Jak skutecznie schudnąć i zyskać zdrowie - Urszula Forenc - ebook

Jak skutecznie schudnąć i zyskać zdrowie ebook

Urszula Forenc

0,0
20,19 zł

lub
Opis

Chcesz zdrowo schudnąć? Próbujesz już długo, bez rezultatów? Krótka dieta nie wystarczy. Potrzebujesz trwałej zmiany złych nawyków. Oto 14 wskazówek, które w końcu pomogą osiągnąć cel!

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB
MOBI

Liczba stron: 20

Oceny
0,0
0
0
0
0
0



Urszula Forenc

Jak skutecznie schudnąć i zyskać zdrowie

© Urszula Forenc, 2021

Chcesz zdrowo schudnąć? Próbujesz już długo, bez rezultatów?

Krótka dieta nie wystarczy.

Potrzebujesz trwałej zmiany złych nawyków.

OTO 14 WSKAZÓWEK, KTÓRE W KOŃCU POMOGĄ OSIĄGNĄĆ CEL!

ISBN 978-83-8245-502-1

Książka powstała w inteligentnym systemie wydawniczym Ridero

Chcesz zdrowo schudnąć, Próbujesz już długo, bez rezultatów? Krótka dieta nie wystarczy. Potrzebujesz trwałej zmiany złych nawyków, już teraz.

Oto 14 wskazówek, które w końcu pomogą osiągnąć cel!

Zazwyczaj pozbycie się nadwagi to niełatwe zadanie. Ale jest kilka typowych błędów, popełnianych przez większość odchudzających się. Trzymasz w ręku niezastąpiony poradnik, oparty na najnowszej wiedzy medycznej, doświadczeniu lekarzy i literaturze o najwyższym stopniu rzetelności.

PORADNIK, KTÓRY W PROSTY SPOSÓB POKAŻE CI, JAK NAJSKUTECZNIEJ SCHUDNĄĆ I ZYSKAĆ ZDROWIE

Najlepiej zacznij od punktu pierwszego — najważniejszego i prawdopodobnie ostatniego, z jakim musisz się zmierzyć. Jeżeli nadal nie nastąpi znaczna poprawa wagi, zacznij stosować kolejne porady. POWODZENIA!

Ogranicz węglowodany

Węglowodany to najczęściej główny składnik diety osób borykających się z nadwagą. Mogą być powodem większości chorób cywilizacyjnych i wielu różnych dolegliwości. Nie zawsze, ale bardzo często. Dlaczego? Mówi o tym kilkadziesiąt nowoczesnych badań. Walkę z nadwagą zacznij od redukcji węglowodanów i przejdź na dietę ograniczającą ich spożycie.

Oczywiście nie jest to jedyna dieta, na jakiej można pozbyć się nadmiarowych kilogramów. Na innych dietach wystarczy ograniczyć liczbę spożywanych kalorii, prawda? Niestety, diety te ignorują jeden „drobny” fakt: głód. Większość z nas nie jest w stanie przez dłuższy czas czuć się głodnym. Efekt jojo murowany. Po prostu — dieta niskowęglowodanowa pozwala łatwo jeść mniej, bez uczucia głodu.

Każe się nam na diecie więcej ćwiczyć. Na ograniczającej ilość jedzenia diecie, kiedy jesteśmy głodni. Nie oszukujmy się — niewiele osób upora się z tak wysoko postawiona poprzeczką.

Główną zaletą diet niskowęglowodanowych jest to, że chcesz jeść mniej. Nawet bez liczenia kalorii większość osób z nadwagą zjada o wiele mniej, ponieważ zalecane produkty są sycące i pełne substancji odżywczych. Poza tym — cukier i węglowodany mogą wzmagać apetyt, więc unikanie ich pozwala utrzymać apetyt w ryzach.

Jak to zrobić: najrozsądniejszym wyborem pod względem zdrowotnym jest dieta LCHF: Low Carb, High Fat — Mało Węglowodanów, Więcej Tłuszczu (kliknij na link — w podglądzie książki dostępne są wszystkie informacje potrzebne do stosowania diety LCHF, bezpłatnie) albo inne o tych samych założeniach, na przykład dieta paleolityczna. Ale już samo unikanie zabronionych produktów przynosi spektakularne efekty!

Jeżeli chcesz schudnąć, musisz zacząć unikać cukru i produktów skrobiowych (jak chleb i ziemniaki). Oto lista zabronionych produktów:

Słodycze

Chipsy

Soki i napoje

Margaryna