Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com - Richard L. Brandt - audiobook

Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com audiobook

Richard L. Brandt

0,0
27,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Richard Brandt w intrygujący sposób przedstawia sylwetkę jednej z największych postaci epoki internetu. Stephen Leeb, autor książek The Oil Factor oraz Red Alert Zostać najbardziej skupioną na kliencie firmą na świecie - firmą, która umożliwi mu dotarcie do wszystkiego, co chciałby kupić przez internet. deklaracja misji

Po prostu kup!

Dlaczego Amazon odniósł tak wielki sukces, podczas gdy konkurencja już dawno zwinęła interes? Niekwestionowanym ojcem sukcesu jest Jeff Bezos (zawód: dyrektor generalny i innowator). Dzięki umiejętności perspektywicznego myślenia oraz bezwzględnemu wyczuciu biznesowemu Bezos zmienił swoją firmę w internetowego giganta dyktującego rynkowe warunki.

Oto opowieść o człowieku, który z komputerowego maniaka stał się przedsiębiorcą z misją zrewolucjonizowania świata. Jeśli chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób pracuje ten genialny biznesowy umysł i jak podejmuje strategiczne decyzje, ta książka będzie dla Ciebie prawdziwym objawieniem. Z pewnością dzisiejsze rewolucyjne pomysły Bezosa będą jutro kopiowane przez resztę świata. Pozwól porwać się tej inspirującej opowieści i wyjdź poza tysięczne grono kopistów!

Richard L. Brandt jest wielokrotnie nagradzanym dziennikarzem, który od ponad dwudziestu lat pisze o Dolinie Krzemowej. Dał się poznać przedstawicielom społeczności technologicznej jako korespondent magazynu "BusinessWeek". Za swoją pracę otrzymał National Magazine Award. Napisał również książkę Potęga Google\'a o założycielach firmy Google.

Audiobooka posłuchasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

MP3 (spakowane ZIP)

Czas: 6 godz. 17 min

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.