Kroniki skrzatów. Część II: Szagawarra - Marbella Atabe - audiobook

Kroniki skrzatów. Część II: Szagawarra audiobook

Marbella Atabe

0,0
14,99 zł

Ten tytuł znajduje się w Katalogu Klubowym.

DO 50% TANIEJ: JUŻ OD 7,59 ZŁ!
Aktywuj abonament i zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego, aby zamówić dowolny tytuł z Katalogu Klubowego nawet za pół ceny.


Dowiedz się więcej.
Opis

Miłość, przyjaźń, otwartość na drugiego i poświęcenie potrafią stopić lód nawet najtwardszego serca.

Drugi tom serii „Kroniki skrzatów" opowiadającej o przygodach sympatycznej Amelki i jej przyjaciół.

Utalentowana w dziedzinie magii dziewczynka coraz sprawniej radzi sobie z czarodziejskimi trikami. Bada okolicę wraz z zaprzyjaźnionym stworkiem Bramborkiem i ożywionym stołkiem z drewna. W dowód uznania od ciotki Marbelli dostała nawet prawdziwą czarownicową miotłę!

Tymczasem w okolicy pojawiła się nieco zwariowana skrzatka Szagawarra. Jej szalone przygody doprowadzą ją do spotkania z Amelką. To dopiero będzie zabawa!

Ciepła baśń o sile bezwarunkowej miłości i akceptacji - idealna lektura dla miłośników powieści Andrzeja Maleszki.

Kroniki skrzatów

Mieszkańców Doliny Stokrotek i Różanych Wzgórz łączyła niegdyś przyjaźń. Ich relacje zakłóciła czarownica Marbella, która mieszka w Stalowej Wieży pomiędzy krainami. Nic nie zapowiadało zmiany, do czasu gdy pewna mała dziewczynka zaczęła wykazywać magiczne moce. Choć jej troskliwa babcia usiłuje ochronić wnuczkę przed światem czarów, wydaje się, że szczególne umiejętności Amelki mogą zażegnać spory między zwaśnionymi krainami.

Pełna ciepła, humoru i dobrych emocji rodzinna historia rozgrywająca się w świecie skrzatów, olbrzymów i smoków.

Marbella Atabe - autorka pełnej humoru i dobrych emocji serii książek dla dzieci zatytułowanej „Kroniki skrzatów”.

Audiobooka posłuchasz w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS

Czas: 12 godz. 31 min

Lektor: Olga Żmuda

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.