania, dzięki którym bez problemu pokonasz wszystkie etapy przygotowane przez twórców gry. Dział Materiały wywiadowcze to dokładny opis wszystkich 50 materiałów wywiadowczych, które Bond może pobrać na swój telefon komórkowy. Ostatnim działem są Osiągnięcia, w którym wyjaśniono w jaki sposób zdobyć wszystkie dostępne w grze osiągnięcia.

Michał "Wolfen" Basta ( www.gry-online.pl)

Porady ogólne

Jak przystało na wyszkolonego agenta, Bond potrafi świetnie posługiwać się zarówno bronią palną, jak i walczyć wręcz. Ta druga umiejętność jest szczególnie przydatna, jeśli chcemy szybko i po cichu eliminować wrogów z zaskoczenia lub błyskawicznie unieszkodliwić ich w otwartej walce. Należy jednak pamiętać, aby nie szarżować na widzących nas przeciwników na otwartych przestrzeniach, gdzie podziurawią nas jak sito.

Podczas wymiany ognia koniecznie korzystaj z osłon, które zapewniają ci elementy otoczenia, takie jak ściany, skrzynie, meble czy filary. Z takich miejsc jesteś znacznie mniej narażony na ostrzał przeciwników, a co za tym idzie rosną twoje szanse przeżycia, co jest szczególne ważne na wyższych poziomach trudności, gdzie czasem wystarczy jedna celna kula, aby James poszedł gryźć ziemię.

Kiedy znajdujesz się za zasłoną możesz ostrzeliwać przeciwników wychylając się i dokładnie w nich mierząc (prawy przycisk myszy) lub strzelając na oślep (lewy przycisk myszy). Pierwsze rozwiązanie umożliwia dokładne wycelowanie w rywali, ale naraża cię na ostrzał nieprzyjaciela. Strzelanie na oślep działa na odwrót, tzn. lepiej chroni cię przed kulami oponentów, ale twoje serie są dużo mniej celne.

Za każdego pokonanego w walce wręcz rywala otrzymujesz możliwość spowolnienia czasu (w sumie możesz uzbierać 3 "spowalniacze"). Po zwolnieniu czasu Bond automatycznie namierza jednego z rywali (możesz ruszyć myszką, aby wycelować innego) i daje ci więcej czasu na oddanie strzału. Warto odnotować, że każda celna kula w tym trybie oznacza śmierć przeciwnika.

Bond posiada specjalny telefon zaopatrzony w przydatny gadżet, dzięki któremu możesz na bieżąco obserwować ruchy wrogów. Telefon wskazuje ponadto miejsca niebezpieczne (np. pudła z materiałami wybuchowymi), lokalizację wszystkich broni w okolicy, a także drogę jaką należy podążać w momencie zgubienia się. Przy jego pomocy możemy też niszczyć kamery, zbierać informacje wywiadowcze i włamywać się do systemów komputerowych. Aby go aktywować wciśnij klawisz 1. Pamiętaj jednak, że kiedy zaczniesz biec, oddasz strzał lub wycelujesz w kogoś broń, automatycznie wyjdziesz z tego trybu.

Życie Bonda odnawia się automatycznie, jeśli przez jakiś czas przebywa w bezpiecznym miejscu, gdzie nie jest narażony na ostrzał.

James może naraz przenosić dwie bronie - jeden pistolet oraz broń cięższą na przykład strzelbę lub karabin. Pamiętaj, aby starać się dopasować arsenał do warunków - jeśli walczysz na bliski dystans w budynkach, to nieźle sprawdzi się strzelba, ale na otwartych przestrzeniach znacznie lepiej korzystać z karabinów. Zwróć również uwagę, że do pewnych typów broni zawsze znajdziesz amunicję, a w przypadku niektórych stanowi to spory problem.

Opis przejścia gry

Prologue - Changes of Planes (1)

Prologue - Changes of Planes

Zaczynasz ukryty za skrzyniami [1] na jachcie. Wciśnij prawy przycisk myszy aby Bond wysunął się z za zasłony i mógł przymierzyć w przechadzającego się wartownika [2]. Po namierzeniu wroga oddaj strzał (najlepiej w głowę).

Po zabiciu wartownika skieruj się na lewą albo prawą burtę [1] jachtu, a potem wejdź przez otwarte drzwi [2] na mostek.

Skieruj się do korytarza [1] prowadzącego do dalszej część pokładu. W jego połowie ukryj się za ścianą z prawej (aby to uczynić wciśnij spację) [2].

Teraz poczekaj chwilę, aż w pomieszczeniu za korytarzem pojawi się wróg. Kiedy podejdzie do stolika namierz go (prawy przycisk myszy) [1] i oddaj celny strzał. Następnie przebiegnij przez kolejne pomieszczenie [2] i wyjdź na zewnątrz.

Na pokładzie spójrz w prawo i zejdź na dół po drabinie [1]. Przywrzyj do ściany, podejdź do narożnika z lewej i poczekaj, aż dwóch strażników zejdzie ci z pola widzenia [2].

Wychyl się wtedy zza narożnika i zaatakuj stojącego przy ścianie wroga przy pomocy rąk (musisz wcisnąć klawisz F) [1]. Po obezwładnieniu oponenta rusz przed siebie, skręć za narożnikiem ściany i wejdź do pomieszczenia z lewej przez otwarte drzwi [2].

W środku znajduje się dwóch strażników, którzy wcześniej zeszli z pokładu. Możesz ich zastrzelić w zwyczajny sposób lub skorzystać z możliwości spowolnienia czasu i automatycznego namierzania [1]. Aby je uaktywnić wciśnij klawisz ctrl. Zauważ, że liczba możliwych do oddania strzałów w tym trybie jest ograniczona maksymalnie do 3. Zdobywasz je poprzez atakowanie wrogów wręcz. Po zabiciu dwóch przeciwników przejdź przez pokój i skieruj się na korytarz [2].

Dobiegnij do jego końca i przejdź przez drzwi [1]. Po animowanej scence będziesz musiał zastrzelić dwóch wrogów [2].

Najlepiej chwilę poczekać, aż ten z lewej podejdzie do ciebie nieco bliżej i dopiero wtedy go zaatakować [1]. Potem wystarczy wychylić się zza narożnika i zabić następnego [2].

Po uporaniu się z oponentami przejdź do kolejnego pomieszczenia i wejdź na górę po drabinie [1]. Od razu zastrzel lub załatw w walce wręcz kolejnego ochroniarza [2], który cię zaatakuje.

Zacznij biec wzdłuż korytarza [1], a kiedy dotrzesz do pokoju od razu podbiegnij do baru z prawej [2] i ukryj się za nim.

Poczekaj chwilę, aż śmigłowiec przestanie cię ostrzeliwać [1], po czym załączy się kolejna animacja. Kiedy dobiegnie do końca rozpocznie się wodny pościg za Greco [2].

Staraj się cały czas trzymać na ogonie uciekającego rywala [1] i pamiętaj, aby nieco zwalniać przy ostrzejszych zakrętach. Od czasu do czasu będziesz ostrzeliwany przez wrogów z innych łodzi. Jeśli podpłyniesz wystarczająco blisko nich czas nieco zwolnij, Bond namierzy rywali, a tobie pozostanie tylko pociągnięcie kilka razy za spust [2].

W pewnej chwili wpłyniesz między dwa jachty, gdzie ostrzela cię śmigłowiec [1]. Jego ogień jest jednak niegroźny, więc nie masz się czego obawiać. Po wypłynięciu na "szerokie" wody ponownie zostaniesz ostrzelany przez rywali [2], których zastrzel.

W kolejne części pościgu śmigłowiec ostrzela wieżę stojącą na wybrzeżu z prawej [1]. Wpłyń na pozostałości po budynku [2], co spowoduje, że oddasz wysoki skok. Po wylądowaniu kontynuuj pościg.